Köttboden i Trollbäcken AB

5.0 / 5 i betyg — 2 rekommendationer
Flyttbolaget i Stockholm
Flyttbolaget i Stockholm
Andreas C:
Snabb, professionell och tydlig handläggning via e-post. "Gubbarna" var sedan fantastiska. Duktiga, erfarna, snabba, flexibla - starka och s...
Adress
Vendelsöv. 19
13551 TYRESÖ

Läs vad 2 användare tycker om Köttboden i Trollbäcken AB

• Johan P
    Johan P skrev om Köttboden i Trollbäcken AB
    Väldigt fin köttbod när man kollar från jungfruvägen. Annars har man aldrig varit närmre.
  • Per H
    Per H skrev om Köttboden i Trollbäcken AB
    Mycket trevlig, serviceminded och kunnig personal. Fantastiska produkter till överkomliga priser.
    Det hängmörade köttet saftigt, smakrikt och sanslöst gott. För att förstå skillnaden rekommenderar jag dig att köpa en bit i en vanlig livsmedelsaffär, tillaga på samma sätt vid samma tillfälle och jämför smak, mörhet och konsistens och du kommer få svårt att köpa annat än Köttbods-kött i fortsättningen.
    Sammanfattningsvis är ett besök i Köttboden väl värt en omväg eller kanske till och med en resa.

Företag nära Köttboden i Trollbäcken AB:

Volkswagen Tyresö - Trygg Bil

Radiovägen 19, Tyresö
Volkswagen Tyresö - Trygg Bil
Anders E:
Vi är väldigt nöjda både med service/kommunikation och verkstaden.

Fastighetsbyrån Tyresö

Bollmora Allé 9, 1 tr, TYRESÖ
Fastighetsbyrån Tyresö
Frida B:
Jag tycker att hon har hanterat ärendet väldigt väl och givit mig all information jag behövt

Mekonomen Trollbäcken

Skogsängsvägen 54, TYRESÖ
Mekonomen Trollbäcken
Kristofer F:
Duktig och kunnig personal som dessutom är mycket service minded. Hjälpte mig med backsensorer på min bil .

Matkomfort

Antennvägen 14, TYRESÖ
Matkomfort
Lars N:
Bra service och leverans, bra kvalitet på maten. Önskar dock lite mer grönsaker ibland, gärna en liten sallad som tillbehör vissa dagar.

Tyresö Bilvårdscenter - Ditec

Vintervägen 8K, TYRESÖ
Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
Lars F:
Min första kontakt med Tyresö Bilvårdcenter blev över förväntan. Bra kunservice , bra genomfört arbete till en anpassad kostnad.