Förebygg

Box 7006, 164 07 Kista — Visa karta

Med våra moderna säkerhetstjänster kan du känna dig tryggare i vardagen.
Vi på Förebygg är stolta över att kunna erbjuda några av de modernaste lösningarna inom brandsäkerhet samt ett av Sveriges mest omfattande ID-Skydd för privatpersoner och företag.

Att komma hem till en nedbrunnen bostad är det sista man vill - och din hemförsäkring kan ge dig ekonomisk trygghet, men dina sentimentala värden går förlorade för alltid.
Vår tjänst Förebygg Brand hjälper dig till en säkrare vardag genom sin unika patenterade uppbyggnad.
Med hjälp av den senaste tekniken behövs inga kabeldragningar eller installationskostnader och den unika modulen gör att du redan vid tidig rökutveckling får larm via SMS och strax därefter ett samtal från certifierad larmcentral, på så vis kan du nu förebygga en katastrof, även om du inte är hemma.

Är det bara Du som är Du?
ID-kapning är idag Sveriges vanligaste brott och brottsutvecklingen är lavinartad, en ID-kapning kan få allvarliga konsekvenser om man inte vet hur man ska hantera situationen och snabbt kan agera.
Med vår tjänst ID-Skydd Plus får du meddelande om någon försöker ändra uppgifter om dig eller bruka din identitet.
På så vis kan du snabbt upptäcka och förhindra att ett bedrägeri eskalerar.
Vår assistans & spärrlinje finns tillgängliga för dig dygnet runt, alla dagar på året - och vi jobbar med hjärtat tills du återfått din kreditstatus och blivit rentvått i alla instanser.
Vi ser till att bara Du är Du, och det kan du känna dig trygg med.

Välkommen till Förebygg - För säkerhetens skull
Mån-Tor: 09:30-16:30
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 124 kunder tycker om Förebygg

• Thomas Ö

2019-06-28

Thomas Ö skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    Använder mg av deras ID-kapnings tjänst.
    Blivit vänligt bemött varje gång.
    Har inte blivit ID kapad än, eller bestulen på mina eller mina beskyddade identiteter än.

Än så länge har pengarna varit värt varenda kr. Läs mer
  • 2019-06-21

Linda M skrev om Förebygg
    Jag fick hjälp med att få en ny brandvarnare. Jag fick ett trevligt bemötande och bra svar på alla mina frågor. Läs mer
    2019-06-25 Förebygg svarar Linda M
    Hej Linda,

Tack för ditt fina omdöme.

Vad bra att du är nöjd med bemötandet du fått och att du även fick svar på dina frågor. Skulle det dyka upp några frågor eller funderingar så är du varm välkommen att kontakta vår kundservice på nytt!

Önskar dig en fantastisk sommar!

• 2019-06-18

Birgitta L skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    Har haft tjänsten ID-skydd i ett par månader och det har inte dykt upp några problem under den här tiden.

Personalen är alltid lika trevliga och tillmötesgående.

Mina förväntningar på företaget är helt okej. Läs mer
    2019-06-25 Förebygg svarar Birgitta L
    Hej Birgitta,

Tack för ditt fina omdöme.

Vi är glada att du är nöjd med vår service och bemötandet du fått, skulle det dyka upp något du undrar över så är du varm välkommen att kontakta oss!

Önskar dig en härlig sommar!

• Joakim B

2019-06-17

Joakim B skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    Uppgradering av id skydd, supertrevlig person att prata med, förebygg fungerar alldeles utmärkt ingen fördröjning, utan allt är i realtid 100%.

100%nöjd!!!! Läs mer
    2019-06-25 Förebygg svarar Joakim B
    Hej Joakim,

Tack för ditt härliga omdöme!

Det glädjer oss att höra hur nöjd du är med tjänsten och servicen du fått i kontakt med oss! När man använder sig av bevaknings tjänster av olika slag så är det viktigt att man faktiskt larmas i realtid så att man snabbare kan förhindra ett potentiellt bedrägeri.

Dyker det upp några frågor eller funderingar så är du mer än välkommen att kontakta vår kundservice!

Önskar dig en superhärlig sommar!

• Dan O

2019-05-27

Dan O skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    Är den bästa brandvarnare
    som jag någonsin ägt.
    Plus att den fungerar alldeles
    utmärkt blir uppringd mycket snabbt av en mycket trevlig personal Läs mer
    2019-06-25 Förebygg svarar Dan O
    Hej Dan,

Tack för ditt superfina omdöme!

Vi är glada att du är nöjd med både tjänsten och bemötandet som du fått i kontakt med oss och larmcentralen!

Önskar dig en härlig sommar!

• 2019-05-24

Maj-Britt R skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    Hej! Jag blev uppringd av en väldigt trevlig försäljare Oliver Sandström. På ett lugnt och trevligt sätt fick han mig övertygad om att jag skulle byte från det företag som jag anlitat i många år till Förebygg- ID- skydd Plus. Förväntningarna var inte att jag skulle låta mig övertygas om att byta företag . Jag får lov att säga att han lyssnar in och med övertygande kunskap bemötte mig- kunden på ett utmärkt sätt. Jag bestämde mig då för att byta. Med vänliga hälsningar/ Maj-Britt Rönnqvist Läs mer
    2019-05-27 Förebygg svarar Maj-Britt R
    Hej Maj-Britt,

Tack för ditt underbara omdöme!

I dagens läge finns det många superbra aktörer som erbjuder olika typer av skydd mot bedrägerier, och det är viktigt att välja den som är bäst anpassad efter ens egna behov.
    Vi är väldigt glada att du gett oss förtroendet att bevaka dina uppgifter och ser fram emot att visa varför du gjort ett bra val! Om du har några frågor kring tjänsten du tecknat så är du givetvis mer än välkommen att höra av dig till vår kundtjänst.

Önskar dig en fantastisk dag!

• 2019-05-23

Ritva A skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    Hejsan 😊
    Den bästa telefon säljare jag någonsin har pratat med ... förklara så bra allting för mig 😊om ID-skydd...
    Och vet ni vad han heter Oliver !! Läs mer
    2019-05-27 Förebygg svarar Ritva A
    Hej Ritva,

Tack för ditt fina omdöme.

Vad härligt att du hade ett så bra samtal med säljaren, vi är glada över att du förstått nyttan i tjänsten och valt att bevaka dina uppgifter genom oss. Hör gärna av dig om du har några frågor eller funderingar.

• Markus O

2019-05-20

Markus O skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    Jag skaffade en brandvarnare med en extra säkerhet. Jag blev vänlig bemött. Förväntate mig bra service, som delvis uppfylldes. Läs mer
    2019-05-24 Förebygg svarar Markus O
    Hej Markus,

Tack för ditt omdöme.

Vi är glada att du är nöjd med bemötandet du fått, om det finns något vi kan förbättra i vår service så får du mer än gärna kontakta vår kundtjänst så att vi kan ta till oss av din feedback. Annars hoppas vi du trivs med tjänsten!

• 2019-05-19

Kenth V skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    Den bästa brandvarnaren som jag har använt. Läs mer
    2019-05-20 Förebygg svarar Kenth V
    Hej Kenth,

Tack för ditt omdöme!

Vi är glada att du trivs med brandvarnaren och förstår nyttan i att vara uppkopplad mot en larmcentral.

Önskar dig en superbra dag!

• 2019-05-17

Ingrid L skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    Brandvarnare.
    Väldigt gott bemötande.
    Förmodligen är produkten utmärkt. Svårt och säga tiden lär visa.
    Bra skulle jag bedöma än så länge. Läs mer
    2019-05-20 Förebygg svarar Ingrid L
    Hej Ingrid,

Tack för ditt omdöme och förtroende!

Vi hoppas du trivs med tjänsten, har du frågor eller funderingar är du givetvis mer än välkommen att höra av dig till vår kundtjänst.

Önskar dig en härlig dag!

• Heidi G

2019-05-15

Heidi G skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    Jag var tvungen att avsluta mitt uppdrag hos Förebygg brand då jag flyttat där det redan finns Förebygg brand, men hon jag pratade med var jättetrevlig och fixade görbra pris för mina föräldrar som jag bor hos nu. Superbra och trevlig kundservice. 😊 👍 Läs mer
    2019-05-16 Förebygg svarar Heidi G
    Hej Heidi,

Tack för ditt fina omdöme!

Det glädjer oss att både du och föräldrarna trivs med tjänsten och att vår kundtjänst kunde hjälpa er med en lösning som kunde göra alla nöjda. Skulle ni ha några andra funderingar så är ni givetvis mer än välkomna att höra av er igen!

Önskar er en fantastisk dag!

• 2019-05-13

Ulla J skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    Jag vill tacka så väldigt mycket för det generösa bemötande som jag fick och att Patrik kunde hjälpa mig så att jag nu kan anta att bli kund. De ekonomiska lättnader han hjälpt mig med värdesätter jag väldigt mycket och är otroligt tacksam. Läs mer
    2019-05-15 Förebygg svarar Ulla J
    Hej Ulla,

Tack så mycket för dina fina ord!

Vi är glada att Patrik kunde hjälpa dig med ditt ärende - det handlar trots allt om att göra det möjligt för alla att ta del av ett ID-skydd. Behöver du hjälp med något annat framöver så är du givetvis mer än välkommen att höra av dig till vår kundtjänst.

• 2019-05-09

Birgitta O skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    Mycket väl bemött vid kontakt ang brandvarnare. Läs mer
    2019-05-10 Förebygg svarar Birgitta O
    Hej Birgitta,

Tack för ditt omdöme.

Det härligt att du är nöjd med bemötandet du fått, hoppas du trivs med våra tjänster!

Ha en fantastisk dag!

• 2019-05-06

Jan J skrev om Förebygg
    Brandvarnare . Väldigt trevligt bemötande 👍. Läs mer
    2019-05-10 Förebygg svarar Jan J
    Hej Jan,

Tack för ditt omdöme!

Vad bra att du är nöjd med bemötandet, skulle du ha några frågor eller liknande så är du mer än välkommen att kontakta vår kundtjänst!

• 2019-05-02

Janet O skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    Bra vara och bra bemötande..................................... Läs mer
    2019-05-06 Förebygg svarar Janet O
    Hej Janet!

Tack för ditt fina omdöme.

Vi är glada att du är nöjd med tjänsten och bemötandet du fått.

Önskar dig en superfin dag!

• 2019-04-25

Maria Wanda Krystyna K skrev om Förebygg
    Ni ringer varje gång vid rök/ånga utveckling. Kanske lite väl känslig apparat men hoppas det fungerar lika bra när det verkligen gäller. Läs mer
    2019-04-26 Förebygg svarar Maria Wanda Krystyna K
    Hej Maria,

Tack för ditt fina omdöme.

Tid är avgörande när det kommer till bostadsbränder, och därför är det viktigt att vi agerar snabbt vid ett skarplarm. Vi är glada att du är nöjd än så länge!

Vänligen, Stina,
  • 2019-04-23

Lars V skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    Brandvarnare som är toppen
    Bra bemötande Läs mer
    2019-04-23 Förebygg svarar Lars V
    Hej Lars,

Tack för ditt fina omdöme!

Vi är glada att du trivs med tjänsten och bemötandet du fått, tack för att du valt Förebygg som leverantör för din vardagssäkerhet!

• 2019-04-21

Malin H skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    Otroligt nöjd med den sympatiska och kunninga säljaren,hade senare en fråga till kundtjänst och fick där ett sällsynt trevligt bemötande :-) jag är van vid att bli väl bemött,men dessa personer hade det lilla extra som gjorde samtalen roliga dessutom. Jag hoppas såklart jag slipper använda tjänsten,men hittills har jag bara positivt att säga om företaget vilket känns väldigt bra. Läs mer
    2019-04-23 Förebygg svarar Malin H
    Hej Malin,

Tack för ditt superfina omdöme!

Vad härligt att de som sitter på kundtjänsten kunde hjälpa dig med dina frågor - det är viktigt att sätta guldkant på vardagen, och det går enkelt att göra genom att dela ett gott skratt!

• 2019-04-18

Susanne Fendell F skrev om Förebygg
    Id skydd
    Trevligt bemötande
    Kändes bra Läs mer
    2019-04-23 Förebygg svarar Susanne Fendell F
    Hej Susanne,

Tack för ditt omdöme.

Vad bra att du är nöjd med bemötandet och att känslan var bra, vi hoppas du trivs lika bra med tjänsten!

Önskar dig en fin dag!

• 2019-04-18

Anna N skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    Fantastiskt bemötande av kundtjänst vid fakturaproblem! Läs mer
    2019-04-18 Förebygg svarar Anna N
    Hej Anna,

Tack för ditt fina omdöme!

Vi är glada att vår service är till din belåtenhet och du är nöjd med bemötandet du fått!

Önskar dig en glad påsk!

• 2019-04-17

Anders W skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    Brandlarm. Blev och har alltid blivit bra bemött. Läs mer
    2019-04-18 Förebygg svarar Anders W
    Hej Anders,

Tack för ditt omdöme!

Vi är glada att du är nöjd med bemötandet och tjänsten du tecknat, tack för att du valt Förebygg som leverantör!

• Nadja K

2019-04-17

Nadja K skrev om Förebygg
    Nu utökade jag tjänsten med id- skydd mm. Mkt informativt samtal m Oliver.
    Svarade på mina frågor till full belåtenhet.
    Tack för hjälpen
    mvh Nadja Knorr Läs mer
    2019-04-18 Förebygg svarar Nadja K
    Hej Nadja,

Tack för ditt fina omdöme!

Vi är så glada att du trivs så bra med tjänsterna vi erbjuder. Vi är måna om att ständigt utbilda våra säljare, så att de vet precis hur tjänsterna fungerar - vad härligt att Oliver gjorde ett bra jobb!

Önskar dig en trevlig påsk!

Anna N skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    Supernöjd med servicen jag fått under senaste åren med Förebygg! Blev lurad av ett annat bolag men kundtjänsten på förebygg hjälpte mig med allt och bjöd på flera månader för att jag skulle slippa betala dubbelt samt att dom följer upp då och då för att förbättra villkoren för mig.

Blev nästan id-kapad för ett år sen, förebygg tog hand om hela ärendet och jag märkte inte ens av att något hade hänt. Precis som utlovat! Läs mer
    2019-04-15 Förebygg svarar Anna N
    Hej Anna,

Tack för ditt fina omdöme!

Vi är så himla glada att du är nöjd med både tjänst och bemötande - vi är väldigt måna om att våra kunder är nöjda med servicen och gör alltid vårt bästa för att bemöta kundens behov!

Roberto A skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    Jätte nöjd med tjänsten!
    Har en närstående i familjen som råkade ut för ID-kapning. Efter det kändes det givet att skaffa ett skydd. Jag köpte min tjänst genom hemsidan. Känns jättebra! Läs mer
    2019-04-15 Förebygg svarar Roberto A
    Hej Roberto,

Tack för ditt omdöme.

Vad tråkigt att höra att någon i din närhet blivit utsatt - i och med att det anmäldes över 200.000 ID-kapningar bara under förra året så finns det många anledningar till att faktiskt ta till sig en bevakningstjänst och vi är glada att du valt just Förebygg.

Vi hoppas ni fick rätt hjälp vid händelsen, annars får ni gärna kontakta oss så kanske vi kan hjälpa er med rådgivning och assistans.

Simon L skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    I takt med digitaliseringen har min oro över missbruk av mina personuppgifter ökat.
    Känns tryggt att ha ett bra skydd på nätet.

Brandvarnaridén verkar genial. Läs mer
    2019-04-15 Förebygg svarar Simon L
    Hej Simon,

Tack för ditt omdöme.

Digitaliseringen gör vardagen smidigare men ökar också riskerna för bedragare att komma åt våra uppgifter - vi är glada att du valt Förebygg som leverantör för din säkerhet.

Brandvarnartjänsten är superbra lösning för en tryggare vardag, kontakta oss gärna så berättar vi mer!

Önskar dig en fin dag.

Martin B skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    En tjänst värd att investera i. Att kunna snappa upp snokande bedragare i samma veva som de håller på med ens personnummer är en bra trygghet.

Förövrigt ett bra företag som hjälper en med snabb respons vid eventuella frågor.
    Trevlig kundtjänst :) Läs mer
    2019-04-15 Förebygg svarar Martin B
    Hej Martin!

Tack för ditt fina omdöme.

Vi är väldigt glada över att du förstått vikten av att skydda sin identitet - det sker trots allt över 500 ID-kapningar varje dag! Vad härligt att du verkar lika nöjd med bemötandet du fått.

• 2019-04-14

Andreas A skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    Före kommer det nån brand... Ska
    Bo lösa det! Läs mer
    2019-04-15 Förebygg svarar Andreas A
    Hej Andreas,

Tack för ditt fina omdöme.

Vi är glada att du är nöjd!

• Marci S

2019-04-13

Marci S skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    Blev bemöt väldig bra av en trevlig dam med skratt och humör
    Som vi svenskar säger
    Hon visste vad lagom va Läs mer
    2019-04-15 Förebygg svarar Marci S
    Hej Marci,

Tack för ditt fina omdöme!

Det glädjer oss att du är nöjd med bemötandet du fått och att ni även fick dela några skratt! Vi hoppas du är lika nöjd med tjänsterna vi erbjuder, som servicen du fått!

• 2019-04-11

Helena S skrev om Bolagsbevakning Plus en del av Förebygg
    Trevlig försäljare som inte var för ”på”. Läs mer
    2019-04-12 Förebygg svarar Helena S
    Hej Helena,

Tack för ditt omdöme.

Det är viktigt att säljarna lyssnar på kunden, vi är glada att du är nöjd med samtalet.

Trevlig helg!

• 2019-04-10

Anna-Karin Margareta L skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    De har ringt upp varje gång som brandvarnaren har gått igång. De är snabba och kortfattade vilket är bra. Läs mer
    2019-04-12 Förebygg svarar Anna-Karin Margareta L
    Hej Anna-Karin,

Tack för ditt fina omdöme.

Vi är glada att tjänsten lever upp till dina förväntningar, vid ett utlöst larm är det viktigt att agera snabbt och smidigt!

• Catrin O

2019-04-09

Catrin O skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    Oliver var en ödmjuk med ett respektfullt bemötande och lyssnade in mina behov. Mer säljare som honom! Läs mer
    2019-04-09 Förebygg svarar Catrin O
    Hej Catrin,

Tack för ditt fina omdöme!

Det glädjer oss att du haft en så bra upplevelse under samtalet med Oliver - vi hoppas du trivs lika bra med tjänsten!

• 2019-04-08

Ulf Håkan S skrev om Förebygg
    Snabb o tryggt bemötande av er personal. Läs mer
    2019-04-09 Förebygg svarar Ulf Håkan S
    Hej!

Tack för ditt fina omdöme.

Det är viktigt att man känner sig trygg och att allting fungerar smidigt - vi är glada att vi lever upp till dina förväntningar och att du valt Förebygg som leverantör.

• Caroline B

2019-04-08

Caroline B skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    Skaffade ID-skydd efter att försäljaren, Oliver, informerade mig på ett kunnigt och ärligt sätt. Brukar aldrig träffa avtal per telefon, men försäljaren hade bra och utförliga svar på mina frågor. Ett plus var att han var mycket trevlig dessutom. Läs mer
    2019-04-09 Förebygg svarar Caroline B
    Hej Caroline,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet du fått och att Oliver besvarade dina frågor. Oavsett om avtalet tecknas över telefon eller på annat vis så är det viktigt att man känner sig trygg med säljaren!

Önskar dig en superfin dag!

• HALA R

2019-04-06

HALA R skrev om Förebygg
    Riktigt bra service, blev uppringd gällande bolagsbevakning och efter mycket research insåg jag att jag gjort rätt val. Läs mer
    2019-04-08 Förebygg svarar HALA R
    Hej Hala,

Tack för ditt fina omdöme.

Vi är glada att du är nöjd med ditt köp och valt att bevaka ditt bolag genom oss.

• Marcus E

2019-04-01

Marcus E skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    Skaffade en brandvarnare som utlöste sig när jag skulle laga mat. Förebyggd hörde av sig direkt och jag kunde förklara att det var ett falsklarm. Det gick smidigt och bra Läs mer
    2019-04-05 Förebygg svarar Marcus E
    Hej Marcus,

Tack för ditt fina omdöme!

Vi är glada att tjänsten lever upp till dina förväntningar och att du är nöjd med ditt val av leverantör. Vi hoppas det går bra med matlagningen framöver och gör det inte det, så vet du att Förebygg finns där för dig!

• 2019-03-22

Annika H skrev om Förebygg
    Ett proffsigt och mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2019-03-27 Förebygg svarar Annika H
    Hej Annika,

Tack för ditt fina omdöme!

Vi är glada att du är nöjd med servicen du fått och att du valt Förebygg som leverantör.

• Per Andreas O

2019-03-20

Per Andreas O skrev om Förebygg
    Säljaren ljög om brandvarnarens funktion och Förebygg vägrar ta ansvar. Har snart suttit fast i två år med ett abonnemang som inte var det jag skrev avtal på. Läs mer
    2019-03-22 Förebygg svarar Per Andreas O
    Hej Andreas,

Tack för ditt omdöme.
    Vi vill gärna veta mer om din upplevelse och hur vi kan få dig att ändra uppfattning om oss. Du får gärna lämna dina kontaktuppgifter eller ringa oss på 0770 - 337 330.

2019-03-22 Per Andreas O svarar Förebygg
    Jag har försökt få er att förstå varför köpet bör hävas och påvisat att det finns stöd för detta i konsumentköplagen. Ni har dock valt att lägga locket på. Om ni vill att jag ska ändra uppfattning så kan ni börja med att betala tillbaka de pengar ni tagit ifrån mig för en produkt/tjänst jag ej fick.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Per Andreas O gillar detta
  • 2019-03-19

Sofia Pernilla R skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    Jag har brandlarm från förebygg, och jag tycker det är väldigt bra. Läs mer
    2019-03-21 Förebygg svarar Sofia Pernilla R
    Hej Sofia,

Tack för din fina feedback!

Vi är väldigt glada över att du är nöjd med tjänsten vi erbjuder och att du valt Förebygg som leverantör för din vardagssäkerhet.

Önskar dig en fin dag!

• 2019-03-18

Ida O skrev om Förebygg
    Jag köpte en brandvarnare som går direkt till brandstation Läs mer
    2019-03-21 Förebygg svarar Ida O
    Hej Ida!

Notera att brandvarnare inte är uppkopplad mot SoS utan till en rikstäckande larmcentral som är både auktoriserad & certifierad. All personal på larmcentralen är kontrollerad genom Rikspolisstyrelsen. Larmcentralen kan vara behjälpliga med att tillkalla räddningstjänst vid behov och i samråd med dig eller någon på din kontaktlista.

Vi är glada att du är nöjd med tjänsten, vid frågor eller funderingar är du givetvis mer än välkommen att kontakta vår kundtjänst!

• 2019-03-16

Jonas F skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    Brandlarm som löser ut så fort vi stekar pannkakor,även om fläkten står på högsta. Läs mer
    2019-03-21 Förebygg svarar Jonas F
    Hej Jonas,

Precis som en klassisk brandvarnare så reagerar enheten vid stark matos. Enligt brandskyddsföreningen är köket den vanligaste platsen i hemmet där en brand uppkommer - därför kan man tyvärr inte vara försiktig nog.

Däremot täcker vår enhet en större yta än vad den klassiska vanligtvis gör, så vårt tips är att du placerar den längre bort från köket för att minska antalet utlösta larm vid matlagning.

Vi hoppas att du i övrigt är nöjd med tjänsten och tryggheten av att veta att du blir uppringd vid rökutveckling!

Om det finns något annat vi kan hjälpa dig med är du självklart mer än välkommen att kontakta vår kundtjänst så ska vi göra vårt bästa för att göra dig nöjd.

Förebygg, Per Andreas O gillar detta
  • 2019-03-14

OLIVIA W skrev om Förebygg
    mycket bra service.
    bra och väl informerat
    kan inte vara säkrare än vad jag är idag med erat id-skydd!!!! Läs mer
    2019-03-15 Förebygg svarar OLIVIA W
    Hej Olivia,

Tack för ditt fina omdöme!

Vi är glada att tjänsten lever upp till dina förväntningar och att du valt Förebygg som leverantör för din vardagssäkerhet.

Önskar dig en underbar helg!

• 2019-03-08

Christina C skrev om Förebygg
    Förebygg skickade först ett sms om att de skulle ringa och sedan ringde de upp, när min brandvarnare av misstag gick igång när jag stekte grönsaker. Det känns tryggt att veta att de håller vad de lovar, om det skulle vara skarpt läge någon gång. Läs mer
    2019-03-12 Förebygg svarar Christina C
    Hej Christina,

Tack för ditt fina omdöme.

Vi är så glada att du är nöjd med tjänsten och känner dig tryggare - förhoppningsvis kommer du inte behöva vara med om ett skarplarm, men skulle det hända vet du att Förebygg finns där för dig!

OLIVIA W, Förebygg gillar detta
  • 2019-03-07

Johanna T skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    Jag köpte deras brandvarnare med Iarmtjänst. Jättebra! Trevlig personal. HittiIIs bara positivt. Deras försäIjare ringer då och då, de är aIItid vänIiga och tåImodiga även när jag tackar nej. Läs mer
    2019-03-12 Förebygg svarar Johanna T
    Hej Johanna,

Tack för din fina feedback!

Det glädjer oss att du är nöjd med tjänsten och även servicen ni fått. Vad härligt att höra att du även är nöjd med säljarnas bemötande!

Vi önskar dig en underbar dag!

• 2019-03-07

Carina M skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    Jag ville veta vad min prenumeration gick ut på- fick en bra o utförlig information . Läs mer
    2019-03-12 Förebygg svarar Carina M
    Hej Carina,

Tack för ditt omdöme.

Vi är glada att du är nöjd med informationen kring ditt köp, vid ytterligare frågor eller fundeirngar är du mer än välkommen att höra av dig!

• 2019-03-06

Gunilla Ö skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    Allt funkade ringde till min son då jag inte svarade Läs mer
    2019-03-06 Förebygg svarar Gunilla Ö
    Hej Gunilla,

Tack för ditt omdöme!
    Kontaktlistan är ett ypperligt sätt att hålla koll, tur att sonen svarade!

• Viktor

2019-03-06

Viktor skrev om Förebygg
    Har Id-Skydd Plus och Kivra. Id-skyddet larmar verkligen direkt!
    Drygt 24h senare kom samma notis från Kivra. Helt klart nöjd med tjänsten! Läs mer
    2019-03-06 Förebygg svarar Viktor
    Hej Viktor,

Tack för dina fina ord, vi är glada är tjänsten lever upp till dina förväntningar!

• 2019-03-05

Przemyslaw P skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    Super bra kund service med mycket bra rådgivningar Läs mer
    2019-03-12 Förebygg svarar Przemyslaw P
    Hej Przemyslaw,

Tack för ditt fina omdöme.

Vad bra att du är nöjd med bemötandet och rådgivningen du fått!

Vi önskar dig en fantastisk dag!

• 2019-03-04

Päivi R skrev om Förebygg Brand en del av Förebygg
    Dom var snabba med att smsa och ringa efteråt .
    Brandlarm i hemmet Läs mer
    2019-03-05 Förebygg svarar Päivi R
    Hej Päivi,

När det kommer till bränder så räknas varenda minut och därför är det så viktigt att informeras snabbt för att kunna agera och förebygga en eventuell katastrof! Det glädjer oss att tjänsten är till din belåtenhet.

• 2019-03-03

Gert W skrev om Förebygg
    Brandvarnaren, bra bemött , levde upp till min förväntningar Läs mer
    2019-03-05 Förebygg svarar Gert W
    Hej Gert,

Det glädjer oss att du är nöjd med både bemötande och tjänst!

• RoseMarie F

2019-02-26

RoseMarie F skrev om ID-Skydd Plus en del av Förebygg
    Identitets skydd
    Jag ringde upp efter en tid och ville veta hur läget var för mig, eftersom jag tackat ja till avtal via telefonen, men ångrade mej och tänkte att om jag inte betalade den bifogade räkningen, när jag fick deras avtalsbrev, så skulle jag automatiskt ha ångrat mig.
    Så var inte fallet och jag fick dessutom veta att avtalet var på 2 år!!
    - Hur som helst var Erik mycket trevlig och förstående och vi gjorde en deal: han sänkte till ett års bindning om jag tog autogiro på de 129 kr som gällde.
    Jättenöjd!!
    Toppenkille som månar om kunden utan att göra avkall på företagsvärdigheten.
    RoseMarie Läs mer
    2019-03-05 Förebygg svarar RoseMarie F
    Hej Rose-Marie!

Tack för dina fina ord!
    Vad bra att Eric kunde hjälpa dig bli nöjd, förhoppningsvis lever tjänsten upp till dina förväntningar under den tid du använder dig av den.

Box 7006, 164 07 Kista