renewed.se

renewed.se

Läs vad 6 kunder tycker om renewed.se 2

• 2021-03-18
    Jag köpte en begagnad smartphone i nyskick till ett väldigt bra pris, och jag är mycket nöjd med mitt köp. Uppskattade både garantin på telefonen och informationen kring produkternas skick på företagets hemsida. Glad att kunna köpa återanvänd elektronik, och rekommenderar gärna Renewed till andra som letar efter en ny mobil.
    Vad glada vi blir Alexandra över att du är nöjd med din telefon och ännu gladare för att du kan rekommendera oss till andra. renewed.se
  • 2021-03-16
    Hade inte kunnat vara nöjdare med mitt köp än vad jag är. Köpte en iPhone 12 och den är precis som en fabriksny! Trots att det var fraktfritt så va det en snabb och smidig leverans. Kan varmt rekommendera alla att handla via renewed!
  • 2021-03-16
    Mycket smidigt. Leveransen snabb och direkt. Lätt att välja telefoner efter, märke och modell. Bra och tydlig sida med relevant information. Telefonen, Samsung 10, kom snyggt och smakligt förpackad. Den var i perfekt
    skick som utlovat. Mycket bra, allting!
  • 2021-03-16
    Köpte en mobil och leveransen gick snabbt och varan motsvarade förväntningarna, dvs, nyskick var verkligen nyskick.
  • 2021-03-16
    Snabb leverans och med en fantastisk kundservice.
    Köpte en Samsung i nyskick och den kunde likväl varit köpt direkt från butik.
    Kommer fortsätta köpa mobiler via renewed.se
    Iphone
    Snabb leverans och inga problem.
    Förväntade mig att de skulle hålla vad de lovade och det gjorde de
    På det hela taget en smidig, snabb och problemfri kontakt.