Förebygg

Förebygg

Förebygg är ett etablerat säkerhetsföretag som säljer bevakningstjänster i förebyggande syfte med målet att motverka bränder, id- och bolagskapningar. Det är en bransch med extremt hög potential som har ett viktigt samhällsansvar att skydda våra kunder från den växande digitala brottsligheten. Vi har en av marknadens modernaste lösningar som fyller en viktig funktion där myndigheter och lagar talar emot konsumentens säkerhet i ett digitaliserat samhälle.

Välkommen till Förebygg - för säkerhetens skull!

Läs vad 688 kunder tycker om Förebygg 2

• 2021-04-16
    Trevligt bemötande när man ringer och undrar något som meddelande sms man fått på sin mobil, alltid hjälpsamma och lugnt intryck.
    Hej Madeleine, Tack för de fina orden! Det gläder oss enormt mycket att höra att du är nöjd med bemötandet och du är alltid varmt välkommen att höra av dig på nytt vid frågor eller funderingar. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus
  • 2021-04-15
    Har id skydd fungerar bra. Dom är alltid trevliga o hjälpsamma .
    Hej Monika, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med tjänsten och bemötandet, tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-04-12
    Trevligt hjälpsam personal bra bemötande
    Hej Urszula, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet från oss - kontakta oss mer än gärna igen vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-04-10
    Diskussioner fram och tillbaks lite missnöjd
    Hej Peter, Tack för ditt omdöme! Det var ju inte roligt att höra, kontakta gärna vår kundservice så skall vi ta din feedback vidare. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-04-09
    Enkelt o trevligt bemötande 👍
    Hej Lena, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice - tveka inte på att höra av dig igen om något annat skulle dyka upp i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-04-09
    Köpte brandskydd och ID-skydd
    Blev mycket väl bemött vid första kontakten och även nu senast i kontakten med en väldigt trevlig kvinna på kundtjänst.
    Mina förväntningar var vad jag fick, allt har fungerat bra hela tiden.
    Har fungerat bra, kontaktat mig när stekoset har tagit över😁 och när något hänt på kontot dvs. När skattemyndigheten gör sitt årliga intrång..
    Känner mig trygg.
    Hej Birgit, Tack för ditt underbara omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med tjänsterna du har hos oss och att vi har levt upp till dina förväntningar. Det gläder oss också enormt mycket att du är nöjd med båda säljaren och kundtjänstens bemötande. Kontakta oss mer än gärna vid minsta lilla fråga eller fundering. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-04-08
    Bra bemötande och verkar seriōs
    Hej Isabelle, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice, tveka inte på att kontakta oss på nytt om det skulle dyka upp någon fråga eller fundering. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus
  • 2021-04-07
    Brandvarnarna är kopplade så att centralen kan se om rökutveckling förekommer och kontaktar mig på mobilen. Det fungerar bra
    Det känns tryggt.
    Hej Eva Margareta, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att hör att du är nöjd med tjänsten du har hos oss, syftet för oss är just att skapa en tryggare vardag och vi är glada att vi har uppfyllt det för dig. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg Brand
  • 2021-04-07
    Brandskydd, och det har fungerat utmärkt flera gånger. När spisen har rykt in och när brandlarmet har larmat. De har ringt mig och kontrollerat läget och jag har blivit alltid trevligt och korrekt bemött. Jag är mycket nöjd och det känns tryggt att ha denna tjänst.
    Hej Katarina, Tack för ditt härliga omdöme! Det gläder oss extremt mycket att du trivs med tjänsten du har hos oss. Brandsäkerheten är ju extremt viktig i dagsläget och tid är alltid en avgörande faktor - va härligt att allt var under kontroll denna gång. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg Brand
  • 2021-04-06
    Skulle poppa popcorn men brände dom i grytan det tog bara en minut så ringde dom från förebygg och undrade vad som hade hänt
    Hej Sonja, Tack för ditt fina omdöme! Vad skönt att höra att det inte var något allvarligt denna gång, skulle det var någon fråga eller fundering är du alltid varmt välkommen att kontakta oss. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg Brand
  • 2021-04-02
    Jag har köpt en försäkring ut av er . Å fick ett bra bemötande från er . Å är jätte njöd med den försäkring.
    Hej Ingegärd, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd, vår tjänst går just ut på att du skall förebygga skadan istället för att efterleva den. Skulle det var någon fråga kring tjänsten kan du alltid kontakta vår kundservice. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-04-01
    Brandvarnaren löste ut, Förebygg ringde, precis som det jag betalar för. "That's it"
    Hej Nils-johan, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med tjänsten - kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg Brand
  • 2021-03-31
    Jag köpte tjänsten som skyddar mig mot bedrägerier, som också gäller för min man o våra barn, fantastiskt.

Blev super bra bemött av en sympatisk tjjej. Tyvärr har jag inte varit inne på mina sidor, ännu. Tummen upp. Hälsningar Britt-Marie Hallenberg
    Hej Britt-marie, Tusen tack för ditt underbara omdöme och varmt välkommen som kund hos oss! Vad roligt att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice och skulle det vara minsta lilla fråga under tidens gång så ser vi fram emot ett samtal från dig igen. Önskar dig en fortsatt trevlig eftermiddag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-03-30
    Jag köpte brand larm av förebygg. Deras bemötande var jätte bra. Jag har förväntat att jag kommer få bra service öch de förebygg har fylt upp mina förväntningar.
    Som sammanfattning, tycker jag, att jag haft en bra upplevelse.
    Hej Ali, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd och trivs med den tjänst du har hos oss. Det gläder oss verkligen att höra att du är nöjd med bemötandet och du är alltid varmt välkommen att höra av dig om det skulle dyka upp nån fråga eller fundering längs vägen. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg Brand
  • 2021-03-27
    Dit är bra att blir medlem och samtidigt stöd barn cancer fonder........,,........................
    Hej Cristobal, Tack för ditt omdöme! Välkommen som kund hos oss och vi ser fram emot att leva upp till dina förväntningar. Att Reco.se skänker en slant till barncancerfonden vid ett omdöme är självfallet inget man tackar nej till, det har du rätt i. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus
  • 2021-03-27
    Dom var väldigt trevliga och tillmötesgående,förklarade allting väldigt väl,jag är jättenöjd..
    Hej Joacim, Tusen tack för de fina orden! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet och fick svar på lite otydligheter. Skulle det dyka upp något annat i framtiden är du alltid hjärtligt välkommen att kontakta oss på nytt. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-03-26
    Fråga på faktura. Mycket vänligt och trevligt bemötande.
    Hej Marie Louise, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice. Kontakta oss mer än gärna på nytt vid frågor eller funderingar. Önskar dig en fortsatt trevlig eftermiddag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus
  • 2021-03-24
    Ringer och är extremt påtryckande om att man ska testa deras tjänst även fast man sagt nej flera gånger.
    Deras omdöme här på reco bör också tas med en stor skopa salt, observera att de flesta omdömen är "Insamlad av företaget" och handlar sällan om användandet av tjänsten utan endast hur de blivit bemötta av kundtjänst/försäljaren.
    Hej Nicklas, Tack för ditt omdöme. Jag förstår inte riktigt varför omdömen ska tas med en skopa salt för att det är bekräftade kunder som lämnat omdömet - oavsett om bedömer säljaren eller kundservice så är det en del av verksamheten och helhetsupplevelsen och här hittar du en salig blandning av båda delarna. Jag hoppas du känner dig mer nöjd efter samtalet med vår kundservice så är du varmt välkommen att höra av dig om det dyker upp några frågor eller funderingar kring våra tjänster. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-03-23
    Jag var rädd för att svara eftersom jag tidigare blivit lurad på massor av pengar. Dessutom var det från Svea ekonomi som samtalet kom(hade tydligen blivit hackat). Nu fick jag upplysningar som jag behövde och blev trevligt bemött.
    Hej Carin, Tack för ditt fina omdöme! Jag vet inte riktigt om du varit i kontakt med någon på Svea Ekonomi gällande våra fakturor eller om det är med vår kundservice - oavsett vad så är jag riktigt glad att det verkar vara löst för din del och att du är nöjd. Du är välkommen att höra av dig till oss om det dyker upp några frågor eller funderingar. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-03-23
    Brand larm
    Mkt god service, snabb och personlig återkoppling vid kontakt
    Hej Cornelia, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad roligt och höra att du är nöjd med både larmet och servicen, du är varmt välkommen att kontakta oss på nytt om det dyker upp några frågor eller funderingar. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg Förebygg Brand
  • 2021-03-22
    Jag blev lugn och trygg, tack för all vänlighet. Nu vet jag att jag kan ringa om det är något ☀
    Hej Birgitta, Tusen tack för ditt fina omdöme! Det gör oss verkligen jätteglada att höra att du är så nöjd med bemötandet du fått, du är så hjärtligt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-03-17
    Jag fick bra och trevlig hjälp av kundtjänst med att lägga in mitt körkort och pass.
    Hej Inger, Tusen tack för de fina orden! Vad roligt att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice. Kontakta oss mer än gärna på nytt vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fortsatt trevlig helg! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus
  • 2021-03-16
    Mycket bra funkar Kanonbra bästa företag som jag vet
    Hej Mari, Tack för ditt underbara omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med tjänsten du har hos oss och att vi har levt upp till dina förväntningar. Skulle det vara minsta lilla fråga eller fundering, tveka inte på att kontakta oss. Önskar dig en fantastisk helg! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-03-16
    Alla frågetecken rätades ut. Nöjd kund so far...
    Hej Carita, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med hjälpen vi har kunnat erbjuda - vi ser fram emot att ha dig som kund. Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-03-15
    Jag har köpt ID skydd.
    Jag var bemöt bra. Hela info var lämnat tydligt.
    Skulle var bra att lämna detta sammanfattningen direkt efter försäljningen.
    Hej Krystyna, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet. Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en bra dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus
  • 2021-03-15
    Trevligt bemötande, hjälpte så gott det gick
    Hej Christina, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet - tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-03-13
    Ville säga upp mitt id skydd. Fick hjälp med det. Bra bemött trots ärende.
    Hej Helen, Tusen tack för ditt fina omdöme! Vad tråkigt och höra att du behövde säga upp din tjänst hos oss, du är i alla fall varmt välkommen att återkomma i framtiden om du skulle vilja. Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus
  • 2021-03-13
    Id-Skydd
    Bra, men väldigt mycket prat.
    Hade inga förväntningar.
    Hej Anne-lie, Tack för ditt fina omdöme! Jag hoppas det handläggaren hade och säga var trevligt, om än mycket! Du är varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-03-12
    Enkel att använda. Vänlig personal i supporten. Bred bevakning och möjlighet att kolla upp även andra företag.
    Hej Do, Tusen tack för de fina orden! Det gläder oss att du är nöjd med tjänsten och använde den till fullo - det värmer även att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Bolagsbevakning Plus
  • 2021-03-12
    Lån erbjudande från olika håll med bra förslag
    Hej Britt Marie, Tack för ditt omdöme! Tror detta omdömet har hamnat lite på villovägar - men vi hoppas att du är minst lika nöjd med tjänsterna du har hos oss. Tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
    Köpte ID-skydd
    Trevlig personal och var tydlig att beskriva vad jag har köpt
    Hej Ilona, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet och att du fick svar på dina frågor - kontakta os mer än gärna på nytt vid vidare frågor eller funderingar. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
    ........... HEJ ..........

1 : JAG KÖPTE ID SKYDD !
    2 : JAG BLEV JÄTTEBRA BEMÖTT !
    3 : JAG BLEV BEMÖTT BÄST AV ALLA ID FÖRETAGFÖRSÄLJARE !
    4 : FÖREBYGG , FB SÄKERHETSTJÄNSTER AB LIGGER PÅ TOP BLAND FÖRETAG I ALLA 360º VINKLAR !

............... JAG HAR HAFT KONTAKT MED : LINN !
    ........ OCH : THE MASTER BLASTER OVERKINGS ! ........ MR : ...... PHILIP PERCY HIMSELF ! ! ! ........... GOODS AND LOVES LUCKS ! ....... TO EVERYTHING ! ! ! ...... YOU SEE ......... YOU CANT BEAT THE MOONLIGHT !!!!!!............. CORSE ........ IT GONNA GET YOU ! , .... WHEREVER YOU ARE ! ! ! ! ....... NO DOUBT ABOUT THAT AMIGOS AND TWISTEDPRINCESS SISTERS ! ! ! ! ! ! ! . PAVLOS ! .
    Hej Pavlos, Vill först och främst tacka så himla mycket för ditt underbara omdöme - detta gjorde hela vår dag här på kontoret. Det gläder oss extremt mycket att höra att du är nöjd med bemötandet från handläggarna och jag är säker på att du var minst lika trevlig att prata med! Du är alltid varmt välkommen att kontakta vår kundservice vid minsta lilla fråga eller fundering framöver så ser vi framemot att hjälpa dig vidare. Önskar dig en fantastisk dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-03-12
    Svarar snabbt. Vänliga. Förklara r bra meddelar vem man ska kontakta
    Hej Bertil, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med det bemötandet vi har kunnat erbjuda från vår kundservice. Tveka inte på att höra av dig vid minsta lilla framöver. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg Brand
  • 2021-03-11
    Köpt Förebygg brand. Funkar mycket bra. Kontaktade dom med fråga om batteriet. Fick snabbt och bra svar på min fråga. Trevligt bemötande. Mycket nöjd.
    Hej Jacob, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med tjänsten och hjälpen vi har kunnat erbjuda från vår kundservice. Kontakta oss mer än gärna på nytt vid minsta lilla fråga eller fundering. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg Brand
  • 2021-03-11
    Jag fick brickan när jag beställde en sak på shopido online , när jag då såg den tänkte jag att det verkar ju inte så dumt, så jag registrerade den då, men tydligen blev den inte det för du som ringde mig idag ville ha lite siffror som behövdes
    Vänligen Peter Wihlstrand 👍🙂
    Hej Peter, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och höra att du fått användning för nyckelbrickan - sifforna är kopplade till dig och din adress, så vi vet vart nycklarna ska skickas om de kommer bort och returneras till vårt kontor. Tveka inte på att kontakta oss om du har några frågor kring nyckelbrickan, eller någon av våra andra tjänster för en tryggare vardag! Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-03-10
    När man fått brandlarm och provats Malmö central ringde direkt men inte nu.vet inte om jag är upkuplAde?
    Hej Martin, Tack för ditt omdöme! Jag ser att din enhet är uppkopplad så det ska inte vara några problem - däremot ser det ut att vara dags att byta batteri, så jag har sett till att skicka ett helt nytt till dig utan någon extra kostnad. Testa gärna enheten på nytt när du bytt batteri och hör av dig om du har några frågor eller funderingar! Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-03-10
    Mycket trevligt bemötande av den jag pratade med.
    Hej Mats, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice - tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    2021-03-10
    Id skydd
    ,bra bemötande
    Bra information
    Fick snabb återkoppling med tydligt brev o information i brevlådan !
    Får hoppas den fungerar bra om den skulle behöva användas ?!
    De borde ha riktigt kollat upp när min gamla försäkring skulle sägas upp!
    De erbjöd mig 3fria månader men min gamla försäkring varade längre än så !
    Jag fickk ringa upp o då ändrade de mina fria månader tills min gamla avslutades o de var bra !
    Hej Lena, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet och att vi kunde hjälpa till med att komma fram till en lösning. Kontakta oss mer än gärna på nytt vid fler frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus
  • 2021-03-08
    Trevlig säljare som ringde, inget krångel än så länge !!
    Hej Lillemor, Tusen tack för de fina orden! Det gläder oss att höra att du är nöjd med säljarens bemötande - tveka inte på att kontakta oss vid minsta lilla fråga eller fundering i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus
  • 2021-03-08
    Det funkade precis som det ska,skönt. Som tur var så var det ingen brand utan för hårt stekt mat.
    Hej Agneta, Tack för ditt härliga omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med tjänsten och skönt att det inte var något allvarligt denna gång. Önskar dig en fortsatt trevlig vecka! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg Brand
  • 2021-03-08
    Var länge sedan jag köpte min brandvarnare.
    Det enda som jag ser som negativt nu är att jag önskar responsen skulle vara snabbare då det tar ett tag för brandkåren att hinna fram.
    Hej Cecilia, Tack för ditt omdöme! Vi tar självfallet din feedback vidare och råder dig mer än gärna att ta kontakt med vår kundservice vid minsta lilla krångel så gör vi allt vi kan för att hjälpa dig vidare. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg Brand
  • 2021-03-08
    Id skydd, kunnig o serviceminded kundtjänst
    Hej Mikael, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundservice. Tveka inte på att höra av dig vid minsta lilla fråga eller fundering framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg ID-Skydd Plus
  • 2021-03-04
    Jag vart bra bemöt, och skaffade förbygg för att skydda mig från id kapningar.
    Hej Ewelina, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet från vår kundtjänst och att du har valt att ha ditt ID-skydd hos oss. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
    Brandlarm.
    Gott bemötande.
    Jag är nöjd med varan.
    Hej Ulla, Tack för ditt härliga omdöme! Det gläder oss verkligen att höra att du är nöjd med tjänsten och bemötandet från oss. Du är alltid varmt välkommen att kontakta vår kundservice vid frågor eller funderingar. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-03-04
    De gör det jag betalar dem att göra, ringer när brandvarnaren skriker.
    Hej Eva, Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du är nöjd med tjänsten du har hos oss - kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-03-01
    Skulle säga upp mina tjänster, men fick ett bra erbjudande och hjälp med att säga upp ett annat företag som jag hade samma tjänster i.
    Hej Ann Louise, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd och att vi har kunnat hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Tveka inte på att höra av dig vid minsta lilla fråga eller fundering. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-02-26
    Blivit väl bemött, inga konstigheter.
    Hej Karin, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet - kontakta oss mer än gärna på nytt vid vidare frågor eller funderingar. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Linn Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-02-26
    Jag blev jättebra bemött! Jag är jättenöjd
    Hej Gunilla, Tack för ditt superfina omdöme! Oj så roligt och höra, du var säkert himla härlig och prata med - du är så hjärtligt välkommen att höra av dig till oss om det dyker upp några frågor eller funderingar. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg Förebygg
  • 2021-02-25
    Jag har blivit bra bemött och har inget ytterligare att önska. Uppdateringar kommer som de ska.
    Hej Mikael, Tack för ditt mycket trevliga omdömen, du får gärna höra av dig om det finns något du känner att vi kan förbättra! Önskar dig en fantastisk dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg Bolagsbevakning Plus
  • 2021-02-25
    Trevligt och bra bemötande, tog sig tid att lyssna och det var lätt att lösa mitt problem.
    Hej Jenny, Tusen tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och höra att ditt problem gick att ordna enkelt, du är varmt välkommen att höra av dig till vår kundservice om du har några andra frågor eller funderingar. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Stina Kundrelationer, Förebygg Bolagsbevakning Plus