Alla kategorier Konditori Skåne Malmö Konditori Valhall

Tessinsv 8, 217 58 Malmö — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Konditori Valhall

• Crille N
    Crille N skrev om Konditori Valhall
    Om jag bara fick säga ett ord: Ribersborgsbomb!

Men nu får jag ju säga flera...

Så, ett mycket vänligt kundbemötande, med värme och glädje. Ett sortiment som går från det härligt grova rågbrödet via frallor i en uppsjö av smaker och varianter till söta frestelser som får samvetet att bli dåligt bara av att titta på dem. Men ack så ljuvligt att falla för dessa.

Tillbaks till Ribersborgsbomben - en sockrad vaniljbulle där man har låtit den vanligtvis alldeles för snålt tilltagna vaniljkrämklicken ersättas av vaniljkräm utblandat med grädde till bristningsgränsen, knappt så att bullen förmår att hålla den inne(originalet finns i Limhamn och heter "Limhamnsbomb" av förklarliga skäl).

Öppet tidigt och även bra erbjudande på frukost att äta på plats. Litet minus kanske på kaffeutbudet, men brygg räcker långt.

Ett måste att besöka om du gillar gott bröd och bakverk. Bra priser på tårtor/motivtårtor.
    Qpaqex gillar detta
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om Konditori Valhall
    Deras bröd! Deras bakelser! Deras tårtor! Himla tur jag inte har vägarna förbi oftare, för det hade påverkat min figur mycket.
    Personalen är enormt trevlig och det känns som jag som kund står i fokus. Mycket billigare än inne i centrum. Värt en omväg för att komma hit!
  • Christian H
    Christian H skrev om Konditori Valhall
    Valhall har fantastiskt gott bröd, det måste provas. Om jag inte bakar själv så handlar jag här. Säger bara rågbröd av surdeg...
  • Aase T
    Aase T skrev om Konditori Valhall
    Detta konditoriet rekommenderar jag med varmt hjärta de har super gott bröd härliga kakor och bakelser och strålande tårtor och ett plus för den trevliga personalen.

Tessinsv 8, 217 58 Malmö