ID-Skydd

852 omdömen om ID-Skydd

Sedan starten hos Reco 2018
Jenny M
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Ännu inte behövt använda eller met glömt att komma igång. Blev nu på ind och kan börja om på rätt sätt. Svårt spärra något man inte aktiverat.

Svar från ID-Skydd

Hej Jenny, Vi tackar för din fina recension! Vad skönt att inget allvarligt har inträffat och att du inte behövt nyttja de delarna i tjänsten - vi ser fram emot att göra dig supernöjd med tjänsterna du har hos oss samt hjälpa till vid eventuella frågor eller funderingar! Önskar dig en fin sommar! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Madeleine A
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Fick ett bra erbjudande på id skydd

Svar från ID-Skydd

Hej Madeleine, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och se att du fått ett bra erbjudande och vi hoppas att du blir nöjd med tjänsten i framtiden! Tveka inte på att kontakta oss vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Barbro L
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Efter kontakt med Olivia som gav mig en fin bra upplevelse och info om ID/Bedrägeriskydd Bestämde jag mig för att köpa detta skydd Ludvig var också mycket trevlig 🙏

Svar från ID-Skydd

Hej Barbro, Vi tackar för din fina recension! Vad roligt och se att du känner dig nöjd med både mitt och Ludvigs bemötande och att du valde att bli kund hos oss! Vi ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fortsatt fin sommar! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Max K
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Dom gör som dom ska, och uppmärksammar vissa saker.

Svar från ID-Skydd

Hej Max, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att vi har levt upp till dina förväntningar - vi hoppas att du är nöjd med dina tjänster och vi ser fram emot att hjälpa dig vid eventuella funderingar i framtiden! Önskar dig en superfin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Malin M
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Trevligt bemötande och hjälpsamma.

Svar från ID-Skydd

Hej Malin, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss enormt att du känner dig nöjd med servicen och bemötandet som du fått! Skulle det dyka upp frågor eller funderingar i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig. Önskar dig en härlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Donald L
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Tycker det fungerar smärtfritt, och man får en återkoppling kontinuerligt gällande vad som ingår och hur du skall gå tillväga vid någon form av händelse gällande berörd tjänst.

Svar från ID-Skydd

Hej Donald, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att allt har fungerat bra för dig och att du tycker om att vi återkopplar till dig för att se så att allt går bra och hur du på bästa sätt nyttjar tjänsten! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Lars B
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Fick all information jag önskade och ett trevligt bemötande.

Svar från ID-Skydd

Hej Lars, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du fått rätt information när du har varit i kontakt med oss samt att du fick ett trevligt bemötande! Hör gärna av dig vid frågor eller funderingar i framtiden. Ha en tjusig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Mikael E
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Vänligt och lugnt bemötande. Inget ivrigt försöka sälja på snack och det är ett stort plus

Svar från ID-Skydd

Hej Mikael, Vi tackar för din recension! Vad roligt och se att du är nöjd med bemötandet som du fått när du varit i kontakt med oss, vi vill absolut inte att någon skall vara påstridig så det gläder oss verkligen att du fått ett proffisionellt bemötande! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar framöver. Önskar dig en fortsatt fin sommar! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ann S
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Är ju ny men ni har väldigt trevlig personal

Svar från ID-Skydd

Hej Ann, Tack för ditt härliga omdöme! Vi förstår att det kan vara svårt att få en uppfattning när man är ny som kund hos oss - vi tackar verkligen för ditt förtroende och ser fram emot att göra dig nöjd med tjänsterna! Det gläder oss att du fått ett trevligt bemötande, tveka inte på att höra av dig vid minsta fråga eller fundering i framtiden. Önskar dig en tjusig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Tommy P
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Har blivit bra bemött och haft bra hjälp vid flertalet tillfällen!!

Svar från ID-Skydd

Hej Tommy, Vi tackar för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med bemötandet och att du känner att du fått hjälp när du varit i kontakt med oss! Vi ser fram emot att höra från dig i framtiden vid frågor eller funderingar. Önskar dig en trevlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer