Kolla

Kolla

Läs vad 123 kunder tycker om Kolla 2

2021-06-16
    Snabbt och smidigt. Leverans kom snabbt och motsvarade förväntningarna.
    2021-06-14
    Jag har köpt tre foton/tavlor via Kolla. Snabb smidig leverans
    2021-06-08
    Tavlan bättre i verkligheten än på bild, Snabb leverans,
    2021-06-05
    Snabb leverans, smidigt och en bra produkt!
    2021-05-18
    Kvalitet rakt igenom - i bemötande, färdig produkt och paketering.
    2021-05-17
    Snabb leverans, hög kvalite på trycket, tyvärr kändes ramen lte klen.
    Hej Joel! Tack för beställningen. Våra ramar görs i Sverige av svenskt trä och håller generellt sett hög kvalitet så det är jättetråkigt att höra att den inte var till belåtenhet. Vi jobbar kontinuerligt på att förbättra våra produkter så uppskattar input - vi tar med oss det! Vänligen, Jakob, Kolla Kolla
    2021-05-15
    Jag köpte en tavla, ett stockholmsmotiv av fotograf Håkan Garnefält. Och jag är väldigt nöjd.
    2021-05-12
    Ett inramat foto. Jättefint bemötande. Snabb respons och hantering.
    2021-05-10
    Jag köpte två av alla fina motiv som finns från Stockholm. Är jättenöjd med bemötandet av kundtjänst, bilderna och själva tavlorna som sådana. Fint också att få reda på lite fakta om vem som fotat motiven.
    Kan varmt rekommendera Kolla!

Vänliga hälsningar, Maria.
  • Sofia B
    2021-05-05
    Jag köpte 3 tavlor i olika storlekar och från helt olika fotografer. Otroligt snabb service och leverans! Är mycket nöjd med mina tavlor och rekommenderar detta företag varmt! Roligt att de är i begränsad upplaga och att det var väldigt enkelt att beställa.
    2021-05-05
    Köpte två tavlor som var helt klart över förväntan. Hade missat att beställa en ram till den ena men det fixades snabbt till utan problem. Mycket snabb service och trevligt bemötande. Att rekommendera!
    2021-05-05
    Snabb leverans, fin kvalitet på bilder och ram.
    2021-04-13
    Jag köpte en Stockholmsfototavla, inramad.smidig betalning via Klarna och snabbt bekräftelsemejlet från Kolla. Snabb leverans och fin tavla = mycket nöjd.
    2021-03-28
    Beställde en tavla med ram. Ramen gick sönder under transporten och skadade fotot. Kolla har en grym kundservice som skickade ny produkt direkt. Tavlan hänger nu snyggt i sovrummet.
    2021-03-23
    Beställde en snygg fototavla som hittat mig via reklam i facebookflödet. Strax efter betalningen fick jag erbjudande om att prenumerera på Kollas nyhetsbrev och få rabatt på första köpet. Skrev till kundtjänst och sa att jag gärna tog den rabatten direkt eftersom jag precis gjort mitt första köp. Snabbt respons och en skön ton i svaret och även i alla annan kommunikation (något jag uppskattar). Dagen efter fick jag besked från banken om att rabatten hade återbetalats. Tavlan kom 1,5-2 dygn efter beställningen. Snyggt och bra paketerat och bra kvalitet på foto och inramning. Kundupplevelse 5 av 5 🌟
    2021-03-20
    Vi är mycket nöjda med bilden över Gustav Vasa kyrka o Vasastan.Vi gifte oss där 1967,så det är trevligt att ha den.
    Snabb o bekväm service .
    2021-03-10
    Två Stockholmstavlor, en köpt i butiken och andra beställd
    via nätet, jättefina!
    Bra service på alla sätt!
    2021-03-09
    Fina och väl utvalda motiv.
    Beställde två motiv med ramar.
    Mycket snabb leverans och välinpackat. Kändes proffsigt och snyggt med äkthetsintyg och även en liten extragåva med i paketet. Utmärkt tillgänglig service med snabbt svar och kundfokus.
    Rekommenderas varmt!
  • Sirpa N
    2021-03-08
    Underbara bilder. Snabb och trygg leverans
    2021-03-07
    Köpte tavla med stockholmsmotiv.
    Bra bemötande.
    Förväntning uppfylld.
    Synd att jag måste åka till utlämningsställe. Hemleverans hade varit optimalt.
    2021-03-07
    Köpte en tavla som levererades snabbt. Beställde med inramning och är mycket nöjd med hela upplevelsen.
    2021-03-06
    Foto med ram. Lätt att beställa på sidan
    Snabb leverans. Mycket bra packat. Fin produkt. Mycket nöjd.
    2021-03-03
    Allt perfekt ! Från beställning till information om varans leverans - packning och kvalité på beställd produkt (inramat fotografi).
    2021-02-27
    Bra och snabb leverans samt fin kvalitet på tavlan👍🏻
    2021-02-26
    Fin konst, enkelt och smidigt att handla.
    2021-02-10
    Snabb leverans. Tavlan var precis såsom den presenterades i annonsen. Helnöjd!
    2021-02-10
    Foto-Slussen, ej inramad ; Fotot motsvarade förväntningarna. Gick snabbt och smidigt. Tyckte först att ”produkten” var lite dyr, men är nöjd nu då jag vet att en del går till barncancer fonden!
    2021-02-10
    Snabbt, effektiv - riktig bra.
    2021-02-08
    Snabb leverans och snyggt förpackat!
    2021-02-08
    Har köpt en poster. Ingen leverans ännu, men flera leveransuppdateringar. Tydlig och översiktlig hemsida.
    Hej Amanda! Tack för fint omdöme! Jag kan se att din tavla finns på ombud och väntar på att bli upphämtad. Återkom till oss om du har frågor om leveransen så hjälper vi dig. Mvh, Jakob Kolla
    2021-02-06
    Superfin tavla och fantastisk service! Stort tack 🌟
    2021-02-02
    Mycket nöjd med Kolla! Framförallt är motiven fantastiska men även servicen. Hade otur med min leverans då ramen brutits på vägen men allt löste sig väldigt snabbt och smidigt. Hade gäster över veckan efter jag hängt upp tavlan (140x100cm) och det slutade med att de beställde en likadan. Bra betyg.
    2021-01-30
    Superfina motiv och väldigt snabb leverans. Så glad att jag hittade denna fotokonst!
    2021-01-21
    Det gick bra att byta. Snygga foto tavlor!
    2021-01-13
    Beställde ett portätt med ram och hemleverans. Förväntningarna var höga gällande kvaliteten på produkterna vilket kom från besök hos kolla.se's showrum på Bromma blocks, De stora ytorna och den fina presentation gav ett intryck om att verkligen värna om kvalité och passion och möjligheten att fånga porträtten likt ett lugnt besök på fotografiska museet gav ett mycket proffesionellt intryck.

Upplevelsen kring beställning upplevdes däremot opersonlig och automatiserad och mer kvantitets inriktad, själva köpet löpte på bra med god information om produkten och dess väg från produktions lina beräknad leverans.

Kom senare i kontakt med butiken som gav snabb och bra respons på frågor som senare lett till ett besök, saknade dock känslan och presentation som finns i Bromma.
    Hej Charles, Tack för beställningen och kul att höra att du på det stora hela är nöjd med allt. Vi tar till oss din input angående intrycket av vårt showroom på Bromma Blocks kontra upplevelsen online, och jobbar vidare på att nå samma goda upplevelse i alla våra kanaler. Tack igen! Mvh, Jakob, Kolla Kolla
    2021-01-05
    Smidigt, snabbt. Tavlan var fint packad. Superfin tavla. Trevlig bild och information om fotografen.
    2020-12-21
    Ja köpte ett riktigt snyggt motiv av Stockholms tunnelbana. Jag fick snabb och smidig leverans bara någon dag efter beställning och vilken bra kvalitet på bilden! Så fin!
    2020-12-21
    Otroligt vackra tavlor från Kolla!
    2020-12-12
    Enormt vackra tavlor, snabb service.
    2020-12-07
    Väldigt bra! Snabb leverans och kvalitét i både paketering och produkthantering. Snabb i sin mejlkontakt, vilket jag värderar högt.
    2020-12-04
    Snabb och trevlig kundservice och fantastiskt fin fotokonst. Jag är väldigt nöjd! /Erika
  • Claes P
    2020-11-22
    Rakt igenom jättenöjd med mitt köp på Kolla.se.
    Bra och användarvänlig site
    Proffsig kommunikation efter beställning
    Snabb leverans, 3 dagar
    Men viktigast av allt mycket fin kvalitet på fotokonsten och ramen
    2020-11-14
    Alltid fått jättebra service med snabba leveranser. Tavlorna är superfina och pryder nog vårt advokatkontor i Stockholm.
    2020-11-10
    Bra service. Trevligt. Snygga foton.
    2020-11-10
    Köpte en tavla. Mkt snabb kundtjänst, fin paketering, personligt bemötande och snabb leverans. Mycket nöjd!!!

Det enda jag snubblade på var storlek - helheten i förhållande till tavla+passepartout. Jag kanske var lite snabb, men kanske kunde göras tydligare.

Men overall supernöjd!
    2020-11-07
    Snabb och effektiv leverans av beställda foton. Snyggt packade och med trevlig presentation av fotograferna.
    2020-11-06
    Köpte tre bilder varav en med ram. Snabb leverans och jättefin kvalitet! Bra paketerat också, så det var bra skyddat.
    2020-10-28
    Unika tavlor med härliga Stockholms motiv!
    Kommer definitivt beställa mer.
    2020-10-26
    Jag köpte en fotografisk bild som levererades snabbt i en elegant och funktionell förpackning.
    Lite svårt att hitta rätt vid beställningen. Fick göra om och be om råd.
    2020-10-15
    en tavla med en hälsning från fotografen. Personligt och trevligt. Snabb leverans över förväntan.