13 omdömen om Kreativ Trädvård

Sedan starten hos Reco 2023
    2023-02-03 Insamlad av företaget
    Kreativ Trädvård har beskurit gamla, misskötta äppelträd i min trädgård på Österlen. Jag bor i Stockholm och har ännu inte haft möjlighet att se resultatet i verkligheten. Men min upplevelse är att jag blivit mycket väl och professionellt bemött. Axel var noga med att hålla mig underrättad och lyhörd för mina önskemål. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd.
    2023-02-03 Insamlad av företaget
    Bra och snabb kommunikation, förslag på åtgärder och prissättning direkt, kommer att beställa om behovet kvarstår
    2023-02-01 Insamlad av företaget
    Hade behov av att fälla ett större träd i vår trädgård. Kontaktade Kreativ trädgård som efter ett kort besök gav oss en attraktiv offert på en manuell fällning (fanns ingen plats för kranbil m.m.). Arbetet utfördes till full belåtenhet på ett proffsigt sätt.

Björn Lindqvist
    2023-02-01 Insamlad av företaget
    Bra på alla sätt och vis. Proffsigt, prisvärt. Trevliga!
    2023-02-01 Insamlad av företaget
    Bra värde för pengarna och trevlig personal.
    2023-01-28 Insamlad av företaget
    Proffsigt, helt i linje med mina förväntningar att bli av med två stora björkar.
    Tack för att du lämnade ett omdöme! Vi kommer gärna tillbaka om du har mer behov av vår hjälp!
    Vänligen / Axel
    2023-01-27 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande! Känns tryggt och kunnigt! Vi har använt Kreativ Trädvård flera gånger och alltid varit väldigt nöjda!
    Tack för ett schysst omdöme!
    Vi hörs!
    / Axel
    Trädfällning.
    Utmärkt, snabbt och trevligt bemötande.
    Tack Agneta!
    Bra kommunikation
    Snabb och effektivt utförande

Bra upplevelse kommer att anlita dom vid framtida behov
    Det var trevligt att komma till er, jag gick förbi er häromdan och kikade in, ormhasseln blev ju helt okej! Tack för att du lämnade ett omdöme.
    Proffsigt och trevligt!
    Lätt att samarbeta!
    Det var trevligt att komma till er sist. Tack för att du lämnade ett omdöme.
    Vi hörs vidare om olivträden!
    2023-01-24 Insamlad av företaget
    När dom väl kommer så gör dom ett bra jobb
    Det var trevligt att komma till er för att beskära era träd. Tack för att du lämnade ett omdöme. Det var självfallet inte meningen att inte komma sist, Efter en halvdag i snöovädret hos er granne Karl-Ingvar var vi helt genomfrusna.
    Kommer gärna under vårvintern för att beskära äppelträden om det fortfarande är aktuellt.
    2023-01-24 Insamlad av företaget
    Bra jobb, utmärkt fack-kunskap. Kom i tid, höll priset.
    Överlag - Rekommenderar gärna Kreativ Trädvård.
    Det var trevligt att komma till er för att beskära boken. Tack för att du lämnade ett omdöme.
    2023-01-24 Insamlad av företaget
    Vårt valnötsträd blev vackert och lagom stort efter beskärningen.
    Vad kul att ni blev nöjda! Tack för det fina bemötandet och för att ni tog tiden att skicka in ett omdöme!