Kompetens Plåtslageri

Kompetens Plåtslageri

En del av DM TAK kompetensplatslageri.se
4.5

Kompetens Plåtslageri är ett familjeföretag med tre generationers erfarenhet, vi tar oss såväl stora som mindre uppdrag. I första hand handlar det om omläggning av plåt-tak i hela Stockholms län. Inför ett uppdrag genomförs en grundlig inspektion, baserat på resultatet erbjuder vi tydliga förslag på åtgärder. Välkommen till Kompetens Plåtslageri

4 omdömen om Kompetens Plåtslageri

Sedan starten hos Reco 2021

Joakim H
Skrev om Kompetens Plåtslageri

Väl utfört arbete och utan onödig väntan eller dröjsmål.

Linnéa Å gillar detta
Svar från Kompetens Plåtslageri

Tack för ditt omdöme Joakim, vad kul att du känner dig nöjd med arbetet!

Charlotte R
Skrev om Kompetens Plåtslageri

Mycket positivt bemötande under hela tiden vi hade med företaget att göra. Informativt om detaljer både dokumenterat och verbalt. Vi kände oss lyssnade på och blev inte heller "påtvingade" de extra tjänster företaget kunde erbjuda. Den utlovade arbetstiden för projektet höll och blev till och med kortare. Trevliga hantverkare på plats - och trevliga projektledare. Kan varmt rekommendera företaget.

Linnéa Å gillar detta
Svar från Kompetens Plåtslageri

Tack Charlotte för ditt fina omdöme, vi blir väldigt glada över de fina orden!

Gunnar L
Skrev om Kompetens Plåtslageri

Vi gjorde en renovering av ett koppartak från 60-talet: fixa hål, ny takstege, stuprör, gångbro. Valde Kompetens efter rekommendation från en av våra grannar. Fick offert som hölls. Kom när de sa att de skulle göra det, alla var trevliga och kunniga. Lätta att ha att göra med.

Johanna A gillar detta
Svar från Kompetens Plåtslageri

Tack Gunnar vad roligt att du är nöjd och fick en rekommendation från dina grannar!

Mikael S
Skrev om Kompetens Plåtslageri

Bra utfört arbete. Bra kommunikation. Minus för halvbra planering av start.

Svar från Kompetens Plåtslageri

Tack Mikael för din recension! Vi ber om ursäkt för att starten blev lite omständig och ska tänka på det i framtiden! :)