Rekommenderat företag 2016 - Krogarna.se
Rekommenderat företag 2015 - Krogarna.se

Krogarna.se

Kungsholmstorg 6, 112 22 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Krogarna.se!
Vi hjälper dig med all information och utbildning du behöver för att bland annat behålla ditt serveringstillstånd eller för att skaffa ett nytt serveringstillstånd.

Genom våra populära lärarledda utbildningar på internet kan du känna dig trygg med att du får den kunskap du behöver för just din verksamhet. För dig som har personal som ska genomgå Krogarnas utbildningar så kan du enkelt själv lägga in studenter och följa deras utveckling i vårt anpassade utbildningssystem för Company Admin. Du kan till och med lägga in era egna utbildningar i vårt utbildningssystem för att säkerställa att din personal går en kvalitets-säkrad utbildning för just er arbetsplats.
Vi har också en tjänst för dig som vill att vi tar hand om hela er myndighetskontakt, från att söka serveringstillstånd till att överklaga beslut.

Vi bakom Krogarna.se har bland annat erfarenhet som polis, krögare och alkoholhandläggare i flera olika kommuner. Med vår bakgrund och vårt arbete i Krogarna.se har vi byggt upp ett stort nätverk med både myndighetskontakter och leverantörer inom restaurangbranschen, och dom kontakterna delar vi gärna med oss av.

Läs nedan vad andra har att säga om oss och gå in på vår hemsida där du bland annat kan läsa om vad de olika myndigheterna har för krav på din verksamhet. Sedan är det bara att kontakta oss via mail, telefon eller genom att ställa en fråga på vår chatt, eller så går du bara in och beställer och påbörjar en utbildning på mindre än fem minuter på vår hemsida.

Välkommen till vår gemenskap!

Läs vad 45 kunder tycker om Krogarna.se

• Kaori K
    Kaori K skrev om Krogarna.se
    I've passed the test today on the first try and even with big margin!! :D my score was very high. Big thanks for Krogarna! its because of all about your study materials. your study material is the best! (I can tell really, since i have tried other online study courses too)
  • Alex A
    Alex A skrev om Krogarna.se
    Bra utbildning! Saklig lätt att lära sig fick 100% på provet hos kommunen! Bästa rek till Mattias
  • Johan F
    Johan F skrev om Krogarna.se
    En bra och trygg utbildning, många frågor frän kursen fanns med på kommunens prov
  • Dostum AB
    Dostum AB skrev om Krogarna.se
    Hej,han va jätte snäll som ansarig där och förklarade tydligt och jag rekomenderar alla mina kompisar!!!tack så mycket .
  • Simon B
    Simon B skrev om Krogarna.se
    Bra utformad kurs. Bra frågor som gjorde att det inte var några problem att klara slutprovet hos myndigheten.
  • Erdal Tas
    Erdal Tas skrev om Krogarna.se
    Kursen är jätte bra och kul. Man lär sig snabb
  • Bassel N
    Bassel N skrev om Krogarna.se
    Underbar bemötande. mycket hjälpsamma, de hjälpte oss med öl och vin tillståndet.
    Skull rekommendera stark de.
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Krogarna.se
    Klarade utbildningen tack vare krogarna.se!
  • Perry L
    Perry L skrev om Krogarna.se
    Perry på Brandbergen Bowlingcenter har gått en utbildning på krogarna.se. Och rekommenderar varmt detta företag.
  • Kalle
    Kalle skrev om Krogarna.se
    Gjorde kursen för serveringstillstånd och satte full pott på kommunens prov!
  • Simon
    Simon skrev om Krogarna.se
    Snabbt och enkelt att göra utbildningen på nätet. Var väl förberedd inför provet hos kommunen.
  • Jimmie R
    Jimmie R skrev om Krogarna.se
    Bra utbildning med höga krav och man fick verkligen tänka till då det inte var helt lätt att få 90% på allt. Bättre nu m 85
  • Anja S
    Anja S skrev om Krogarna.se
    Jätte bra sidan. Videos och förklaringar är super och verkligen gjort att man förstår laget och allt kring tillstånd.
  • Arkelly & the Partners
    Arkelly & the Partners skrev om Krogarna.se
    Smidigt att kynna få utbildningen på nätet och att ta det när man själv hade tid!
  • Dan D
    Dan D skrev om Krogarna.se
    Tack det var en jättebra kurs! Jag klarade 98% på provet, på första försöket! :-)
  • Berivan R
    Berivan R skrev om Krogarna.se
    Vi som krogare fick allt hjälp från dom och vi är väldigt nöjda allt fick bra tack för all hjälp. Hälsingar Berivan
  • Kim V
    Kim V skrev om Krogarna.se
    Rekommenderar starkt!!! Tack att ni hjälpte mig med mitt tillstånd.
  • Malin R
    Malin R skrev om Krogarna.se
    Bra, hjälpsam och tydlig information
  • Hallengren L
    Hallengren L skrev om Krogarna.se
    Bra utbildning! Grundligt, tydligt och pedagogiskt. *tummen upp emoji*
  • Siggelkow K
    Siggelkow K skrev om Krogarna.se
    BRA och snabbt bemötande genomgång av kursunderlag var både väl genomtänkt och genomfört.
    Bra diskussioner och ett gott resultat efter avlagt prov som jag anser gav ett gott betyg till företaget och utbildningsansvarig.
    Kursen syftade till Serveringstillstånd.
  • Susanna A
    Susanna A skrev om Krogarna.se
    Riktigt bra och serös kurs!! Hade inte klarat kursen utan dem, glad som en lärka är jag som godkänd student, tack
  • Nesrine S
    Nesrine S skrev om Krogarna.se
    Jätte bra kurs!! Väldigt lärorikt,
  • Shadan S
    Shadan S skrev om Krogarna.se
    Hej. Jag tycker att ni är otroligt bra.
  • Cevdet K
    Cevdet K skrev om Krogarna.se
    Ni är så proffsiga på det ni gör! Tack för all hjälp, krogarna.se är värd för pengarna!

// Lilla Harem
  • Kevin C
    Kevin C skrev om Krogarna.se
    Bra interaktiva utbildningar och väldigt smidigt och ta sig runt på hemsidan. Samt ett extra plus för att de har en supportchatt också.
  • Ali B
    Ali B skrev om Krogarna.se
    Ni var bra och jag ska rekommendera mina kompisar om dom vill till alkoholtillstånd dom kan komma till er.😃
  • Enes A
    Enes A skrev om Krogarna.se
    Ett fantastiskt bra bemötande och väldigt bra service med fakta som var behövlig för utbildnkngen som gjorde att jag klarade provet på 16 min utan problem!
    Rekommenderar varmt Krögarna!!
  • Kim H
    Kim H skrev om Krogarna.se
    Sveriges bästa utbildningar, hög kvalitet i allt!
  • Jessica C
    Jessica C skrev om Krogarna.se
    Mycket bra bemötande. Snabb återkoppling och oerhört kunniga, vilket har bidragit starkt till vår organisation.
  • Annika H
    Annika H skrev om Krogarna.se
    Jag sökte på nätet efter en online kurs inför alkoholtillstånd. Rindge upp er och fick snabb och bra service.

Produkten var bra, enkel att ha att göra med, effektiv.
  • Bertil N
    Bertil N skrev om Krogarna.se
    Det funkar bra man fick veta det mesta
  • Esbjörn M
    Esbjörn M skrev om Krogarna.se
    Alkoholtillstånd för att vi skulle få ha Ölfestival i Gävle.
    Det var helt ok. man vi reda på vilka fel man gjorde. Men när man gjorde frågorna på soc. fick man inte den feedbacken. Klarade tre delmoment men fick ett eller två fel på testet när det gällde kök och utrustning. Kuggades
    2015-09-09 Krogarna.se svarar Esbjörn M
    Hej Esbjörn! Om du inte fått godkänt på kunskapsprovet hos kommunen, trots att du genomgått utbildningen Serveringstillstånd, så vill jag gärna att du kontaktar oss. Vår uppgift är att du får den kunskap du behöver. Mvh, Mattias
  • Carola N
    Carola N skrev om Krogarna.se
    Jag köpte utbildning via webb för att kunna ansöka om permanent tillstånd till ett hotell. Utbildningen var väldigt bra och jag klarade provet hos kommunen på första försöket.
    Har även ställt en hel del frågor till Krogarna.se Mattias Högstedt som har hjälpt mig grymt mycket på vägen.
    Service på denna nivå önskar jag att alla i servicebranscher skall ha.
    /Carola
  • Cathrine W
    Cathrine W skrev om Krogarna.se
    Jag, Cathrine Widerström och Per-Anders Mehle, Frånö Folkets Hus gick utbildningen "Serveringstillstånd" hos Krogarna.se. Vi var båda ganska "färska"
    när det gäller användandet av datakommunikation. Tack vare en utomordentlig
    hjälp vid handhavandet och ett bra och lättförståeligt utbildningsprogram så
    klarade vi av utbildningen - en utbildning som vi haft stor nytta av.
    På Frånö Folkets Hus har vi en mängd olika aktiviteter samt uthyrning av lokaler.
    Restaurangbranschen är en liten del hos oss och ofta slutna sällskap. Vi har ändå glädje av Krogarnas utskick där vi får nyheter som också kan beröra oss.
    Hälsningar
    FRÅNÖ FOLKETS HUS
    Byggnadsförening
    Cathrine Widerström
    Ordf
  • Joseph A
    Joseph A skrev om Krogarna.se
    Det är mycket bra .Särskilt när jag skickade till dom för fel i Pärm om Översättningsfel till arabiska språket . Deras svar var snabb reparation fel . Och mycket lätt mer än original pärmen.
  • Zhang G
    Zhang G skrev om Krogarna.se
    Hej
    Vi har en restaurang som vill ha service tillstånd för alkohol. Då hittat vi krogarna.se. vi är mycket nöjd med deras jobbet. Det är rätt personer vi valde.
  • Mats E
    Mats E skrev om Krogarna.se
    Jag beställde kursen om alkohol tillstånd och det var alldeles utmärkt klarade provet på första försöket på kommun och jag är nöjd med bemötandet och kurs upp lägget
  • Hanne S
    Hanne S skrev om Krogarna.se
    Väldigt pedagogisk, lättförståelig kurs. Klarade provet på Tillståndsenheten galant! Endast 1 fel:) kan varmt rekommendera Krogarna.se
  • Kenth G
    Kenth G skrev om Krogarna.se
    Krogarna.se är lätt att komma i kontakt med. Levererar det man lovar till det pris som var överenskommet
  • Annika K
    Annika K skrev om Krogarna.se
    Jag har genomgått utbildning i Serveringstillstånd och Personal/AAS.
    Jag är väldigt nöjd. När jag undrade över något, var det lätt att få tag på de ansvariga för utbildningen. Jag fick alltid ett trevligt bemötande och ett snabbt svar på mina frågor. Jag kan varmt rekommendera Krogarna.se.
  • AnnaKarin K
    AnnaKarin K skrev om Krogarna.se
    Jag gick hjälp med det jag behövde.
  • Emmanuel H
    Emmanuel H skrev om Krogarna.se
    Alkoholtillstånd prov och tränning
  • Cecilia Å
    Cecilia Å skrev om Krogarna.se
    Jag köpte Ansvarsfull alkoholservering till en av våra anställda.
    Bemötande och service var utmärkt.
    Utbildningen relevant för arbetsuppgifterna.
  • henrik ö
    henrik ö skrev om Krogarna.se
    Hej!
    Jag tog utbildningen för serveringstillstånd via Krogarna.se och jag lyckades på första försöket hos kommunen!!! Tack så mkt för en bra utbildning!!
  • Mats h
    Mats h skrev om Krogarna.se
    Jag har precis besökt siten krogarna.se och jag måste bara få säga GUD vad skönt att finns restaurangutbildningar som är så proffsiga!! Tack!

Kungsholmstorg 6, 112 22 Stockholm