Kolmårdens Djurpark AB

Kolmårdens Djurpark AB

Ring 070-047 72 43 www.vildmarkshotellet.se
2.8

Vildmarkshotellet, ett familj- & konferenshotell med aktiviteter nära de vilda djuren på kolmården.

5 omdömen om Kolmårdens Djurpark AB

INKAN H
Skrev om Kolmårdens Djurpark AB

Reklamerar platsbokning på Wings och får bara ett kort snäsigt att dom inte betalar tillbaka. Fanns ingen som helst anledning att boka xtra plats på Wings, då det juh inte fanns några speciella platser för detta. Rent lurendrejeri

JANE L
Skrev om Kolmårdens Djurpark AB

Ringde in för att boka 5 nätter på hotellet och 6 dagar på djurparken. Valde att ringa för att det inte ska bli fel och fel blev det. De hade bara bokat en dag på parken istället för sex. Otroligt dåligt bemötande och vilja att lösa detta. De kallar en för lögnare, trots man hade flera med som hörde när jag bokade. Kommer aldrig att boka dit igen och rekommenderar inte. Utöver detta så valde vi hotellet på grund av att det finns pooler där, de fick man inte använda heller. 👎

Sandra A
Skrev om Kolmårdens Djurpark AB

Ett jättefint hotell, perfekt för barnfamiljer under högsäsong... nära till djurparken och massa andra barnaktiviteter på hotellet. Till hösten öppnar även ett familje-spa vilket säkert kommer bli en stor succe. Jag ser fram emot mitt nästa besök!

Lena C
Skrev om Kolmårdens Djurpark AB

Vildmarkshotellet är perfekt att bo på om man vill spendera mer än en dag på Kolmårdens djurpark. Rummen är trevliga (vi bodde i en svit med vardagsrum och sovrum som jag varmt kan rekommendra om man är en familj med flera barn. Tyvärr måste jag ge bottenbetyg till frukosten som var katastrof med lång kö och när man väl kom fram var det mesta gegg och kladd (inte mycket ätet där..). Tänkte att de kanske hade lite bättre koll vid middagen, men ack tyvärr verkar konceptet med många bord på raka rader och personal som kanske...

Amanda E
Skrev om Kolmårdens Djurpark AB

Detta hotellet är perfekta att bo på om man ska gå i Kolmårdens Djurpark. Dessutom har de väldigt fina och mysiga rum med utsikt över Bråviken. Restaurangen serverar god mat, både á la carte och buffé. På nederbotten finns ett fint spa med behandlingar som kan bokas i förtid, stor pool och bubbelpool. Vi har trivts riktigt bra varje gång vi har bott här!