Krogarna.se

Krogarna.se

krogarna.se
  • BadgeSixYears
4.5

Välkommen till Krogarna.se! Hos oss hittar du alla typer av interaktiva utbildningar och juridiskt ombud för hotell och restaurangbranschen. Vi är idag ledande inom interaktiva (online) lärarledda utbildningar och ser till så att du får rätt kunskap då våra lärare är kvalitetssäkrade och med många års erfarenhet. - Hos oss...

396 omdömen om Krogarna.se

Sedan starten hos Reco 2015

Özgur A

Bästa att få material och hjälp

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Özgur, tack för ett fint omdöme!

Farahnaz A

Fick det bästa hjälp man kan få , väldigt fin bemötande och trevligt , alltid.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Farahnaz, Tack för ett jättefint omdöme!

Fadi Marwan I

Största Bluffare , gamla frågor,

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Fadi, Vi håller frågorna uppdaterade kontinuerligt och finns alltid till hands för att erbjuda hjälp om du behöver förtydligande kring vissa frågor, men som du tyvärr har tackat nej till. Du är välkommen att återkomma om du har frågor du behöver hjälp med.

Andreas E

Krogarna.se har bra kurser för personalen. Det enda negativa är att de kurser som är på engelska saknar bra översättning.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Andreas, tack för ditt omdöme! Vi försöker att uppdatera detta kontinuerligt men ska se över materialet på engelska. Tack!

Lisa S

Trevliga, snabbt bemötande, professionellt.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Lisa, Tack för ditt fina omdöme!

Robert L

Förvånansvärt mycket som inte fanns med i kursmaterialet som dök upp på provet. Klarade dock provet så ok betyg.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Robert! Tack för ditt omdöme. Grattis till klarat prov men tråkigt att höra att du saknat information i kursmaterial, det ska vi undersöka.

Mikael P

Deras utbildning "Serveringstillstånd" är framtaget för att lära sig mer om alkohollagen inför kunskapstestet. Det är ett bra verktyg som förbereder en väl för provet.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Mikael, Tack för din feedback! Kul att du uppskattade utbildningen :)

Busra C
Skrev om Ombudstjänster en del av Krogarna.se

Krogarna har varit hjälpsamma och har underlättat arbetet för oss. Finns bara bra saker att säga om detta bolag, personalen där är kunniga och erfaren i det arbetet de gör. Mattias är en hjälte och är proffsig och sakkunnig.

Svar från Ombudstjänster

Hej Busra! Stort tack för de vänliga orden och positiva feedbacken :)

Mithun S
Skrev om Ombudstjänster en del av Krogarna.se

Have helped us about and beyond to help secure serving permit. Even ready to work over the weekend and overseas helping us with the application. Excellent service. Much recommended

Svar från Ombudstjänster

Hi Mithun! Thank you so much for your kind words and appreciation! Your feedback truly means a lot to us.

Leonardo E
Skrev om Ombudstjänster en del av Krogarna.se

Jag rekommendera de väldigt starkt. De är så duktiga och mycket professionella. Skulle inte ha klarat mig utan deras hjälp.

Svar från Ombudstjänster

Hej Leonardo, Tack för ditt fina omdöme! Vi är väldigt glada att höra detta!

Asma G
Skrev om Ombudstjänster en del av Krogarna.se

Väldigt duktiga och vill verkligen tacka Eva-Lena för all hjälp!!

Svar från Ombudstjänster

Hej Asma, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd med vår hjälp! :)

Lars-Ove B

Bra information och bra uppgifter

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Lars-Ove, tack för ditt fina omdöme!

Sofie A

Toppen! Jag lärde mig mycket på testerna

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Sofie! Tack för ditt omdöme, kul att du är nöjd! :)

Maria G

Jag upplevde att i kursmaterialet så saknades det ganska mycket information. När jag gjorde frågorna så hitta jag svaren på andra platser.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Maria, tack för ditt omdöme. Kursmaterialet tillsammans med videorna ska innehålla all information man behöver för att klara proven samt slutprovet. Men vi är glada för din feedback!

Fadi Marwan I
Skrev om Krogarna.se

Hej, deras frågor och svar är inte samma som kommunen har, jag har läst deras frågor och svar flera gånger och jag fick godkänd 99 % på dem , men när jag fick prov på kommunen det var inte samma. dem har max 20% rätt, och när jag ringde till han som har ansvar för hemsidan och frågorna och berättade han säger till mig det är jag som inte vill lära mig och inte har läst ordentligt, och han vill ha betalt för kursen tyvärr. Jag rekommenderar inte att någon ska köpa utbildningen av dem.

Svar från Krogarna.se

Vår utbildning är utformad i enlighet med Folkhälsomyndighetens rekommendationer för provförberedelse. För att säkerställa den bästa individuella inlärningsupplevelsen är vår utbildning personlig. Det är viktigt att notera att flera personer inte bör genomgå utbildningen från samma konto, och varje del bör gås igenom noggrant. Trots helgdagar så som jul och nyårsafton har vi varit tillgängliga för att svara på dina frågor. Som en extra service har vi erbjudit en kostnadsfri genomgång av alkohollagen med en expert för att...

Niklas N
Skrev om Ombudstjänster en del av Krogarna.se

Tycker det funkat överlag bra. Vi fick det vi var ute efter, ibland kan jag tycka att det tog lång tid att få svar, via telefon och mail.

Svar från Ombudstjänster

Hej Niklas, Tack för ditt omdöme! Kul att ni fick den hjälpen ni behövt. Vi uppskattar din feedback!

Christopher A

Jag tyckde det var ganska bra, tycker att utlärningen kan bli bättre då det var ganska tråkiga videos och det blev väldigt mycke samma lika och utdraget

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Christopher, Tack för ditt omdöme och din feedback! :)

Lena K

Då jag jobbat med detta länge å gjort Utbilding inom detta förut så gav den inte mig så mycket !

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Lena, Tack för ditt omdöme!

Arvid N

Av utbildningen fick man ta del av ny och viktigt information som kommer hjälpa än i framtiden när den gäller att servera alkohol.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Arvid, Tack för ditt fina omdöme. Roligt att du tyckte utbildningen var givande :)

Stefan P

Den var enkel att hantera och genomgångarna informativa utan en massa störande moment.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Stefan, Tack för din feedback och kul att du är nöjd med utbildningen!

Cathrin E

Superbra utbildning! Ska jag säga något negativt så är det att du måste göra klart hela utbildningen för att kunna gå tillbaka i programmet/utbildningen. Annars väldigt bra bemötande vid frågor jag ställt.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Cathrin, Tack för ditt fina omdöme. Härligt att du är nöjd med utbildningen. Vi är alltid tillgängliga vid eventuella frågor eller om man vill backa i utbildningen!

Karin L

Bra upplägg med filmer, text att läsa och frågor att besvara.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Karin, Tack för ditt omdöme! Kul att höra att du gillade upplägget!

Serkan M

Hej vad gör du ska du ut och så ser du gick jättebra den tiden men nu tyvärr dig annars får du ska få mig och jag inte kollat i sista gång för ska

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Tack för ditt omdöme Serkan, om det är något vi kan hjälpa dig med är du välkommen att kontakta vår kundtjänst!

Zherair H

Mycket bra utbildning med pedagogiska förklaringar. Tack.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Zherair! Tack för ett fint omdöme, kul att du är nöjd :)

Qia H

Pga många buggar gick det inte att läsa vissa frågor, och samma frågor dök upp igen i varje test. I stort sett bra frågor, lite annorlunda än kommunens.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Qia! Tack för ditt omdöme. Tråkigt att du stött på tekniska problem, vi finns alltid tillgängliga för rådgivning om det är några problem!

Ulrica K

Blev bemött bra från företaget jag jobbar på & fått bättre insyn hur , när jag får servera alkohol. Väldigt nöjd att jag fick möjlighet att göra utbildningen.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Ulrica, Tack för ditt fina omdöme! Kul att du lärt dig något och är nöjd!

Lena S
Skrev om Onlineutbildningar en del av Krogarna.se

Bra online utbildning med många frågor. Bra upplägg. Skulle vilja att man tittar mer på alkohollagen alltså olika lagrum.

Svar från Onlineutbildningar

Hej Lena! Tack för ditt fina omdöme. Roligt att du är nöjd!

Virpi L

Mkt bra och kändes ej övermäktig. Bra frågor som man enkelt hade svaret på om man lyssnat .

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Virpi! Tack för ditt omdöme och kul att du är nöjd med kursen :)

Catharina S

Enkel webbsida att använda, fungerade helt okej på mobil! Bra indelning av moment. Upplevde dock att föreläsare och material inte gick igenom allt som kom på frågor sen, men det gick ändå med sunt förnuft. Trevlig utbildning!

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Catharina! Tack för din feedback. Vi uppdaterar materialet kontinuerligt för att säkerställa att inget saknas, viktigt också att man läser kursmaterial. Kul att höra att du är nöjd! :)

Marcus E

Pedagogiskt och bra förklarat. Tydlig information gällande vad som gäller och ansvar.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Marcus! Tack för ditt fina omdöme, kul att du är nöjd med utbildningen!

Maria H

Den va bra.. det som var synd var att vissa frågor kom flera gånger under samma kategori i testet.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Maria, Tack för ditt omdöme! Frågorna på slutprovet kommer slumpmässigt men tack för feedback!

Chiao C

Skulle vara bra om man kunde gå tillbaka till sina olika delprov istället för att behöva börja om på nytt. Annars va allt toppen bra.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Chiao, Tack för ditt omdöme! Roligt att du är nöjd med utbildningen.

Shengao C

Köpt utbildning paket for serveringtillstånd. Tydliga förkaring video, effektiv tränning frågor. Rekommenda

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Shengao! Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjd med utbildningen.

David H

Bra upplägg med utbildningen mellan videos, text och prov innan ett stort slutprov där det krävdes hög kunskap! Generellt lärorikt och bra men möjligtvis hade videon kunnat vara lite roligare med variation

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej David! Tack för din feedback och kul att du lärt dig något!

Stefan A

Något omständlig i vissa avsnitt, annars bra

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Stefan! Tack för ditt omdöme. Roligt att du är nöjd!

Roger G

mycket bra men kanske lite mer att man går på djupet med vissa frågor

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Roger, Tack för din feedback! Vi finns alltid tillgängliga för frågor kring kursen och önskas det mer ingående i något särskilt är det bara att fråga oss :)

Fia L

Den var tydlig och lärorik. Bra med olika deltester som gör att lärandet blir mer långvarigt.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Fia! Tack för ditt fina omdöme och kul att du är nöjd med utbildningen!

Moa W
Skrev om Utbildning Livsmedelshygien en del av Krogarna.se

Utbildningen var bra men den bestod av lite väl många delprov

Svar från Utbildning Livsmedelshygien

Hej Moa! Tack för ditt omdöme, roligt att den var uppskattad. Delproven är till för att utbildningen ska bli så lärorik som möjligt och ge möjlighet till ordentlig kunskap efter avslutad kurs :)

Chaiyong S
Skrev om Ombudstjänster en del av Krogarna.se

De är jätte duktig. Trevlig personal. Bästa kundservice. Snabba resultat. Bara 2 Vecka så fick vi serveringstillstånd. Starkt rekommendera. Nathalie är snälla 🥺

Svar från Ombudstjänster

Hej Chaiyong! Tack för ditt omdöme, det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er! Lycka till i framtiden och vi ser fram emot att ses igen om ni önskar söka fler tillstånd!

Osacr L
Skrev om Utbildning Livsmedelshygien en del av Krogarna.se

Helt okej utbildning, lärde mig nya saker. Kanske inte den roligaste eller mest underhållande utbildning men den va inte så illa

Svar från Utbildning Livsmedelshygien

Hej Osacr! Tack för din feedback och kul att du lärde dig något! :)

Carl-Johan C

Den var bra. Ämnet större än jag trodde. Saknar material att gå tillbaka på och titta. Man glömmer så fort.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Carl-Johan! Tack för ditt omdöme. Du kan under hela kurstiden gå tillbaka och titta på allt material samt använda dig utav det kursmaterial som är bifogat i kursen :)

Johanne K

Utbildningen var bra, det fanns relevant information i den. Jag tror inte jag hade klarat testet om jag inte hade den här utbildningen.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Johanne! Tack för ditt omdöme och kul att du är nöjd med kursen!

Ferdi K
Skrev om Ombudstjänster en del av Krogarna.se

Krogarna.se är ett fantastiskt ombud som hjälp oss i flertalet ärenden på ett snabbt och smidigt förförande. Kan starkt rekommendera andra att ta hjälp.

Svar från Ombudstjänster

Hej Ferdi! Tack för ditt omdöme och vi är otroligt tacksamma att fått hjälpa till i era ärenden.

Maruf U

I bought course in English video was Swedish

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hi! yes the movies are in Swedish with English subtitles. Also the course material and tests are in English, all this information is on the website for the course.

Christel A

Fantastisk förberedelse inför provet. Bra upplägg och lätt att förstå. Jag har rekommenderat detta till andra.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Christel! Tack så mycket och så kul att läsa ditt fina omdöme :) tack för att du rekommenderar oss vidare!

David H
Skrev om Ombudstjänster en del av Krogarna.se

Fått super bra och proffsig hjälp

Svar från Ombudstjänster

Hej David! Tack för ditt omdöme och så kul att höra!

Royne B
Skrev om Ombudstjänster en del av Krogarna.se

Professionell och bra att jobba med. Trevlig bemötande.

Svar från Ombudstjänster

Hej Royne! Tack för ditt omdöme angående vår ombudstjänst :)

Sofie H

Väldigt informativ, bra föreläsare som pratade tydligt

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Sofie! Tack för ditt omdöme och kul att kursen uppskattades.

Lina S

Smidig, bra uppbyggd och lärorik.

Svar från Utbildning Serveringstillstånd

Hej Lina! Tack för ditt omdöme :)

Daniel M
Skrev om Ombudstjänster en del av Krogarna.se

Toppen Servic och fint bemötande samt kompetent personal.

Svar från Ombudstjänster

Hej Daniel! Tack för ditt fina omdöme och kul att du är nöjd!