ID-Skydd

825 omdömen om ID-Skydd

Sedan starten hos Reco 2018
Elinor M
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Jättebra fick svar på min personliga fråga

Svar från ID-Skydd

Hej Ellinor, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du fick bra svar på dina frågor! Kontakta oss mer än gärna vid fler funderingar framöver. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Kim V
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

So great that I got a call back. Smooth processing.

Svar från ID-Skydd

Hey Kim, Thank you for your kind review! We're pleased to hear that you got a call back and that the process went smoothly. Feel free to contact us with any questions or concerns in the future. Wishing you a great day! Best regards, Olivia Kundrelationer

Georgina K
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Jag fick bra hjälp av er nu jag hoppas att jag får bra hjälp av er framtid när om det skulle hända något av mig

Svar från ID-Skydd

Hej Georgina, Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt och se att du fick hjälp med ditt ärende - skulle olyckan vara framme eller om du skulle ha någon mer fundering så ser vi fram emot att hjälpa dig! Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Jessica Daniella J
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Har haft id skydd länge det larmar när något är fel.annars så bara finns det där som skydd.o det är ju bra.

Svar från ID-Skydd

Hej Jessica Daniella, Tack för ditt trevliga omdöme! Det gläder oss att din tjänst har fungerat bra för dig - skulle det dyka upp minsta fråga eller fundering i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig! Önskar dig en trevlig dag och en trevlig valborg! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Maria W
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Trevligt samtal och bra förklaring på min fråga

Svar från ID-Skydd

Hej Maria, Tack för ditt härliga omdöme! Vad roligt och se att du är nöjd med samtalet du fått och att du fick hjälp med dina frågor! Skulle det uppstå fler frågor eller funderingar i framtiden så ser vi fram emot att höra från dig. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Maria Malgorzata S
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Tack vore er skydd kunde jag avslöja bedrägeri jag blev utsatt för under 2023.Tack!!!

Svar från ID-Skydd

Hej Maria, Tack för ditt härliga omdöme! Vad glada vi blir av och se att tjänsten har fungerat som den ska för dig och att du fick hjälp med att lösa bedrägeriet som inträffade - vi ser verkligen fram emot att höra från dig i framtiden vid funderingar! Ha en underbar dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Ann Charlott L
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Jag vill ej svara på massor enkäter

Svar från ID-Skydd

Hej Ann Charlott, Tack för ditt omdöme! Du behöver absolut inte dela med dig av din upplevelse eller dina tankar om du inte vill - vi uppskattar verkligen att du tog din tid att besvara detta omdöme och ser fram emot att höra från dig vid frågor eller funderingar framöver! Ha en tjusig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Gunilla S
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Lång väntetid i telefonkö. Fö fick jag en snabb och bra hjälp med mitt ärende.

Svar från ID-Skydd

Hej Gunilla, Tack för ditt omdöme! Ibland kan väntetiden vara lite längre - men det gläder oss att du fick snabb och bra hjälp med ärendet när du väl kom fram! Kontakta oss gärna vid frågor eller funderingar i framtiden. Önskar dig en fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Benny L
Skrev om ID-Skydd en del av Förebygg

Har varnat mig och frugan flertal gånger när någon kollat något om oss

Svar från ID-Skydd

Hej Benny, Tack för ditt omdöme! Vad härligt och se att tjänsten har fungerat precis som den ska - skulle du få larm som du inte känner igen så tveka inte på att kontakta vår kundservice eller spärrlinje! Önskar dig en härlig dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer

Gun B

Jag har mitt Id-skydd på fil det fungerar bra MVH Gun Berg

Svar från ID-Skydd

Hej Gun, Tack för ditt trevliga omdöme! Vad härligt och se att tjänsten ID-Skydd Plus har fungerat bra för dig - kontakta oss gärna vid minsta fråga eller fundering i framtiden! Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Olivia Kundrelationer