Kruthare måleri AB

www.kruthare.se
  • Badge2018
Llama 08-509 242 77 Compartir

About company

Kruthare AB är ett renodlat måleri med mycket skickliga målare och stor passion för det vi gör. Vi utför flera sorters måleriarbeten både inne som ute! Kommunikation är A och O för ett lyckat projekt. Det vet vi! Och vi vill att du ska känna att du har koll och kan ställa frågor från första kontakt till slutfört arbete. ...

46 omdömen om Kruthare måleri AB

Mathias S
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Kruthare genomförde målningsarbete och mindre snickeriarbete i min bostad. Förutom att dom höll tidplan, budget och genomförde ett väldigt gediget och hantverksmässigt starkt arbete var dom kommunikativt starka med ett stort engagemang. Jag kan varmt rekommendera dom.

Svar från Kruthare måleri AB

Tack för feedback Mathias. Det var ett nöje att utföra arbetet åt dig.

Stig Daniel J
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Vi är mycket nöjda med utfört arbete av Kruthare! Jobbet bestod av spackling och grundmålning av väggar, målning av fönsternisch och dörrkarm, målning av tak samt tapetsering. Proffsigt bemötande och proffsigt utfört!

Svar från Kruthare måleri AB

Vad roligt att höra att ni är nöjda med oss.

Harri N
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Kruthare utförde ett fantastiskt fint arbete. Kvalitet genomsyrade hela projektet. Städat och fint. Vi rekommenderar de!

Svar från Kruthare måleri AB

Vad härligt, täck för berömmet, vårt motto är 100% nöjda kunder.

Barbro T
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Målning kök, väggar o tak. Jättetrevlig o duktig målare. Mycket bra bemött av företaget. Helnöjd.

Svar från Kruthare måleri AB

Tack Barbro för dina fina ord, Jag ska vidarebefodra dessa till berörd målare.

Sven Stefan H
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Kruthare gjorde ett väl utfört jobb med vårt kökstak, vi är mycket nöjda

Björn Å gillar detta
Svar från Kruthare måleri AB

Vad glada vi blir att ni är nöjda.

Johanna P
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Jättesnabba svar , proffsigt utfört jobb av trevlig personal som jobbade snabbt och snyggt och städade väl efteråt. Rekommenderas!

Svar från Kruthare måleri AB

Det glädjer oss mycket att ni är nöjda med oss. Tack.

Thomas K
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Lasering av 1,5 plans villa och en del snickeriarbete på fasad/tak. Utmärkt bemött. Arbetet gjordes mycket väl och med hög kvalitet. Beredvillighet att komplettera med ytterligare arbete när sådant kom i fråga. Exceptionellt kompetent, trevlig, vänlig målare som aldrig såg några problem.

Svar från Kruthare måleri AB

Tack Thomas för de vänliga orden.

Carl Jonas Erik B
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Noggrant och snyggt jobb, de förstod hur jag ville ha det.

Svar från Kruthare måleri AB

Tack Carl Jonas. Roligt att allt blev precis som ni ville ha det.

Anette K
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Allt skedde som förväntat. Trevliga och kompetenta!

Svar från Kruthare måleri AB

Tack Anette, kul att ni är nöjda

Cecilia Elisabet L
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Bra service, lätt att kontakta, fick svar snabbt. Enkelt att godkänna offerten digitalt. Arbetet väl genomfört, trevlig personal!

Svar från Kruthare måleri AB

Tack Cecilia. Alltid roligt med positiva omdömen.

Michael H
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Kruthare var trevliga och tillmötesgående från start till slut. Arbetarna var lyhörda och förklarade vad som skulle göras på ett lättbegripligt sätt och hann färdigt i god tid. Vid nästa uppdrag är det Kruthare jag vänder mig till först.

Svar från Kruthare måleri AB

Tackar tackar Michael. Vi åtar oss gärna ert nästa uppdrag.

Bengt Leif-Göran K
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Proffsigt förberedelsearbete i samband med offert och kontakter därefter. Arbetet känns noga planerat så här långt. F.n. har vardagsrumsrenovering genomförts. Nu återstår målning av hus senare i vår/försommar. Målarna har utfört ett alldeles utmärkt arbete. Tidsramar har hållits till 100 %. Man har varit mycket lyhörda, trevliga, kunniga och en mycket hög serviceinställning. Och inte minst fullständigt lojala till att projektplan klaras både i tid och i kvalité.

Svar från Kruthare måleri AB

Hej Det är alltid lika roligt att få en så fin recension! Tack! Ja vi strävar alltid efter att vara lyhörda och att ha en hög serviceinställning. Det är tack vare det och fina recensioner som vi kan fortsätta att leverera i tid och med hög kvalitet. Vi hörs av när det närmar sig för utomhusmålningen 😊

Peo K
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Dom utförde ett helt perfekt jobb och inom den tidsram som var avtalad med god marginal.

Christina C
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Trevligt och proffsigt bemötande samt väl utfört arbete vid ommålning av vår husfasad!

Barbro T
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Tapetsering och nytt golv i 2 rum. Bra och trevliga hantverkare. Mycket bra jobb. Mycket bra bemötande.

Peter H
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Mkt noggrann målare. Gediget underarbete. Rekommenderas starkt.

Jan M
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Kompetenta, professionella och mycket pålitliga. Lämnar ett snyggt och perfekt jobb efter sig!

Ann Mari C
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Måleri o lite snickeriarbete. Proffsigt bemötande och mycket bra servicekänsla och vilja att göra sitt bästa för att uppfylla våra krav och önskemål.

Stefan S
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Målning och underarbete av tak och väggar Bra bemötande och proffsiga målare. Ett kanon resultat kan varmt rekommendera kruthare måleri.

Jim H
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Tapetsering av både papp och struktur. Målning av både stora ytor och komplexa såsom runt fönster, bokhylla, kökssnikerier etc etc. Jobbet utfördes professionellt och med omtanke om resultatet, kan sammanfattas med att du får vad du betalar för och kan varmt rekommendera Kruthare om result och kundnöjdhet är det viktigaste.

Christina Å
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Tapetsering av en vägg som var lite komplicerad samt mönstertapet. Vi blev grymt imponerade! vi kommer att rekommendera er till alla vi känner!

Brf S
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Mycket trevligt bemötande och mycket väl utfört jobb, vi är jättenöjda!

Göran N
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Min fru och jag köpte tapetsering av vägg. Jag fick känslan att man var tveksam till att ta jobbet. Jag tyckte att man tog bra betalt för tapetsering av en vägg men vi är mycket nöjda med utförandet. Målaren arbetade snabbt men noggrant och var dessutom mycket trevlig så vi kan gärna rekommendera måleriet.

SGW Sweden AB A
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Väl utfört arbete! Kan rekommendera dem igen!

Stefan B
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Mycket bra utfört måleriarbete när vi målade om huset.

Christian J
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Jättebra bemötande innan uppdraget, och sedan ett väldigt väl utfört jobb. Rekommenderas!

Camilla E
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Målade tak och väggar invändigt Kök+Hall+Trapp+Allrum. Bra bemötande, höll vad de lovade och snabba att anpassa sig då vi vid start insåg att en rörmokare måste in för att lossa på ett av elementen. Måna om att göra ett bra jobb. På det hela taget mycket bra. Upplevdes lite åt det dyra hållet och arbetet kunde ha genomförts lite snabbare. Det tog 7.5 arbetsdagar och min uppfattning är att man kan trimma det något och därför blir det betyget 4/5.

Åke H
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Begärde in offert på målning av innertak och tapetsering. Fick offerten snabbt som var på en bra prisnivå. Arbetet utfördes på utlovad tid och med bra kvalitet. Sammanfattningen är bra service och professionellt utförande

Cecilia H
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Fick tips om att Kruthare kan göra väggmålningar efter önskemål. Tonåringen blev superglad över sin fondvägg med favoritlagets klubbmärke! Många avundsjuka kompisar. Trevligt bemötande och väl utfört arbete.

Anna-Maria N
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Noggrant och väl utfört arbete. Trevligt bemötande och kunniga målare. Vi är mer än nöjda!

Ricardo G
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Constrolux AB har haft ett väldigt bara sammarbete med Kruthare måleri AB. Våran upplevelse av Kruthare måleri AB har varit väldigt professionellt. Detta är varför vi på constrolux AB recomenderar Kruthare måleri AB.

Charlotte I

Trevliga, punktliga & höll budget

Oriana R
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Vi kan varmt rekommendera Kruthare måleri. De spacklade och målade om flera rum hos oss i september och vi blev så nöjda. Deras målare var noggrann, ordningsam och oerhört professionell. Vi har några fler rum som ska målas så vi kommer definitivt att anlita dem igen!

Karin B
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Är väldigt nöjd med jobbet som Kruthare utförde. De fick i uppdrag att måla vardagsrum och tak samt byte av taklister. De är trevliga, utförde jobbet noggrant och lämnade välstädat och prydligt. Jag rekommenderar verkligen detta måleri!

Jan Tomas B
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Renovering av ett sovrum, målning tak, väggar samt tapetsering en fondvägg. Inläggning av heltäckningsmatta. Bra kontakt innan , under samt efter utfört arbete Vi är mycket nöjda med allt

Mathias A gillar detta
Svar från Kruthare måleri AB

Vad roligt att du är nöjd med allt! Hoppas att ni får en riktigt God Jul och Gott Nytt År!

Hans E
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Bra offert med rådgivning, håller tiderna fördelaktigt, trevlig personal. Absolut toppklass på allt

Mats A
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Målning av 2 sovrum Mycket nöjd!

Mathias A gillar detta
Svar från Kruthare måleri AB

Hej Mats Vad roligt att du är mycket nöjd med målningen och tack för din rekommendation!

Björn H
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Målning av villafasad: Bra och utförlig offert. Snabba att svara på frågor. Höll tidsplanen bra (med hänsyn till vädret). Mycket trevlig personal och, såvitt vi kan bedöma, ett mycket bra och noggrant utfört arbete. Vi känner oss mycket nöjda med Kruthare Måleri.

Svar från Kruthare måleri AB

Ååå vad roligt att höra Björn. Tack så mycket också för de fina orden. Ni är alltid välkomna att höra av er framöver!

Nicklas L
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Vi behövde måla om vår villa (med ett garage och en bod). Vi är oerhört nöjda med resultatet. De var tydliga (t ex att de inte skulle komma i morgon för det blir nog regn). De var trevliga. Men viktigaste av allt var att de är skickliga. Vi kan varmt rekommendera Kruthare.

Svar från Kruthare måleri AB

Hej Nicklas Väldigt kul att höra att du är så nöjd! Tack så jättemycket för den fina rekommendationen.

Patrik N
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Bra och snabbt bemötande i offertprocessen. Jobbet påbörjat på utsatt tid. Jobbet avslutat på utsatt tid. Slutpriset låg inom ramen för offerten. Inga konstigheter eller överraskningar. Proffisga och duktiga svenska målare. Mycket nöjd!!

Svar från Kruthare måleri AB

Hej Patrik Superkul att du är nöjd med allt från första kontakt till fakturerat arbete! Det är bara att du hör av dig om det skulle vara något eller om du behöver hjälp med något mer framöver.

Robert H
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Kruthare måleri AB, rekomenderar vad som är bäst för dig och inte vad som är dyrast på marknaden. Det är proffisonella i sitt agerande oavsett storlek på entreprenaden. De är det självklara valet av målerientreprenör.

Svar från Kruthare måleri AB

Hejsan Robert Superkul att du är nöjd med oss på Kruthare! Ja vi försöker alltid rekommendera det som är bäst för våra kunder och strävar alltid efter att bemöta våra kunder så som vi vill bil bemötta själva. Det är kul att du har uppmärksammat det!

EMIL S
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Vi fick hjälp av Kruthare och målaren Björn i samband med renovering av vårt nyköpta hus i Sollentuna. Björn var inte bara yrkesduktig utan även väldigt service minded och trevlig. Vi pressa på med deadline, Björn höll lugnet och avslutade jobbet i tid. Rekommenderas!

Emma L
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Jättebra och pålitliga! Kommer i tid. Gör klart jobbet bra i tid.

Göran G
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Den bästa hantverkare vi någonsin anlitat. Tydlig offert, vänligt och proffsigt bemötande, bra dialog under arbetets gång, hundraprocentigt resultat på angiven tid till angiven kostnad.

Christer E
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Killen från Kruthare gjorde ett mycket bra jobb i vår hall (spackling och målning). Han var dessutom mycket trevlig att ha att göra med.

Tony B
Escribió sobre Kruthare måleri AB

Trevligt bemötande av båda målarna! Proffsigt utfört arbete!