renewed.se

renewed.se

Läs vad 114 kunder tycker om renewed.se 2

2021-10-14
    Super nöjd med telefonen och väldigt snabb leverans!
    2021-10-10
    Produkten motsvarade mina förväntningar + snabb leverans
    2021-10-08
    Jag fick min telefon dagen efter att jag beställt den. Telefonen var dessutom i nyskick, där fanns inte en skråma på den. Jag är supernöjd.
    Beställde en mobiltelefon.
    Enkelt att beställa och mycket snabb leverans :)
  • Christian H
    2021-10-07
    Svarar snabbt på frågor. Skickar snabbt bra produkter.
    2021-10-07
    Jag trodde originalkartong till mobiltelefonen ingick.
  • Paul F
    2021-10-05
    Beställde en ipad air 4, nyskick på måndagen 12:05 och de kom fram dagen efter redan vid 1630 till min närmaste DHL-butik.

Otroligt snabbt!
    Väldigt fint nedpackad i ett renewed-case som bara det måste kostat några kronor
    iPaden var i helt perfekt skick också

Det enda negativa var att laddsladden som fölöjde med varf av fel sort, men ett litet mejl och ett svar på det inom en timme så var en ny sladd skickad.

Vilken servicekänsla, vilken leveranstid och vilket otroligt vänlgit bemötande av kuntjänst!

Kan bara rekommendera dessa till 100% kommer definitivt att köpa mer av dem!
    2021-10-05
    Köpte en mobil i "Mycket bra skick". Riktigt bra med snabb leverans och fin förpackning! Väntade mig en icke-märkbart använd mobil. Kvalitén på hela mottagandet överträffade förväntningarna.
    2021-10-02
    telefonen funkar jätte bra. Snabb leverans
    2021-10-01
    Håller vad de lovar!
    Bra produkter och leveranstider!
    iPhone SE 2020 i nyskick.
    2021-09-29
    Köpte en ”nyskick”. Den hade inga spår av användning och batterihälsa på 97%, så nöjd. Levererad i fin kartong. Pris mot helt ny var dock kanske lite för högt.
    2021-09-28
    Mobilen är verkligheten i nyskick med batterihälsa 100% och utan yttre skador.
    2021-09-27
    Lite tråkigt att produkten inte fungerade som den skulle men annars bra bemött Flr att få hjälp att åtgärda det
    2021-09-25
    Bra bemötande och snabbt svar på fråga gällande retur.

Mycket nöjd med köpet av mobiltelefon som anlände snabbt och i bra skick!
    2021-09-24
    Oerhört smidigt! Snabb leverans. Jag blev riktigt positivt överraskad av i vilken fin kartong Iphonen kom i. Lägger man mkt pengar på en begagnad IPhone, uppskattas det initiativet!
    Tack för ett bra köp!🌼🍃
    2021-09-22
    Köpte en Iphone 8.
    Kvaliteten var över förväntan, uppskattade den lyxiga och professionella förpackningen.
    Snabb leverans!
    2021-09-21
    Beställde ett par airpods i nyskick men det var mycket spår av användning i form av smuts.
    2021-09-21
    Köpte en iPhone 8 gold i mycket bra skick. Varan motsvarande beskrivningen och fungerar toppenbra. Endast ett par små märken röjer att den inte är helt ny. Jag är mycket nöjd!
    2021-09-20
    Visste inte så mycket om dom före jag beställde,men det det funkade bra, varan såg ut som jag förväntade.Köpte en begagnad IPhone, och snabb leverans var det också
    2021-09-19
    vbnbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
    2021-09-17
    Snabb leverans och mobilen var i så gott skick precis som beskrivningen.
    2021-09-16
    Högtalaren var som ny. Klockrent!
    2021-09-16
    Beställde en Iphone XR, klass A. Telefonen var i nyskick, batterihälsa 98%. Motsvarade alla förväntningar.
    2021-09-15
    Väldigt hög kvalitet på produkten jag köpte, väl beskriven av företaget och snabb leverans!
    2021-09-13
    Snabb leverans beställde en telefon i bra skick och kan säga att den var i utmärkt skick, jätte nöjd 😊
    2021-09-11
    Känns bra med andrahandsmobil. Ett litet men viktigt bidrag till den miljö vi ska lämna till våra barn.
    Dessutom snabb leverans och vettiga priser!
    2021-09-11
    Ser ut att vara en prisvärd produkt
    2021-09-10
    Köpte en begagnad samsung a51 till bästa pris på marknaden.
    Snabb leverans och mobilen funkar bra.
    2021-09-09
    Som utlovat. Beställde en beg högtalare. Skick enl beskrivning, dock saknades bruksanvisning.
    2021-09-08
    Jag beställde en begagnad mobil till min son. Jag blev glatt överraskad av skicket. Den beskrevs vara i "bra" skick, men jag tyckte den i princip var i nyskick. Snabb leverans också. 😊
    2021-09-08
    Produkten kom snabbt och levde upp till förväntningarna.
    2021-09-07
    Jättefräsh telefon i ett fint etui.
    2021-09-04
    Mycket bra bemötande och snabb leverans. Den här gången blev det fel telefon första gången men det löste de snabbt och smidigt.
    2021-09-04
    Snabb leverans och bra produkt! Supernöjda!
    2021-09-03
    Snabb leverans, fräsch produkt, felfri produkt 🥳
    2021-09-03
    Bra prise, jag har köpt en Apple airpods Pro mycket bra skick men tyvärr den har ingen låda och kabel. Om visste jag om den köpte inte.
    Mvh Vejdan
    2021-09-02
    Jag blev bra bemött och telefonerna levde upp till mina förväntningar.
    2021-09-02
    Väldigt snabb leverans, fick beställd mobiltelefon redan dagen efter beställningen. Bra Detaljerad beskrivning av varan på hemsidan. Stor Plus för en fin förpackning/låda till telefon vilket jag uppskattar eftersom telefonen blev som present. Rekommenderar.
    2021-09-02
    Fick snabb leverans och skick på telefonen som var över förväntan! Valde skicket mycket bra och den fungerar alldeles utmärkt. Snabbt, smidigt, miljövänligare och billigare än att skaffa en helt ny telefon.
    2021-09-01
    Beställde en s20 ultra i kvalitetsnivå nyskick.
    Produkten kom snabbare än förväntat och i utlovat skick.
    Det är första gången jag köper en telefon på detta vis men kommer att göra det igen 👌
    2021-08-29
    Köpte en mobil. Den fungerar utmärkt. Snabbt korrekt levererat.
    Tack
    2021-08-29
    Enkelt tydligt snabbt bra köpupplevelse
    Förväntningarna höll!
    Bra telefon som i ett utseendemässigt perspektiv var som dem beskrev.
    Snabb leverans och ett plus att dem använder sig av klarna!
  • Helena J
    2021-08-28
    Mobil i nyskick för billig peng. Lyxig förpackning.
    2021-08-28
    Snabb frakt och telefonen var i mycket bra skick när jag fick den, även batteriet var högre än vad deras hemsida sa!:)
    2021-08-26
    Köpte en iPhone 11 Pro, superfint skick helt enligt beskrivningen och mycket snabb leverans
    2021-08-24
    Hej!
    Jag köpte förra veckan en mobil från dig. Men jag är inte nöjd. Eftersom när jag sätter sim kortet visar det mindre i samband och ibland säger det inget sim kort. Så om möjligt vill jag returnera den.

Dinnar
    2021-08-24
    Jag köpte en Samsung telefon som bara skulle vara i bra skick. Nu va den inte det, utan den va i toppenskick. Den såg inte använd ut. Så jag blev riktigt nöjd och glad. Den levererades i en fin och exklusiv förpackning. Mycket nöjd är jag.
    2021-08-23
    Man blir skeptisk med sidor som säljer begagnade produkter, speciellt när det står att den är i ny skick. Men jag klagar inte, produkten var alldeles ny och dessutom så fick man garanti på köpet vilket också var en anledning till att köpa.

Jag blev helt nöjd med allt.
    2021-08-21
    Mobilen var i perfekt skick, som ny, inte en repa på vare sej fram leller baksida, snabb leverans. Lite besviken på mobilens batterikapacit, hade väl hoppats på lite bättre kapacitet. Men får väl rensa lite bland batterislukande appar om inte annat. Renewd har bra villkor och garantier så jag upplever det som ett tryggt och säkert köp.