ID-Skydd

892 omdömen om ID-Skydd

Sedan starten hos Reco 2018
Kerstin A
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Bra info och trevligt bemötande.

Gunilla H
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Hade ett trevligt samtal med en kvinna som förklarade och lugnade mig. Kom fram direkt och behövde inte sitta i telefon kö! Det känns tryggt!!

Svar från ID-Skydd

Hej Gunilla, Stort tack för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du hade ett trevligt samtal med vår medarbetare och att du kände dig lugnad. Att du kom fram direkt utan att behöva vänta i telefonkö är något vi prioriterar för att säkerställa din trygghet. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer

Annelie E
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Var i kontakt med Förebygg, fick min brandvarnare utbytt till en nyare. Jätte smidigt.

Svar från ID-Skydd

Hej Annelie, Stort tack för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du har fått snabb hjälp när det har uppstått problem med produkterna och att bytet av din brandvarnare gick smidigt. Att du får snabb hjälp vid larm är något vi prioriterar för att säkerställa din trygghet. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer

Jonny B

Det var bra Ni vet vad jag köpte Ingen erfarenhet av ID-Skydd Har förväntningar

Svar från ID-Skydd

Hej Jonny, Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du delar med dig av dina förväntningar, och vi ser fram emot att visa dig hur vårt ID-skydd fungerar. Om du har några frågor eller behöver hjälp framöver, finns vi här för dig. Vi hoppas att du blir nöjd med tjänsten! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer

Rose Marie H
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Mycket trevlig tjej som berättade sakligt om id-skyddet

Svar från ID-Skydd

Hej Rose-Marie Tack så mycket för din positiva feedback! Det gläder oss att höra att du upplevde vår information om ID-skyddet som både trevlig och saklig. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder en tydlig och professionell upplevelse. Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Martin Kundrelationer

Linda A
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Hjälpsamma o tillmötesgående!! Mycket nöjd!

Svar från ID-Skydd

Hej Linda, Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att du är nöjd och att du upplevde oss som hjälpsamma och tillmötesgående. Hör gärna av dig om vi kan hjälpa dig med något mer i framtiden! Vänligen, Martin Kundrelationer

Pia E
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Fick bra hjälp och trevligt bemötande i mitt ärende.

Svar från ID-Skydd

Hej Pia, Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du fick bra hjälp och ett trevligt bemötande i ditt ärende. Tveka inte att kontakta oss igen om du behöver mer hjälp framöver! Vänligen, Martin Kundrelationer

Anne-Marie K
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Har inte behövt anlita ID-Skydd. Så jag vet inte hur det fungerar praktiskt.

Svar från ID-Skydd

Hej Anne-Marie, Tack för ditt omdöme! Även om du inte har behövt använda ID-Skyddet ännu, är det bra att veta att vi finns här när du behöver oss. Om du har några frågor om hur det fungerar i praktiken, tveka inte att höra av dig – vi hjälper gärna till Vänligen, Martin Kundrelationer

Svetlana L
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Tack. Personalen är trevlig. Bra och smidigt.

Svar från ID-Skydd

Hej Svetlana Tack så mycket för din fina feedback! Vi är glada att du upplevde vår personal som trevlig och att allt gick smidigt. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen framöver! Vänligen, Martin Kundrelationer

Anne-christine F
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Trevligt bemötande. Saklig information utan att pusha på och försöka sälja in en massa. Uppskattas!!

Svar från ID-Skydd

Hej Anne-Christine Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att du uppskattar vårt sätt att ge saklig information utan påtryckningar. Vårt mål är att erbjuda en trygg och transparent upplevelse för alla våra kunder. Hör gärna av dig om du har fler frågor framöver! Vänligen, Martin Kundrelationer