Alla kategorier Målare Stockholms län Täby Kruthare måleri AB

Kruthare måleri AB

Måttbandsvägen 12, 187 66 Täby — Visa karta

Kruthare AB är ett renodlat måleri med mycket skickliga målare och stor passion för det vi gör. Vi utför flera sorters måleriarbeten både inne som ute!

Kommunikation är A och O för ett lyckat projekt. Det vet vi! Och vi vill att du ska känna att du har koll och kan ställa frågor från första kontakt till slutfört arbete.

Vi har alla en stor kärlek till måleri och jobbar effektivt och metodiskt i varje skede.

Nyfiken på att veta mer? Kontakta oss så berättar vi gärna mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Kruthare måleri AB

• Björn H
    Björn H skrev om Kruthare måleri AB
    Målning av villafasad:

Bra och utförlig offert. Snabba att svara på frågor.
    Höll tidsplanen bra (med hänsyn till vädret).
    Mycket trevlig personal och, såvitt vi kan bedöma,
    ett mycket bra och noggrant utfört arbete.
    Vi känner oss mycket nöjda med Kruthare Måleri.
    2017-10-18 Mathias . svarar Björn H
    Ååå vad roligt att höra Björn. Tack så mycket också för de fina orden. Ni är alltid välkomna att höra av er framöver!
  • Nicklas L
    Nicklas L skrev om Kruthare måleri AB
    Vi behövde måla om vår villa (med ett garage och en bod). Vi är oerhört nöjda med resultatet. De var tydliga (t ex att de inte skulle komma i morgon för det blir nog regn). De var trevliga. Men viktigaste av allt var att de är skickliga. Vi kan varmt rekommendera Kruthare.
    2017-10-02 Mathias . svarar Nicklas L
    Hej Nicklas
    Väldigt kul att höra att du är så nöjd! Tack så jättemycket för den fina rekommendationen.
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Kruthare måleri AB
    Bra och snabbt bemötande i offertprocessen.

Jobbet påbörjat på utsatt tid. Jobbet avslutat på utsatt tid.

Slutpriset låg inom ramen för offerten. Inga konstigheter eller överraskningar.

Proffisga och duktiga svenska målare.

Mycket nöjd!!
    2017-09-18 Kruthare AB svarar Patrik N
    Hej Patrik
    Superkul att du är nöjd med allt från första kontakt till fakturerat arbete! Det är bara att du hör av dig om det skulle vara något eller om du behöver hjälp med något mer framöver.
  • Robert H
    Robert H skrev om Kruthare måleri AB
    Kruthare måleri AB, rekomenderar vad som är bäst för dig och inte vad som är dyrast på marknaden.

Det är proffisonella i sitt agerande oavsett storlek på entreprenaden. De är det självklara valet av målerientreprenör.
    2017-09-15 Kruthare AB svarar Robert H
    Hejsan Robert
    Superkul att du är nöjd med oss på Kruthare! Ja vi försöker alltid rekommendera det som är bäst för våra kunder och strävar alltid efter att bemöta våra kunder så som vi vill bil bemötta själva. Det är kul att du har uppmärksammat det!
  • Emil S
    Emil S skrev om Kruthare måleri AB
    Vi fick hjälp av Kruthare och målaren Björn i samband med renovering av vårt nyköpta hus i Sollentuna. Björn var inte bara yrkesduktig utan även väldigt service minded och trevlig. Vi pressa på med deadline, Björn höll lugnet och avslutade jobbet i tid. Rekommenderas!
  • Emma L
    Emma L skrev om Kruthare måleri AB
    Jättebra och pålitliga! Kommer i tid. Gör klart jobbet bra i tid.
  • Göran G
    Göran G skrev om Kruthare måleri AB
    Den bästa hantverkare vi någonsin anlitat. Tydlig offert, vänligt och proffsigt bemötande, bra dialog under arbetets gång, hundraprocentigt resultat på angiven tid till angiven kostnad.
  • Christer E
    Christer E skrev om Kruthare måleri AB
    Killen från Kruthare gjorde ett mycket bra jobb i vår hall (spackling och målning).
    Han var dessutom mycket trevlig att ha att göra med.
  • Tony B
    Tony B skrev om Kruthare måleri AB
    Trevligt bemötande av båda målarna!
    Proffsigt utfört arbete!

Måttbandsvägen 12, 187 66 Täby