renewed.se

renewed.se

• BadgeFourYears
1 421

Som en ledande aktör inom återvunnen teknologi, utmärker vi oss på Renewed genom att leverera begagnade mobiler av hög kvalitet. Vi har 12 månaders garanti på alla våra produkter, samt fria returer, vilket gör oss till en bekväm och pålitlig partner. Vi är stolta över att vara ett svenskt företag som specialiserar sig på återvunna...

1421 omdömen om renewed.se

Sedan starten hos Reco 2021

Natu T
Skrev om renewed.se

Det jättebra om jättekul så tänkte jag så bästsäljare

Christer S

Snabb effektiv leverans. Fullt nöjd 👍

Åse O
Skrev om renewed.se

Fantastisk idé att återbruka mobiler! Det var lätt att beställa, leveransen snabb och mobilen är lika fin som en ny, fast till ett lägre pris. Kan inte ens se att den varit använd tidigare. Kunde inte vara mer nöjd.

BARBRO E
Skrev om renewed.se

Helt perfekt Fin telefon lätt att överföra allt från den gamla

Wdid E
Skrev om renewed.se

Så snabbt leverans och smidigt sätt att betala

Hans-Erik P
Skrev om renewed.se

Jag och min fru köpte varsin Iphone, skicket var bra. Min Iphone kom med påsatt skärmskydd, men jag upptäckte en stor bubbla under skyddet på nedre vänstra sidan , borde ha varit kollad att det satt perfekt innan levereran inte bra tycker jag. Annars inget att klaga på. mvh / Hans-Erik

Hedgårdh H
Skrev om renewed.se

Jättenöjd med både kvalitet, leverans och pris. Sparade in 4000kr åt min arbetsgivare genom att köpa en begagnad.

Beata L
Skrev om renewed.se

Tilltalande hemsida. Snabb leverans. Kan absolut rekommendera!

Jenny Å
Skrev om renewed.se

Enkelt att beställa rätt från hemsidan. Snabb leverans.

Karin B
Skrev om renewed.se

Allt var okej utom två saker. Men dessa kanske Vimls får ta ansvar för? 1. Vimla gick ut med att mobilen endast kostade 2500 kr om man var kund hos Vimla. Stämmer ju inte. 2. Sim-kort och hållare passade inte ihop trots att vi hade Vimlas minsta kort.

Patrik M
Skrev om renewed.se

Apple watch har bättre batteri tid än vad jag förväntade mig för en begagnad klocka. Leveransen skede utan några problem. Jag är mycket nöjd med mitt köp!

Maria L
Skrev om renewed.se

Bra skick på mobilen vi köpte , bra pris snygg förpackning och bra laddarsladd

Olivian M
Skrev om renewed.se

Funkar bra! Känns bra att de erbjuder bytesrätt och garanti på produkten! Har bara haft min telefon 1v och än så länge är jag nöjd med Renewed!

Linn E
Skrev om renewed.se

Väldigt snabbt och smidigt. Dock fungerar inte volym upp-knappen på telefonen jag beställde som skulle vara i "mycket bra skick"

Björn S
Skrev om renewed.se

Allt va jätte bra, snabba leveranser och bra pris. Jag köpte 1 Samsung mobil.

Rose-Marie H
Skrev om renewed.se

Smidigt o snabbt Förväntade mig en bra telefonen Jag köpte en iPhone 14 och är nöjd med den

Eva H
Skrev om renewed.se

Lätt att beställa och mycket snabb hantering Varan var helt enligt beskrivning och i mycket fint skick, fin stabil förpackning

Linda J
Skrev om renewed.se

Telefonen kom som planerat och i förväntat skick. Är nöjd.

Gert Ö
Skrev om renewed.se

Snabb och rätt varor levererade xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anna F
Skrev om renewed.se

Köpte en iPad till barnen och är så glad att det finns möjlighet att köpa begagnat av ett företag. Supersnabb leverans dessutom! Beställde en söndag och på tisdagen kom den. 🤩

Erika W
Skrev om renewed.se

Det var enkelt att hitta en fin begagnad mobil i gott skick. Visste inte att det skulle finnas så många modeller att välja på, kunde till och med välja färg. Är mycket positiv till denna tjänst!

Linda B
Skrev om renewed.se

Rekommenderas!🥇 Snabb leverans. Mycket nöjd med produkten som motsvarade beskrivningen👏🙌😍

Caroline J
Skrev om renewed.se

Bra beskrivning av varan (iPhone 15 PRO) o jag ör jättenöjd med köpet. Enkelt snabbt o smidigt!

Katarina V
Skrev om renewed.se

Snabb leverans av en IPhone 13 Pro som var i mkt bra skick!

Krister L
Skrev om renewed.se

Köpte en Huawei B535-232 router i nyskick som tyvärr inte fungerade. Kontaktade supporten och fick retursedel direkt skickade samma dag och två dagar senare hade jag en ny. Beställde en till, hade lite bråttom att komma igång. En perfekt partner att handla av och en support som jag aldrig upplevt tidigare, snabb hantering och är mycket nöjd.

Stefano B
Skrev om renewed.se

Snabb leverans och enligt beskrivning. Beställde en iPhone 12 i premium skick och den var som ny i kartong med inte en ända repa eller liknande någonstans på telefonen. Den hade även en batteri hälsa på 100% som utlovat. Mycket nöjd och kommer att handla härifrån igen.

Malin Ö
Skrev om renewed.se

Själva tjänsten renewed var ok och jag fick min iPhone väldigt snabbt. Jag köpte en iPhone 13 pro med omdömet Utmärkt. Den är mycket bra, men jag befarar att batteriet är på upphällningen så det bekymrar mig lite. Med omdöme Utmärkt hade jag förväntat mig ett nytt batteri, men nu vet jag det.

Marja G
Skrev om renewed.se

Snabb leverans något annat vet jag inte

Kerstin B
Skrev om renewed.se

Hittills har allt varit bra! Telefonen kom snabbt ( 3dagar) , i skick som ny! Det bästa är att det går att nå företaget per telefon, så jag är nöjd!

Bernt E
Skrev om renewed.se

Tips genom wimla förväntade mig en telefon kanske lite sliten men den var som ny knepigt att använda men man får leta sig fram för en 83 åring köpte en iPhone 11 jag är nöjd

Stefan S
Skrev om renewed.se

Smidig beställning, snabb leverans. Mobilen är snarare bättre än förväntat. Bara den medbeställda smärmskyddet höll inte mått, men det var heller inget problem att reklamera den.

Ida D
Skrev om renewed.se

Det gick väldigt smidigt, otroligt snabb leverans!

Henrik J

Jag köpte en Samsung S22, i nyskick. Mycket snabb leverans

Jan-Erik C
Skrev om renewed.se

Mycket bra snabb leverans och mobilen jag beställt var i ett perfekt skick. Beställde ett displayskydd som var monterat vid leverans. Mycket nöjd med allt.

Joakim L
Skrev om renewed.se

Bra o snabb leverans. Bra pris

Kennet A
Skrev om renewed.se

Telefonen fungerade som förväntan, snabb leverans, allt fungerade bra.

Oskar Alf Göran L

Beställde en mobil på söndag och på tisdag hämtade jag ut den, snabb och bra leverans. Beställde en mobil i nyskick och den såg ny ut med en batterikapacitet på 99% så jag är hlnöjd.

Anita M
Skrev om renewed.se

Snabbt och lätt.Hoppas den håller vad ni lovat.

Martins-Omoragbon M

Very quality experience. Delivers as promised

Lisa J
Skrev om renewed.se

Beställde en iPhone 14 i okej skick + skal + skärmskydd för 5700 kr tack vare studentrabatt. Fick leveransen på en dag och skulle aldrig kalla detta för okej skick, den ser egentligen helt och hållet oanvänd ut. Funkar superbra, bra förpackning och allt är 10/10

Pernilla B
Skrev om renewed.se

Enkelt att leta bland modellerna på hemsidan. Snabb leverans, bra förpackning, fräsch å fin mobil. En besvikelse var "färgen", det stod att den skulle vara "röd", men jag skulle nog mer kalla den för lila, eller plommon. Gärna fler foton på mobilerna så man kan se färg och nyanser bättre!

Ami S
Skrev om renewed.se

fin mobil ser alldeles ny ut. Är väldigt nöjd. snabbt kom den med.

Göran P
Skrev om renewed.se

En begagnad mobil som såg ut som ny. Tack! Och röd var den dessutom.

Fari S
Skrev om renewed.se

Höll vad som lovats, produkt i utmärk skick och snabb leverans.

Leo K

Snabbt, smidigt och prisvärt! Rekommenderas

Elliot E
Skrev om renewed.se

Jätte smidigt och snabb leverans 👍

Mikael S
Skrev om renewed.se

Snabb leverans ock är nöjd med den fina telefonen. 👍👍

Göte M

Mycket bra skick på min Samsung Galaxy s23 ultra och snabb leverans

Teodor A
Skrev om renewed.se

Blev förvånad av hur fräsch mobilen jag köpte var och hur snabbt den levererades!

Tommy C
Skrev om renewed.se

Snabbt och bra bemötande vid telefonkontakt