Kolla

176 omdömen om Kolla

Sedan starten hos Reco 2018

Kajsa L
Skrev om Kolla

Behövde snabb leverans pga att jag var sent ute inför en födelsedagsfest och Kolla fixade fram tavlan i god tid! Fin var den förstås också 😀

Svar från Kolla

Hej Kajsa! Tusen tack för att du tar dig tid att skriva, jättekul att du är nöjd! Mvh, Jakob, Kolla

Sara W
Skrev om Kolla

Snabb leverans! Är mycket nöjd med fin fotokonst!

Svar från Kolla

Härligt att höra Sara, tack för beställningen och för att du tar dig tid att skriva! Mvh, Jakob, Kolla

Karin Ö

Smidigt och snabbt att få hem fina tavlor.

Svar från Kolla

Hej Karin! Tack för att du tar dig tid att skriva, det uppskattas! Hoppas du får glädje av konsten många år framöver :) Mvh, Jakob

jeanette a

I stort sätt bra, men problem med transport och skador på tavlorna men snabb åter koppling och nya tavlor med hem transport. Som kolla har lovat att man kommer att få välja som känst så småning om.

Svar från Kolla

Hej Jeanette! Ber så hemskt mycket om ursäkt än en gång för skadorna på dina tavlor under transport. Hoppas du är nöjd med ersättningstavlorna och att de hänger fint på väggen nu. Tack igen för beställningen! Mvh, Jakob

Ellen B
Skrev om Kolla

Snyggt, snabbt och hög kvalitet

Hej Ellen! Tack för beställningen, kul att höra att du är nöjd! :) Mvh, Jakob

Margareta B

Snabb service, trevligt bemötande, förstående och proaktiva.

Svar från Kolla

Hej Margareta! Tusen tack för vänliga ord och för att du tar dig tid att skriva recension! Mvh, Jakob

Anna N
Skrev om Kolla

Superfina fotografier, älskar Kolla! Bra och snabb service!

Svar från Kolla

Hej Anna! Så kul att höra, tusen tack för att du tar dig tid att skriva! Mvh, Jakob

Cindy O
Skrev om Kolla

Fantastiskt fotografi och snabb leverans!

Hej Cindy! Tack för beställningen och för din fina recension :) Mvh, Jakob

Anna J
Skrev om Kolla

GILLAR UTBUDET OCH KOMMER MED SÄKERHET HANDLA IGEN,SMIDIGT OCH ENKELT MED SNABB LEVERANS. ANNA

Svar från Kolla

Hej Anna! Härligt att höra! Tack för beställningen och för att du skriver här :) Mvh, Jakob

Kjell N
Skrev om Kolla

Jag hade höga förväntningar eftersom jag tidigare sett motiven live samt vid ett flertal tillfällen besökt Kollas hemsida. Förväntningarna på tavlorna är överträffade. Ursnygga motiv! Dessutom har tavlorna levererats snabbt utan problem. Jag har hittills beställt nio tavlor. Ytterligare ett par tavlor kommer att beställas inom kort. Jag är mycket nöjd!

Svar från Kolla

Hej Kjell! Tusen tack för dina beställningar, vi blir så glada av att höra att du är nöjd! :) Tack för att du tar dig tid att skriva, det betyder mycket för oss. Mvh, Jakob

Gunnar G

Jag är konst- och fotointresserad. Jag gillar foton tagna i och omkring Stockholm. Det har varit ganska svårt stt välja ut något foto som tilltalar mig. Eftersom jag själv fotograferar har jag ställt stora krav på Kollas bilder. Endast några tilltalar mig. Jag önskar bilder som på något sätt visar det gamla

Svar från Kolla

Hej Gunnar! Kul att du hittat några du gillar :) Tack för beställningen och för att du tar dig tid att skriva! Mvh, Jakob

Stefan M

Enkelt och smidigt att beställa, snabb hantering. Förväntningarna när man betalar innan är ju större än när man handlar i butiken. Ser tavlan ut som på bild är är det något som inte stämmer. I mitt fall stämmer allt. Jag köpte en mindre tavla med motiv från Slussen i solnedgång. Kanske lägger ni till liknande bilder från min nya hemstad Västerås också i framtiden.

Svar från Kolla

Hej Stefan! Härligt att höra att du är nöjd med allt, det glädjer oss oerhört! Tack för att du tar dig tid att skriva!

Jane B
Skrev om Kolla

Jag köpte ett inramat foto som levererades väldigt snabbt tillsammans med ett äkthetsintyg och som mer än väl motsvarade mina förväntningar. Jag är riktigt nöjd med mitt köp och kan med varm hand och gott samvete rekommendera Kolla.

Svar från Kolla

Hej Jane! Kul att höra att du är nöjd. Tusen tack för såväl beställning som recension! Mvh, Jakob

Lars N
Skrev om Kolla

Enkelt och smidigt att genomföra köpet. Stort och fint urval av foto produkter.

Svar från Kolla

Hej Lars! Kul att höra, tusen tack för köp och att du tar dig tid att skriva! Mvh, Jakob

Maria B
Skrev om Kolla

Motivet med plexiglas blev toppen. Proffsigt utförande och medföljande krok var uppskattat.

Svar från Kolla

Hej Maria! Härligt att höra att du gillar ditt fotografi i plexiglasmontering! Tusen tack för att du tar dig tid att skiva :) Mvh, Jakob

Ingmarie H

Mycket snabb leverans och bra paketering. Inramningen av de foton jag köpte var snygg och tavlorna var precis så fina som jag hade hoppats!

Svar från Kolla

Hej Ingmarie! Tusen tack för beställningen och att du tar dig tid att skriva. Jättekul att höra att du är nöjd! Mvh, Jakob

Reidun L

Jag behövde lite färg på de nymålade väggarna i min hall, fastnade för direkt för "Doors of colour" fotografi av Jonas Jacobsson. Enkelt att beställa, välja storlek, samt typ av inramning. Snabb leverans, motiv tryckt på papper av hög kvalitet, fint monterad i ram, jag är supernöjd. Jag har nu beställt ytterligare ett motiv.

Svar från Kolla

Hej Reidun! Tack för att du tar dig tid att skriva och så kul att du gillar tavlorna! Mvh, Jakob

Susanne L

Snabb leverans Vacker fotokonst Fint inramat

Svar från Kolla

Hej Susanne! Så kul, tusen tack! Hoppas tavlan kommer till glädje i många år framåt :) Mvh, Jakob

Ingbritt R

Snyggt och snabb leverans nöjd…::::

Svar från Kolla

Härligt att höra, Ingbritt. Tack för din beställning och för att du tar dig tid att skriva! Mvh, Jakob

Pia B
Skrev om Kolla

Mycket fint foto och inramning samt snabb leverans!

Så roligt att höra, Pia. Tack för recensionen! Mvh, Jakob

Ann N
Skrev om Kolla

Snabb leverans och perfekt förpackat

Svar från Kolla

Hej Ann! Uppskattar att du tar dig tid och tusen tack för fin recension! Mvh, Jakob

Sven G
Skrev om Kolla

Jag är mycket nöjd med Jakobs bemötande i samband med köpet. När jag sedan fick hem fotografiet så överträffade det mina förväntningar, motivet, utförandet och leveransen med alla verifikat! I det här fallet fick jag verkligen det jag betalade för. Mycket nöjd och tacksam!!

Svar från Kolla

Hej Sven! Så kul att höra att du är nöjd, tack för att du tar dig tid att skriva! Mvh, Jakob

Gun W
Skrev om Kolla

Jag har en bra upplevelse av Kolla. Tyvärr så tar det ju ca en vecka för att få beställt material, men den skyldige är förmodligen Postnord.

Svar från Kolla

Hej Gun! Tusen tack för att du tar dig tid att lämna omdöme. Vi gör vårt bästa för att få ut alla beställningar inom ett par dagar men under semestertider kan det ta nån dag längre, oavsett om fördröjningen ligger hos oss eller hos fraktleverantören. Kul att höra att du är nöjd! Mvh, Jakob

Marianne H

Snabb handläggning. Fotografierna stämde väl med bilderna jag sett på nätet.

Svar från Kolla

Hej Marianne! Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme och jättekul att du gillar fotografierna! Mvh, Jakob

Monica W

Jag köpte två jättefina tavlor, och jag fick dom väldigt snabbt. Supernöjd. Monica

Svar från Kolla

Hej Monica! Tusen tack för fint omdöme, det glädjer oss att du är nöjd med tavlorna! Mvh, Jakob

Hans B
Skrev om Kolla

Supersnabb leverans vilket är toppen när man väntar på något.

Svar från Kolla

Hej Hans! Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme och kul att höra att du är nöjd med leveranstiden. Mvh, Jakob

PETER H
Skrev om Kolla

Snabbt och smidigt att beställa och jättefin kvalitet på tavlorna. Ska köpa fler ...

Svar från Kolla

Hej Peter! Jättekul att höra att du är nöjd med tavlorna. Vi ser fram emot att ha dig som kund också framöver :) Mvh, Jakob

Sandra M

Snabb leverans och bra förpackat. Är väldigt nöjd med varan. Tavlan är jättefin och känns verkligen som bra kvalitet. Kommer definitivt att handla från Kolla igen!

Svar från Kolla

Hej Sandra! Härligt att höra att du är nöjd med tavlan. Tack för beställningen och för att du tar dig tid att lämna ett omdöme :) Mvh, Jakob

Anders W

Väldigt snabb och trevlig respons.

Svar från Kolla

Hej Anders! Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme. Och väldigt kul att höra att du är nöjd!

Jan T
Skrev om Kolla

Intressanta motiv, bra kvalité och trevligt bemötande. Det är inte svårare än så.

Svar från Kolla

Hej Jan! Det glädjer oss att du är nöjd med allt, tack för omdömet!

Jan V
Skrev om Kolla

Bra och originellt utbud med proffsiga foton. Kul också att det vara rabatt just den helgen jag handlade tavlorna.

Svar från Kolla

Hej Jan, kul att höra att du är nöjd med utbudet och motiven. Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme!

Amy D
Skrev om Kolla

Otroligt snabb leverans, stort utbud av duktiga fotografer. Enda anledningen till att dem inte får full pott i betyg är på grund av att tavlorna är relativt dyra.

Svar från Kolla

Hej Amy, Tusen tack för fina ord, kul att höra att du är nöjd! Alla motiv görs i begränsad upplaga, för hand på beställning, och vi är måna om att fotograferna ska få skälig ersättning - därav prisbilden. Tack för beställningen och hoppas du har glädje av tavlan i många år framöver :) Mvh, Jakob, Kolla

Åsa E
Skrev om Kolla

Väldigt nöjd med min beställning

Svar från Kolla

Härligt att höra! Tack för beställningen :)

Katarina S

Tavlorna kom snabbt, var välpaketerade och snyggt inramade. Bilderna är så fina! Det var andra gången jag beställde från Kolla och har nu tre fina tavlor från dem!

Svar från Kolla

Tusen tack! Kul att höra att du är nöjd också med den här beställningen!

ERIC L
Skrev om Kolla

Allt fungerade utmärkt, snabb leverans, bra packat, hög kvalitet på produkten. Mycket nöjd!

Svar från Kolla

Väldigt roligt att höra, Eric.Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme!

Mats J
Skrev om Kolla

Bra hemsida, snabb leverans, bra unboxing-upplevelse - kändes verkligen premium! Toppen!!

Svar från Kolla

Fantastiskt kul att du får den känslan, det är exakt det vi eftersträvar :) Tack för beställning och för att du lämnar omdöme!

Anders B

Snabb leverans! Enkelt att beställa från hemsidan!

Svar från Kolla

Tack för fint omdöme, vad bra att det gick smidigt att beställa på sajten :)

Pernilla T

Supertrevigt bemötande i butiken på Götgatsbacken. Och det har också funkat hur bra som helst att köpa online. Snabb leverans och bra förpackat. Motiven är fantastiska - det foto vi har över Sofia kyrka och Vitabergsparken hemma pryder verkligen sin plats. Så bra att vi köpte två andra foton i julklapp till våra söner. Vi kommer definitivt att återkomma till Kolla

Svar från Kolla

Tusen tack för beställning och för dina fina ord, det uppskattas! Varmt välkommen åter :)

Calle O
Skrev om Kolla

Allt blev som vi tänkt oss. Snabb leverans. Vi är mycket nöjda.

Tommy S
Skrev om Kolla

Snabb leverans med bra information om var grejerna fanns.

Mikael W

Nöjd med företaget isig men tyvärr kom rammen med krossat glas som inte företaget kunde rå för.

Marianne A

Hittade inte fotot jag önskade på hemsidan men fick mycket snabbt hjälp av er. Även leveransen var supersnabb!

Cecilia M

Snabbt och snyggt! Lättnavigerad hemsida, otroliga fotografier, snabb service och fin inramning.

Fredrik C

Snabb leverans. Ramarna var välpaketerade och hade klarat transporten bra.

Sandra M

Snabbt, enkelt utan krångel. Jag klickade hem en tavla och redan på hemsidan så kunde beställningen göras utan krångel. Det gick otroligt snabbt, över förväntan. Jag kommer säkerligen göra en till beställning inom en snar framtid. Vill tipsa mina nära och kära.

Maria E
Skrev om Kolla

Trevligt bemött av företaget, men lite besviken att inte kunna besöka dem i Sthlm. Kul att genast få se nya bilder direkt på Instagram. När erbjudandet om 25% rabatt kom var det bara att slå till. Beställde tavlan som jag kärat ner mig i, efter att ha sett bilderna i Tyresö Centrum. Enkelt att beställa över nätet och ett plus att du kan se och prova dig fram med olika ramar etc. Och en mycket snabb leverans. Till en kund som nu lyckligt har Tyresö Slott hängandes på sin vägg.

Ylva W
Skrev om Kolla

Hej! Ett snabbt och proffsigt bemötande! Jag köpte ett inramat foto med Stockholmsmotiv. Jag är mycket nöjd med produkten och fick ett äkthetsintyg med och det var numrerad upplaga.

Tomas L
Skrev om Kolla

Jag uppskattar verkligen bemötandet från kundtjänst Leveransen var omsorgsfullt paketerad och snabb Oerhört nöjd med min beställning

Annika N

Fin fototavla.. Snabb leverans.

Malin K
Skrev om Kolla

Bra kvalitet på bild och inramningen. Snabb service!