Kreativ Trädvård

Kreativ Trädvård

kreativtradvard.se
  • Badge2023

Välkommen till Kreativ Trädvård – din professionella arborist i Skåne! Vi är erbjuder en kompetent och mångsidig trädvårdstjänst, alltid utförd med kärlek och respekt för träden samt med miljövänliga metoder och hänsyn till omgivningen. Våra tjänster inkluderar beskärning, plantering och skötsel av träd och buskar. Hos oss...

21 omdömen om Kreativ Trädvård

Andrea R
Skrev om Kreativ Trädvård

Axel är effektiv, trevlig och bra!

Charlotte N
Skrev om Kreativ Trädvård

Trevligt och positivt bemötande! Gav ett professionellt intryck och utförde arbetet efter dialog med oss på utsatt tid. Var vänliga och tog hand om avfallet och lämnade tomten i städat skick efter att ett flertal tallar fällts. Vi kan varmt rekommendera deras tjänster! Charlotte

Ulrika F
Skrev om Kreativ Trädvård

Raska och trevliga killar som smidigt tar sig an alla uppdrag i trädgården. Inget träd är för högt, inget buskage för stort.

Jan M
Skrev om Kreativ Trädvård

Mycket bra bemötande. Utförde arbetet enligt överenskommelsen.

Suzanne J
Skrev om Kreativ Trädvård

Professionella, oerhört kompetenta och serviceminded! Så otroligt nöjda med deras insats i vår trädgård som blev som en helt ny upplevelse.

Ulla W
Skrev om Kreativ Trädvård

Kom på den utsatta tiden och utförde enl överenskommelse till utlovat pris!

Ingegerd B
Skrev om Kreativ Trädvård

Mycket bra bemötande av professionella arborister. De beskar ett träd och buskar.

Lena F
Skrev om Kreativ Trädvård

Snabbt, prisvärt, trevligt, bra resultat!

Lena W
Skrev om Kreativ Trädvård

Kreativ Trädvård har beskurit gamla, misskötta äppelträd i min trädgård på Österlen. Jag bor i Stockholm och har ännu inte haft möjlighet att se resultatet i verkligheten. Men min upplevelse är att jag blivit mycket väl och professionellt bemött. Axel var noga med att hålla mig underrättad och lyhörd för mina önskemål. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd.

Sven A
Skrev om Kreativ Trädvård

Bra och snabb kommunikation, förslag på åtgärder och prissättning direkt, kommer att beställa om behovet kvarstår

Björn L
Skrev om Kreativ Trädvård

Hade behov av att fälla ett större träd i vår trädgård. Kontaktade Kreativ trädgård som efter ett kort besök gav oss en attraktiv offert på en manuell fällning (fanns ingen plats för kranbil m.m.). Arbetet utfördes till full belåtenhet på ett proffsigt sätt. Björn Lindqvist

Olof S
Skrev om Kreativ Trädvård

Bra på alla sätt och vis. Proffsigt, prisvärt. Trevliga!

Bo E
Skrev om Kreativ Trädvård

Bra värde för pengarna och trevlig personal.

Olof A
Skrev om Kreativ Trädvård

Proffsigt, helt i linje med mina förväntningar att bli av med två stora björkar.

Svar från Kreativ Trädvård

Tack för att du lämnade ett omdöme! Vi kommer gärna tillbaka om du har mer behov av vår hjälp! Vänligen / Axel

Carina G
Skrev om Kreativ Trädvård

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande! Känns tryggt och kunnigt! Vi har använt Kreativ Trädvård flera gånger och alltid varit väldigt nöjda!

Tack för ett schysst omdöme! Vi hörs! / Axel

Agneta H
Skrev om Kreativ Trädvård

Trädfällning. Utmärkt, snabbt och trevligt bemötande.

Tack Agneta! Tveka inte att höra er vid behov! /Axel

Eva J
Skrev om Kreativ Trädvård

Bra kommunikation Snabb och effektivt utförande Bra upplevelse kommer att anlita dom vid framtida behov

Svar från Kreativ Trädvård

Det var trevligt att komma till er, jag gick förbi er häromdan och kikade in, ormhasseln blev ju helt okej! Tack för att du lämnade ett omdöme. Tveka inte att höra er vid behov! /Axel

Titti Ö
Skrev om Kreativ Trädvård

Proffsigt och trevligt! Lätt att samarbeta!

Svar från Kreativ Trädvård

Det var trevligt att komma till er sist. Tack för att du lämnade ett omdöme. Vi hörs vidare om olivträden! /Axel

Mikael R
Skrev om Kreativ Trädvård

När dom väl kommer så gör dom ett bra jobb

Svar från Kreativ Trädvård

Det var trevligt att komma till er för att beskära era träd. Tack för att du lämnade ett omdöme. Det var självfallet inte meningen att inte komma sist, Efter en halvdag i snöovädret hos er granne Karl-Ingvar var vi helt genomfrusna. Kommer gärna under vårvintern för att beskära äppelträden om det fortfarande är aktuellt. /Axel

Annika N
Skrev om Kreativ Trädvård

Bra jobb, utmärkt fack-kunskap. Kom i tid, höll priset. Överlag - Rekommenderar gärna Kreativ Trädvård.

Svar från Kreativ Trädvård

Det var trevligt att komma till er för att beskära boken. Tack för att du lämnade ett omdöme. Tveka inte att höra er vid behov! /Axel

Bertil K
Skrev om Kreativ Trädvård

Vårt valnötsträd blev vackert och lagom stort efter beskärningen.

Svar från Kreativ Trädvård

Vad kul att ni blev nöjda! Tack för det fina bemötandet och för att ni tog tiden att skicka in ett omdöme! /Axel