Förebygg

Snittbetyg
4.6
Ring 0770-33 73 30 Dela

Om företaget

Förebygg erbjuder trygghetsskapande tjänster och produkter utvecklade i Skandinavien. Vårt mål är att motverka och minimera skadan till följd av inbrott, bränder, id- och bolagskapningar, samt förlust av värdehandlingar och skimming. Vår mission är att förebygga brott genom att utbilda våra kunder och allmänheten. Vi erbjuder...

2125 omdömen om Förebygg

Sedan starten hos Reco 2018

Visar 2125 omdömen med 4.6 i snittbetyg
Susanne K
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Ett ID-skydd som lever upp till mina förväntningar till ett bra pris. Skönt med kunnig personal som tar sig tid och kan svara på frågor och hjälpa till med de tjänster man har. Rekommenderas verkligen!

Bli först att gilla detta omdöme!
Kenneth Robert L
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Än så länge verkar det ok. Man vet inte föränn det smäller.

Bli först att gilla detta omdöme!
Johnny A
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Tjänsten funkar bra och bra bemötande i kundtjänst och dom jag pratat med

Svar från ID-Skydd

Hej Johnny, Tack för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss att tjänsten fungerar som den ska samt att du fick ett trevligt bemötande - kontakta oss gärna vid funderingar! Önskar dig en härlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Jonathan Ignacio M

Trevligt och informerade, fick mig verkligen att tänka på hur lätt är att bli bedragen.

Svar från Förebygg

Hej Jonathan, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att du är nöjd med min service, jag tycker att du var supertrevlig att prata med också! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Mona Ann Kristin J

Mycket bra köpte larm för telefonen id öRm mvh momAnnkristin

Svar från Förebygg

Hej Mona Ann Kristin, Tack för ditt fina omdöme! Vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att göra dig riktigt nöjd i framtiden! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Mona F
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Bra ni skickar meddelande när man varit utomlands och handlat. Kan ju tänkas det blivit kapat

Svar från ID-Skydd

Hej Mona, Vi tackar för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt att tjänsten fungerar som den ska och att du finner nytta i den! Vi ser verkligen fram emot att höra från dig i framtiden vid eventuella frågor eller funderingar. Önskar dig en superfin dag och en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Christina K
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Än har jag inte haft nån användning av ID-skyddet

Svar från ID-Skydd

Hej Christina, Tack för ditt omdöme! Vad skönt att inget allvarligt inträffat än - skulle olyckan vara framme så hjälper vi dig med ditt ärende! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Lars O
Skrev om Förebygg

Dom var trevliga i samtalet hela tiden 👍👍

Svar från Förebygg

Hej Lars, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss verkligen att du är nöjd med bemötandet du fått från handläggaren - vi hoppas du är nöjd med tjänsterna du har hos oss! Tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Eva N
Skrev om Förebygg

Informativt om ID- skydd på ett trevligt sätt

Svar från Förebygg

Hej Eva, Tack för ditt omdöme! Vad bra att du hade ett informativt samtal med säljaren och vi hoppas att du blir nöjd med tjänsten i framtiden! Hör av dig vid minsta fråga eller fundering framöver. Ha en underbar dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Iréne A
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Jag har som väl är inte varit ute för några tråkigheter som id kapning! Om det skulle hända hoppas jag att förebygg är på bettet!!

Svar från ID-Skydd

Hej Iréne, Vi tackar för ditt fina omdöme! Vad härligt att ingenting allvarligt har inträffat - skulle olyckan vara framme så kommer vi se till att hjälpa dig med ditt ärende! Hör gärna av dig framöver om det skulle uppstå funderingar. Ha en fortsatt fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Lena H
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Mycket bra och trevligt bra jag köpte tjänsten för idskydd

Svar från ID-Skydd

Hej Lena, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet och vi tackar för ditt förtroende samt ser till att göra dig super nöjd med din nya tjänst hos oss! Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Roger J
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Trevligt bemötande och informativt samtal

Svar från ID-Skydd

Hej Roger, Vi tackar för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt att du är nöjd med bemötandet du fått, vi hoppas att du är nöjd med tjänsterna du har hos oss idag! Kontakta oss mer än gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Jadranka E
Skrev om Förebygg

Ok, jag är väldigt nöjd med all information som jag har fått av er!!

Svar från Förebygg

Hej Jadranka, Tack för din fina recension! Det gläder oss att du är nöjd med informationen du fått av handläggaren - hör gärna av dig framöver vid eventuella frågor eller funderingar! Önskar dig en superfin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Alf Gunnar H
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Tjänste funkar jätterbra bra bemötande av personal

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Alf Gunnar, Tack för ditt trevliga omdöme! Det gläder oss verkligen att du är nöjd med bemötandet och även tjänsten du har hos oss idag! Kontakta oss mer än gärna framöver vid frågor eller funderingar. Önskar dig en fortsatt härlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Mats Olof K
Skrev om Förebygg

Jag blev förslagen att teckna ID-skydd, genom ett mkt saklig och professionell beskrivning av funktionen. Bestämde mig för att testa Id-skyddet tillsvidare.

Svar från Förebygg

Hej Mats, Tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar verkligen för ditt förtroende och vi ser fram emot att göra dig riktigt nöjd i framtiden! Kontakta oss vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Niila E
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Blev bra bemöta av de . De hjälpte till att hjälpa mig för att nån beställde saker på mitt personnummer

Svar från ID-Skydd

Hej Niila, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du fick ett bra bemötande samt att du fick hjälp med ditt ärende på bästa sätt! Hör mer än gärna av dig vid minsta fundering i framtiden. Ha en härlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ann Kristin N
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Fungerar bra. Men kanske det tar en stund innan i ringer. Bemötandet kan jag inte klaga på

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Ann Kristin, Tack för ditt härliga omdöme! Vad roligt och se att du är nöjd med dina tjänster hos oss och att du blivit bra bemött! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid eventuella frågor eller funderingar. Ha en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Josephine G
Skrev om Förebygg

Förstående, stöttande och hjälpsamma med trevligt bemötande utav de som jobbar.

Svar från Förebygg

Hej Josephine, Vi tackar för ditt omdöme - vad härligt att du fick ett bra bemötande och samtal av handläggaren du var i kontakt med! Tveka inte på att kontakta oss vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Ha en fin dag nu! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Björn Kenneth R

Jättebra det fungerade. Bra dom ringde upp cirka. 35 sekunder äft

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Björn Kenneth, Tack för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss enormt att du är nöjd med servicen och att dina tjänster fungerar som dom ska! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Gunhild R
Skrev om Förebygg

Lagom påstridiga o bra på att lyssna på svar. Inget nytt köp men behöll det jag redan har. Betalningen fick jag låst o får alltså ingen höjd avgift som annars hade hänt ganska snart. Men texten i mejlet till mig blev något fel - ett ord blev bortglömt😮 Läs er text!

Svar från Förebygg

Hej Gunhild, Tack för din feedback! Vi ber om ursäkt över att du fått fel information på mailen, kontakta gärna våran kundservice så ska vi se till att åtgärda felet! Vi hoppas att du är nöjd med tjänsterna du har hos oss idag och vi ser fram emot att hjälpa dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Olle E
Skrev om Förebygg

Bra än så länge. Trevligt bemötande

Svar från Förebygg

Hej Olle, Vi tackar för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet - kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden! Önskar dig en jätte fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Marie Von B
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Blev imponerad av att ni var så effektiva och sedan kontaktade mig via mobilen så snabbt. Nu vet jag att brandvarnaren fungerar tack !.

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Marie, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och se att vi kunde ge dig en bra service och att du fick avisering i god tid - tiden är en väldigt avgörande faktor när det kommer till bostadsbränder, så visst är det skönt att få reda på allt i god tid! Tveka inte på att kontakta oss vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Pia O

Bra Väldigt Snabbt och Effektivt Mycket bra bemötande vid uppringning

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Pia, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss verkligen att du är nöjd med servicen du fått! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Mary Anna Sofie W

Bra kunskap och förståelse. Bra bemötande

Svar från Förebygg

Hej Mary Anna Sofie, Tack för ditt härliga omdöme! Vad kul och läsa att du är nöjd med mitt bemötande och att vi kunde hitta en lösning som passar dig bra! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Conny H
Skrev om Förebygg

Charmig säljare med rätt argument. Ingen osäkerhet utan allt flöt på som det ska vara. 6/5 i betyget.

Svar från Förebygg

Hej Conny, Vi tackar för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att du är nöjd med bemötandet du hade med försäljaren och vi ser verkligen fram emot att göra dig nöjd i framtiden! Kontakta oss mer än gärna vid minsta fundering. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Elaine Å
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Trevligt bemötande och snabb hjälp med en positiv röst

Svar från ID-Skydd

Hej Elaine, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss verkligen att du fick ett bra bemötande och samtal med handläggaren! Vi ser fram emot att hjälpa dig vid funderingar i framtiden. Ha en fortsatt fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Maha A
Skrev om Förebygg

Hej,det vara hjärtat snällt av Lina som ringde mig och lämnar härligt information.jag är mycket nöjd med era kampanj. MVH/ Maha alkohaili

Svar från Förebygg

Hej Maha, Tack för ditt underbara omdöme! Vad härligt och se att du fick ett bra bemötande av handläggaren du var i kontakt med! Vi ser verkligen fram emot att göra dig nöjd med dina tjänster hos oss - kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden! Önskar dig en superfin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Marie L
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Trevligt samtal Jag är nöjd över detta företag som hjälper till med olika saker

Svar från ID-Skydd

Hej Marie, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att du är nöjd med samtalet och tjänsterna du har hos oss idag! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en superfin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Lennart W

Fatima var kunnig och trevlig , kändes tryggt 🙂

Svar från ID-Skydd

Hej Lennart, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet fått av Fatima, vi ser fram emot att göra dig super nöjd i framtiden - kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ingemar W
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Jag tycker jag blev väldigt bra bemött av förebygg . Köpte ingen vara utan det gällde min brandvarnare.

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Ingemar, Vi tackar för ditt härliga omdöme! Vad roligt och se att du fick ett fint bemötande av handläggaren du var i kontakt med - vi hoppas att du är nöjd med din tjänst Förebygg Brand! Hör gärna av dig framöver om det skulle dyka upp frågor eller funderingar. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Annette Charlotte E

Mkt trevligt bemött och en alternativ lösning som jag valde.

Svar från Förebygg

Hej Annette Charlotte, Vi tackar för ditt trevliga omdöme! Vad härligt och se att du är nöjd med bemötandet och att ni kunde komma fram till en lösning! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Terece Helen Birgitta D

Jag är mycket positiv till både bemötande samt fick ett bra erbjudande som jag tog och känner mig nöjd.

Svar från Förebygg

Hej Terece, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och se att du är nöjd med mitt bemötande och att vi kunde hitta en lösning som passar er bra! Vi ser fram emot att hjälpa till vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar er en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ylva T
Skrev om Förebygg

Man blir alltid trevlig bemött. Testade mitt brandlarm.

Svar från Förebygg

Hej Ylva, Tack för ditt omdöme! Vad härligt och se att du är nöjd med bemötandet du fått - hör gärna av dig framöver vid frågor eller funderingar! Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Jenny M
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

En trygghet flr vår säkerhet. En smartare brandvarnare. Vid ev större os eller rökutveckling larmar brandvarnaren. Strax efter följer ett sms till mitt kopplade nummer om upptäckt rökutveckling. Någon minut senare ringer Lövestads larmcentral upp. Vid behov skickas brandbil. Även då du inte är hemma eller de inte får fatt i dig så skickas brandbil. Det känns tryggt då vi bor i flerfamiljshus och vi inte bara vill skydda oss utan även våra grannar. Rekommenderar starkt Förebygg digitala brandlarm.

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Jenny, Tack för ditt superfina omdöme! Vad roligt och se att du är nöjd med tjänsterna du har hos oss idag - visst är det skönt att i realtid få reda på om det skulle brinna i ens bostad även fast man inte är hemma! Vi tackar verkligen för ditt förtroende och ser fram emot att göra dig ännu nöjdare framöver. :D Kontakta oss gärna vid funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Susanne D
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Snabbt att komma fram. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Fick tydliga svar på allt och jätte bra hjälp. Jag ringde för att få hjälp med att fylla i överlåtelse blankett angående mobilt brandlarm.

Svar från ID-Skydd

Hej Susanne, Vi tackar för ditt härliga omdöme! Vad bra att du kom fram snabbt till en handläggare som kunde hjälpa dig och att du fick en bra service! Vi ser verkligen fram emot att hjälpa till vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Önskar dig en superfin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Drgam Thamer F

Väl bemött Bra information Inga konstigheter Känsla av bindnings fri säkerhet

Svar från Förebygg

Hej Drgam Thamer, Tack för ditt trevliga omdöme! Så kul att du fick både bra bemötande och bra information av handläggaren - vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid funderingar! Ha en härlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Said Ahmed A
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Jag är nöjd med förebygg och jag ska fortsätta ha den.

Svar från ID-Skydd

Hej Said Ahmed, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad roligt och se att du är nöjd med samtalet du hade med handläggaren och vi tackar verkligen för att du valde att bli kund hos oss - vi ser fram emot att göra dig super nöjd i framtiden! Tveka inte på att kontakta oss vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Desirée N
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Får bra hjälp när man behöver det.

Svar från ID-Skydd

Hej Desirée, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du fick bra service av handläggaren du var i kontakt med! Kontakta oss mer än gärna i framtiden vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Önskar dig en superfin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Sylvia E
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Mycket trevligt och vänligt bemötande av Hugo. Hjälpsam och vänlig och kunnig.

Svar från ID-Skydd

Hej Sylvia, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och se att du fick ett bra bemötande av Hugo, visst är han en stjärna! Hör mer än gärna av dig vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Annelie B
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Jag blev bemött på ett bra sätt, han tog sig tid att svara på mina frågor.

Svar från ID-Skydd

Hej Annelie, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du fick ett bra bemötande och svar på dina frågor! Kontakta oss gärna vid funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Helén G
Skrev om Förebygg

Jättebra o mycket trevlig.bemötande Känns tryggt att ha Förebygg. Mycket glad att ni hjälper till Barncancerfonden ..Tusen Tack!

Svar från Förebygg

Hej Helén, Tack för ditt underbara omdöme! Vad roligt och se att du är nöjd och trygg med våra tjänster - visst är det bra att Reco skänker en slant till Barncancerfonden! :D Skulle det dyka upp frågor eller funderingar i framtiden så ser vi fram emot att hjälpa till. Önskar dig en fin helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Sara K
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Jag fick prata med en väldigt trevlig person som hjälpte mig bra och effektivt.

Svar från ID-Skydd

Hej Sara, Vi tackar för ditt omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med servicen du fått - hör gärna av dig vid funderingar i framtiden! Ha en fin dag och en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Bernt E
Skrev om Förebygg

Proffsigt och tydlig beskrivning av vad man köper.

Svar från Förebygg

Hej Bernt, Vi tackar för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss att du fick ett trevligt bemötande och att du fick tydlig information gällande våra tjänster! Tveka inte på att kontakta oss framöver vid frågor eller funderingar. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Christopher T
Skrev om Förebygg

Alltid trevliga och gör en glad

Svar från Förebygg

Hej Christopher, Tack för ditt fina omdöme! Så kul och se att du fick ett bra bemötande av handläggaren du var i kontakt med - kontakta oss mer än gärna i framtiden vid minsta fråga eller fundering! Ha en fin helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Gökhan A
Skrev om Förebygg

Tack för din underbara tid och ansträngning på förebygg Olivia. Du fick mig att tro på ert företag mer än så. Bästa supporten hittils när det gäller id skydd i samhället. Glöm hemförsäkringar som inte täcker när man åker på det riktigt. Kan stark rekomendera skaffa id skydd för människor..

Svar från Förebygg

Hej Gökhan, Tack för ditt underbara omdöme! Jag blir verkligen jätteglad av att läsa att du är nöjd med min service och att du nu kan känna dig trygg med ditt nya ID-skydd! Vi ser så fram emot att höra från dig i framtiden vid minsta fråga eller fundering samt att även göra dig nöjd med tjänsten. Önskar dig en fortsatt superfin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Christer L
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Lugn och trevlig herre som ringde. Har en brandvarnare..

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Christer, Vi tackar för din fina recension! Vad härligt och se att du är nöjd med bemötandet och servicen du fått! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid frågor eller funderingar. Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Jenny H
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Mycket trevlig och kunnig personal

Svar från ID-Skydd

Hej Jenny, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss verkligen att du fick ett bra bemötande av handläggaren du var i kontakt med - kontakta oss gärna vid minsta fundering! Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Lena V
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Vet ej har varit kund för kort tid för att utvärdera och har ingen direkt erfarenhet av det. Och hoppas att jag aldrig behöver använda det. Men är en viktig del. Man vill ju inte behöva vara med om att någon använder ens identitet.

Svar från ID-Skydd

Hej Lena, Tack för din feedback! Ja det kan vara svårt att utvärdera på så kort tid, men vi hoppas i alla fall att vi kan göra dig nöjda med tiden - det gläder oss verkligen att du tog dig tiden att besvara detta fina omdöme! Hör mer än gärna av dig framöver vid eventuella frågor. Ha en underbar dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ingela Margareta V

Mobilt brandband. Blir uppringd vid några tillfällen och påmind om att kolla funktionen/batteriet i larmet. 1gång per år? Är nästan alltid hemma. Behöver alltså inte känna mig ängslig för att hemmet och grannarna brinn er upp när jag är borta. Inte mycket arbete nedlagt för min månadsavgift. De kontakter jag haft per telefon har dock alltid varit artiga/vänliga.

Svar från Förebygg

Hej Ingela Margareta, Vi tackar för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du är nöjd med bemötandet du fått av handläggarna du varit i kontakt med - även fast man är hemma så kan det vara bra att ha en brandvarnare som ständigt söker efter rökutveckling så man inte drabbas av den farliga röken som kan uppstå! Vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Anne-Cathrin S

Köpt IDskydd plus Har inga förväntningar än

Svar från ID-Skydd

Hej Anne-Cathrin, Tack för ditt omdöme! Vi ser fram emot att göra dig nöjd med din nya tjänst och vi hoppas att du fått ett trevligt bemötande av handläggaren! Kontakta oss gärna vid funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Filtrera omdömen