Förebygg

Förebygg erbjuder trygghetsskapande tjänster och produkter utvecklade i Skandinavien. Vårt mål är att motverka och minimera skadan till följd av inbrott, bränder, id- och bolagskapningar, samt förlust av värdehandlingar och skimming.

Vår mission är att förebygga brott genom att utbilda våra kunder och allmänheten. Vi erbjuder marknadens bästa och mest moderna tjänster. Med hjälp av våra erfarna partners inom larmcentral och väktarutryckningar samt våra konkurrenskraftiga erbjudanden och personlig assistans ligger vi i framkant.
Vi är mycket stolta över våra kunders förtroende som gjort oss till Sveriges högst recenserade företag inom kategorin säkerhet.

Läs vad 1398 kunder tycker om Förebygg 2

2022-11-27 Insamlad av företaget
    Tycker att jag har blivit bra bemött vid mina samtal med er, har köpt idskydd plus
    Hej Ingalill,

Tack för ditt superfina omdöme!

Vi tackar så mycket för ditt förtroende och att du valt att bli kund hos oss! Det gläder oss att du känner dig nöjd med kontakten du haft med oss och vi ser fram emot att hjälpa dig igen framöver vid frågor eller funderingar.

• 2022-11-27 Insamlad av företaget
    Bra klargörade svar. Motsvarade förväntningarna.
    Hej Maj Ingegerd,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt att vi levde upp till dina förväntningar! Vi ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsten i framtiden och även hjälpa dig vid eventuella frågor.

• 2022-11-26 Insamlad av företaget
    Blev vänligt bemött . Hade inga speciella förväntningar .
    Hej Ernst Stefan,

Tack för ditt omdöme!

Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet du fått - vi hoppas du blir nöjd med tjänsten du har hos oss! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar i framtiden.

• 2022-11-26 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och lätt löst problem.
    Hej Einar,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Vad bra att du fick hjälp med ditt ärende och även är nöjd med bemötandet! Vi ser fram emot att hjälpa dig igen framöver vid frågor eller funderingar.

• 2022-11-25 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande med en bra lösning. Köpte ID skydd.
    Hej Hans,

Tack för din tjusiga recension!

Vad kul att du valt att bli kund hos oss, det uppskattar vi verkligen! Vi ser fram emot att göra dig väldigt nöjd med din tjänst - tveka inte på att kontakta oss vid funderingar framöver.

• 2022-11-25 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande. Och jag fick den hjälp jag behövde
    Hej Tomas,

Tack för ditt härliga omdöme!

Det gläder oss att du är nöjd med hjälpen och bemötandet du fått från vår kundservice! Vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar i framtiden.

Önskar dig en fin helg!

• 2022-11-24 Insamlad av företaget
    Bra bemötande av kunnig personal.
    Hej Birger,

Tack för ditt fina omdöme!

Det gläder mig verkligen att du känner dig nöjd med mitt bemötande, jag tyckte det var trevligt att prata med dig också! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

• 2022-11-24 Insamlad av företaget
    Dom var väldigt övertygande. Ganska påstridiga men helt ok.
    Hej Carola,

Tack för ditt omdöme!

Vi tackar för dina fina stjärnor, vi ser att du nyligen varit i kontakt med vår kundservice och vi hoppas att allt känns bra. Skulle det uppstå frågor eller om det är något du tänker på så ser vi fram emot att höra från dig.

Vänligen, Linn
  • 2022-11-23 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötan trevlig tjej att prata med och helt förståend av min situation
    Hej Berndt Arnold,

Tack för ditt härliga omdöme!

Vad kul att du känner dig nöjd med bemötandet du fått från en av våra handläggare! Vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar framöver.

• 2022-11-23 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och förklaring av mitt ärende
    Hej Bern Göran,

Tack för din tjusiga recension, det gör oss väldigt glad att du är nöjd!

Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

2022-11-22 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande och hjälpsam. Är super nöjd 😄
    Hej Tove,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad glad man blir av att läsa ditt omdöme, det gläder oss verkligen att du är nöjd med bemötandet och hjälpen du fått! Vi ser fram emot att hjälpa dig igen framöver vid frågor eller funderingar.

Ha en superfin dag!

• 2022-11-22 Insamlad av företaget
    Toppen! Tänkte säga upp tjänsten men en trevlig tjej fick mig att stanna kvar och lova att sätta upp brandlarmet. Hon hjälpte mig även att ordna autogiro, vilket blir perfekt för mig...Tack, vi hörs! /Helen
    Hej Helén,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Vad roligt att du valde att stanna kvar hos oss som kund, vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att göra dig väldigt nöjd med tjänsterna du har hos oss! Kontakta oss gärna om det skulle uppstå frågor eller funderingar.

Ha en trevlig kväll!

• skrev om Förebygg
    2022-11-22 Företaget har bett om en granskning av omdömet
    Hade ett väldigt utdraget samtal med en försäljare som ringde upp mig idag över ett halvår efter jag införskaffat en nyckelbricka. Hon ljög om en rabatt där priset på ID-skydd skulle vara 100 kr billigare per månad eftersom jag redan var kund. I verkligheten gäller samma pris även nya kunder. Tjänsten i sig har jag inte använt i större utsträckning än att äga en nyckelbricka men verkar rimlig i pris och värde. Om ni vet vad ni behöver och de erbjuder tjänsten eller föremålet ser jag inget problem med att köpa från företaget. Dock är företaget oetiskt baserat på omdömen på denna plattform, de som inte är selektivt utvalda av företaget själva är vad jag sett endast negativa med många för kunden missgynnande erbjudanden. Jag uppmanar till att skriva fler negativa omdömen för att utjämna deras orättvisa betygsfördelning. Hoppas att företaget ser detta och antingen tar bort de utvalda omdömena eller lägger till alla dåliga.
    ________________________
    Tillägg:
    En timme efter jag lämnade ovanstående omdöme ringde 'Olivia' mig på nummer utan uppringnings-id och både ber mig ändra omdömet då "uppgifterna kring ett selektivt urval inte stämmer" och bekräftar och beklagar det falska erbjudandet. Hon uppger att hon ska ta upp detta specifika fall internt. Hon informerar också att alla omdömen som står "Insamlad av företaget" på är skrivet genom en länk som företaget skickar på sms. Jag dubbelkollade både vanliga sms, spam sms, epost och skräp-epost där jag fått ett flertal meddelanden direkt och indirekt från företaget men ingen text eller länk som leder hit till reco.se. Den enda hänvisningen hit jag fick var muntlig där säljaren ej bad mig lämna ett omdöme, hon bad mig endast läsa de befintliga.

För att tydliggöra det jag ser som en icke korrekt sammanställning av företaget i form av omdömen på reco.se tar jag fram övriga "spontant omdöme" lämnade på denna sida hittills år 2022 exklusive min egna. Dagens datum är 22 november 2022. Det finns för närvarande 8 omdömen med en total poäng på 12, detta ger (12/8=)1,5 i snittbetyg, betydligt lägre än företagets nuvarande 4,6/5. Av dessa var endast en positiv där kunden lämnat 4 poäng och var nöjd med kundservice men ej använt tjänsten. Resterande 7 av dessa omdömen ger uppgifter om bluffar, aggressiv marknadsföring, otydliga vilkor och en uppger sig ha polisanmält företaget. (Eftersom jag skummade igenom finns möjlighet att jag missat enstaka omdömen så ni får gärna upprepa min process och framställa egna resultat.)
    Utöver detta har jag läst ett litet urval av de omdömen som står som "Insamlad av företaget" där min upplevelse är att många verkar ha köpt tjänsten. Om det är korrekt ger det källan (omdömesskribenten) tendens att rättfärdiga sitt köp och bygger på ett källkritiskt beroende i stor del från säljaren. Min slutsats är att företaget med stor sannolikhet har genomgått en process där de selektivt valt vilka kunder de vill ska lämna omdömen genom att endast skicka länk till de som genomfört köp av företagets tjänster och/eller produkter. Om företaget åter kontaktar mig angående dessa uppgifter skriver jag ett nytt tillägg.
    Hej Axel,

Tack för ditt långa och utförliga omdöme.

Till och börja med vill jag självklart hålla med dig i att varierande omdömen absolut ger en bredare helhetsbild av ett företag - men om du själv sitter som en handläggare i en växel eller som säljare, så kommer du med största sannolikhet bjuda in de kunder som du haft en bra upplevelse med, till att lämna ett omdöme om din service eller ditt bemötande. Sen är alla andra också välkomna att lämna ett omdöme om man känner att man vill göra sin röst hörd, men att mena att vi är selektiva för att vi inte aktivt uppmanar missnöjda kunder till att lämna omdömen förstår jag inte riktigt.

Jag tycker det är otroligt tråkigt att du är missnöjd och får tyvärr lite känslan av att du förlöjligar det faktum att en kollega tar ditt omdöme seriöst och kontaktar dig för att förklara hur Reco fungerar (vilket jag också tyvärr måste säga att du verkar fått lite om bakfoten kanske) och be om ursäkt för säljarens bemötande - det känns inte helt rättvist, men i vanlig ordning så har du rätt till din åsikt och den respekterar vi.

Jag hoppas i alla fall att du kontaktar oss direkt om du har några frågor eller funderingar som kvarstår så ser vi fram emot att hjälpa dig vidare. Tills dess önskar jag dig en riktigt fin helg, god jul och så hoppas jag att vi tillsammans kan göra nätet till en lite mer kärleksfull plats med konstruktiv kritik istället för en plats för näthat.

Ha det gott så länge!

Vänligen, Stina
    2022-11-22 Insamlad av företaget
    Jag blev informerad om ID-skydd och tyckte det var bra info.
    Hej Anna,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Det gläder oss att du känner dig nöjd med informationen du fått och vi ser fram emot att göra dig mer nöjd framöver! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

• 2022-11-21 Insamlad av företaget
    Fick hjälp m att ändra till e-faktura
    Hej Marie- Louise,

Tack för ditt omdöme!

Vad skönt att du fick hjälp att ändra betalningsmetod - skulle du behöva hjälp med något annat i framtiden så ser vi fram emot att hjälpa dig!

2022-11-21 Insamlad av företaget
    Fick den hjälp och information Jag frågade efter.
    Hej Thomas,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad härligt att du fick hjälp med ditt ärende! Vi ser fram emot att hjälpa dig igen framöver vid frågor eller funderingar.

• 2022-11-21 Insamlad av företaget
    Olivia gjorde ett mycket bra jobb ifrån sig.
    Mycket trevlig kvinna. Och tillmötesgående.
    Hej Kerstin,

Tack för ditt superfina omdöme!

Vad glad jag blir av att läsa att du är nöjd med mitt bemötande, tycker du var hur trevlig som helst! Jag hoppas att lösningen vi kom fram till passar dig bättre och vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden vid frågor eller funderingar.

• 2022-11-20 Insamlad av företaget
    Positivt och proaktivt bemötande med kunnig personal.
    Hej Thomas,

Tack för ditt härliga omdöme!

Vad roligt och se att du känner dig nöjd med bemötandet du fått från en av våra handläggare! Vi ser fram emot att hjälpa dig vid frågor eller funderingar i framtiden.

• 2022-11-19 Insamlad av företaget
    Mycket bra med sms varning när något skett som kreditupplysning har lämnats.
    Hej Ann- Kristin,

Tack för ditt fina omdöme!

Det gläder oss verkligen att du finner nytta i tjänsten ID-Skydd Plus du har hos oss, vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att göra dig ännu mer nöjd i framtiden! Tveka inte på att höra av dig vid funderingar.

• 2022-11-18 Insamlad av företaget
    Bra inget mer och säga om detta
    Hej Eva,

Tack för ditt omdöme!

Det gläder oss att du tycker samtalet var bra - kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden!

• Lars O
    skrev om ID-Skydd en del av Förebygg
    2022-11-18 Insamlad av företaget
    Mycket bra 👍 jag jag skulle rekommendera de till andra med
    Hej Lars,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad glada vi blir av att läsa att du känner dig nöjd med din tjänst hos oss! Vi ser fram emot att göra er mycket nöjda framöver! Tveka inte på att kontakta oss vid minsta fundering i framtiden.

Ha en fin helg!

• Stefan N
    skrev om ID-Skydd en del av Förebygg
    2022-11-17 Insamlad av företaget
    Bemötandet var långt över förväntan.
    Trevliga sakkunniga och informativa på ett icke säljande sätt.
    Deras id skydd känns helt enastående och med tanke på dagens samhälle och hur vissa ser på ditt och mitt så borde detta vara något som är statligt sponsrat.
    Frågan är om det inte skulle bli billigare i längden för våra skattepengar, med tanke pp vilka resurser som läggs ner i utredningar och så trotts att det är en ofantligt hög procent av dessa brott som lägga ner redan i förundersökningen.

Fem av fem stjärnor är det minsta jag kan ge i detta.
    Hej Stefan,

Tack för ditt underbara omdöme!

Wow så fina ord du har skrivit! Vi tackar så hemskt mycket för ditt förtroende till oss och vi ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsten som du har hos oss idag! Precis som du säger så är detta brott så pass vanligt och klassas som ett av Sveriges vanligaste brott så det är superviktigt att ha en tjänst som förebygger dessa kapningar. Vi är glada att du valde att bli kund hos oss! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

• 2022-11-17 Insamlad av företaget
    Blev bemött väldigt bra..har brandlarm ihemmet sen flera år tillbaka från er.funkat bra.men fuck sänjt avgift .och det är bra för är pensionär och har inte råd så nu slipper jag säga upp det
    Hej Gunnel,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Vi förstår absolut att ekonomin inte ser lika bra ut som tidigare så vi hjälper gärna till så gott vi kan med att hitta en lösning som passar var och en bättre, och det gläder oss att du och handläggaren hittade ett som passar dig! Vi tackar även för ditt förtroende och ser fram emot att hjälpa dig vid frågor eller funderingar i framtiden.

Trevlig och kundvänligt bemött
    Hej Johanna,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Vi tackar för din fina recension och det gör oss superglada att du upplever samtalet bra! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

• 2022-11-16 Insamlad av företaget
    Uppskattar att de föreslog en mer prisvärd lösning för mig
    Hej Anette Christina,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad skönt och se att du känner dig nöjd med lösningen du och handläggaren kom överens om! Skulle det uppstå frågor eller funderingar i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig.

2022-11-16 Insamlad av företaget
    Trevliga och lätta att ha kontakt med
    Hej Tina,

Tack för ditt omdöme!

Det gläder oss att du känner dig nöjd med samtalet du hade med en av våra handläggare! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar i framtiden.

• 2022-11-16 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande jag hade inga förväntningar men blev lyckat till slut jag köpte nyckelbrickor till kampanjpris.
    Hej Staffan,

Tack för ditt fina omdöme!

Det gläder oss att du känner dig nöjd med bemötandet och vi ser fram emot att göra dig nöjd med dina nya tjänster hos oss! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar i framtiden.

2022-11-16 Insamlad av företaget
    Bra känner mig trygg med Er
    så att ingen kommer åt min lilla lön⁰
    Hej Elisabeth,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Vad roligt att du känner dig trygg med vår tjänst ID-Skydd Plus! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

• 2022-11-16 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött bra av kontaktpersonen.
    Jag har ett brandlarm,som vi talade om.
    Jag hade tänkt säga upp det ,för allt har blivit så dyrt.Då tyckte personen i fråga att han kunde
    Sänka priset med 50 kr i månaden,så då godtog jag det.
    M.v.h. Gunnel Berggren
    Hej Gunnel,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt att du känner att ni kunde hitta en lösning som passar dig mycket bättre och vi tackar för ditt förtroende! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid frågor eller funderingar.

En bra kontakt
    Mmmmmmmmmmmmmmm
    Hej Bengt,

Tack för din recension!

Det gläder oss att du känner dig nöjd med kontakten du haft med vår kundservice - kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden!

Ha en bra dag!

• 2022-11-16 Insamlad av företaget
    Mycket god upplevelse. Fick relevant information. Möttes med respekt när tackade nej till ytterligare tjänster.
    Hej Ingrid,

Tack för din fina recension!

Vad glada vi blir och se att du kände att handläggaren bemötte dig med respekt, om en tjänst inte är relevant vill vi absolut att våra kunder ska känna att de kan tacka nej! Vi hjälper dig gärna i framtiden vid frågor eller funderingar.

Ha en fin dag nu!

• 2022-11-16 Insamlad av företaget
    Kunduppföljning med tips på hur jag kan få ut mer av mitt abonnemang. Trevligt och sakligt samtal.
    Hej Leif Agne Lennart,

Tack för ditt härliga omdöme!

Vad kul att du känner dig nöjd med samtalet, det finns många olika tjänster i vår Bolagsbevakning som är bra att ha. Det är kul att inte behöva betala för någonting i onödan och nu kan du nyttja alla tjänster som ingår! Skulle det uppstå frågor eller funderingar så ser vi fram emot att hjälpa dig.

• 2022-11-15 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Klart och tydlig förklaring på saker och ting.
    Hej Nils Anders,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt att du känner dig nöjd med servicen samt bemötandet du fått! Du får mer än gärna höra av dig i framtiden vid frågor eller funderingar.

2022-11-15 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och ett förtroendeingivande kompetent intryck.
    Hej Bengt,

Tack för ditt fantastiska omdöme!

Så glada vi blir av att läsa att du känner dig nöjd med bemötandet och servicen du fått från oss på kundservice! Vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar och hjälpa till i framtiden.

• 2022-11-14 Insamlad av företaget
    Så länge det inte brinner så kontaktas man endast en gång per år vid testning av brandlarmet och de som svarar är trevliga
    Hej Jan,

Tack för ditt omdöme!

Vid larm på brandvarnaren kontaktas du av vår larmcentral, skönt och höra att det inte var något allvarligt! Det gläder oss att du känner dig nöjd med bemötandet och vi ser fram emot att göra dig mer nöjd i framtiden. Hör gärna av dig vid frågor eller funderingar.

• 2022-11-14 Insamlad av företaget
    Id skydd. Trevligt bemötande och lyhörd för mina behov.
    Hej Josefin,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Vad kul att du känner dig bra bemött och nöjd med servicen du fått! Vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att hjälpa dig vid frågor eller funderingar.

Ha en fin eftermiddag!

• 2022-11-12 Insamlad av företaget
    Jag får skydd och på minnesregel om vad som händer.
    Hej Astrid,

Tack för ditt fina omdöme!

Vi tackar för att du valt att vara kund hos oss, vi ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsten i framtiden! :) Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver.

• 2022-11-11 Insamlad av företaget
    Bra kund bemötande, kvinnan jag pratade med var jätte trevlig och förklarade bra= var tydlig
    Hej Paolo,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad glad jag blir av att du tyckte jag var trevlig att prata med, jag tycker att du var trevlig med! Vi ser fram emot att hjälpa dig framöver vid frågor eller funderingar.

Ha en härlig helg!

• 2022-11-11 Insamlad av företaget
    Fantastiskt fint bemötande med förståelse och vänlighet!
    Hej Petra,

Tack för ditt härliga omdöme!

Vad glada vi blir av att läsa hur nöjd du är med samtalet du haft med en av våra handläggare! Tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Ha en fin helg!

2022-11-11 Insamlad av företaget
    Snabbt och trevligt bemötande
    Hej Veronica,

Tack för ditt omdöme!

Det gläder oss att du känner dig bra bemött - vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid frågor eller funderingar!

2022-11-10 Insamlad av företaget
    Väldigt bra trevligt och informativt 👍🏼👍🏼
    Hej Ulf,

Tack för ditt fina omdöme!

Härligt att du känner dig nöjd med samtalet du haft med vår kundservice! Vi ser fram emot att höra från dig framöver vid funderingar.

Önskar dig en trevlig helg!

2022-11-08 Insamlad av företaget
    Superbra bemötande från Kevin på Förebygg. Han svarade på alla mina frågor och det var lät att komma fram till kundservice!
    Hej Ella,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Vad roligt att du känner dig bra bemött från vår härliga handläggare Kevin! Vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att höra från dig i framtiden vid frågor eller funderingar.

• 2022-11-08 Insamlad av företaget
    Cancer är en hemsk sjukdom min pappa dog av de. Har gått 7 år nu
    Hej Carina,

Tack för dina fina stjärnor!

Jag håller verkligen med, beklagar sorgen.. Vi är väldigt glada över att Reco väljer att skänka en slant till barncancerfonden när man besvarar ett omdöme.
    Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden!

Ha en fantastisk dag!

• 2022-11-07 Insamlad av företaget
    Ett fint samtal! Trevligt bemötande. Bra erbjudanden.
    Hej Eva,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad kul att du känner dig nöjd med samtalet du haft och även bemötandet! Vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar framöver.

• 2022-11-07 Insamlad av företaget
    Vänligt bemött. Och fick hjälp med autogiro och svar på mina frågor.
    Hej Inggun,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad roligt att du känner dig bra bemött och att du känner dig nöjd med lösningen! Vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar.

• 2022-11-04 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande . Vi fick något vi har önskat. Ett bra Id skydd hoppas vi.
    Hej Kjell,

Tack för ditt härliga omdöme!

Vad roligt att ni känner er bra bemött och vi ser verkligen fram emot att göra er nöjda med ert ID- Skydd ni tecknat hos oss! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver.

• 2022-11-04 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande o bra information
    Hej Birgitta,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad bra att du känner dig väl bemött - vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid frågor eller funderingar!

Trevlig personal var hjälpsam
    Hej Bodil,

Tack för ditt omdöme!

Det gläder oss att du känner dig trevligt bemött och fick hjälp med ditt ärende! Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden vid frågor eller funderingar.

• 2022-11-04 Insamlad av företaget
    Håller vad dom lovar med brandövervakning!
    Ringer alltid vid larm.
    Alltid bra bemött av företaget
    Hej Stein Egil,

Tack för ditt tjusiga omdöme!

Roligt att du känner att vi lever upp till dina förväntningar och att du känner dig nöjd med bemötandet! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden.

• 2022-11-03 Insamlad av företaget
    Väl bemött och trevligt samtal. Tommy.e
    Hej Tommy,

Tack för ditt fina omdöme!

Vad kul att du känner dig nöjd med samtalet du haft med vår kundservice! Vi ser fram emot att hjälpa dig igen framöver vid funderingar.

Ha en bra dag!