236 omdömen om Mobilt brandlarm
Sedan starten hos Reco 2018
-
Fick rabatt på månadskostnad för jag varit kund så länge. Men sen ringer ni och säger att ni måste höja igen … riktigt dåligt !!
Hej Viktor,
Mobilt brandlarm
Tack för din feedback!
Jag kan se att du varit i kontakt med en handläggare och fått hjälp med ärendet, vi ber återigen om ursäkt över misskommunikationen från vårt håll och hoppas att det känns lite bättre nu. Kontakta oss gärna vid minsta fundering eller om vi kan hjälpa till med något mer.
Ha en fin dag!
Vänligen, Olivia
Kundrelationer -
Larmdosan låter inte. Tekniker skickar hem batteri. Jag visste inte att de är gratis. Tack.
-
skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg
Mkt duktig och trevlig personal 🤗
-
jag blev bemött på ett bra sett , fick ett nytt erbjudande som va ok , trevlig tjej i som sålde brandvarnare, hoppas nu jag inte behöver använda den men känns ok i pris o eftersom man har barn som kan va hemma ensamma ibland, trevlig helg
Hej Kim,
Mobilt brandlarm
Tack för ditt tjusiga omdöme!
Vad kul och se att du är nöjd med bemötandet samt fick ett bra erbjudande på Förebygg Brand! Visst är tjänsten smidig och ha när man har till exempel barn eller djur som brukar vara ensamma hemma :D Kontakta oss gärna vid funderingar framöver.
Ha en fin dag!
Vänligen, Olivia
Kundrelationer -
skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg
Registrerade mig på Reco bara för detta :) Blev uppringd av en väldigt aggressiv säljare som bara matade på med frågor. Direkt ville han veta detaljer om mitt brandlarm och hemlarm. Detta helt utan att presentera varifrån han ringde eller syftet med frågorna. Jag blev väldigt förvirrad över dessa plötsliga frågor och frågade var han ringde ifrån. Han svarade hastigt "Förebygg" och fortsatte mala på om frågor om mitt brandlarm meddelar mig när jag inte är hemma. Jag sa att jag inte förstår varför han frågar detta och vad mina svar spelar för roll, vill han sälja något? Fick inget svar, utan bara samma frågor igen. Jag googlade fram Förebygg och insåg att han förmodligen vill sälja något. Då sa jag "jag ser att ni säljer saker och då kan jag berätta att jag inte är intresserad av att köpa något". Det brydde han sig inte om. I takt med att han märkte att jag inte ville delge några detaljer om min säkerhetslösning blev han mer och mer irriterad. Istället för att förklara vad det handlade om eller bara ge upp blev han istället bara otrevligare för varje sekund. Efter ett par minuter av icke-svar la han till sist på.
Hej Sebastian,
Mobilt brandlarm
Tack för att du tog dig tiden att berätta om din upplevelse - det du beskriver är inte något vi står bakom, utan tar långt avstånd ifrån. Tyvärr har vi ingen information från dig som kan leda oss till rätt handläggare, så om du har tid och möjlighet hade vi verkligen uppskattat om du kan kontakta vår kundservice via mail eller telefon så vi kan ta detta vidare i rätt led och säkerställa att fler potentiella kunder inte får samma upplevelse som du beskriver.
Vi ber hemskt mycket om ursäkt för det bemötandet du fått och vill såklart se till att åtgärda det så snabbt som möjligt.
Önskar dig en riktigt fin dag så länge!
Vänligen, Stina
Kundrelationer -
skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg
Jag fick prata med en otroligt trevlig kvinna som förstod mitt problem o gav mig ett nytt erbjudande att fundera över .
-
skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg
mycket trevligt
ärende jag ville veta ,
fick pefrkt svar
Jag fortstte medbrandlarm som jag har haft -
Ett trevligt bemötande och en bra service
-
Bra
Bra
Brandlarm
Allt har gått bra med larmet och har vi har varit i kontakt med varandra. -
skrev om Mobilt brandlarm en del av Förebygg
Har ingen erfarenhet av detta!
Bra bemötande!
Brand skydd!Hej Ann Charlotte,
Mobilt brandlarm
Tack för ditt fina omdöme!
Vad härligt att du känner dig nöjd med bemötandet! Ja det kan vara svårt att ha en uppfattning innan man testat tjänsten ett tag, vi hoppas att du blir nöjd med den i framtiden i alla fall! :D
Önskar dig en fin dag!
Vänligen, Olivia
Kundrelationer