Förebygg

Förebygg

forebygg.se
  • BadgeSevenYears
2 682

Förebygg erbjuder trygghetsskapande tjänster och produkter utvecklade i Skandinavien. Vårt mål är att motverka och minimera skadan till följd av inbrott, bränder, id- och bolagskapningar, samt förlust av värdehandlingar och skimming. Vår mission är att förebygga brott genom att utbilda våra kunder och allmänheten. Vi erbjuder...

2682 omdömen om Förebygg

Sedan starten hos Reco 2018

Catarina C
Skrev om Förebygg

Jag fick mitt ärende uträttat ok.

Marie Helena H

SE upp för detta oseriösa företag. Rena skojar företag är det .Minus som bara den varnar alla ha med detta företag att göra med. Undvik att betala en annans kunds faktura som råka hamnar i din brevlåda du får inga pengar tillbaka. Kunden på denna faktura bodde i mitt hyreshus men flyttade .personen hade samma efternamn som jag .där av hamnade fakturan i min brevlåda som jag trodde var min faktura. Sedan insåg jag misstaget.De anser att man får skylla sig själv att man råkar göra det. Även skyller på att de inte kan ta...

Hidaeda H
Skrev om Förebygg

Micke bra ni är så hjälpsam person som hjälper till är konder

Svar från Förebygg

Hej Hidaeda, Vi tackar för ditt fina omdöme! Vad glada vi blir av att du känner dig nöjd med hjälpen som du har fått från vår kundservice - skulle det dyka upp frågor eller funderingar i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig! Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Mika Erik T
Skrev om Förebygg

Han var super trevlig, jag skulle avsluta mitt abonnemang men fick mig att stanna kva, så bra jobbat av honom. Höll på att rensa i abonnemang träsket, många bäckar små som sagt men eran blev kvar.

Svar från Förebygg

Hej Mika Erik, Tack för din fina recension! Vad härligt och se att du fått ett trevligt bemötande och vi tackar verkligen för att du valt att bli kund hos oss, vi ser fram emot att göra dig riktigt nöjd med tjänsterna framöver! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Sami M
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Tycker det är bra med mobilt brandlarm

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Sami, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och se att allt känns bra med Mobilt Brandlarm - vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar i framtiden! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Filip P
Skrev om Förebygg

Snabb hjälp och trevlig att prata med! Tackar igen för hjälpen! :)

Svar från Förebygg

Hej Filip, Tack för ditt fina omdöme! Vad glad jag blir av att se att du är nöjd med mig hjälp och mitt bemötande - jag tackar själv och tycker att du var super trevlig att prata med! Kontakta oss gärna vid funderingar framöver. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Kathys W
Skrev om Förebygg

Fantastisk bemötande trävligt och glad

Svar från Förebygg

Hej Kathys, Tack för din fina recension! Det gläder oss att du fått ett fint bemötande av handläggaren som du var i kontakt med - hör gärna av dig vid minsta fråga eller fundering framöver! Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Susanne H
Skrev om Förebygg

Snabbt svar även bra med uppföljning någon dag efter👍🏻

Svar från Förebygg

Hej Susanne, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad härligt och se att du fått snabbt svar och vi hoppas att tjänsterna fungerar som de ska! Tveka inte på att höra av dig frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fin helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Björn O
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Förstående säljare som lyssnar på vad man säger, svårt att hitta i dagens samhälle👍👏🏻.

Svar från ID-Skydd

Hej Björn, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad härligt och se att du fått ett bra bemötande och att säljaren lyssnade på dig - vi ser verkligen fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar i framtiden! Önskar dig en fortsatt fin sommar! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Daniel S

Jätte trevlig personal ! Och allt funkar som utlovat

Svar från ID-Skydd

Hej Daniel, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att allt fungerar som det ska samt att du fått ett fint bemötande - kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden! Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ann Louise J
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Har inte behövt använda tjänsten. Har blivit bemött väl dom gånger som dom har hört av sig ang tjänsten.

Svar från ID-Skydd

Hej Ann Louise, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att inget allvarligt har inträffat som gjort att du behövt använda tjänsten - det gläder oss även att du fått bra bemötande varje gång du varit i kontakt med oss! Tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en superfin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Marie A
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Mycket trevligt o hjälpsamt bemötande av Er person Daniel trots struliga betalningar. Därav väljer jag ert företag bland tre för skydd. Vänliga hälsningar, Marie

Svar från ID-Skydd

Hej Marie, Tack för ditt tjusiga omdöme! Vad roligt och se att du fick ett fint bemötande av Daniel, visst är han en stjärna! Det gläder oss verkligen att du valde att fortsätta som kund hos oss, vi ser fram emot att göra dig riktigt nöjd med tjänsten framöver - kontakta oss även gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Mikael V
Skrev om Bolagsbevakning en del av Förebygg

Jag hade frågor och funderingar angående tjänst för företag och fick prata med en trevlig och tillmötesgående person. Kan inte betygsätta mer än initiala mötet och inte sjävla avtal eller produkt.

Svar från Bolagsbevakning

Hej Mikael, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och se att var intresserad av vårt bolagsskydd och att du fick ett trevligt bemötande av handläggaren som kontaktade dig - vi förstår att det kan vara svårt att såpass tidigt in i tjänsten kunna ge ett omdöme men vi ser i alla fall fram emot att göra dig supernöjd med tjänsten! Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Dennis J
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Trevligt bemötande och kunnig personal

Svar från ID-Skydd

Hej Dennis, Tack för ditt trevliga omdöme! Det gläder oss enormt att du fått ett trevligt bemötande - vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar i framtiden! Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Tahmineh T
Skrev om Förebygg

Pratade men en kundsupport man och han var GRYM.

Svar från Förebygg

Hej Tahmineh, Vi tackar för din fina recension! Vad härligt och se att du fått ett sånt fint bemötande av handläggaren som du var i kontakt med! Vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Susanne L
Skrev om Förebygg

Bra service, tydlig information och trevligt bemötande.

Svar från Förebygg

Hej Susanne, Vi tackar för ditt fina omdöme! Så kul att du känner dig nöjd med servicen och bemötandet du fått, vi uppskattar verkligen din feedback! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig sommar! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Maud M
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Trygghet att be om hjälp 💖om när man behöver👍🥰💫Tack

Svar från ID-Skydd

Hej Maud, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad roligt och se att du känner dig trygg och nöjd med tjänsterna du har hos oss - vi tackar verkligen för ditt förtroende och ser fram emot att höra från dig i framtiden! Ha en underbar dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ulla Å

Bra bemötande.Långa svarstider

Svar från Förebygg

Hej Ulla, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss verkligen att du fått ett fint bemötande och vi ber om ursäkt ifall du fick vänte länge i kön, ibland kan väntetiderna vara lite längre - det går även superbra att maila in sitt ärende! Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Jonny L

Bra snack om mitt it skydd mwh Jonny Lindqvist

Svar från Förebygg

Hej Jonny, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad härligt att du fick ett bra bemötande - skulle det dyka upp frågor eller funderingar i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig! Önskar dig en fortsatt fin sommar! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Karin I

Trevlig person i samtalet.. Allt okej 👌

Svar från Förebygg

Hej Karin, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder mig verkligen att du tycker att jag var trevlig, jag tycker att du var super härlig att prata med! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Lena L
Skrev om Förebygg

Trevligt bemötande av Ludvig. Mycket trevligt.

Svar från Förebygg

Hej Lena, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och se att du har fått ett trevligt bemötande av Ludvig, visst är han en stjärna! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig eftermiddag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Amanda B
Skrev om Förebygg

Fick prata med en väldigt lyhörd och trevlig medarbetare som snabbt hjälpte mig med mitt ärende.

Svar från Förebygg

Hej Amanda, Tack för ditt härliga omdöme! Det gläder oss verkligen att du fick ett bra bemötande och hjälp med ditt ärende av handläggaren som du var i kontakt med! Skulle det dyka upp frågor eller funderingar i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig. Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Barbro J
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Jag har inte haft några problem över huvud taget under den period jag haft id-skyddet.

Svar från ID-Skydd

Hej Barbro, Tack för din tjusiga recension! Vad härligt och se att inget allvarligt har inträffat för dig, vi hoppas verkligen att det fortsätter så! Skulle det dyka upp frågor eller funderingar i framtiden så är du välkommen att kontakta vår kundservice. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Stefan O
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Har bara frågat om en betalning och det fungerade snabbt och smidigt

Svar från ID-Skydd

Hej Stefan, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du har fått hjälp med dina frågor när du kontaktade vår kundservice! Tveka inte på att höra av dig vid eventuella funderingar igen. Önskar dig en superfin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Zein B
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Känns tryggare med id skyddet

Svar från ID-Skydd

Hej Zein, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad roligt och se att du känner dig trygg när du har våra tjänster - vi tackar för ditt förtroende och ser verkligen fram emot att höra från dig vid funderingar framöver! Ha en härlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Emelie L
Skrev om Bolagsbevakning en del av Förebygg

Trevligt bemötande & hjälpsam, kunde svara på mina tokiga frågor

Svar från Bolagsbevakning

Hej Emelie, Tack för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss enormt att du fått ett trevligt bemötande och att du fick hjälp med ditt ärende - skulle det dyka upp minsta fråga eller fundering framöver så ser vi fram emot att höra från dig! Ha en fortsatt fin sommar! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Monica E
Skrev om Förebygg

Skulle säga upp men ångrade mig direkt av ett väldigt trevligt bemötande känner mig nu jätte nöjd med mitt avtal

Svar från Förebygg

Hej Monica, Vi tackar för din trevliga recension! Vad roligt och se att du fick ett fint bemötande samt att du valde att stanna som kund hos oss - vi ser verkligen fram emot att göra dig nöjd med tjänsterna du har! Tveka inte på att kontakta oss vid minsta fråga eller fundering framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Mona B
Skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg

Jag bakade och brände alltihop, alltså ingen fara. Väldigt bra att veta att det fungerar.

Svar från Mobilt brandlarm

Hej Mona, Tack för ditt omdöme! Attans, hoppas att något gick att äta ändå - det gläder oss att det inte var något mer allvarligt som inträffade och att tjänsten fungerar som den ska! Kontakta oss gärna i framtiden vid frågor eller funderingar. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Maud N
Skrev om Förebygg

Mycket vänligt bemötande och återkommer gärna då min mans ”försäkring ” upphör!

Svar från Förebygg

Hej Maud, Tack för ditt tjusiga omdöme! Det gläder oss att du fått ett trevligt bemötande - du är alltid varmt välkommen tillbaka när det blir mer aktuellt för er! Önskar dig en underbar dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Birgitta M
Skrev om Förebygg

Trevlig personal och snabbt besked

Svar från Förebygg

Hej Birgitta, Vi tackar för ditt omdöme! Det gläder oss verkligen att du fått ett trevligt bemötande samt snabb hantering med ditt ärende! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid minsta fråga eller fundering. Ha en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Marie T
Skrev om Förebygg

Blev uppringd av en mycket trevlig tjej! Trevligt bemötande och jag fick ett bra Id skydd! Känns som ett mycket seriöst företag 👍

Svar från Förebygg

Hej Marie, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att du är nöjd med bemötandet som du fått av handläggaren du var i kontakt med - vi tackar för ditt förtroende och ser verkligen fram emot att göra dig nöjd! Tveka inte på att höra av dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en tjusig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Inger D
Skrev om Förebygg

Mycket bra 👍 lätta att prata med, trevliga, .

Svar från Förebygg

Hej Inger, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och se att du känner att allt känns bra efter kontakten med oss och att vi har varit trevliga! Skulle det dyka upp minsta fråga eller fundering i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Susanne S

Trevlig personal på kundtjänst

Svar från Förebygg

Hej Susanne, Tack för ditt trevliga omdöme! Det gläder oss enormt att du känner dig nöjd med bemötandet du fått av vår kundservice - kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Jenny M
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Ännu inte behövt använda eller met glömt att komma igång. Blev nu på ind och kan börja om på rätt sätt. Svårt spärra något man inte aktiverat.

Svar från ID-Skydd

Hej Jenny, Vi tackar för din fina recension! Vad skönt att inget allvarligt har inträffat och att du inte behövt nyttja de delarna i tjänsten - vi ser fram emot att göra dig supernöjd med tjänsterna du har hos oss samt hjälpa till vid eventuella frågor eller funderingar! Önskar dig en fin sommar! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Madeleine A
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Fick ett bra erbjudande på id skydd

Svar från ID-Skydd

Hej Madeleine, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och se att du fått ett bra erbjudande och vi hoppas att du blir nöjd med tjänsten i framtiden! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Barbro L
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Efter kontakt med Olivia som gav mig en fin bra upplevelse och info om ID/Bedrägeriskydd Bestämde jag mig för att köpa detta skydd Ludvig var också mycket trevlig 🙏

Svar från ID-Skydd

Hej Barbro, Vi tackar för din fina recension! Vad roligt och se att du känner dig nöjd med både mitt och Ludvigs bemötande och att du valde att bli kund hos oss! Vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fortsatt fin sommar! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Sara E
Skrev om Förebygg

Trevligt bemötande, jag fick svar på mina frågor! Har köpt ID skydd och Mobilt brandskydd!

Svar från Förebygg

Hej Sara, Tack för ditt trevliga omdöme! Det gläder oss enormt att du fått ett fint bemötande och svar på dina frågor som du hade - vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att göra dig nöjd med dina tjänster hos oss! Kontakta gärna vår kundservice vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig eftermiddag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Anne-Marie B
Skrev om Förebygg

Känns seriösa och villiga att ta emot kundens önskemål! Har ännu ej råkat ut för ngt dom hör att jag ej en objektiv värdering’! Upplever dom trotts detta mycket vänliga o villiga emotta kundens önskemål!

Svar från Förebygg

Hej Anen-Marie, Vi tackar för din fina recension! Vad härligt och se att du känner att vi är trevliga och seriösa samt att inget allvarligt har inträffat! Skulle olyckan vara framme är det bara att du kontaktar vår spärrlinje så skall vi se till att hjälpa dig - tveka inte på att höra av dig vid funderingar. Önskar dig en tjusig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Max K
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Dom gör som dom ska, och uppmärksammar vissa saker.

Svar från ID-Skydd

Hej Max, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att vi har levt upp till dina förväntningar - vi hoppas att du är nöjd med dina tjänster och vi ser fram emot att hjälpa dig vid eventuella funderingar i framtiden! Önskar dig en superfin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Henric W
Skrev om Förebygg

Sjukt jobbig säljare som inte gav sig, inte lyssnade och kom med rena lögner för att "få in ett sälj".

Svar från Förebygg

Hej Henric, Tack för din feedback. Det är verkligen tråkigt att höra att du har haft denna upplevelse efter ett samtal med oss - vi vill absolut inte att vår försäljning ska uppfattas på det sättet eller att någon ska känna sig obekväm. Vi skulle uppskatta om du kunde kontakta vår kundservice på 0770 337 330 eller via kundservice@forebygg.se så att vi kan undersöka ditt ärende närmare och identifiera vem som kontaktade dig. Vi önskar dig en fortsatt fin sommar! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Malin M
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Trevligt bemötande och hjälpsamma.

Svar från ID-Skydd

Hej Malin, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du känner dig nöjd med servicen och bemötandet som du fått! Skulle det dyka upp frågor eller funderingar i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig. Önskar dig en härlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Zannah S
Skrev om Förebygg

Fantastiskt trevlig säljare med empati och förmåga att förhandla för sina kunder 😃👌🏼

Svar från Förebygg

Hej Zannah, Vi tackar för ditt trevliga omdöme! Vad roligt och se att du fått ett fint bemötande av handläggaren som du varit i konkakt med - vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid frågor eller funderingar! Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Donald L
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Tycker det fungerar smärtfritt, och man får en återkoppling kontinuerligt gällande vad som ingår och hur du skall gå tillväga vid någon form av händelse gällande berörd tjänst.

Svar från ID-Skydd

Hej Donald, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att allt har fungerat bra för dig och att du tycker om att vi återkopplar till dig för att se så att allt går bra och hur du på bästa sätt nyttjar tjänsten! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Tarmo R
Skrev om Förebygg

Det var ett trevligt samtal utan vanligt drygt sälj snack informativt på ett enkelt och lättfattligt sätt utan tjafs mycket bra

Svar från Förebygg

Hej Tarmo, Tack för ditt härliga omdöme! Vad skönt att du fick ett trevligt och informativt bemötande och att ingen var för påstridig - kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ann W
Skrev om Förebygg

Alltid artig, hjälpsam personal som tar sig tid att svara på mina frågor. Vi pensionärer är ofta mycket beroende av att kundtjänstpersonalen ger sig tid att tala tydligt och lite extra långsamt, vilket er personal verkligen gör ! Ett extra plus för det ! Förväntningar - jag tog för givet att bli bemött på ett artigt och vänligt sätt och den önskan uppfylldes helt. Tack för det. Vänliga hälsningar, Ann Wilson Linköping

Svar från Förebygg

Hej Ann, Vad glada vi blir av att läsa dina fina ord! Precis som du säger så behöver alla olika typ av service och vi strävar alltid efter att ge den bästa upplevelsen för varje kund vi pratar med, och det gläder oss enormt att vi kunde leva upp till dina förväntningar! Vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att höra från dig i framtiden vid frågor eller funderingar. Önskar dig en superfin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Lars B
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Fick all information jag önskade och ett trevligt bemötande.

Svar från ID-Skydd

Hej Lars, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du fått rätt information när du har varit i kontakt med oss samt att du fick ett trevligt bemötande! Hör gärna av dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Ha en tjusig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Filip George Niklas L

Jag blev bemött av supertrevlig men den mest påstridiga säljaren i mitt liv. Sa vänligen nej säkert 5 gånger under samtalet, men jag fick det praktiskt taget avtalet nerkört i halsen på mig. Det var ett erbjudande som ”jag verkligen inte kan gå miste om”, ”du gör det största misstaget i dig liv”, ”det här priset får du inte igen”, ”alla måste ta den här försäkringen” och jag fick VERKLIGEN inte läsa igenom något innan. Jag blev utlovad att få avtalet skickat på mail direkt efter samtal men saknar det än-Den mycket trevliga...

Svar från Förebygg

Hej Filip George Niklas, Tack för att du tog dig tiden att dela med dig av din upplevelse. Vi beklagar verkligen att du har känt dig intvingad i ett avtal, ingen ska behöva uppleva detta. Vi strävar alltid efter att våra kundkontakter ska vara respektfulla och lyhörda och din feedback är mycket värdefull för oss och vi kommer att ta upp detta internt för att säkerställa att liknande situationer inte upprepas. För att vi ska kunna hjälpa dig vidare med ditt ärende på bästa möjliga sätt, vänligen kontakta vår kundservice...

Fredrik B
Skrev om Förebygg

Mycket trevlig och fin service!!

Svar från Förebygg

Hej Fredrik, Vi tackar för ditt tjusiga omdöme! Vad kul att du fått ett fint bemötande med en bra service från handläggaren! Tveka inte på att höra av dig framöver vid eventuella funderingar. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Anna Margareta G

Det känns tryggt att Förebygg håller kontroll och ringer upp när det behövs! Bra!

Svar från Förebygg

Hej Anna Margareta, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du känner dig trygg med tjänsterna som du har hos oss - vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att höra från dig i framtiden vid eventuella funderingar! Ha en superfin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Mikael E
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Vänligt och lugnt bemötande. Inget ivrigt försöka sälja på snack och det är ett stort plus

Svar från ID-Skydd

Hej Mikael, Vi tackar för din recension! Vad roligt och se att du är nöjd med bemötandet som du fått när du varit i kontakt med oss, vi vill absolut inte att någon skall vara påstridig så det gläder oss verkligen att du fått ett proffisionellt bemötande! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fortsatt fin sommar! Vänligen, Olivia Kundrelationer