Krogarna.se

Strandvägen 7A, 114 56 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Krogarna.se!
Vi hjälper dig med all information och utbildning du behöver för att bland annat behålla ditt serveringstillstånd eller för att skaffa ett nytt serveringstillstånd.

Genom våra populära lärarledda utbildningar på internet kan du känna dig trygg med att du får den kunskap du behöver för just din verksamhet. För dig som har personal som ska genomgå Krogarnas utbildningar så kan du enkelt själv lägga in studenter och följa deras utveckling i vårt anpassade utbildningssystem för Company Admin. Du kan till och med lägga in era egna utbildningar i vårt utbildningssystem för att säkerställa att din personal går en kvalitets-säkrad utbildning för just er arbetsplats.
Vi har också en tjänst för dig som vill att vi tar hand om hela er myndighetskontakt, från att söka serveringstillstånd till att överklaga beslut.

Vi bakom Krogarna.se har bland annat erfarenhet som polis, krögare och alkoholhandläggare i flera olika kommuner. Med vår bakgrund och vårt arbete i Krogarna.se har vi byggt upp ett stort nätverk med både myndighetskontakter och leverantörer inom restaurangbranschen, och dom kontakterna delar vi gärna med oss av.

Läs nedan vad andra har att säga om oss och gå in på vår hemsida där du bland annat kan läsa om vad de olika myndigheterna har för krav på din verksamhet. Sedan är det bara att kontakta oss via mail, telefon eller genom att ställa en fråga på vår chatt, eller så går du bara in och beställer och påbörjar en utbildning på mindre än fem minuter på vår hemsida.

Välkommen till vår gemenskap!

Läs vad 70 kunder tycker om Krogarna.se

• Malin A
    Malin A skrev om Serveringstillstånd en del av Krogarna.se
    Lite svårt formulerade frågor men mycket lärorika som jag kommer ha bra nytta av i arbetslivet. Trevligt och proffsigt bemötande!
  • Shady B
    Shady B skrev om Krogarna.se
    Mitt bemötande av företaget, krogarna.se var perfekt! Från början, till slut. Vi har fått hjälp av allt möjligt som gäller alkoholtillstånd och mina förväntningar var positiv att Gävle kommun rekommenderade oss att få alkoholtillstånd.
  • Susanne Y
    Susanne Y skrev om Krogarna.se
    Deras online utbildningar är mycket enkla och lärorika.
    Dessutom har de förträfflig service vad gäller att svara på frågor via mail!
  • Jani H
    Jani H skrev om Krogarna.se
    Ett seriöst företag som ställer höga krav på dig som utbildningstagare. Bra kursmaterial som videoklipp och ett häfte som stöd. Rekommenderas!
  • Marina B
    Marina B skrev om Krogarna.se
    Mattias Högstedt på Krogarna.se var otroligt behjälplig vid vår ansökningsprocess. Kompetent och väldigt proffsig! Rekommenderas varmt!

Marina Bergkvist
    Ägare av Bar Italia i Göteborg
  • Tomas M
    Tomas M skrev om Krogarna.se
    Bästa servicen, rekommenderar alla att välja krogarna.

Trevliga och väldigt kunniga, särskilt Mattias Högstedt, stort tack för all hjälp.
  • Peter Ö
    Peter Ö skrev om Krogarna.se
    Har bara positivt att säga om krogarna.se. Alltid trevlig och tillmötesgående och snabba återkopplingar samt har varit till stor hjälp i vår uppstart av krogen.
    /Peter Ö
  • Henry A
    Henry A skrev om Krogarna.se
    Jag och mina syskon har haft kontakt med Mattias Högstedt. Vi anlitade er på rekommendation. Ända från vårt personliga möte med Mattias har han och hans kollegor uppträtt exemplariskt. De är mycket professionella och har alltid funnits till hands vid eventuella frågeställningar. De har också varit exemplariska i sin kommunikation med oss. Jag kan enbart ge dem rosor, inget ris.

Henry Avar
  • Fredrik Å
    Fredrik Å skrev om Krogarna.se
    Tack för en ypperlig servis och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden.

Kulturbåtarna - Göteborg
  • Liu X
    Liu X skrev om Krogarna.se
    Fantastisk mer sånt underbart att det finns sånt grattis
  • Leif-Ivan K
    Leif-Ivan K skrev om Krogarna.se
    Krogarna mattias är så duktiga rekommenderas skarpt
  • Ako
    Ako skrev om Krogarna.se
    Vi köpte testet från er, har kuggat nu 2 ggr, vore bra om man fick se vilka frågor man svarade fel på i era tester, samt vilket som är det rätta svaret, som man får hos andra aktörer. Vi har nu tagit hjälp av en av era konkurrenter som erbjuder just detta.

Frågorna hos er är dock väldigt lika de som man fått hos kommunen. Stort plus för det!
    2017-05-03 Krogarna.se svarar Ako
    Hej Ako,
    Sedan 1 år tillbaka så har vi en ny utbildningsplattform. Efter varje genomfört delprov eller slutprov så ser du vilken fråga du hade rätt respektive fel på samt vilket svarsalternativ som är det rätta alternativet. För att ta dig vidare i utbildningen så måste du även klara varje delmoment, detta garanterar att du får med dig rätt kunskap.

Det vi tror har skett för dig är att du inte klarat delproven och därför ”kuggat” på ett delprov, och därav inte kunnat tagit dig vidare i utbildningen för att slutföra denna. Du kan dock göra dessa prov så många gånger du behöver för att lära dig innehållet och därav kunna ta dig vidare i utbildningen.

Vi måste ha dessa hårda krav då vissa kunder använder kursintygen för att visa för myndigheter att de har rätt kunskap.

Du når oss även enkelt både via utbildningssystemet och hemsidan för att få den support du behöver. Det är väldigt synd att du inte har kontaktat oss tidigare så att vi kunde ge dig det stöd och den support du behövde.

Du är välkommen att kontakta oss så öppnar vi utbildningen åt dig igen samt ger dig extra stöd ifall du skulle behöva det.
  • Abdurrahman E
    Abdurrahman E skrev om Krogarna.se
    Bra,tydligt,inte för enkelt,klockrent
  • Johnny W
    Johnny W skrev om Krogarna.se
    Det var smidigt bra service
  • Martin W
    Martin W skrev om Krogarna.se
    Bra och snabb service! Fantastisk kunskap inom ett område som är svårt för en ny företagare att hantera.
  • Samuel B
    Samuel B skrev om Krogarna.se
    Mycket bra kurs!!! Värt varenda krona.
  • Petra H
    Petra H skrev om Krogarna.se
    bra och enkel sida att jobba på.
  • Emma P
    Emma P skrev om Krogarna.se
    Toppenbra! Bra utbildningar och superbra hjälp.
  • Jiri K
    Jiri K skrev om Krogarna.se
    Jag tog en kurs om alkohol lagen så att jag skulle klar ta mitt alkoholtillstånd det var mycket bra så jag klarade ta mitt tillstånd utan problem.
  • Maria P
    Maria P skrev om Krogarna.se
    Nödvändigt för att förstå mer om vilka ansvar man har. Många saker hade jag ingen aning om var så viktiga.
  • Karolina F
    Karolina F skrev om Krogarna.se
    snabbt , korrekt & proffsigt- jag har beställt utbildningar av seende ansvarsfull alkoholhantering & serveringstillstånd
  • Muhanad E
    Muhanad E skrev om Krogarna.se
    Ni är jätte bra .jag är nöjd med er .
  • Markus B
    Markus B skrev om Krogarna.se
    Mycket bra kontakt, smidiga och hjälpsamma.
  • Pär H
    Pär H skrev om Krogarna.se
    Bra, enkel att hitta information
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Krogarna.se
    Med hjälp av krogarna.se's utbildning kände jag mig helt trygg med min kunskap och fick också ett strålande resultat på provet. /Magnus - Krögare
  • Kaori K
    Kaori K skrev om Krogarna.se
    I've passed the test today on the first try and even with big margin!! :D my score was very high. Big thanks for Krogarna! its because of all about your study materials. your study material is the best! (I can tell really, since i have tried other online study courses too)
  • Alex A
    Alex A skrev om Krogarna.se
    Bra utbildning! Saklig lätt att lära sig fick 100% på provet hos kommunen! Bästa rek till Mattias
  • Johan F
    Johan F skrev om Krogarna.se
    En bra och trygg utbildning, många frågor frän kursen fanns med på kommunens prov
  • Dostum AB
    Dostum AB skrev om Krogarna.se
    Hej,han va jätte snäll som ansarig där och förklarade tydligt och jag rekomenderar alla mina kompisar!!!tack så mycket .
  • Simon B
    Simon B skrev om Krogarna.se
    Bra utformad kurs. Bra frågor som gjorde att det inte var några problem att klara slutprovet hos myndigheten.
  • Erdal Tas
    Erdal Tas skrev om Krogarna.se
    Kursen är jätte bra och kul. Man lär sig snabb
  • Bassel N
    Bassel N skrev om Krogarna.se
    Underbar bemötande. mycket hjälpsamma, de hjälpte oss med öl och vin tillståndet.
    Skull rekommendera stark de.
  • Rickard K
    Rickard K skrev om Krogarna.se
    Klarade utbildningen tack vare krogarna.se!
  • Perry L
    Perry L skrev om Krogarna.se
    Perry på Brandbergen Bowlingcenter har gått en utbildning på krogarna.se. Och rekommenderar varmt detta företag.
  • Kalle
    Kalle skrev om Krogarna.se
    Gjorde kursen för serveringstillstånd och satte full pott på kommunens prov!
  • Simon
    Simon skrev om Krogarna.se
    Snabbt och enkelt att göra utbildningen på nätet. Var väl förberedd inför provet hos kommunen.
  • Jimmie R
    Jimmie R skrev om Krogarna.se
    Bra utbildning med höga krav och man fick verkligen tänka till då det inte var helt lätt att få 90% på allt. Bättre nu m 85
  • Anja S
    Anja S skrev om Krogarna.se
    Jätte bra sidan. Videos och förklaringar är super och verkligen gjort att man förstår laget och allt kring tillstånd.
  • Arkelly & the Partners
    Arkelly & the Partners skrev om Krogarna.se
    Smidigt att kynna få utbildningen på nätet och att ta det när man själv hade tid!
  • Dan D
    Dan D skrev om Krogarna.se
    Tack det var en jättebra kurs! Jag klarade 98% på provet, på första försöket! :-)
  • Berivan R
    Berivan R skrev om Krogarna.se
    Vi som krogare fick allt hjälp från dom och vi är väldigt nöjda allt fick bra tack för all hjälp. Hälsingar Berivan
  • Kim V
    Kim V skrev om Krogarna.se
    Rekommenderar starkt!!! Tack att ni hjälpte mig med mitt tillstånd.
  • Malin R
    Malin R skrev om Krogarna.se
    Bra, hjälpsam och tydlig information
  • Hallengren L
    Hallengren L skrev om Krogarna.se
    Bra utbildning! Grundligt, tydligt och pedagogiskt. *tummen upp emoji*
  • Siggelkow K
    Siggelkow K skrev om Krogarna.se
    BRA och snabbt bemötande genomgång av kursunderlag var både väl genomtänkt och genomfört.
    Bra diskussioner och ett gott resultat efter avlagt prov som jag anser gav ett gott betyg till företaget och utbildningsansvarig.
    Kursen syftade till Serveringstillstånd.
  • Susanna A
    Susanna A skrev om Krogarna.se
    Riktigt bra och serös kurs!! Hade inte klarat kursen utan dem, glad som en lärka är jag som godkänd student, tack
  • Nesrine S
    Nesrine S skrev om Krogarna.se
    Jätte bra kurs!! Väldigt lärorikt,
  • Shadan S
    Shadan S skrev om Krogarna.se
    Hej. Jag tycker att ni är otroligt bra.
  • Cevdet K
    Cevdet K skrev om Krogarna.se
    Ni är så proffsiga på det ni gör! Tack för all hjälp, krogarna.se är värd för pengarna!

// Lilla Harem
  • Kevin C
    Kevin C skrev om Krogarna.se
    Bra interaktiva utbildningar och väldigt smidigt och ta sig runt på hemsidan. Samt ett extra plus för att de har en supportchatt också.

Strandvägen 7A, 114 56 Stockholm