Kolla

Läs vad 82 kunder tycker om Kolla

• Claes P

2020-11-22

Claes P skrev om Kolla
    Rakt igenom jättenöjd med mitt köp på Kolla.se.
    Bra och användarvänlig site
    Proffsig kommunikation efter beställning
    Snabb leverans, 3 dagar
    Men viktigast av allt mycket fin kvalitet på fotokonsten och ramen Läs mer
  • 2020-11-14

Shirley H skrev om Kolla
    Alltid fått jättebra service med snabba leveranser. Tavlorna är superfina och pryder nog vårt advokatkontor i Stockholm. Läs mer
  • 2020-11-10

Bengt Ö skrev om Kolla
    Bra service. Trevligt. Snygga foton. Läs mer
  • 2020-11-10

Adina S skrev om Kolla
    Köpte en tavla. Mkt snabb kundtjänst, fin paketering, personligt bemötande och snabb leverans. Mycket nöjd!!!

Det enda jag snubblade på var storlek - helheten i förhållande till tavla+passepartout. Jag kanske var lite snabb, men kanske kunde göras tydligare.

Men overall supernöjd! Läs mer
  • 2020-11-07

Ingela U skrev om Kolla
    Snabb och effektiv leverans av beställda foton. Snyggt packade och med trevlig presentation av fotograferna. Läs mer
  • 2020-11-06

Helena L skrev om Kolla
    Köpte tre bilder varav en med ram. Snabb leverans och jättefin kvalitet! Bra paketerat också, så det var bra skyddat. Läs mer
  • 2020-10-28

Markus A skrev om Kolla
    Unika tavlor med härliga Stockholms motiv!
    Kommer definitivt beställa mer. Läs mer
  • 2020-10-26

Birgitta R skrev om Kolla
    Jag köpte en fotografisk bild som levererades snabbt i en elegant och funktionell förpackning.
    Lite svårt att hitta rätt vid beställningen. Fick göra om och be om råd. Läs mer
  • 2020-10-15

Vicktoria T skrev om Kolla
    en tavla med en hälsning från fotografen. Personligt och trevligt. Snabb leverans över förväntan. Läs mer
  • 2020-10-14

Claes-göran C skrev om Kolla
    Snabb leverans utan krångel. Fast förstås när jag ska fylla i detta krånglas det till med att det måste vara minst 30 tecken. Varför? Läs mer
    2020-10-14 Jakob G svarar Claes-göran C
    Tack för fina ord, Claes-Göran. Tyvärr är minimiantal tecken man måste ange i recensionen bortom vår kontroll.
    Mvh, Jakob, Kolla
  • 2020-10-12

Erik A skrev om Kolla
    Fotokonst! Snabb leverans av snygg tavla i högkvalitativt material och fint paketerad. Läs mer
  • 2020-10-12

Markus L skrev om Kolla
    Köpte en fantastisk tavla med motiv av sommarnatt. Leveransen var oerhört snabb och emballaget såg till att det var svårt att skada tavlan. Kommer defintivt återbesöka Kolla för fler inköp framöver! Läs mer
  • Patrik G

2020-10-05

Patrik G skrev om Kolla
    Enkelt att handla, snabb leverans och tavlan väl förpackad. Läs mer
  • 2020-09-08

CHRISTOPHER T skrev om Kolla
    Bra, snabb service, levererar vad de lovar. Snygg presentation och förpackningsmaterial. Hög kvalité. Om du beställer ett foto, glöm inte att kolla storlekarna noggrant innan. Jag såg ett foto i det största formatet på en utställning och tänkte aldrig (dumt nog) att det kunde komma i andra storlekar. Resultatet: jag beställde för snabbt och fick det minsta formatet av misstag. Läs mer
  • 2020-09-08

Istvan V skrev om Kolla
    Köpt sammanlagt 5 tavlor och allt från tydlighet i hemsidan till snabb leverans, bra förpackat, personligt tack kort, gjorde hela upplevelsen mycket bra!

Kvalitén på dessa utskrifter var överraskande bra om man ser stor skillnad mot andra leverantörer. Läs mer
  • 2020-09-06

Felix R skrev om Kolla
    Snabb hantering av min order, levererades jättefint. Min ena ram var kantstött och fick snabbt svar (på en söndag) om att de skickar ut en ny till mig - kunde dessutom behåll den som vart trasig om jag önskade.

Kalas! Läs mer
  • 2020-09-05

Hanna L skrev om Kolla
    Köpte två fototavlor till priset av en. Mycket prisvärt och my locket vackra tavlor! Läs mer
  • 2020-09-05

Maria Å skrev om Kolla
    Jag köpte 4 fotografier/tavlor varav tre med ram. De motsvarade absolut bilderna på hemsidan! Levererades i tud, förpackade i fin kartong med ett mycket trevligt personligt meddelande. Jag kan absolut rekommendera Kolla och kommer troligen lägga en till beställning själv inom kort. Läs mer
  • 2020-08-24

Anna A skrev om Kolla
    Konst online.
    Enkelt att beställa.
    Snabb leverans.
    Bra kvalitet på varan när den kom.
    Jag älskar min produkt! Läs mer
  • Anneli Ö

2020-08-24

Anneli Ö skrev om Kolla
    Allt fungerade utmärkt, snabb leverans, utmärkt packade och ett litet personligt meddelande.. Läs mer
  • 2020-08-20

Annika J skrev om Kolla
    Köpte fotokonst 2 tavlor som vi är mycket nöjda med!
    Hade tidigare sett utställning i Bromma blocks.
    Fint förpackade, snabb leverans!
    Annika Johansson Läs mer
  • 2020-08-18

Yvonne V skrev om Kolla
    fantastiskt fina stockholmsbilder som vi sett på Bromma Blocks. Angav detta i beställningen och fick den utlovade rabatten och dessutom ett kort med löfte om ytterligare rabatt vid nästa köp. Fint och mycket väl förpackat dessutom. Läs mer
  • 2020-07-28

Ulf D skrev om Kolla
    Man har inte mycket kontakt med E handels företag, men allt fungerade. Läs mer
  • 2020-07-20

Tanja B skrev om Kolla
    Supersnabba på leverans och verkligen kvalitet på det de levererar! Läs mer
  • 2020-07-14

Carina L skrev om Kolla
    Foto med ram. Snabb leverans, snyggt o bra paketerat med trevlig information. Allt var över mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-06-29

Stormax A skrev om Kolla
    Köpte två inramade fotografier. Professionellt och personligt. Bra urval, kvalitét före kvantitet. Läs mer
  • 2020-06-16

Björn B skrev om Kolla
    Smidigt att beställa och snabb leverans. Läs mer
  • 2020-06-11

Sandra B skrev om Kolla
    Beställde ett fotografi med ram en förmiddag, den blev tryckt och packad under eftermiddagen and levererades till utlänningslagen redan dagen efter. Supersnabb service och hög kvalitet på både fotografi och ram! Läs mer
    2020-06-11 Jakob G svarar Sandra B
    Hej Sandra!

Tack för beställningen och kul att höra att du är nöjd. Vi gör vårt yttersta för att förtjäna en femma i betyg nästa gång :)

Allt gott,
    Jakob, Kolla
  • 2020-06-03

Karin C skrev om Kolla
    Jättefint utbud av fotokonst, bra, personlig service och snabb leverans. Jag rekommenderar definitivt Kollashop och kommer handla mer där i framtiden! Läs mer
  • 2020-05-25

Roman M skrev om Kolla
    Behandlingen av beställningen var utmärkt Läs mer
  • 2020-05-21

Anna C skrev om Kolla
    Mycket vackra bilder och hjälpsam kundtjänst! Läs mer
  • 2020-05-19

Christina K skrev om Kolla
    Snygga produkter, snabb leverans Läs mer
  • 2020-05-19

Camilla E skrev om Kolla
    Smidigt att beställa, jättesnabb leverans och väldigt nöjd med tavlorna! Läs mer
  • 2020-05-12

Ann-Marie H skrev om Kolla
    Snabb service och tillmötesgående. Högklassiga foton med fina ramar och passepartout Läs mer
  • 2020-05-06

Maria T skrev om Kolla
    Toppenfin bild, bra kvalitet, tydlig kommunikation och SNABB leverans! Läs mer
  • 2020-05-04

Mattias E skrev om Kolla
    Mycket fin kvalité på produkten och snabb leverans, toppbetyg! Läs mer
  • 2020-05-02

Kristoffer R skrev om Kolla
    Fin bild, bra service. Ett förbättringsförslag för framtiden är att skaffa fler ramar att välja mellan, inte bara träramar. Läs mer
    2020-05-02 Jakob G svarar Kristoffer R
    Hej Kristoffer! Kul att höra att du är nöjd. Vi har planer på att utöka ramalternativen, jobbar på att hitta rätt material och känsla. Tack för feedback! /Jakob, Kolla
  • 2020-04-19

Monika H skrev om Kolla
    Leveransen blev försenad då paketet kom på villovägar men snabb återkoppling från företaget och problemet löstes. Fotot och ramen var toppen. Läs mer
  • 2020-04-15

Karin Ö skrev om Kolla
    Köpte Fototavlor. Genomförandet var snabbt och proffsigt. Då justering av ram behövdes gjordes det omgående. Ett företag jag gärna rekommenderar. Läs mer
  • 2020-04-01

Johanna G skrev om Kolla
    Vid min beställning var en av varorna skadade. Jag fick ett fantastiskt bemötande och snabb återkoppling. Ersättningsvaran skickades omedelbart. Mycket bra service! Läs mer
  • 2020-03-31

Ellen F skrev om Kolla
    Snygg och snabb leverans! Kvalitet Läs mer
  • 2020-03-23

Frida L skrev om Kolla
    Väldigt nöjd med de två prints (inkl ramar) som vi köpte. Fin kvalitet, gillade faktabladen om fotograferna som följde med och uppskattade den snabba leveransen.

Enda negativa synpunkten är att hemsidan är lite jobbig att söka på. Om man klickar in på en bild och vill gå tillbaks till listan hamnar man högst upp igen istället för där man var. Löste det genom att välja ut några favoriter och bläddra bland dessa, men lite irriterande när man vill titta runt på många olika. Läs mer
    2020-03-23 Jakob G svarar Frida L
    Hej Frida! Tusen tack för beställningen och kul att höra att du är nöjd!

Tar med oss synpunkten angående hemsidan. Vi jobbar kontinuerligt på att göra den bättre och bläddrandet är ett av de flertal områden som vi hopas kunna förbättra inom kort!

Tack igen!
  • 2020-03-10

Karin E skrev om Kolla
    Tavlan på Biograf Rio vid Bergsundsstrand, Hornstull.
    Hittade tavlan spontant vid utställningen på Bromma blocks.
    Vyn på tavlan har en historia för mej, såg den vy från min mormors fönster när jag var liten. Kunde inte låta bli att beställa den på nätet när jag kom hem. Min son hjälpte mej då min engelska inte är så bra.
    Leveransen gick fort och jag fick uppdaterad information under hela leveransen.
    Så glad och nöjd över min tavla. Tack❤️ Läs mer
  • 2020-03-09

Therese Ö skrev om Kolla
    Enkelt, snabbt och väldigt lyxig och personlig känsla på en nätbaserad tavelshop. Läs mer
  • 2020-03-09

Filip H skrev om Kolla
    Snabb leverans och fina foto som stämmer bra med bilderna på nätet. Läs mer
  • 2020-03-07

Frida W skrev om Kolla
    Köpte en fototavla. Fantastiskt bemötande med flera uppdateringar om vari processen min beställning befann sig. Förutom det så var det en väldigt snabb handläggning, paketet kom dagen efter att jag hade lagt beställningen, så det var över förväntan! Paketet kom väl inpackat och det var inga skador på varan. Jag kommer troligen att beställa från Kolla fler gånger, och skulle absolut rekommendera andra att göra detsamma. Läs mer
  • 2020-02-29

Emilia R skrev om Kolla
    Köpte printen 'Nordiska Museet' och wow vad jag är nöjd! Superfin kvalitet på både print och passepartout. Personligt paketerat också, vilket gör beställningen ännu härligare :) Snabbt gick det också från order till leverans! Läs mer
  • 2020-02-26

Heléne L skrev om Kolla
    Köpte fototavla, lika fin i verkligheten som på bild. Snabb leverans i väl förpackat emballage & en trevlig folder om fotografen som tagit bilden. Dessutom fint skriven ”hälsning” med ett tack för min beställning. Kommer absolut utnyttja erbjudandet om 20 % rabatt, återkommer snart med ny beställning😊 Läs mer
  • 2020-02-11

Eva E skrev om Kolla
    Köpte två tavlor, snabb leverans & superfint paket med två tavlor som är jättefina👌 Läs mer
  • 2020-02-11

Anna M skrev om Kolla
    Snabb leverans och fin tavla!! Läs mer
    Jakob G gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte