Alla kategorier Fastighetsbolag Dalarna Falun Boservice

Promenaden 29D, 791 71 Falun — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Boservice

• GOGO T
    GOGO T skrev om Boservice
    Jag går in på Boservice på Trotzgatan 16 och frågar om det finns möjligheter att flytta fram en hyresbetalning och betala två nästkommande månad. Svaret är att "jag kommer att få en prick och att jag ska kontakta ekonomiavdelningen". Vad en prick innebär, var ekonomiavdelningen ligger eller telefonnummer dit var ointressant att berätta för mig som hyresgäst, eftersom det tydligen inte gick under Boservice. Den var två personaler inne i Boservicebutiken förutom mig och den andra personalen stod och beundrade en tavla under tiden jag frågade om hjälp av personalen i disken. Snacka om Empowerment, att låta hyresgästen själv få utföra sina efterfrågade tjänster. Man går in och frågar om hjälp, en gång under flera års tid, och får hjälp till självhjälp. Boservice har satt ribban för vad som kallas serviceminded. Kanske Kopparstaden skulle bjuda hyresgästerna en försäkring som inkluderar hjälp i bostadsfrågor eller är det hyresgästföreningens kamp förutsatt att man är medlem för att exkludera sin egen osäkerhet som skapas av Kopparstaden som bovärd.

Promenaden 29D, 791 71 Falun