Alla kategorier Hotell Östergötland Norrköping Kolmårdens Djurpark AB

Kolmårdens Djurpark AB

Kolmårdens Djurpark, 618 92 Kolmården — Visa karta

Vildmarkshotellet, ett familj- & konferenshotell med aktiviteter nära de vilda djuren på kolmården.
Kulturcentrum, 15331, YTTERJÄRNA
Kulturhuset Hotell & Konferens
Maria D:
Utmärkt! Hög servicenivå. Så vänligt bemötande. Positivt och personal inriktad på att hitta lösningar. Fantastiskt vackra lokaler och bästa ...

Läs vad 4 kunder tycker om Kolmårdens Djurpark AB

• Gene
    Gene skrev om Kolmårdens Djurpark AB
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Kolmårdens Djurpark AB
    Ett jättefint hotell, perfekt för barnfamiljer under högsäsong... nära till djurparken och massa andra barnaktiviteter på hotellet. Till hösten öppnar även ett familje-spa vilket säkert kommer bli en stor succe. Jag ser fram emot mitt nästa besök!
  • Lena C
    Lena C skrev om Kolmårdens Djurpark AB
    Vildmarkshotellet är perfekt att bo på om man vill spendera mer än en dag på Kolmårdens djurpark. Rummen är trevliga (vi bodde i en svit med vardagsrum och sovrum som jag varmt kan rekommendra om man är en familj med flera barn. Tyvärr måste jag ge bottenbetyg till frukosten som var katastrof med lång kö och när man väl kom fram var det mesta gegg och kladd (inte mycket ätet där..). Tänkte att de kanske hade lite bättre koll vid middagen, men ack tyvärr verkar konceptet med många bord på raka rader och personal som kanske inte älskade sitt jobb fullt ut, resulterade i fel mat, kall mat när den väl kom och upplagt utan finess. Bortsett från den obefintliga matupplevelsen, tycker jag ändå att det är värt att åka tillbaka då barnen verkligen uppskattade djurparken, hotellet ligger nära parken och det är lite för långt att åka dit bara över en dag.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Kolmårdens Djurpark AB
    Detta hotellet är perfekta att bo på om man ska gå i Kolmårdens Djurpark. Dessutom har de väldigt fina och mysiga rum med utsikt över Bråviken. Restaurangen serverar god mat, både á la carte och buffé. På nederbotten finns ett fint spa med behandlingar som kan bokas i förtid, stor pool och bubbelpool. Vi har trivts riktigt bra varje gång vi har bott här!

Kolmårdens Djurpark, 618 92 Kolmården