Kryssningar.se del av Go Cruising

Kryssningar.se del av Go Cruising

• BadgeTwoYears
4.3
Boka Ring 08-509 230 70 Dela

Välkommen till Kryssningar.se! Älskar du kryssningar precis som oss? Eller väntar du på att får göra din premiärkryssning? Oavsett vilken erfarenhet du har av att kryssa dig fram längs med världens alla hav så har vi något för dig. Vi på Kryssningar.se har förmedlat kryssningar sedan 1988. Vi erbjuder alltid öppet köp och...

150 omdömen om Kryssningar.se del av Go Cruising

Inger Maria Helena H
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Trevlig och hjälpsam personal. Snabb återkoppling.

Karin E
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Mimmi på Go Cruising är alltid outstanding!

Bo Christer Olof H
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Utflykterna var inte värda priset för dem. Man ändrade tiden på en utflykt så vi skulle infinna oss på uppsamlingsplatsen redan kl 07.00. När vi kom dit kl 07.00 fick vi veta att den var inställd. Vi fick tillbaka pengarna men ingen kompensation. En utflykt var med lunch som vi fick hämta i plastförpackning och innehållet var inte värt pengarna. Stor dyr besvikelse.

Sune Karl-Erik D

Fin upplevelse , varmt och skönt. Bra service. Mycket att göra på båten

Johan B
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Snabba svar och hjälpsamma. Skickade ut påminnelser och bra tips.

Pia H
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Vår kontakt Helene Prising var väldigt hjälpsam o tillmötesgående. Utflykterna levde inte upp till vad som stod tyvärr. Hamnarna otroligt tråkiga, containerhamnar. Vi förväntade oss karibiska välkomnade hamnar med färger o karibisk musik som vi fick på vår tidigare kryssning med annat företag. Båten var fin men personalen pratade knappt engelska utan mest spanska o köerna var oändliga vid buffén.

Gunilla H
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Det mesta fungerade mycket bra under resan. Hotellet i LA var ett motell som visserligen låg hyfsat centralt på Hollywood Boulevard men med många uteliggare i området. Det var också oerhört lyhört med andra gäster som pratade högt mitt i natten, sirener mm. Däremot mycket bra att kunna promenera ner till Downtown och nära till tunnelbanan.

Magdalena A
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Bra och professionellt bemötande hela vägen, från ax till limpa.

Eva H

Trevlig personal xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Peter Mikael C
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Hade aldrig varit på kryssning och resan blev mycket bra över min förväntan. Fantastisk service ombord, fantastik mat och dryck. Åkte business class på flyget pga av den långa resan, hade utsideshytt och vi hade dryckespaket, så behövde aldrig ta fram plånboken ej heller betala nåt när vi klev av fartyget. Det bästa med resan var att gå igenom Panama kanalen, en fantastisk upplevelse.

Per Olof Leif K
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Kunde fått bättre information om dollar kredit vi fick och vad bäst man kunde använda det till. När vi fick reda på det, på fartyget, så var de bästa och främsta utflykter slutsålda. Annars var vi nöjda.

Henri Eerik R
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Fly&cruise. Trevliga och väldigt hjälpsamma.

Emma Celine E
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Det var så mycket bättre än förväntat, så himla trevlig personal, lätt att få hjälp vid frågor, trevligt med uppföljning efter kryssningen med vykort. Vet inte mer vad jag ska säga, superbra!

Bente P

Jag hade bara kontakt med Mimmi på Go Criising

Ylva Birgitta Madelaine J
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Kryssning i Franska Polynesien. Vi är helnöjda med allt :-)

Lena E
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Hytt, under hållningen var bra och två av tre utflykter som vi köpte till var bra. Den tredje var när vi köpte en fyra timmars utflykt som slutade vid flygplatsen. De satte oss på fel buss där de pratade franska och spanska fast vi var bokade på en engelsk tur. Detta strul resulterade i att vi fick byta buss och med det missade vi det första stoppet. Det har vi reklamerat i januari, vi har nu den 3 April inte ens fått svar från MSC. Där till var maten inte bra fast vi betalat extra för att sitta i en resturang. Vi åt lunch i Buffen någon gång och det var bättre mat där.

Björn K
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Allt ombord på fartyget funkade perfekt. Strul vid utresan pga strejker inom LuftHansa vilket löstes fint av GoCruising. Mer strul med LuftHansa på hemvägen. Flyget var ca 15 minuter sent vid ankomst San Diego men nästan 1,5 tim sen vid avresa med påföljd av missat flyg i Munchen. Enligt LuftHansa appen var jag ombokad till plats 3A på flyget till Stockholm. Innan ombordstigning blev jag nedgraderad till Economy Class (OK, med en liten voucher). Men enligt min kollega som fick plats i Business Class fanns det gott om lediga...

Emma A
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Louise Ahlbin, säljare i Ängelholm, gav exceptionell service och svarade på alla våra frågor på ett exceptionellt sätt.

Rolf Tommy J
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Vi hade kontakt med Veronica Jacksson som var mycket trevlig och kunnig. Hon återkom hela tiden med de besked som hon lovat att återkomma med. Då det var vår första kryssning förräntade vi oss råd av Kryssningar.se avseende lämplig storlek på kryssningsfartyg, lämpligt bolag, etc och det fick vi på ett bra sätt. Vi reste med Celebrity Cruises (Reflection) i Östra Karibien och vi blev otroligt nöjda.

Eva N
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Proffsigt och trevligt bemötande av tjejerna på Kryssningar.se. Våra förväntningar uppfylldes. Vi var fyra personer som åkte på en tre nätters kryssning med MSC från Miami till Bahamas. Vi blev både förvånande och undrande varför vi fick sitta vid samma middagsbord som en annan svensk familj?! Vi hade önskat att vi fyra fick ett eget bord. En härlig och fin upplevelse.

Marianne P
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Kryssningen med Independens of the sea var helt suverän.Allt ombord personal o service mat mm var utmärkt.Vi hade trassel med bagaget men Mimmi o de andra var verkligen hjälpsamma.Kan verkligen rekommenderas.

Mikael D
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Vi var på en kryssning genom Panama kanalen. Mycket bra och intressant kryssning. Allting fungerade enligt planerna. Rekommenderar Go Cruising om man planerar att åka på kryssning någonstans

Lars H
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Det man mest kommer ihåg var den eländiga resan med Air France med bla 24 timmar försening. Själva kryssningen var bra och levde upp till mina förväntningar. Det som ej motsvarade .mina förväntningar var Jamaica och Bahamas landstigningar.. Det bästa var sightseeing i.Miami med en fantastisk guid.

Monika P
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Ett fantastiskt gäng -Alltid lika hjälpsamma, serviceminded och positiva, - de har bred kunskap om olika utbud, lyssnar av och kommer med förslag De har hjälpt oss i flera år, nu senast med vår kryssning till ABC öarna som var fantastiskt 🌴 Hälsningar Monika

Anne-Louise H
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Vi hade ingen kontakt alls mer än via mail. Vi hade en fantastisk kryssning men hade lika gärna kunnat boka direkt med fartyget.

Svar från Kryssningar.se del av Go Cruising

Hej Ann-Louise, härligt att höra att ni hade en fantastisk kryssning och jag hoppas att ni blev glada över biljetterna och bagageband och praktiskt information som ni fick hemskickat innan er kryssning. Detta är något som rederiet inte gör samt att om ni skulle haft frågor så har vi alla varit på kryssning till jämförelse om ni ringer rederiets call center där många inte ens har varit ombord på ett fartyg. Fördelen är också att det är samma eller lägre pris att boka genom oss jämfört med rederiet och då får ni vår service, om ni vill ha den, helt på köpet :-)

Robert E
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

vi blev bra bemött Fantastisk kryssning Lite otur med vädret.

Ingmarie G
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Trevlig båt. Lite tråkiga stop de första. Frukosten kunde haft större variation

Dan R
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Mycket bra bemötande och väldigt trevliga. Resan blev lyckad.

Marie W
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Trevligt bemötande av personalen på Go Cruising. Resan i sin helhet var bra förutom Dålig Wi-Fi på båten gick inte att betala med kreditkort. Var tvungen att ta ut kontanter för att kunna betala. Hyttnyckeln fungerade inte eftersom uppkopplingen från båten till banken inte fungerade. Vi fick gå till receptionen varje dag ibland flera gånger per dag för att kunna använda nyckeln i barerna bl a.. så vi har säkert tillbringat en halv dag i receptionen.

Solveig K
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Jag blev fantastiskt bra bemött av tjejerna på Go Cruising inför resan, +10 till dem. Eftersom detta var vår första kryssning hade vi inga särskilda förväntningar. Fartyget var jättefint och hytterna var väldigt välplanerade. Det var bra väder och inte för varmt. Däremot upplevde vi att ljudnivån i de allmänna ytorna var alldeles för hög på kvällstid, så vi valde att inte vistas där. Vi avslutade resan med en utflykt i Miamiområdet på hemresedagen.

Svar från Kryssningar.se del av Go Cruising

Tack för återkoppling och ditt fina omdöme. Du har helt rätt att ljudnivån ibland kan vara lite hög just på MSCs fartyg. De har oftast riktigt bra priser men riktar sig främst till barnfamiljer och europeer som vill hålla igång. För att få en lugnare kryssning finns det exempelvis rederier med mindre fartyg likt Regent och Oceania eller så kan man välja något av de större som inriktar sig mer till den vuxna publiken likt Holland america och Princess cruises. Härligt att höra att ni hade en bra resa.

Eugen G
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

det var för lyxig upplevelse, men nöjda att vi har gjort detta

Lena A
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Allt löpte på bra. Från det vi beställde år kryssning med RC Serenade on The Seas till avresedagen då vi fick ett kitt med bl.a. biljetter och andra bra saker till resväskor m.m.

Eva B
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Jag är mycket nöjd med hela resan, kontakten jag fick med tjejerna på Go Cruising och den hjälp de gav mig både innan och under själva resan!

Rut R
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Kryssningen var en positiv upplevelse, både vistelsen på båten samt besökta badstränder med vit sand och klart vatten. Temperaturen var härlig både på land och i vattnet. Resan flöt på bra utan något problem, En trevlig upplevelse som kan rekommenderas.

Monica D
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Mimmi är alltid superproffsig. I övrigt kändes resan mer som att vi reste med NCL. Vi hade en reseledare med som var väldigt trevlig men jag hade önskat att han kanske hade gjort mer för att föra samman gruppen (tex en gemensam middag där vi hade träffat övriga resenärer) Vi åkte med nya superlåten Viva över Atlanten. Båten var ny och fräsch , superbra service men personligen tyckte jag att den var lite opersonlig.

Leif Arne Christer M
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Allt var över förväntan. Vänligt och proffsigt bemötande. Jag/Vi hade inga förväntningar, ville uppleva något nytt, och det fick vi. Lugnt avslappnande, otroligt god mat, lätt att hitta på båten, små uppträdande och aktiviteter på många platser. Dock....otroligt hög ljudnivå. Uppträdande i teatern ännu högre ljudnivå Vi köpte en all inclusive resa på båten, flyg, hotell till och från båten.. Jag kan och gör varmt tekomemdera resan ocj båten

Ulla N
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

De bokade utresan från Luleå alldeles för tidigt fick för lång väntan på Arlanda,.

Nilsson S
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Från första kontakt fick jag all den information jag behövde. Snabba svar och familjärt bemötande.

Irene F
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Fantastiskt att ha egen färdledare med på hela resan!!! På Kryssningar.se är inget omöjligt, vill man ha nåt speciellt så får man det. Ett flexibelt bolag med kunden i fokus.

Eva J
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Bra att prata med och mycket positivt peis

Rolf A
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Bra service och lätt att boka det vi ville ha!

Sture J
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Dom fixade så all fungerade bra. Bra guider på stadsrundturen

Karl S
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Vi blev mycket väl bemötta av kryssningar, tack för det.

Sven N
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Fantastisk personal i stora matsalen, alltid glada och hjälpsamma.. lika också hyttpersonalen. Bra och trevliga ställen vid alla stopp.

Jan M
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Stora kunskaper om kryssningsvärlden och trevligt bemötande

Kristin K
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Mimi gav utmärkt service när vi bokade resan

Jessica C
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Otroligt kunniga, snabba med svar. Ett tight gäng som man alltid kan nå, även ute på resa. Dom visar riktig fingertoppskänsla med hela paket, föreslår bra flyg, fina hotell före och efter, transfer osv. Har gjort prisjämförelser ibland men Kryssningar.se/Go Cruising har alltid blivit det bästa valet. Snyggt när man kommer hem från en lyxkryssning och har ett handskrivet vykort i brevlådan -Välkommen hem!

Per Magnus N

Bra info, Bra personal, lätt att hitta kryssningar Trevliga resor

lotus Travel Ab U
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

Bra och snabb återkoppling vid frågor.

kerstin W
Skrev om Kryssningar.se del av Go Cruising

En jättebra och trevlig resa , vi fick så bra hjälp när vi bokade resan av en underbar och hjälpsam personal 💕