Krogarna.se

Krogarna.se

Välkommen till Krogarna.se!

Hos oss hittar du alla typer av interaktiva utbildningar och juridiskt ombud för hotell och restaurangbranschen. Vi är idag ledande inom interaktiva (online) lärarledda utbildningar och ser till så att du får rätt kunskap då våra lärare är kvalitetssäkrade och med många års erfarenhet.

- Hos oss kan du enkelt starta din utbildning inom 5 minuter.
- Vi har genomfört över 10 000 utbildningar.
- Nöjda kunder och krögare över hela landet.

Varmt välkommen att höra av dig till oss på Krogarna.se. Vi ser till att du klarar kunskapsprovet!

Läs vad 262 kunder tycker om Krogarna.se 2

• 2022-06-29 Insamlad av företaget
    Fick jättebra hjälp när jag ringde
    För att plugga till att skriva upp i serveringstillstånd
    Tack Annelie för ditt omdöme, vi är glada att du är nöjd! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-06-27 Insamlad av företaget
    Tydlig utbildningsmaterial som levde upp till förväntningarna.
    Tack Anna för ditt omdöme kring vår kurs! Onlineutbildningar
  • 2022-06-22 Insamlad av företaget
    Jag sökte ett konstruktivt och begripligt sätt att läsa in mig till mitt stundande prov hos kommunen och valde därmed denna utbildning då jag fick ett gott intryck av företaget.
    Tack Evelina för ditt omdöme, kul att du är nöjd med kursen! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-06-16 Insamlad av företaget
    Väldigt bra kurs som sammanfattar det viktigaste inför provet hos kommunen. Bra videos och med möjlighet att göra proven fler gånger hos dem. Jag klarade provet hos kommunen på första försöket, med endast två fel, efter denna utbildning. Extra positivt är att de mailar ut information vid uppdateringar, då exempelvis alkoholdrycksliknande preparat blev nytt för i år, hade de inte gjort det hade jag suttit som ett frågetecken vid provet.
    Hej Karin! Tack för ditt fina omdöme och stort grattis till avklarat prov. Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-06-01 Insamlad av företaget
    Bra utbildning som förberedde mig bra för att skriva kunskapsprovet för alkoholtillståndet!
    Tack för ditt omdöme Anna och vi är glada att du klarade provet! :) Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-05-30 Insamlad av företaget
    Klarade inte kommunens prov första gången men efter att genomgått utbildningen "Serveringstillstånd" hos Krogarna.se skrev jag 100% rätt andra gången. Kan varmt rekommendera denna utbildning! Dessutom bra bemötande och snabba svar från handledaren.
    Tack Ann-Christin för ditt fina omdöme! Vi är så glada att du klarat ditt prov :) Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-05-25 Insamlad av företaget
    Gör ingenting Det var ingen frågor som jag har hade prov.😞
    Jag har köpte den här paket på arabiska.
    Hej Serbest!

På vår hemsida under kursen du köpt står det ”Kursmaterialet i denna utbildning är skrivet på arabiska från mellanöstern. Kunskapsprovet hos kommunen är skrivet på arabiska från nordafrika. Vi rekommenderar därför att ni gör provet på svenska hos kommunen och begär att få en arabisk tolk.” Vilket är viktigt att be om hos kommunen då. Mvh Krogarna.se
    Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-05-18 Insamlad av företaget
    Jag tyckte att utbildningen var högst relevant och saklig. Informativ och enkel att förstå.
    Det gör oss glada att läsa! Tack för ditt omdöme Anna. Utbildning Livsmedelshygien
  • 2022-05-18 Insamlad av företaget
    Bra och genomgående utbildning som ger en mer kött på benen för att jobba inom restaurang
    Tusen tack! Kul att du uppskattade den. Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-05-18 Insamlad av företaget
    Köpte den digitala utbildningen hos krogarna.se
    Bra utbildning och även filmer med utbildning inför varje del prov.
    Tack Fredrik för ditt fina omdöme! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-05-15 Insamlad av företaget
    lätt att följa och förstå, mycket bra kurs.
    Tusen tack för ditt omdöme Jim! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-05-12 Insamlad av företaget
    Den var helt okej. Inte superproffsigt gjord och hade en del uppenbara fel i sig, men å andra sidan är ju FHMs test också på en låg nivå så utbildningen var fullt tillräcklig för full pott. Den var precis den genväg jag väntade mig för att klara testet utan att plugga nämnvärt. Kundtjänst var bra också. Skulle helt klart rekommendera den.
    Tack för omdömet och kul att du skulle rekommendera kursen vidare. Grattis till klarat prov! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-05-12 Insamlad av företaget
    Bra bemötning bra kurser, Bra handledning fram till slutdestinationen som är att göra provet på kommunen
    Kul att du uppskattade kurserna och att dem hjälpte dig! :) Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-05-11 Insamlad av företaget
    Många olika saker att lära sig, bra utbildning. Kul med filmer
    Tack för ditt omdöme! Kul att du är nöjd. Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-05-11 Insamlad av företaget
    Hej
    Utbildnings material konceptet är helt ok och enkelt att svar med testet, men tyvärr det hjälpte mig inte mycket när jag gjorde kommunens prov. Tyvärr!

Det som saknas är testets frågor formuleringen som ni har helt annat frågeställningen som ni har med kommunens frågeställningen prov. Kommunens prov har inte bara ett alternativ svar.

När jag var på prov och har diskuterat med personalen i kommunen, Kommunens prover frågeställningen har ändrats ungefär för två månader sedan sa de.

Jag rekommendera er att ni ska UPPDATERA eran material och anpassa med kommunens prov.

Tack
    Hej!
    På vissa av frågorna är flera svarsalternativ rätt och andra är det bara ett alternativ som är rätt, som hos kommunen. Innan vi uppdaterade våra frågor efter att FHM uppdaterat sina frågor så skickade vi ut ett informationsbrev om vilka ändringar som skett för på bästa sätt hålla våra kunder informerade med rätt information. Tack för ditt omdöme!
    Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-05-10 Insamlad av företaget
    Väldigt lätt att förstå och lärorikt. Simpla exempel och väl utförd kurs.

Däremot så verkade det underligt för mig att man mer eller mindre kan "fuska" sig fram 90% rätt svar. Eftersom att svaren är ett 25% chans så kan man gissa till sig rätt svar och bara memorera svaren utan att ens kollat på filmklippen.
    Självfallet är det konstigt om någon hade gjort så, men oddsen finns.

Utöver det, en väldigt bra kurs!
    Hej! Man kan lära sig alkohollagen endast genom att gå igenom proven, då frågorna går igenom hela alkohollagen. Däremot är det svårt att kunna fuska sig fram till mer än 90% rätt då vissa frågor har mer än ett rätt svar. Alla frågor och svarsalternativ blandas om vid omprov så därför behöver man tänka på vad man läser och vad man svarar. Men med det sagt är det bra om man memorerar svaren för det betyder att man lärt sig det korrekta svaret i alkohollagen. Tack för ditt omdöme och dina synpunkter, kul att du gillade kursen! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-05-09 Insamlad av företaget
    Jag som kursledare och beställare fick bra hjälp och blev mycket trevligt bemött av företaget. Vår skolas turismutbildning använde sig av kursen AAS - Ansvarsfull alkoholservering. Våra kursdeltagare kunde göra kursen på egen hand och den upplevdes som lagom svår och bra upplagd.
    Tack Maria för ditt fina omdöme! :) Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-04-06 Insamlad av företaget
    Utmärk utbildning som leder till snabbt avklarat test.
    Tack Anna för ditt fina omdöme! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-02-10 Insamlad av företaget
    Jag köpte Utbildning Serveringstillstånd av Krogarna.se och jag rekommenderar den varmt. Den var lätt att förstå och lära sig av och den gjorde att jag klarade provet jag skulle göra utan problem.
    Tack Sefer för ditt omdöme och grattis till avklarat prov! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-02-06 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Gjorde kursen för serveringstillstånd för öl och vin. Testerna som låg i kursen var väldigt bra, grundmaterialet kunde ha varit något utförligare. Man behöver leta svar i andra källor för att klara testen. Rekommenderar att det ses över. Testerna var väldigt bra som träning inför provet. Jag fick 100% rätt på frågorna och klarade hela provet på 20 min. Det var tydligen rekord. Så jag är på det hela väldigt nöjd.
    Tack Susana för ditt omdöme! Skriv gärna till kundtjanst@krogarna.se vilka avsnitt som du upplevde otydliga så vi kan kika på dem delarna. Kul att provet gick bra! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-02-06 Insamlad av företaget
    Jag har inte någon bemötande av företaget förutom att jag köpte kursen online. Kursen var bra
    Tack Reina för ditt omdöme! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-02-06 Insamlad av företaget
    Ett bra o tydlig bemötande!

Vi hade höga förväntningar på hur strukturerad utbildningen var och den strukturen vi såg och upplevde var perfekt!

Köpte serveringstillstånd utbildningen o slutprov o den var super bra!
    Tack Kristian för det fina omdömet, gör oss glada att ni är nöjda! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-02-04 Insamlad av företaget
    Perfekt. Bra bemötande och fått detaljerad information om utbildning.

Företaget har bra utbildning som stämmer med mina förväntningar. Utbildningen har omfattande innehåll som är grund för alkoholservering och tillstånd.

Tacksam för utbildningen och jag rekommenderar andra.
    Tusen tack för omdömet! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-02-04 Insamlad av företaget
    Jag fått vi gå nu gå nu JVM ca fd jxjxxjxuccuggig
  • 2022-02-02 Insamlad av företaget
    Det var bra. Ungefär vad jag trott och jag fick alla rätt utan på en fråga. Hade varit roligt att få se vad man svarade fel på och vad det borde varit.
    Hej Lena! Tack för ditt svar och att du är nöjd. Om du menar på utbildningen så går det att se dem rätta svarsalternativen, återkom gärna till oss på kundtjanst@krogarna.se så kan vi skicka en förklaring på hur du ser dem! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-02-02 Insamlad av företaget
    Med hjälp av er utbildning klarade jag provet galant.
    Kul Martin! Och grattis till avklarat prov. Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-02-02 Insamlad av företaget
    Personligt och generöst bemötande, köpte kursen för serveringstillstånd och klarade provet strax därefter. Rekommenderas.
    Så kul att höra att du är nöjd, tack Marko för ditt omdöme! Utbildning Serveringstillstånd
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • 2022-02-02 Insamlad av företaget
    Lättillgänglig, effektiv och bra utbildning.
    Helt perfekt upplägg!
    Tack Lina! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-01-31 Insamlad av företaget
    Jag tycker att utbildningen var utmärkt. Bra att man var tvungen att klara varje del innan man kunde fortsätta.
    Tack Janne för din feedback! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-01-31 Insamlad av företaget
    Utbildningen som är webbaserad är omfattande samt aktuellt.
    Den möjliggör en bra förberedande kunskap inför testet.

För övrigt, företaget svarar snabbt och effektivt dem övriga frågor och ärenden.

Kan bara varmt rekommendera till nybörjare.
    Tack Vincent för ditt fina omdöme! Gör oss glada att du är nöjd. Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-01-31 Insamlad av företaget
    Otydlig information om hur jag skulle fylla i svaren. Jag försökte ringa till support i över 1 timme då jag fastnade i en del av provet.
    Kom bara till en växel där man sade att jag skulle försöka ringa tillbaka.
    Jag fick inte tag på någon och detta var en vardag under kontorstid.

Jag och mina kollegor upplevde att frågorna inte hade något med informationen man fick lyssna på innan att göra.
    Tack Hanan för din feedback. Vi på krogarna.se jobbar ständigt med att förbättra oss, så all feedback uppskattas. Vi har kundtjänst mellan 9-17 på vardagarna där vi svarar fortast möjligt inom 24 h, vår mejl kundtjanst@krogarna.se är alltid uppkopplad för att hjälpa våra kunder på bästa sätt och det är ledsamt att du inte upplevde det så. Filmerna och frågorna är formade efter kunskapsprovet som görs hos respektive kommun och frågorna är designade med olika svarsalternativ där man klickar i det som är korrekt, trist att det upplevdes otydligt. Tackar igen för din feedback och vi kan bara fortsätta att förbättra oss. Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-01-30 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bolag med extremt hög servicegrad, otroligt mycket bra kontakter och hög kompetens.
    Kan bara varmt rekommendera Krögarna!

/Mikael Café Cloud
    Vi tackar så mycket för ditt fina omdöme, kul att läsa att du är nöjd! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-01-29 Insamlad av företaget
    Jag har aldrig arbetat med alkohol på detta sättet och ville ha så mycket info som möjligt om lagar o paragrafer. Tyckte jag fick det och klarade provet på kommunen.
    Tack Sonja! Och grattis till klarat prov. Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-01-26 Insamlad av företaget
    Bra
    Ja
    Bra sida!
    Jag gillade sidan och det va bra och relevant information
    Tack Emma! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-01-26 Insamlad av företaget
    Gjorde utbildningen digitalt och ingen fysisk kontakt. Utbildningen var bra med filmer och lättförståelig pdf.
    Tack för ditt omdöme och kul att du är nöjd! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-01-25 Insamlad av företaget
    Mycket bra utbildning
    Väl bemött
    Bra upplagd utbildning med bra resultat
    Kul att höra och tack för ditt omdöme! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-01-24 Insamlad av företaget
    Otroligt bra bemötande, och hjälpsamma när jag fick et litet problem. Tog utbildningen Serveringstillstånd. ( Klarade testet på 20 min, och endast 3 fel ) Kan verkligen rekommanderas.
    Tusen tack för ditt omdöme Frode! Superkul att du är nöjd! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-01-21 Insamlad av företaget
    Gav mig en bra inblick hur vi ska sköta vår servering
    Tack Rolf för ditt omdöme! Utbildning Serveringstillstånd
    • Mycket tillmötesgående.

•. Mer omfattande än vad jag föreställt mig.

•. ”Utbildning serveringstillstånd.”
    Tack för ditt omdöme, gör oss väldigt glada att du är nöjd! Utbildning Serveringstillstånd
    * bra.
    * jag fick den kunskap jag var ombedd att skaffa mej.
    * Livsmedelshygien steg 1?
    Tack Lena! Utbildning Livsmedelshygien
  • 2022-01-21 Insamlad av företaget
    Bra och lätt att lära sig, rekommenderas! Jätte nöjd
    Tack Aziz för din fina feedback! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-01-20 Insamlad av företaget
    Tydligt och bra. Lätt att lära när det är korta avsnitt och provfrågor efter det.
    Tack för din feedback Michael! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-01-20 Insamlad av företaget
    Bra informativ utbildning . Kunde gå tillbaka vid behov. Gick denna för att få mer kunskap inför ev köp av egen rörelse framöver.
    Tack Karin för din feedback! Kul att läsa att du är nöjd. Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-01-19 Insamlad av företaget
    En jättebra utbildning som gjorde det lätt att få en fördjupning i Serveringstillstånd och alkohollagen.
    Suveränt att man kunde göra de olika avsnitten flera gånger.

Kunde med säkerhet avlägga provet efter utbildningens slut.
    Tack! Och grattis till avklarat prov! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-01-19 Insamlad av företaget
    Mycket bra kurs, som uppskattades mycket!
    Tack Susanne för ditt omdöme, det gör oss glada att du uppskattat kursen! Utbildning Livsmedelshygien
  • 2022-01-19 Insamlad av företaget
    Det var lätt att förstå frågorna och det var mycket relevanta frågor.
    Tack för ditt fina omdöme! Utbildning Livsmedelshygien
  • 2022-01-19 Insamlad av företaget
    Vi köpte utbildningen "Alkoholhandläggare". Jag var väldigt nöjd med kontakten till företaget som var behjälplig med att snabbt inrikta ett konto och utbildningen kunde rulla på.

Upplägget av utbildningen passade mig utmärkt då jag kunde ta den i min egen takt, i mån av tid. Bra informationsmaterial, bra exempel ur praktiken.

Att ha tillgång till utbildningen i 365 dagar är perfekt för att friska upp minnet.
    Tack för ditt fina omdöme och kul att du är nöjd med både kursen och vår kundtjänst! Onlineutbildningar
    Tack Magdalena! Utbildning Serveringstillstånd
  • 2022-01-19 Insamlad av företaget
    Köpte en onlineutbildning i Livsmedelshygien.
    Mycket bra information framfört på ett tydligt sätt. Toppen att man kan genomföra kursen helt online när man själv har tid och i sin egen takt. Jättebra med frågor på slutet för att repetera inför slutprov.
    Har verkligen haft nytta av detta nu när jag startade företag som tillverkar praliner i hemmakök.
    Tack Jenny för din feedback, vi är oerhört glada att du är nöjd med din utbildning! Utbildning Livsmedelshygien