Krogarna.se

Strandvägen 7A, 114 56 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Krogarna.se!
Vi hjälper dig med all information och utbildning du behöver för att bland annat behålla ditt serveringstillstånd eller för att skaffa ett nytt serveringstillstånd.

Genom våra populära lärarledda utbildningar på internet kan du känna dig trygg med att du får den kunskap du behöver för just din verksamhet. För dig som har personal som ska genomgå Krogarnas utbildningar så kan du enkelt själv lägga in studenter och följa deras utveckling i vårt anpassade utbildningssystem för Company Admin. Du kan till och med lägga in era egna utbildningar i vårt utbildningssystem för att säkerställa att din personal går en kvalitets-säkrad utbildning för just er arbetsplats.
Vi har också en tjänst för dig som vill att vi tar hand om hela er myndighetskontakt, från att söka serveringstillstånd till att överklaga beslut.

Vi bakom Krogarna.se har bland annat erfarenhet som polis, krögare och alkoholhandläggare i flera olika kommuner. Med vår bakgrund och vårt arbete i Krogarna.se har vi byggt upp ett stort nätverk med både myndighetskontakter och leverantörer inom restaurangbranschen, och dom kontakterna delar vi gärna med oss av.

Läs nedan vad andra har att säga om oss och gå in på vår hemsida där du bland annat kan läsa om vad de olika myndigheterna har för krav på din verksamhet. Sedan är det bara att kontakta oss via mail, telefon eller genom att ställa en fråga på vår chatt, eller så går du bara in och beställer och påbörjar en utbildning på mindre än fem minuter på vår hemsida.

Välkommen till vår gemenskap!

Läs vad 80 kunder tycker om Krogarna.se

Strandvägen 7A, 114 56 Stockholm