Konst & Ram - Galleri S:T Erik

Konst & Ram - Galleri S:T Erik, sid 2

Konst & Ram Galleri S:t Erik är en väl etablerad konst & Rambutik som har funnits här i Vasastan i över 40 år. Här får du hjälp med inramningar av alla slag, uppspänningar på kilram av olje & akrylmålningar, passepartoutinramningar, lådinramningar av objekt och broderiuppspänningar. I vår mysiga butiks & galleriavdelning finner du även ett brett sortiment av litografier, grafik och oljemålningar av olika konstnärer.

Vi är utbildade och certifierade konstinramare med mångårig erfarenhet som gör att du som kund får kostnadsfria, proffessionella, råd och tips till din inramning. Vi är medlemmar i Ramia-gruppen inom glasbranschföreningen samt i Ram-och förgylleriidkareföreningen.
Vill du ha en snabb leveranstid så går det mesta att få färdigt på ungefär en vecka.

Läs vad 60 kunder tycker om Konst & Ram - Galleri S:T Erik 2

2016-06-10
    Mycket bra ramaffär, kunnig och skicklig personal! Absolut förstklassiga jobb till också moderata priser. Personalen är också mycket trevliga !! Jag kan som stamkund starkt rekommendera Galleri St. Erik varmt!! 💎💎
    2016-06-08
    S:t Eriks Konst & Ram gör, som alltid, ett gott arbete som "lyfter" tavlan! Bra råd och gediget hantverk!
    2016-06-04
    Bästa service och vänligt bemötande. Rekommenderas varmt av Gunilla Dockens.
  • Sissi S
    2013-10-24
    Både Emma och Cecilia är jätteduktiga på att välja en snygg inramning till tavlan. De är också mycket bra på att göra olika typer av inramningar, båda två är ju professionellt utbildade. Det märks! Så säljer de en massa fin konst också.
  • Lisa P
    2013-01-03
    Om du vll ramain något är det hit du ska gå. Vet du inte exakt vilken ram du ska ha till din tavla/bild kan Emma och Cecilia guida dig rätt. Du får bra hjälp och ett perfekt resultat.
  • Joakim B
    2012-11-22
    Visste inte riktigt vad jag skulle vänta mig då vi ville ha hjälp att rama in ett fotografi då det var en ny erfarenhet för mig. Vi blev dock tryggt lotsade av en duktig tjej som gav lite förslag och råd. Resultatet blev mycket fint och jag kommer återvända. Fin lokal med konst att flanera bland. Rekommenderas varmt!
  • Helena N
    2012-11-16
    Jag har varit kund hos Galleri S:t Erik sen 2004. Alltid möts av professionalism och glädje. Är supernöjd med alla inramningar. Dessutom har jag köpt en hel del konst som smyckar mitt hem.
    2012-11-15
    Jag är återkommande kund hos Galleri S:t Erik och har alltid blivit mycket trevligt bemött av tjejerna där. Vid inramningsjobb har jag fått deras professionella hjälp med att välja ram och blivit mycket nöjd. Det är alltid trevligt att komma till Galleri S:t Erik, både för att köpa konst, eller för inramningsjobb. Några gånger har jag varit på vernissage hos dem och köpt tavlor som nu pryder vårt hem. Jag hoppas de fortsätter med vernissagerna, det är inspirerande att också möta konstnärerna.
  •  Frida H
    2012-11-13
    Så nöjd med vårt fina bröllopsfoto som vi lät detta lilla galleri rama in. Proffsigt bemötande och flera goda förslag på vilken typ av inramning som skulle passa. Rekommenderas varmt!
  • Björn W
    2009-08-13
    Personligt och seriöst bemötande, engagerad i att hitta rätt lösning som passar tavlan och mina önskemål - resultatet blev kanon. Välgjort hantverk och kvalitet rakt igenom. Klart prisvärt. Fem Recos