Krogarna.se

Strandvägen 7A, 114 56 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Krogarna.se!
Vi hjälper dig med all information och utbildning du behöver för att bland annat behålla ditt serveringstillstånd eller för att skaffa ett nytt serveringstillstånd.

Genom våra populära lärarledda utbildningar på internet kan du känna dig trygg med att du får den kunskap du behöver för just din verksamhet. För dig som har personal som ska genomgå Krogarnas utbildningar så kan du enkelt själv lägga in studenter och följa deras utveckling i vårt anpassade utbildningssystem för Company Admin. Du kan till och med lägga in era egna utbildningar i vårt utbildningssystem för att säkerställa att din personal går en kvalitets-säkrad utbildning för just er arbetsplats.
Vi har också en tjänst för dig som vill att vi tar hand om hela er myndighetskontakt, från att söka serveringstillstånd till att överklaga beslut.

Vi bakom Krogarna.se har bland annat erfarenhet som polis, krögare och alkoholhandläggare i flera olika kommuner. Med vår bakgrund och vårt arbete i Krogarna.se har vi byggt upp ett stort nätverk med både myndighetskontakter och leverantörer inom restaurangbranschen, och dom kontakterna delar vi gärna med oss av.

Läs nedan vad andra har att säga om oss och gå in på vår hemsida där du bland annat kan läsa om vad de olika myndigheterna har för krav på din verksamhet. Sedan är det bara att kontakta oss via mail, telefon eller genom att ställa en fråga på vår chatt, eller så går du bara in och beställer och påbörjar en utbildning på mindre än fem minuter på vår hemsida.

Välkommen till vår gemenskap!

Läs vad 84 kunder tycker om Krogarna.se

• Mattias R
    Mattias R skrev om Krogarna.se
    Helt fantastiskt!

när kursen var slut gjorde jag provet på 10 minuter utan ett enda fel. Övningsfågorna var extremt lika de frågor som kom på provet. Läs mer
  • Samuel T
    Samuel T skrev om Krogarna.se
    Jag fick stort hjälp och det var riktigt bra verktyg för min förberedelser. Tack för allt. Läs mer
  • Ersin P
    Ersin P skrev om Krogarna.se
    Mycket lärorik sida rekommenderas starkt! Läs mer
  • Arun M
    Arun M skrev om Krogarna.se
    I strongly recommend Krogarna. They exactly know what they do. I got real help for setting up my restaurant and getting all the approvals required. They are promt and wanted to really help their customers in all possible ways. Thank you Krogarna for the support and assistance. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Krogarna.se
    Jag gjorde en utbildning för serveringstillstånd på krogarna.se som är videobaserad. Dessutom finns ett hjälpsamt stöd i skriftligt format. Jag var väldigt nöjd efter utbildningen. Kursens utformandet leder till goda kunskaper. Läs mer
  • Ahmed A
    Ahmed A skrev om Krogarna.se
    toppen, det var lätt o jättebra Läs mer
  • Simon Y
    Simon Y skrev om Krogarna.se
    Gick utbildningen serveringstillstånd hos krogarna.se. Utbildningen var väldigt pedagogisk med bra video-klipp och relevanta lvningsfrågor. Tack vare denna utbildning klarade jag provet hos kommunen utan problem. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Elif Y
    Elif Y skrev om Krogarna.se
    Mycket bra och smidig platform! Fungerade utmärkt vid inlärning. Som resultat har jag fått 100% rätt i alla frågor vid serveringstillståndsprovet på kommunen.
    Ett stort fördel är att systemet är uppbyggt på pedagogiskt sätt, dvs. för att gå till nästa steget, behövs det att klara av eller få 90% rätt på frågorna i den delen du är. Bra jobbat! Läs mer
  • Julia A
    Julia A skrev om Krogarna.se
    Bra upplägg och snabba svar i kundtjänst. Rekommenderar skarpt! Läs mer
  • Haval R
    Haval R skrev om Krogarna.se
    Fick väldigt mycket hjälp. Klarade mitt kunskapsprov på första testet! Väldigt mycket information . Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Micke E
    Micke E skrev om Krogarna.se
    Jag gick kursen för utskänkningstillstånd och den var kanon! Klarade mitt prov med 100% Läs mer
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Krogarna.se
    Smidigt och effektivt. Bra bemötande och pedagogiska kurser. Läs mer
  • Satu J
    Satu J skrev om Krogarna.se
    Pedagogiskt och informativt. Klarade provet galant efter genomförd utbildning. Läs mer
  • Evangelia I
    Evangelia I skrev om Krogarna.se
  • Malin A
    Malin A skrev om Krogarna.se
    Lite svårt formulerade frågor men mycket lärorika som jag kommer ha bra nytta av i arbetslivet. Trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Shady B
    Shady B skrev om Krogarna.se
    Mitt bemötande av företaget, krogarna.se var perfekt! Från början, till slut. Vi har fått hjälp av allt möjligt som gäller alkoholtillstånd och mina förväntningar var positiv att Gävle kommun rekommenderade oss att få alkoholtillstånd. Läs mer
  • Susanne Y
    Susanne Y skrev om Krogarna.se
    Deras online utbildningar är mycket enkla och lärorika.
    Dessutom har de förträfflig service vad gäller att svara på frågor via mail! Läs mer
  • Jani H
    Jani H skrev om Krogarna.se
    Ett seriöst företag som ställer höga krav på dig som utbildningstagare. Bra kursmaterial som videoklipp och ett häfte som stöd. Rekommenderas! Läs mer
  • Marina B
    Marina B skrev om Krogarna.se
    Mattias Högstedt på Krogarna.se var otroligt behjälplig vid vår ansökningsprocess. Kompetent och väldigt proffsig! Rekommenderas varmt!

Marina Bergkvist
    Ägare av Bar Italia i Göteborg Läs mer
  • Tomas M
    Tomas M skrev om Krogarna.se
    Bästa servicen, rekommenderar alla att välja krogarna.

Trevliga och väldigt kunniga, särskilt Mattias Högstedt, stort tack för all hjälp. Läs mer
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Krogarna.se
    Har bara positivt att säga om krogarna.se. Alltid trevlig och tillmötesgående och snabba återkopplingar samt har varit till stor hjälp i vår uppstart av krogen.
    /Peter Ö Läs mer
  • Henry A
    Henry A skrev om Krogarna.se
    Jag och mina syskon har haft kontakt med Mattias Högstedt. Vi anlitade er på rekommendation. Ända från vårt personliga möte med Mattias har han och hans kollegor uppträtt exemplariskt. De är mycket professionella och har alltid funnits till hands vid eventuella frågeställningar. De har också varit exemplariska i sin kommunikation med oss. Jag kan enbart ge dem rosor, inget ris.

Henry Avar Läs mer
  • Fredrik Å
    Fredrik Å skrev om Krogarna.se
    Tack för en ypperlig servis och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden.

Kulturbåtarna - Göteborg Läs mer
  • Liu X
    Liu X skrev om Krogarna.se
    Fantastisk mer sånt underbart att det finns sånt grattis Läs mer
  • Leif-Ivan K
    Leif-Ivan K skrev om Krogarna.se
    Krogarna mattias är så duktiga rekommenderas skarpt Läs mer
  • Ako
    Ako skrev om Krogarna.se
    Vi köpte testet från er, har kuggat nu 2 ggr, vore bra om man fick se vilka frågor man svarade fel på i era tester, samt vilket som är det rätta svaret, som man får hos andra aktörer. Vi har nu tagit hjälp av en av era konkurrenter som erbjuder just detta.

Frågorna hos er är dock väldigt lika de som man fått hos kommunen. Stort plus för det! Läs mer
    2017-05-03 Krogarna.se svarar Ako
    Hej Ako,
    Sedan 1 år tillbaka så har vi en ny utbildningsplattform. Efter varje genomfört delprov eller slutprov så ser du vilken fråga du hade rätt respektive fel på samt vilket svarsalternativ som är det rätta alternativet. För att ta dig vidare i utbildningen så måste du även klara varje delmoment, detta garanterar att du får med dig rätt kunskap.

Det vi tror har skett för dig är att du inte klarat delproven och därför ”kuggat” på ett delprov, och därav inte kunnat tagit dig vidare i utbildningen för att slutföra denna. Du kan dock göra dessa prov så många gånger du behöver för att lära dig innehållet och därav kunna ta dig vidare i utbildningen.

Vi måste ha dessa hårda krav då vissa kunder använder kursintygen för att visa för myndigheter att de har rätt kunskap.

Du når oss även enkelt både via utbildningssystemet och hemsidan för att få den support du behöver. Det är väldigt synd att du inte har kontaktat oss tidigare så att vi kunde ge dig det stöd och den support du behövde.

Du är välkommen att kontakta oss så öppnar vi utbildningen åt dig igen samt ger dig extra stöd ifall du skulle behöva det.
  • Abdurrahman E
    Abdurrahman E skrev om Krogarna.se
    Bra,tydligt,inte för enkelt,klockrent Läs mer
  • Johnny W
    Johnny W skrev om Krogarna.se
    Det var smidigt bra service Läs mer
  • Martin W
    Martin W skrev om Krogarna.se
    Bra och snabb service! Fantastisk kunskap inom ett område som är svårt för en ny företagare att hantera. Läs mer
  • Samuel B
    Samuel B skrev om Krogarna.se
    Mycket bra kurs!!! Värt varenda krona. Läs mer
  • Petra H
    Petra H skrev om Krogarna.se
    bra och enkel sida att jobba på. Läs mer
  • Emma P
    Emma P skrev om Krogarna.se
    Toppenbra! Bra utbildningar och superbra hjälp. Läs mer
  • Jiri K
    Jiri K skrev om Krogarna.se
    Jag tog en kurs om alkohol lagen så att jag skulle klar ta mitt alkoholtillstånd det var mycket bra så jag klarade ta mitt tillstånd utan problem. Läs mer
  • Maria P
    Maria P skrev om Krogarna.se
    Nödvändigt för att förstå mer om vilka ansvar man har. Många saker hade jag ingen aning om var så viktiga. Läs mer
  • Karolina F
    Karolina F skrev om Krogarna.se
    snabbt , korrekt & proffsigt- jag har beställt utbildningar av seende ansvarsfull alkoholhantering & serveringstillstånd Läs mer
  • Muhanad E
    Muhanad E skrev om Krogarna.se
    Ni är jätte bra .jag är nöjd med er . Läs mer
  • Markus B
    Markus B skrev om Krogarna.se
    Mycket bra kontakt, smidiga och hjälpsamma. Läs mer
  • Pär H
    Pär H skrev om Krogarna.se
    Bra, enkel att hitta information Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Krogarna.se
    Med hjälp av krogarna.se's utbildning kände jag mig helt trygg med min kunskap och fick också ett strålande resultat på provet. /Magnus - Krögare Läs mer
  • Kaori K
    Kaori K skrev om Krogarna.se
    I've passed the test today on the first try and even with big margin!! :D my score was very high. Big thanks for Krogarna! its because of all about your study materials. your study material is the best! (I can tell really, since i have tried other online study courses too) Läs mer
  • Alex A
    Alex A skrev om Krogarna.se
    Bra utbildning! Saklig lätt att lära sig fick 100% på provet hos kommunen! Bästa rek till Mattias Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Krogarna.se
    En bra och trygg utbildning, många frågor frän kursen fanns med på kommunens prov Läs mer
  • Dostum AB
    Dostum AB skrev om Krogarna.se
    Hej,han va jätte snäll som ansarig där och förklarade tydligt och jag rekomenderar alla mina kompisar!!!tack så mycket . Läs mer
  • Simon B
    Simon B skrev om Krogarna.se
    Bra utformad kurs. Bra frågor som gjorde att det inte var några problem att klara slutprovet hos myndigheten. Läs mer
  • Erdal Tas
    Erdal Tas skrev om Krogarna.se
    Kursen är jätte bra och kul. Man lär sig snabb Läs mer
  • Bassel N
    Bassel N skrev om Krogarna.se
    Underbar bemötande. mycket hjälpsamma, de hjälpte oss med öl och vin tillståndet.
    Skull rekommendera stark de. Läs mer
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Krogarna.se
    Klarade utbildningen tack vare krogarna.se! Läs mer
  • Perry L
    Perry L skrev om Krogarna.se
    Perry på Brandbergen Bowlingcenter har gått en utbildning på krogarna.se. Och rekommenderar varmt detta företag. Läs mer
  • Kalle
    Kalle skrev om Krogarna.se
    Gjorde kursen för serveringstillstånd och satte full pott på kommunens prov! Läs mer
  • Simon
    Simon skrev om Krogarna.se
    Snabbt och enkelt att göra utbildningen på nätet. Var väl förberedd inför provet hos kommunen. Läs mer
    Krogarna.se gillar detta

Bästa företagen inom utbildningar i Stockholm:

Meryam K Meryam K tycker:
“Otroligt bra lärare/kurshandle...” Läs mer