Läs vad 60 kunder tycker om Kolla

• 2020-07-28

Ulf D skrev om Kolla
    Man har inte mycket kontakt med E handels företag, men allt fungerade. Läs mer
  • 2020-07-20

Tanja B skrev om Kolla
    Supersnabba på leverans och verkligen kvalitet på det de levererar! Läs mer
  • 2020-07-14

Carina L skrev om Kolla
    Foto med ram. Snabb leverans, snyggt o bra paketerat med trevlig information. Allt var över mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-06-29

Stormax A skrev om Kolla
    Köpte två inramade fotografier. Professionellt och personligt. Bra urval, kvalitét före kvantitet. Läs mer
  • 2020-06-16

Björn B skrev om Kolla
    Smidigt att beställa och snabb leverans. Läs mer
  • 2020-06-11

Sandra B skrev om Kolla
    Beställde ett fotografi med ram en förmiddag, den blev tryckt och packad under eftermiddagen and levererades till utlänningslagen redan dagen efter. Supersnabb service och hög kvalitet på både fotografi och ram! Läs mer
    2020-06-11 Jakob G svarar Sandra B
    Hej Sandra!

Tack för beställningen och kul att höra att du är nöjd. Vi gör vårt yttersta för att förtjäna en femma i betyg nästa gång :)

Allt gott,
    Jakob, Kolla
  • 2020-06-03

Karin C skrev om Kolla
    Jättefint utbud av fotokonst, bra, personlig service och snabb leverans. Jag rekommenderar definitivt Kollashop och kommer handla mer där i framtiden! Läs mer
  • 2020-05-25

Roman M skrev om Kolla
    Behandlingen av beställningen var utmärkt Läs mer
  • 2020-05-21

Anna C skrev om Kolla
    Mycket vackra bilder och hjälpsam kundtjänst! Läs mer
  • 2020-05-19

Christina K skrev om Kolla
    Snygga produkter, snabb leverans Läs mer
  • 2020-05-19

Camilla E skrev om Kolla
    Smidigt att beställa, jättesnabb leverans och väldigt nöjd med tavlorna! Läs mer
  • 2020-05-12

Ann-Marie H skrev om Kolla
    Snabb service och tillmötesgående. Högklassiga foton med fina ramar och passepartout Läs mer
  • 2020-05-06

Maria T skrev om Kolla
    Toppenfin bild, bra kvalitet, tydlig kommunikation och SNABB leverans! Läs mer
  • 2020-05-04

Mattias E skrev om Kolla
    Mycket fin kvalité på produkten och snabb leverans, toppbetyg! Läs mer
  • 2020-05-02

Kristoffer R skrev om Kolla
    Fin bild, bra service. Ett förbättringsförslag för framtiden är att skaffa fler ramar att välja mellan, inte bara träramar. Läs mer
    2020-05-02 Jakob G svarar Kristoffer R
    Hej Kristoffer! Kul att höra att du är nöjd. Vi har planer på att utöka ramalternativen, jobbar på att hitta rätt material och känsla. Tack för feedback! /Jakob, Kolla
  • 2020-04-19

Monika H skrev om Kolla
    Leveransen blev försenad då paketet kom på villovägar men snabb återkoppling från företaget och problemet löstes. Fotot och ramen var toppen. Läs mer
  • 2020-04-15

Karin Ö skrev om Kolla
    Köpte Fototavlor. Genomförandet var snabbt och proffsigt. Då justering av ram behövdes gjordes det omgående. Ett företag jag gärna rekommenderar. Läs mer
  • 2020-04-01

Johanna G skrev om Kolla
    Vid min beställning var en av varorna skadade. Jag fick ett fantastiskt bemötande och snabb återkoppling. Ersättningsvaran skickades omedelbart. Mycket bra service! Läs mer
  • 2020-03-31

Ellen F skrev om Kolla
    Snygg och snabb leverans! Kvalitet Läs mer
  • 2020-03-23

Frida L skrev om Kolla
    Väldigt nöjd med de två prints (inkl ramar) som vi köpte. Fin kvalitet, gillade faktabladen om fotograferna som följde med och uppskattade den snabba leveransen.

Enda negativa synpunkten är att hemsidan är lite jobbig att söka på. Om man klickar in på en bild och vill gå tillbaks till listan hamnar man högst upp igen istället för där man var. Löste det genom att välja ut några favoriter och bläddra bland dessa, men lite irriterande när man vill titta runt på många olika. Läs mer
    2020-03-23 Jakob G svarar Frida L
    Hej Frida! Tusen tack för beställningen och kul att höra att du är nöjd!

Tar med oss synpunkten angående hemsidan. Vi jobbar kontinuerligt på att göra den bättre och bläddrandet är ett av de flertal områden som vi hopas kunna förbättra inom kort!

Tack igen!
  • 2020-03-10

Karin E skrev om Kolla
    Tavlan på Biograf Rio vid Bergsundsstrand, Hornstull.
    Hittade tavlan spontant vid utställningen på Bromma blocks.
    Vyn på tavlan har en historia för mej, såg den vy från min mormors fönster när jag var liten. Kunde inte låta bli att beställa den på nätet när jag kom hem. Min son hjälpte mej då min engelska inte är så bra.
    Leveransen gick fort och jag fick uppdaterad information under hela leveransen.
    Så glad och nöjd över min tavla. Tack❤️ Läs mer
  • 2020-03-09

Therese Ö skrev om Kolla
    Enkelt, snabbt och väldigt lyxig och personlig känsla på en nätbaserad tavelshop. Läs mer
  • 2020-03-09

Filip H skrev om Kolla
    Snabb leverans och fina foto som stämmer bra med bilderna på nätet. Läs mer
  • 2020-03-07

Frida W skrev om Kolla
    Köpte en fototavla. Fantastiskt bemötande med flera uppdateringar om vari processen min beställning befann sig. Förutom det så var det en väldigt snabb handläggning, paketet kom dagen efter att jag hade lagt beställningen, så det var över förväntan! Paketet kom väl inpackat och det var inga skador på varan. Jag kommer troligen att beställa från Kolla fler gånger, och skulle absolut rekommendera andra att göra detsamma. Läs mer
  • 2020-02-29

Emilia R skrev om Kolla
    Köpte printen 'Nordiska Museet' och wow vad jag är nöjd! Superfin kvalitet på både print och passepartout. Personligt paketerat också, vilket gör beställningen ännu härligare :) Snabbt gick det också från order till leverans! Läs mer
  • 2020-02-26

Heléne L skrev om Kolla
    Köpte fototavla, lika fin i verkligheten som på bild. Snabb leverans i väl förpackat emballage & en trevlig folder om fotografen som tagit bilden. Dessutom fint skriven ”hälsning” med ett tack för min beställning. Kommer absolut utnyttja erbjudandet om 20 % rabatt, återkommer snart med ny beställning😊 Läs mer
  • 2020-02-11

Eva E skrev om Kolla
    Köpte två tavlor, snabb leverans & superfint paket med två tavlor som är jättefina👌 Läs mer
  • 2020-02-11

Anna M skrev om Kolla
    Snabb leverans och fin tavla!! Läs mer
  • 2020-02-06

Åsa N skrev om Kolla
    Köpte ett fotografi och en ram. Fotografiet känn högkvalitativt, ramen kanske lite mindre. Ändå väldigt praktiskt att få en ram med bra passepartout och som passar utmärkt till fotot. Kanske förväntade jag mig att det redan skulle vara inramat när jag fick det, men det var ju inga problem att göra det själv. Mkt trevligt att få ett litet häfte med presentation av företaget samt fotografen. Fick även ett litet tack brev, vilket jag också uppskattade. Snabb leverans och i allt en bra upplevelse som gör att jag gärna köper igen från Kolla! Läs mer
  • 2020-01-14

Katarina S skrev om Kolla
    Mycket nöjd med mitt köp på Kolla. Jättefin bild och snabb leverans. Dessutom levererades bild och ram i en jättefin förpackning. Läs mer
  • 2020-01-11

Myriam T skrev om Kolla
    Företaget levde upp till mina förväntningar, väldigt fina foton!
    Snabb leverans och personligt bemötande. Vi köpte totalt 4 foton av Hugh Forte, färgerna på foton på hemsidan stämde med våra förväntningar, älskar dessa foton!
    Tack! Läs mer
  • 2019-12-22

Maria N skrev om Kolla
    Köpte 3 Prints! Supersnabb leverans i fin förpackning! Läs mer
  • 2019-12-16

Maria J skrev om Kolla
    Köpte Gryning vid Skeppsholmen. Vacker bild som motsvarade förväntningarna. Tydliga, frekventa statusuppdateringar och snabb leverans. Läs mer
  • 2019-12-03

Cathrine Ö skrev om Kolla
    Inramad foto. Levererades snabbt utan något strul Läs mer
  • Börje M

2019-11-17

Börje M skrev om Kolla
    Fick ett tips om att "kolla" in bilderna som fanns på siten. Valde att köpa 2 st som var nyinkomna.
    Bra med info om status fär beställning och leverans-
    Faktureringen var enkel,
    Jag hade ingen förväntan då jag inte handlat tidigare med kollashop.
    Sammantaget är det hela proffsigt. Läs mer
  • 2019-11-07

Peter E skrev om Kolla
    Otroligt profesionellt presenterande av tavla. Blev väldigt glad över hur allt var paketerat och hur allt presenterades. Läs mer
  • Ulf E

2019-11-06

Ulf E skrev om Kolla
    Grymma prints, snabb leverans, allt enligt förväntningarna, jag kommer tillbaka Läs mer
  • Björn H

2019-10-28

Björn H skrev om Kolla
    Smidigt och enkelt. Snygga bilder! Läs mer
  • Ann-Charlott A

2019-10-24

Ann-Charlott A skrev om Kolla
    Jag köpte en fototavla och behövde hjälp av deras kundtjänst. Fick hjälp och ett trevligt bemötande, mycket nöjd Läs mer
  • 2019-10-23

Magnus C skrev om Kolla
    Köpte ett foto med ram, Kolla har ett riktigt brett och originellt utbud. Mycket snabb leverans, väl packat gods och fin finish på print - kan varmt rekommendera Kolla. Läs mer
  • 2019-04-28

Anna L skrev om Kolla
    Mycket nöjd på alla sätt - snyggt, proffsigt & snabbt. Läs mer
  • 2019-03-11

Andreas C skrev om Kolla
    Fick fel mått på min beställning men det löstes snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-02-22

Rasmus G skrev om Kolla
    Stort urval av bilder, högklassiga utskrifter och bra förpackat! Läs mer
  • 2019-02-16

Eva S skrev om Kolla
    Köpte en fotoaffich och är så nöjd. Den levde mer än väl upp till förväntningen Läs mer
  • 2019-02-08

Anna B skrev om Kolla
    Köpte en fotoprint, väldigt nöjd med motivet, supersnygg, även om jag hade förväntat mig en lite "lyxigare" print av själva fotot.

Lång leveranstid, över en vecka. Beställde på måndagen och först på fredagen fick jag mejl om att min order packades.

Ramen var en blåsning, den kändes väldigt billig och jag hade kunnat köpa en liknande på Rusta för en bråkdel av priset. Trodde också att jag skulle få bilden monterad, men ramen kom inplastad vid sidan av bilden. Läs mer
    2019-02-08 Jakob G svarar Anna B
    Hej Anna,

Tack för beställningen och feedback, det uppskattas! Kul att höra att du är nöjd med produkten men tråkigt att vi inte lyckats leva upp till alla dina förväntningar.

Våra prints görs on-demand, dvs varje produkt görs specifikt för den som beställer, och vi har produktionstid på 3-5 arbetsdagar. Våra prints kommer på 230 gsm, obestruket matt papper. Ramarna är svenskproducerade och kommer med plexiglas, och vi ramar inte in produkterna utan dessa leveras i samma paket men separat. All info hittas på vår hemsida, men jag beklagar om det inte varit tillräckligt tydligt – vi tar till oss och ska se över hur informationen presenteras!

Vänliga hälsningar,

Jakob Granqvist
  • 2019-02-06

Milda S skrev om Kolla
    Simply great. The product is lovely, the service efficient. Läs mer
  • 2019-01-11

Theresia K skrev om Kolla
    Funkade utmärkt och min beställning kom snabbt! Läs mer
  • 2018-12-28

Ladonna B skrev om Kolla
    I’m still waiting for my print 10 days after I received the message that it was on its way! Läs mer
    2018-12-28 Jakob G svarar Ladonna B
    Hi Ladonna! Very sorry to hear this. We make all prints on-demand and aim to ship them out within 3 to 5 working days. Once the product is handed over to the shipping courier, it's unfortunately out of our hands. Please feel free to email us at info@kollashop.com and we'll track down the package for you. Again, very sorry that you haven't received your print yet - we hope you'll be happy with it once it reaches you!

Kind Regards,

Jakob Granqvist
  • 2018-12-25

Carl R skrev om Kolla
    Snabb och bra fraktade tavlor! Läs mer
  • 2018-12-18

Jensen M skrev om Kolla
    Good (Why do I have to type 30 letters? Makes me feel like not answering at all!) Läs mer