Läs vad 32 kunder tycker om Konst & Ram - Galleri S:T Erik 2

• 2020-10-16
    Inramning av akvareller och teckning samt gammalt fotografi.
    Mycket trevligt bemötande och bra stöd i val av ramar. Resultatet blev som väntat, bra!
  • 2020-10-16
    In och omramning av tre tavlor. Bra bemötande god hjälp och fina tavlor mycket nöjd
  • 2020-10-16
    Ramade in ett foto. Väldigt bra resultat, supernöjd med ramen men tog lite tid att få det gjort.
  • 2020-10-15
    Jag lät rama in en gammal favorittavla i ny ram. Fick mycket bra service och expertråd vid valet av ram och jätte trevligt bemötande. Resultatet blev strålande bra och nu är det en tavla med passande ram och inte tvärtom en ful ram med någonting i som hänger på min vägg! Rimligt pris och snabb leverans dessutom - min tavla blev klar tidigare än utlovad leveranstid.
  • 2020-10-14
    Trevlig personal, snabb inramning
    Mitt fotografi blev jätte fint!
  • 2020-07-12
    Väldigt bra kvalité och service!
    Jag är en kund med höga krav och är så nöjd jag kan vara. Fick hjälp med bra rekommendationer och i de fall jag visste exakt vad jag ville ha så lyssnade Cecilia noga och gav mig exakt det. På grund av flytt så förvarades min största tavla flera månader i butiken och betalningen skedde först när jag hämtade den – helt utan bekymmer och gnäll! Hon tog sig dessutom tid att på en ledig dag öppna butiken för mig. Det exemplifierar den service som erbjuds. Rekomenderar dig definitivt att höra med butiken när du behöver hjälp med inramning, är kvalitetsmedveten och vill slippa krångel!
  • 2020-07-10
    Inramning. Kunnig, trevlig och.snabb service
  • 2019-09-03
    Bra resultat och trevliga personer som har stället.
  • 2019-09-01
    Proffsig inramning. Personalen mycket kunnig och ger bra råd.
    Galleri St. Erik
    . Har utfört, ått mig, en tavla med min sons militära meriter och respektiva tidninsgsklipar.
    En fin pass-par-tou och en mycket elegant ram. Resultat:
    Perfekt. Jag är mycket nöjd som kund hos de.

. Mycket väl bemåtade.
    I två tillfällen träffade två unga dammar. Båda mycket kunniga och varmt trevliga.

. Företaget levt upp helt mina förväntningar. Absolut.

. Det var andra gången de giort ett jobb ått mig. Får några års sen gällde det om en gammal karta, jag tror om England. Det var också super lyckad.
    Jag önskade att jag hade råd att besöka de oftare. Till ex. för att handla konst.
  • 2019-08-31
    Duktiga och trevligt bemötande. Proffsiga.
  • 2019-08-31
    Trevligt och kunnigt bemötande. Jag återkommer gärna som kund.
  • 2019-02-22
    Vänligt bemötande! Professionell personal som erbjuder alternativa lösningar! Färdigt på utlovat datum!
  • 2019-02-18
    Har lämnat in flera tavlor för omramning de senaste åren och alltid varit väldigt nöjd.
    Känns om helt nya tavlor!
  • 2019-02-15
    Bra bemötande, bra utfört arbete.
  • 2019-02-15
    Trevlig och snabb service. Jätte nöjd med arbete de utförde. Andra gången jag använder deras tjänster. Rekommenderar varmt.
  • 2018-06-03
    Proffesionellt och trevligt bemötande!
  • 2018-06-03
    Har valt att rama våra tavlor hos Konst&Ram trots att jag bor Göteborg. Varför? Jo pga mkt trevligt bemötande och professionellt utfört arbete.
  • 2018-06-01
    2inramningar, en olja o en litografi Vänligt och konstruktivt bemötande Jag kommer tillbaka gärna igen Kan rekommenderas
  • 2018-06-01
    Jättebra service, väldigt kunniga! Lämnar in alla mina finare tavlor där och är lika nöjd varje gång!
  • 2017-03-02
    Sakkunniga och mycket trevliga! Håller dessutom sina leveranstider punktligt.
  • 2017-03-02
    Har varit där i tio år och är mycket nöjd! De ör så trevliga och jobbet blur perfekt
  • 2016-06-10
    Mycket bra ramaffär, kunnig och skicklig personal! Absolut förstklassiga jobb till också moderata priser. Personalen är också mycket trevliga !! Jag kan som stamkund starkt rekommendera Galleri St. Erik varmt!! 💎💎
  • 2016-06-08
    S:t Eriks Konst & Ram gör, som alltid, ett gott arbete som "lyfter" tavlan! Bra råd och gediget hantverk!
  • 2016-06-04
    Bästa service och vänligt bemötande. Rekommenderas varmt av Gunilla Dockens.
  • 2013-10-24
    Både Emma och Cecilia är jätteduktiga på att välja en snygg inramning till tavlan. De är också mycket bra på att göra olika typer av inramningar, båda två är ju professionellt utbildade. Det märks! Så säljer de en massa fin konst också.
    Sissi S
  • 2013-01-03
    Om du vll ramain något är det hit du ska gå. Vet du inte exakt vilken ram du ska ha till din tavla/bild kan Emma och Cecilia guida dig rätt. Du får bra hjälp och ett perfekt resultat.
    Lisa P
  • 2012-11-22
    Visste inte riktigt vad jag skulle vänta mig då vi ville ha hjälp att rama in ett fotografi då det var en ny erfarenhet för mig. Vi blev dock tryggt lotsade av en duktig tjej som gav lite förslag och råd. Resultatet blev mycket fint och jag kommer återvända. Fin lokal med konst att flanera bland. Rekommenderas varmt!
    Joakim B
  • 2012-11-16
    Jag har varit kund hos Galleri S:t Erik sen 2004. Alltid möts av professionalism och glädje. Är supernöjd med alla inramningar. Dessutom har jag köpt en hel del konst som smyckar mitt hem.
    Helena N
  • 2012-11-15
    Jag är återkommande kund hos Galleri S:t Erik och har alltid blivit mycket trevligt bemött av tjejerna där. Vid inramningsjobb har jag fått deras professionella hjälp med att välja ram och blivit mycket nöjd. Det är alltid trevligt att komma till Galleri S:t Erik, både för att köpa konst, eller för inramningsjobb. Några gånger har jag varit på vernissage hos dem och köpt tavlor som nu pryder vårt hem. Jag hoppas de fortsätter med vernissagerna, det är inspirerande att också möta konstnärerna.
  • 2012-11-13
    Så nöjd med vårt fina bröllopsfoto som vi lät detta lilla galleri rama in. Proffsigt bemötande och flera goda förslag på vilken typ av inramning som skulle passa. Rekommenderas varmt!
     Frida H
  • 2009-08-13
    Personligt och seriöst bemötande, engagerad i att hitta rätt lösning som passar tavlan och mina önskemål - resultatet blev kanon. Välgjort hantverk och kvalitet rakt igenom. Klart prisvärt. Fem Recos
    Björn W