Hemlarm

Hemlarm en del av Förebygg

4 omdömen om Hemlarm

Christian J
Skrev om Hemlarm en del av Förebygg

Köp av startpaket hemlarm mycket trevligt och till mötesgående kunde svara på alla mina dumma frågor

Svar från Hemlarm

Hej Christian, Tack för ditt fina omdöme! Vi tackar för ditt förtroende och ser fram emot att göra dig nöjd med din nya tjänst du har hos oss! Det finns inga dumma frågor, hellre att man frågar lite extra än att vara osäker :D Tveka inte på att kontakta oss vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Rose-Marie A
Skrev om Hemlarm en del av Förebygg

Mycket gott. Jag hade inga förväntningar och blev otroligt glad för det stort nedsatta priset. Det avgjorde. Simon var lugn och tydlig i berättandet om Hemlarm. Fantastiskt. Kram, RoseMarie Asraf Fredriksson

Svar från Hemlarm

Hej Rose-Marie. Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att du fått ett fint bemötande av Simon och att ni kunde hitta ett mer förmånligt pris! Vi ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsten Hemlarm samt höra från dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig eftermiddag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Tony S
Skrev om Hemlarm en del av Förebygg

Utan anmärkning! Mycket trevlig bemötande av en trevlig ung dam!

Svar från Hemlarm

Hej Tony, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att du är nöjd med bemötandet du fått och vi ser fram emot att göra dig nöjd med dina tjänster du har hos oss idag! Kontakta oss gärna vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Kerstin S
Skrev om Hemlarm en del av Förebygg

Fick ett batteri hemskickat utan kostnad när det gamla började bli dåligt. De ringde direkt när jag tog ur batteriet och kollade så det inte var nån brand och ringde och kollade igen efter en stund . Jag känner mig trygg. Mvh Kerstin Söderberg

Svar från Hemlarm

Hej Kerstin, Tack för att du tog dig tiden att besvara detta omdöme! Vad glada vi blir att tjänsten fungerar precis som den ska och att du fick ett nytt batteri när det andra började ta slut! Tveka inte på att ringa till vår kundservice vid minsta fråga eller fundering. Ha en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer