Kontorshotell Kungsporten

4.2

9 omdömen om Kontorshotell Kungsporten

Jessica W
Skrev om Kontorshotell Kungsporten

Bara städning varannan vecka nu, iaf kontorsrummen, när det istället borde läggas mer tid på städning? Tex torka ytor som många tar i, på toaletter o i kök, så den biten är inte bra. Annars u.a!

Lena W
Skrev om Kontorshotell Kungsporten

Underbart trevligt och avslappnat bemötande, ingenting är någonsin besvärligt att ta upp och få hjälp med om det skulle behövas. Ofta någon liten uppiggande överraskning som blommor, en skål godis eller ett fat med gifflar..., man känner sig väldigt välkommen och stämningen kunde inte varit bättre. M.A.O.; jag stortrivs!

Åsa K
Skrev om Kontorshotell Kungsporten

Väldigt trevligt bemött och inflyttning och installering har funkat jättebra. Dock är städningen av rummen dålig, det verkar inte som om det varken dammsugs eller dammtorkas utan bara töms papperskorgar.

Daniel H
Skrev om Kontorshotell Kungsporten

Bekvämt avstånd hemmifrån. Man slipper all trafik in till stan eller ut på Hissingen. Önskar dock fler lunch alternativ.

Lena F
Skrev om Kontorshotell Kungsporten

Jag har känt mig välkommen både av ansvariga och av andra på hotellet! Jag tycker om att kontoret känns ganska litet och det var en av anledningarna till att jag valde detta hotell. Det har i perioder varit lite "gnälligt" om olika saker som jag tror har att göra med tidigare upplägg, vilket jag inte har erfarenhet av. Bla att det i perioder har varit lite besök av ansvariga. Jag tycker det är bra med kontinuerliga besök eftersom det ofta finns frågor som är bra att ta upp i direktkontakt. Samtidigt får man snabbt svar om...

Kajsa L
Skrev om Kontorshotell Kungsporten

Vårt företag hyr 2 st kontorsrum på kontorshotellet sedan oktober 2019. Inför att vårt beslut blev vi mycket väl bemötta. Anledningen till att vi valde detta alternativ var trevlig hyresvärd (Tokali), bra hyra, trevliga kontorsrum, bra gemensamhetsutrymmen, faciliteter, lättillgängligt/bra läge, parkering, bra kollektivtrafik, trevliga kontorskollegor, etc. I området finns allt som man behöver som t ex Hemköp, Apotek, bensinmack, små butiker, m.m. Som litet företag är det extra roligt att åka till jobbet varje dag och tillhöra...

Sara H
Skrev om Kontorshotell Kungsporten

Trevliga och moderna lokaler, bra placering, underbar service och en fin gemenskap.

Johan B
Skrev om Kontorshotell Kungsporten

Ett bar alternative för mig och vår verksamhet. Trevliga lokaler och inomhus miljö. Läget är bra för mig men området tråkigt för övrigt.

Krister E
Skrev om Kontorshotell Kungsporten

Ett mycket trevligt mindre kontorshotell med bra atmosfär och bra service! Alltid lätt att få kontakt med ägaren som servar på ett utmärkt sätt.