Kruthare måleri AB

Kruthare måleri AB

Kruthare AB är ett renodlat måleri med mycket skickliga målare och stor passion för det vi gör. Vi utför flera sorters måleriarbeten både inne som ute!

Kommunikation är A och O för ett lyckat projekt. Det vet vi! Och vi vill att du ska känna att du har koll och kan ställa frågor från första kontakt till slutfört arbete.

Vi har alla en stor kärlek till måleri och jobbar effektivt och metodiskt i varje skede.

Nyfiken på att veta mer? Kontakta oss så berättar vi gärna mer!

Läs vad 35 kunder tycker om Kruthare måleri AB 2

• 2020-03-03
    Proffsigt förberedelsearbete i samband med offert och kontakter därefter. Arbetet känns noga planerat så här långt. F.n. har vardagsrumsrenovering genomförts. Nu återstår målning av hus senare i vår/försommar.
    Målarna har utfört ett alldeles utmärkt arbete. Tidsramar har hållits till 100 %. Man har varit mycket lyhörda, trevliga, kunniga och en mycket hög serviceinställning. Och inte minst fullständigt lojala till att projektplan klaras både i tid och i kvalité.
    Hej Det är alltid lika roligt att få en så fin recension! Tack! Ja vi strävar alltid efter att vara lyhörda och att ha en hög serviceinställning. Det är tack vare det och fina recensioner som vi kan fortsätta att leverera i tid och med hög kvalitet. Vi hörs av när det närmar sig för utomhusmålningen 😊 Kruthare måleri AB
    2020-02-24
    Dom utförde ett helt perfekt jobb och inom den tidsram som var avtalad med god marginal.
    2019-12-16
    Trevligt och proffsigt bemötande samt väl utfört arbete vid ommålning av vår husfasad!
    2019-12-14
    Tapetsering och nytt golv i 2 rum. Bra och trevliga hantverkare. Mycket bra jobb. Mycket bra bemötande.
    2019-12-13
    Mkt noggrann målare. Gediget underarbete.
    Rekommenderas starkt.
    2019-12-12
    Kompetenta, professionella och mycket pålitliga. Lämnar ett snyggt och perfekt jobb efter sig!
    2019-12-12
    Måleri o lite snickeriarbete. Proffsigt bemötande och mycket bra servicekänsla och vilja att göra sitt bästa för att uppfylla våra krav och önskemål.
    2019-12-12
    Målning och underarbete av tak och väggar
    Bra bemötande och proffsiga målare. Ett kanon resultat kan varmt rekommendera kruthare måleri.
    2019-03-04
    Tapetsering av både papp och struktur.
    Målning av både stora ytor och komplexa såsom runt fönster, bokhylla, kökssnikerier etc etc.
    Jobbet utfördes professionellt och med omtanke om resultatet, kan sammanfattas med att du får vad du betalar för och kan varmt rekommendera Kruthare om result och kundnöjdhet är det viktigaste.
    2019-01-21
    Tapetsering av en vägg som var lite komplicerad samt mönstertapet.

Vi blev grymt imponerade! vi kommer att rekommendera er till alla vi känner!
  • Brf S
    2018-12-22
    Mycket trevligt bemötande och mycket väl utfört jobb, vi är jättenöjda!
    2018-12-20
    Min fru och jag köpte tapetsering av vägg. Jag fick känslan
    att man var tveksam till att ta jobbet. Jag tyckte att man tog
    bra betalt för tapetsering av en vägg men vi är mycket nöjda
    med utförandet. Målaren arbetade snabbt men noggrant och
    var dessutom mycket trevlig så vi kan gärna rekommendera
    måleriet.
    2018-12-20
    Väl utfört arbete! Kan rekommendera dem igen!
    2018-12-19
    Mycket bra utfört måleriarbete när vi målade om huset.
    2018-12-19
    Jättebra bemötande innan uppdraget, och sedan ett väldigt väl utfört jobb. Rekommenderas!
    2018-12-19
    Målade tak och väggar invändigt Kök+Hall+Trapp+Allrum. Bra bemötande, höll vad de lovade och snabba att anpassa sig då vi vid start insåg att en rörmokare måste in för att lossa på ett av elementen. Måna om att göra ett bra jobb. På det hela taget mycket bra. Upplevdes lite åt det dyra hållet och arbetet kunde ha genomförts lite snabbare. Det tog 7.5 arbetsdagar och min uppfattning är att man kan trimma det något och därför blir det betyget 4/5.
    2018-12-19
    Begärde in offert på målning av innertak och tapetsering.
    Fick offerten snabbt som var på en bra prisnivå.
    Arbetet utfördes på utlovad tid och med bra kvalitet.
    Sammanfattningen är bra service och professionellt utförande
    2018-12-18
    Fick tips om att Kruthare kan göra väggmålningar efter önskemål. Tonåringen blev superglad över sin fondvägg med favoritlagets klubbmärke! Många avundsjuka kompisar.
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete.
  • Anna N
    2018-12-18
    Noggrant och väl utfört arbete. Trevligt bemötande och kunniga målare. Vi är mer än nöjda!
  • Ricardo G
    2018-12-17
    Constrolux AB har haft ett väldigt bara sammarbete med Kruthare måleri AB. Våran upplevelse av Kruthare måleri AB har varit väldigt professionellt. Detta är varför vi på constrolux AB recomenderar Kruthare måleri AB.
    Trevliga, punktliga & höll budget
  • Oriana R
    2018-12-17
    Vi kan varmt rekommendera Kruthare måleri. De spacklade och målade om flera rum hos oss i september och vi blev så nöjda. Deras målare var noggrann, ordningsam och oerhört professionell. Vi har några fler rum som ska målas så vi kommer definitivt att anlita dem igen!
    2018-12-17
    Är väldigt nöjd med jobbet som Kruthare utförde.
    De fick i uppdrag att måla vardagsrum och tak samt byte av taklister.
    De är trevliga, utförde jobbet noggrant och lämnade välstädat och prydligt.
    Jag rekommenderar verkligen detta måleri!
    2018-12-17
    Renovering av ett sovrum, målning tak, väggar samt tapetsering en fondvägg. Inläggning av heltäckningsmatta.

Bra kontakt innan , under samt efter utfört arbete

Vi är mycket nöjda med allt
    Vad roligt att du är nöjd med allt! Hoppas att ni får en riktigt God Jul och Gott Nytt År! Kruthare måleri AB
    2018-12-17
    Bra offert med rådgivning, håller tiderna fördelaktigt, trevlig personal. Absolut toppklass på allt
    Målning av 2 sovrum
    Mycket nöjd!
    Hej Mats Vad roligt att du är mycket nöjd med målningen och tack för din rekommendation! Kruthare måleri AB
    2017-10-18
    Målning av villafasad:

Bra och utförlig offert. Snabba att svara på frågor.
    Höll tidsplanen bra (med hänsyn till vädret).
    Mycket trevlig personal och, såvitt vi kan bedöma,
    ett mycket bra och noggrant utfört arbete.
    Vi känner oss mycket nöjda med Kruthare Måleri.
    Ååå vad roligt att höra Björn. Tack så mycket också för de fina orden. Ni är alltid välkomna att höra av er framöver! Kruthare måleri AB
    2017-09-21
    Vi behövde måla om vår villa (med ett garage och en bod). Vi är oerhört nöjda med resultatet. De var tydliga (t ex att de inte skulle komma i morgon för det blir nog regn). De var trevliga. Men viktigaste av allt var att de är skickliga. Vi kan varmt rekommendera Kruthare.
    Hej Nicklas Väldigt kul att höra att du är så nöjd! Tack så jättemycket för den fina rekommendationen. Kruthare måleri AB
    2017-09-18
    Bra och snabbt bemötande i offertprocessen.

Jobbet påbörjat på utsatt tid. Jobbet avslutat på utsatt tid.

Slutpriset låg inom ramen för offerten. Inga konstigheter eller överraskningar.

Proffisga och duktiga svenska målare.

Mycket nöjd!!
    Hej Patrik Superkul att du är nöjd med allt från första kontakt till fakturerat arbete! Det är bara att du hör av dig om det skulle vara något eller om du behöver hjälp med något mer framöver. Kruthare måleri AB
  • Robert H
    2017-09-15
    Kruthare måleri AB, rekomenderar vad som är bäst för dig och inte vad som är dyrast på marknaden.

Det är proffisonella i sitt agerande oavsett storlek på entreprenaden. De är det självklara valet av målerientreprenör.
    Hejsan Robert Superkul att du är nöjd med oss på Kruthare! Ja vi försöker alltid rekommendera det som är bäst för våra kunder och strävar alltid efter att bemöta våra kunder så som vi vill bil bemötta själva. Det är kul att du har uppmärksammat det! Kruthare måleri AB
  • EMIL S
    2017-03-02
    Vi fick hjälp av Kruthare och målaren Björn i samband med renovering av vårt nyköpta hus i Sollentuna. Björn var inte bara yrkesduktig utan även väldigt service minded och trevlig. Vi pressa på med deadline, Björn höll lugnet och avslutade jobbet i tid. Rekommenderas!
    2017-02-23
    Jättebra och pålitliga! Kommer i tid. Gör klart jobbet bra i tid.
    2016-12-17
    Den bästa hantverkare vi någonsin anlitat. Tydlig offert, vänligt och proffsigt bemötande, bra dialog under arbetets gång, hundraprocentigt resultat på angiven tid till angiven kostnad.
    2016-12-16
    Killen från Kruthare gjorde ett mycket bra jobb i vår hall (spackling och målning).
    Han var dessutom mycket trevlig att ha att göra med.
    2016-12-08
    Trevligt bemötande av båda målarna!
    Proffsigt utfört arbete!