Läs vad 148 kunder tycker om Kolla 2

2022-05-18 Verifierad kund
    Väldigt snabb och trevlig respons.
    Hej Anders! Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme. Och väldigt kul att höra att du är nöjd! Kolla
    2022-03-10 Verifierad kund
    Intressanta motiv, bra kvalité och trevligt bemötande. Det är inte svårare än så.
    Hej Jan! Det glädjer oss att du är nöjd med allt, tack för omdömet! Kolla
  • Jan V
    2022-02-16 Verifierad kund
    Bra och originellt utbud med proffsiga foton. Kul också att det vara rabatt just den helgen jag handlade tavlorna.
    Hej Jan, kul att höra att du är nöjd med utbudet och motiven. Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme! Kolla
    2022-02-15 Verifierad kund
    Otroligt snabb leverans, stort utbud av duktiga fotografer. Enda anledningen till att dem inte får full pott i betyg är på grund av att tavlorna är relativt dyra.
    Hej Amy,
    Tusen tack för fina ord, kul att höra att du är nöjd! Alla motiv görs i begränsad upplaga, för hand på beställning, och vi är måna om att fotograferna ska få skälig ersättning - därav prisbilden. Tack för beställningen och hoppas du har glädje av tavlan i många år framöver :)
    Mvh, Jakob, Kolla
    2022-02-14 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med min beställning
    Härligt att höra! Tack för beställningen :) Kolla
    2022-01-12 Verifierad kund
    Tavlorna kom snabbt, var välpaketerade och snyggt inramade. Bilderna är så fina! Det var andra gången jag beställde från Kolla och har nu tre fina tavlor från dem!
    Tusen tack! Kul att höra att du är nöjd också med den här beställningen! Kolla
  • ERIC L
    2022-01-07 Verifierad kund
    Allt fungerade utmärkt, snabb leverans, bra packat, hög kvalitet på produkten. Mycket nöjd!
    Väldigt roligt att höra, Eric.Tack för att du tar dig tid att lämna omdöme! Kolla
    2022-01-04 Verifierad kund
    Bra hemsida, snabb leverans, bra unboxing-upplevelse - kändes verkligen premium! Toppen!!
    Fantastiskt kul att du får den känslan, det är exakt det vi eftersträvar :) Tack för beställning och för att du lämnar omdöme! Kolla
    2021-12-29 Verifierad kund
    Snabb leverans! Enkelt att beställa från hemsidan!
    Tack för fint omdöme, vad bra att det gick smidigt att beställa på sajten :) Kolla
  • Pernilla T
    2021-12-09 Verifierad kund
    Supertrevigt bemötande i butiken på Götgatsbacken. Och det har också funkat hur bra som helst att köpa online. Snabb leverans och bra förpackat.
    Motiven är fantastiska - det foto vi har över Sofia kyrka och Vitabergsparken hemma pryder verkligen sin plats. Så bra att vi köpte två andra foton i julklapp till våra söner.
    Vi kommer definitivt att återkomma till Kolla
    Tusen tack för beställning och för dina fina ord, det uppskattas! Varmt välkommen åter :) Kolla
    2021-12-08 Verifierad kund
    Allt blev som vi tänkt oss. Snabb leverans. Vi är mycket nöjda.
    2021-11-20 Verifierad kund
    Snabb leverans med bra information om var grejerna fanns.
    2021-10-18 Verifierad kund
    Nöjd med företaget isig men tyvärr kom rammen med krossat glas som inte företaget kunde rå för.
    2021-10-11 Verifierad kund
    Hittade inte fotot jag önskade på hemsidan men fick mycket snabbt hjälp av er. Även leveransen var supersnabb!
    2021-10-09 Verifierad kund
    Snabbt och snyggt! Lättnavigerad hemsida, otroliga fotografier, snabb service och fin inramning.
    2021-10-05 Verifierad kund
    Snabb leverans. Ramarna var välpaketerade och hade klarat transporten bra.
    2021-09-20 Verifierad kund
    Snabbt, enkelt utan krångel. Jag klickade hem en tavla och redan på hemsidan så kunde beställningen göras utan krångel. Det gick otroligt snabbt, över förväntan. Jag kommer säkerligen göra en till beställning inom en snar framtid. Vill tipsa mina nära och kära.
    2021-09-17 Verifierad kund
    Trevligt bemött av företaget, men lite besviken att inte kunna besöka dem i Sthlm. Kul att genast få se nya bilder direkt på Instagram. När erbjudandet om 25% rabatt kom var det bara att slå till. Beställde tavlan som jag kärat ner mig i, efter att ha sett bilderna i Tyresö Centrum. Enkelt att beställa över nätet och ett plus att du kan se och prova dig fram med olika ramar etc. Och en mycket snabb leverans. Till en kund som nu lyckligt har Tyresö Slott hängandes på sin vägg.
    2021-09-08 Verifierad kund
    Hej! Ett snabbt och proffsigt bemötande!
    Jag köpte ett inramat foto med Stockholmsmotiv.
    Jag är mycket nöjd med produkten och fick ett äkthetsintyg med och det var numrerad upplaga.
    2021-09-02 Verifierad kund
    Jag uppskattar verkligen bemötandet från kundtjänst
    Leveransen var omsorgsfullt paketerad
    och snabb
    Oerhört nöjd med min beställning
    2021-08-28 Verifierad kund
    Fin fototavla.. Snabb leverans.
    2021-08-02 Verifierad kund
    Bra kvalitet på bild och inramningen. Snabb service!
    2021-07-16 Verifierad kund
    Tavlan är helt underbar och passar så bra i mitt sovrum. Älskar området jag bor i och fint att ha just en tavla med en härifrån.
    2021-07-07 Verifierad kund
    har köpt ett fotoobjekt som skulle vara inramad och klar.är ganska besviken på den lilla papp ram som följde med samt ingenting på baksidan en krok eller dylikt för den summan hade jag förväntat mig en riktig ram.annars är jag väldigt nöjd med fotografiet.mvh thomasroos
    Hej Thomas. Tack för att du handlade hos oss. Din beställning var utan ram - för att få motivet inramat bör du alltså välja ram till ditt motiv. Vänligen, Jakob, Kolla Kolla
    2021-07-01 Verifierad kund
    Företaget var snabbt att leverera beställningen, kom fint och säkert paketerat och tavlorna var snygga som jag hade förväntat mig. Det var en positiv upplevelse måste jag säga.
    Beställde 2 st. inramade tavlor med vintermotiv från Stockholm. Hade inte bestämt mig om jag skulle behålla dom själv eller ge bort som present, uppskattar dom så mycket att jag tror att jag vill ha dom själv bara jag hittar en bra plats att ha dom på. I annat fall måste personen som kanske får dom som present uppskatta dom lika mycket. Fotona är fina och stämningsfulla. Jag är verkligen mycket nöjd med dessa tavlor.
    2021-06-16 Verifierad kund
    Snabbt och smidigt. Leverans kom snabbt och motsvarade förväntningarna.
    2021-06-14 Verifierad kund
    Jag har köpt tre foton/tavlor via Kolla. Snabb smidig leverans
    2021-06-08 Verifierad kund
    Tavlan bättre i verkligheten än på bild, Snabb leverans,
    2021-06-05 Verifierad kund
    Snabb leverans, smidigt och en bra produkt!
    2021-05-18 Verifierad kund
    Kvalitet rakt igenom - i bemötande, färdig produkt och paketering.
    2021-05-17 Verifierad kund
    Snabb leverans, hög kvalite på trycket, tyvärr kändes ramen lte klen.
    Hej Joel!

Tack för beställningen. Våra ramar görs i Sverige av svenskt trä och håller generellt sett hög kvalitet så det är jättetråkigt att höra att den inte var till belåtenhet. Vi jobbar kontinuerligt på att förbättra våra produkter så uppskattar input - vi tar med oss det!

Vänligen,
    Jakob, Kolla
    2021-05-15 Verifierad kund
    Jag köpte en tavla, ett stockholmsmotiv av fotograf Håkan Garnefält. Och jag är väldigt nöjd.
    2021-05-12 Verifierad kund
    Ett inramat foto. Jättefint bemötande. Snabb respons och hantering.
    2021-05-10 Verifierad kund
    Jag köpte två av alla fina motiv som finns från Stockholm. Är jättenöjd med bemötandet av kundtjänst, bilderna och själva tavlorna som sådana. Fint också att få reda på lite fakta om vem som fotat motiven.
    Kan varmt rekommendera Kolla!

Vänliga hälsningar, Maria.
  • Sofia B
    2021-05-05 Verifierad kund
    Jag köpte 3 tavlor i olika storlekar och från helt olika fotografer. Otroligt snabb service och leverans! Är mycket nöjd med mina tavlor och rekommenderar detta företag varmt! Roligt att de är i begränsad upplaga och att det var väldigt enkelt att beställa.
    2021-05-05 Verifierad kund
    Köpte två tavlor som var helt klart över förväntan. Hade missat att beställa en ram till den ena men det fixades snabbt till utan problem. Mycket snabb service och trevligt bemötande. Att rekommendera!
    2021-05-05 Verifierad kund
    Snabb leverans, fin kvalitet på bilder och ram.
    2021-04-13 Verifierad kund
    Jag köpte en Stockholmsfototavla, inramad.smidig betalning via Klarna och snabbt bekräftelsemejlet från Kolla. Snabb leverans och fin tavla = mycket nöjd.
    2021-03-28 Verifierad kund
    Beställde en tavla med ram. Ramen gick sönder under transporten och skadade fotot. Kolla har en grym kundservice som skickade ny produkt direkt. Tavlan hänger nu snyggt i sovrummet.
    2021-03-23 Verifierad kund
    Beställde en snygg fototavla som hittat mig via reklam i facebookflödet. Strax efter betalningen fick jag erbjudande om att prenumerera på Kollas nyhetsbrev och få rabatt på första köpet. Skrev till kundtjänst och sa att jag gärna tog den rabatten direkt eftersom jag precis gjort mitt första köp. Snabbt respons och en skön ton i svaret och även i alla annan kommunikation (något jag uppskattar). Dagen efter fick jag besked från banken om att rabatten hade återbetalats. Tavlan kom 1,5-2 dygn efter beställningen. Snyggt och bra paketerat och bra kvalitet på foto och inramning. Kundupplevelse 5 av 5 🌟
    2021-03-20 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med bilden över Gustav Vasa kyrka o Vasastan.Vi gifte oss där 1967,så det är trevligt att ha den.
    Snabb o bekväm service .
    2021-03-10 Verifierad kund
    Två Stockholmstavlor, en köpt i butiken och andra beställd
    via nätet, jättefina!
    Bra service på alla sätt!
    2021-03-09 Verifierad kund
    Fina och väl utvalda motiv.
    Beställde två motiv med ramar.
    Mycket snabb leverans och välinpackat. Kändes proffsigt och snyggt med äkthetsintyg och även en liten extragåva med i paketet. Utmärkt tillgänglig service med snabbt svar och kundfokus.
    Rekommenderas varmt!
  • Sirpa N
    2021-03-08 Verifierad kund
    Underbara bilder. Snabb och trygg leverans
    2021-03-07 Verifierad kund
    Köpte tavla med stockholmsmotiv.
    Bra bemötande.
    Förväntning uppfylld.
    Synd att jag måste åka till utlämningsställe. Hemleverans hade varit optimalt.
    2021-03-07 Verifierad kund
    Köpte en tavla som levererades snabbt. Beställde med inramning och är mycket nöjd med hela upplevelsen.
    2021-03-06 Verifierad kund
    Foto med ram. Lätt att beställa på sidan
    Snabb leverans. Mycket bra packat. Fin produkt. Mycket nöjd.
    2021-03-03 Verifierad kund
    Allt perfekt ! Från beställning till information om varans leverans - packning och kvalité på beställd produkt (inramat fotografi).
    2021-02-27 Verifierad kund
    Bra och snabb leverans samt fin kvalitet på tavlan👍🏻
    2021-02-26 Verifierad kund
    Fin konst, enkelt och smidigt att handla.