renewed.se

Snittbetyg
4.6
Ring 076-025 19 27 Dela

Om företaget

Som en ledande aktör inom återvunnen teknologi, utmärker vi oss på Renewed genom att leverera begagnade mobiler av hög kvalitet. Vi har 12 månaders garanti på alla våra produkter, samt fria returer, vilket gör oss till en bekväm och pålitlig partner. Vi är stolta över att vara ett svenskt företag som specialiserar sig på återvunna...

1349 omdömen om renewed.se

Sedan starten hos Reco 2021

Visar 1349 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Kristina A
Skrev om renewed.se

Det var en snabb och enkel affär. Telefonen fungerar utmärkt, som ny. Det tog bara några dagar och så var den här. Bra jobbat!

Birgitta S
Skrev om renewed.se

Köpt en mobiltelefon Xiaomi Redmi 9c, Tyvärr passade inte laddsladden så jag har inte provat den än!

Mikael E
Skrev om renewed.se

Det var dåligt batteri och annars är det väl ok

Lars-Erik L
Skrev om renewed.se

Snabbt och bra! Produkten fungerar bra och jag uppskattar garantitiden

Madeleine M
Skrev om renewed.se

Var väldigt lätt att hitta en bra telefon som vi letar efter. Den var jättefin när den kom och kartongen såg lyxig ut

Bengt S
Skrev om renewed.se

Bra telefon till bra pris.Hur bra som helst.med snabb leverans med post nord. Rekommenderar er till nya kunder på det bästa. Mvh Bengt.

Jesper L
Skrev om renewed.se

Snabb leverans och produkten höll den kvalité som utlovades!

Göran K
Skrev om renewed.se

Det var mycket enkelt att köpa från renewed.se. Gott utbud av telefoner, och lättanvänd hemsida. Telefonen jag köpte är i fint skick och fungerar utmärkt.

Krister B
Skrev om renewed.se

Jag är mer än nöjd med allt. Tycker att fler skulle besöka och handla från er sida. Jag som person gör det mesta för att återanvända allt.

Johanna A
Skrev om renewed.se

Enkelt att handla, bra service och snabb leverans! Toppen helt enkelt:)

Bror O
Skrev om renewed.se

Har inte fått min vara ännu Jag tror och hoppas att mina förväntningar blir uppfyllda

Peter J
Skrev om renewed.se

Det var enkelt att handla samt att beskrivningen av varan var jättebra. Mvh Peter

Conny G
Skrev om renewed.se

Snabb leverans,allt var i mycket bra skick.Det enda som saknades kanske borde vara med var laddkontakten.

Kjell Å
Skrev om renewed.se

Det var helt okej att handla med renewed Jag hade inte så stora förväntningar men jag är helnöjd Jag köpte en IPhone 13 PRO

Bengt P
Skrev om renewed.se

Jag är helt nöjd med den mobiltelefon som jag köpte.

Mats B

Snabb leverans,toppentelefon helt supernöjd

Jonas D
Skrev om renewed.se

Lätt att hitta en modell som passade mig. Mina förväntningar slog väl ut. Köpte

Leif S
Skrev om renewed.se

100% nöjd med min nya telefon . När jag öppnade kartongen med nya telefonen så var displayskyddet sprucket , men efter ett trevligt samtal med renewed så hade jag ett nytt displayskydd hemma 2 dagar senare 👍😃 . Bara gott att säga om renewed 👍

Stefan B
Skrev om renewed.se

Snabb leverans, svenskt företag. Bra produkt.

Kristina C
Skrev om renewed.se

Jätte nöjd med min telefon, snabb leverans 👍

Mailou H
Skrev om renewed.se

Köpte en begagnad iPhone. Helnöjd med både leverans och produkt! Snabbt, snyggt och smidigt!

Emilia O
Skrev om renewed.se

Sidan är enkel att navigera, beskrivningen av varan är ärlig och tydlig, leveransen var snabb. Jag är nöjd med mitt köp, så sjukt gött att kunna köpa teknik utan att betala fullpris och dessutom göra en insats genom att återanvända! Vinst för alla inblandade!

Per J
Skrev om renewed.se

Enkelt att handla men jag sökte egentligen swappie men renewed var billigare vid jämförelse av likadan telefon. Jag ville hitta en kvalitetsmobil till ett överkomligt pris vilket jag fann hos renewed. Jag är nöjd med skick och pris på min iPhone ca Max premium.

Fredrik S
Skrev om renewed.se

Snabb leverans, dock blev jag besviken på batterihälsan på telefonen.

Victor H
Skrev om renewed.se

Telefonen jag köpte kom i förväntat skick för ett väldigt bra pris. Leveranstiden var också snabb, omkring två vardagar, vilket jag uppskattar högt. Jag gillar även företagets satsning på välgörenhet. Jag kan starkt tänka mig att handla här igen i framtiden.

Ingrid V
Skrev om renewed.se

Incredible product with a great quality without counting the savings you’re making. In other word: Both gentle for the planet and your wallet. We need more company like them!!!

Gunnar S
Skrev om renewed.se

Prisvärd produkt, snabb leverans, utmärkt "miljötänk" att erbjuda marknaden begagnad elektronik som funkar helt utmärkt.

Stefan Z
Skrev om renewed.se

Enkelt och lätt att handla. Produkten en mobiltelefon var i ett fantastiskt skick, som ny. Mycket nöjd.

Jonas A
Skrev om renewed.se

Allt var jättebra . Fungerar utan något problem .kan varmt rekomendera dom .

Mohamed G
Skrev om renewed.se

Det var snabbt levererat och precis som vad jag har väntat mig tack

Maryam J
Skrev om renewed.se

Jag har köpt iphone 14 pro max. Jätte bra sida och bra kundservice.jag har typ inget att säga förutom att ni kanske kan sänka lite på priserna.

Frida H
Skrev om renewed.se

Snabb leverans, tydlig beskrivning av produkt!

Lars P
Skrev om renewed.se

Hur enkelt som helst att köpa! Tlf var finare än jag hade förväntat mig. Köpte en Iphone 13.

Theofilos I
Skrev om renewed.se

Över förväntan. Köpte en s22plus i nyskick och den var verkligen nyskick. Inte en skråma någonstans.

Fredrik B
Skrev om renewed.se

Mycket bra beskrivning av telefonens prestanda och till ett bra pris. Hela familjen har köp telefon från er senast året och är mycket nöjd.

Jack K
Skrev om renewed.se

Seriöst företag, de håller det de lovar

David A
Skrev om renewed.se

Snabb leverans, bra paketerat, telefonen var i bra skick.

Michael B

Bra iPhonen funkar perfekt Tack Mvh Micke

Per H

Telefonen överträffade förväntningarna. Snabb leverans

Tobias H

Riktigt bra o snabb leverans . Rekommenderas starkt

Jolanta E
Skrev om renewed.se

Snabbt och smidigt! Än så länge funkar allt bra, hoppas det fortsätter så!

Sten L
Skrev om renewed.se

Snabb leverans so far ser allting bra ut.

Gerd M
Skrev om renewed.se

Ingenting att klaga på. Snabb leverans. Bra service.

Britt-marie E
Skrev om renewed.se

Ett mycket bra företag att handla med,

Lennart H
Skrev om renewed.se

Äntligen! Jag har lagt många, många tusenlappar på nya iPhones genom åren. Någon begagnad har jag köpt på nätet. Nu har jag köpt en ”nybegagnad” telefon. Ville ha en LITEN . Visst är iPhone 15 himla bra men den tar för stor plats i fickan (utom på kavajen). Köpte nu en iPhone SE 2022. Telefonen (röd) är svår att skilja från en helt ny. Jag köpte den för halva nypriset - med ett helt års garanti. Till sist upptäckte jag att rätta platsen att köpa en ”ny” iPhone till billig peng. Bättre sent än aldrig. Tack!

Eric S
Skrev om renewed.se

Snyggt förpackad telefon som verkar uppfylla det den lovade på förhand. Ser ut som ny. Inte använt den ännu men förhoppningsvis är den ingen besvikelse. Snabb leverans var det också👍🏻

Åsa S
Skrev om renewed.se

Otrolig snabb service och leverans. Produkten va som dem skrev i beskrivningen.

Maria S
Skrev om renewed.se

Köpte en iPhone som krånglade. Men det var oerhört lätt att ringa och de svarade direkt. Skönt att slippa chatta eller mejla, uppskattar att få prata med en fysisk person. Lätt och smidigt att skicka tillbaka och pengarna kom in på kontot inom kort. . Har köpt en ny mobil via dem som fungerar utan problem. Rekommenderar dem verkligen !

Paul A
Skrev om renewed.se

Köpte en mobiltelefon och jag är skit nöjd.

Ingrid L
Skrev om renewed.se

Snabb leverans Bra telefon som utlovat

Filtrera omdömen