KS Måleri

KS Måleri

Välkommen till KS Måleri!
Vi är Mästare i Vårt hantverk. Målarmästare Krzysztof Stepinski är medlem i mästarregistret.

Vi utför all typ av målning och arbetar i stor Stockholm med omnejd.

Våra tjänster:
•Invändig målning
•Utvändig målning
•Tapetsering
•Fönsterrenovering
•Trapphusmålning
•Nyproduktion

Går gärna in och besök vår facebooksida och Instagramsida.

Ni är varmt välkomna att höra av er för frågor eller funderingar.

Läs vad 30 kunder tycker om KS Måleri 2

2022-08-06 Verifierad kund
    Går att lita på. Proffsigt jobb. Håller tider. Talar perfekt svenska
    2022-08-03 Verifierad kund
    Väldigt bra bemött. Bättre än mina förväntningar. Väldigt noggrann utvändig fasad målning. Väldigt nöjd.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Trevliga, snabba och duktiga!
    Vi är verkligen nöjda med KS Måleri och resultatet!
    2022-06-27 Verifierad kund
    KS Måleri renoverade vår lägenhet (golv och väggar samt lister och dörrar) under våren 2022. Allt sköttes professionellt från början till slut. Trevligt och korrekt bemötande samt lätta att nå vid behov. Arbetet utfört mycket väl samt att offerten speglade verkligheten, dessutom avslutades arbetet inom given tidsram. Vi kommer utan tvekan att anlita KS igen vid framtida renoveringar.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Inga problem alls. KS Måleri målade om yttersidan på vår 1,5- plans villa.
    Snabb offert, som var lättförståelig. Krille kom och informerade om vad som skulle ske och när.
    Treviig personal.
    Vi är helnöjda.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Jag kan rekommendera KS måleri till alla!
    Alltid trevligt bemötande samt toppkvalitet på utförda arbeten!
    2021-12-20 Verifierad kund
    Supernöjd!!

Noggrant genomfört, allt enligt tidsplanen, bra pris. Kommer anlita dom igen!
    2021-10-27 Verifierad kund
    Har precis använt KS måleri. Jag hade väldigt slitna fönster som krävde mycket jobb. Jag har mötts av fina fönster efter deras arbete, kommunikationen har varit mycket bra och fått snabba svar när jag sökt dem. Kan varmt rekommendera dom 😊
    2021-10-27 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande.
    Lätt att få kontakt.
    Höll tidsplanen både starttid och hur lång tid det tog.
    Arbetsplatsen var städad efteråt.
    Utförande som överenskommet och med god kvalitet.
    Jag kan rekommendera firman.
    2021-10-07 Verifierad kund
    Trevliga och glada. Utförde arbetet på utsatt tid.
    2021-09-27 Verifierad kund
    Levererade exakt det Krille sa, flexibel och lösningsorienterad.
    2021-09-22 Verifierad kund
    Snabba och duktiga killar som var hos oss och målade.
    2021-08-12 Verifierad kund
    Vi har anlitat KS Måleri för ommålning av husfasad. Då vi fick så gott intryck av dem valde vi även att anlita dem för ommålning inomhus inklusive lackering av dörrar - perfekta resultat!
    Killarna på KS Måleri är verkligen toppen, de är vänliga och tillmötesgående, professionella och mycket duktiga på det de gör.
    Fantastiskt nöjda! Vi ger dem våra varmaste rekommendationer.
    2021-07-20 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande! Jag fick en uppdragsbeskrivningen samt en uppskattning på vad jobbet skulle kosta innan, och så fort det var något som avvek från det så diskuterade vi fram den bästa lösningen för just min lägenhet och vad det i så fall skulle kosta extra. Den bästa lösningen behövde inte alltid vara den dyraste. Slutresultatet blev superbra!
    2021-06-29 Verifierad kund
    Bra personkontakt och noggrann tvätt fasad av denna 100 åriga fastighet- fin slutfinish och ok tidsram. Gällde sålunda målning fasad-fönster av sekelskiftets hus.God uppstädning.
    2021-06-29 Verifierad kund
    Snabba, duktiga och trevliga. Höll deadlines och budget! Tog helhetsansvaret för målning av hela huset samt renovering av en fasad med hjälp av underentreprenör.
    2021-06-28 Verifierad kund
    Bra finish, trevlig och lätt person att ha att göra med.
    2021-06-28 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med KS Måleri. Trevliga målare, noggranna. Allt skedde enligt planen och resultatet är toppen!
    2021-06-21 Verifierad kund
    Snabba och duktiga! Trevligt bemötande.
    2021-06-20 Verifierad kund
    Krille var superenkel att ha att göra med. Jag skickade bild på de rum jag ville få målade samt vilken färgkod jag önskade. Krille föreslog en dag i nästa vecka och som funkade för mig. Målningen utfördes punktligt, trevligt och helt enligt förväntan.
    2021-06-19 Verifierad kund
    Mitt ärliga och uppriktiga svar är att jag trots att jag söker efter dem inte finner en enda anmärkning mot KS.
    Uppdraget var att måla om en del av vårt hus.Hade spanat året före på målningsarbeten som utfördes i området och lagt märke till KS. Våra förväntningar var naturligtvis höga och de infriades. Dessutom utfördes arbetet i tid, noggrant och hänsynsfullt. Krille själv var dessutom en trevlig person att ha att göra med. I efterhand ångrar vi att vi inte hade givit honom ett än större uppdrag. Vi rekommenderar honom varmt till alla.
    mvh
    Claes von Hofsten
    2021-06-19 Verifierad kund
    Levererar enligt överenskommelse och gör jobbet bra.
    2021-06-19 Verifierad kund
    Väldigt bra initial kontakt, kunniga med fokus på detaljer. Offerten var bra, noggrant specificerad med plats för dialog ytterligare detaljer.

Utmärkt genomfört arbete inom utsatt tid. De kom i tid på morgonen, väl förberedda och med all utrustning på plats. Eventuella frågor avhandlades snabbt och smidigt. Proffesionellt och effektivt utförande.
    2021-06-18 Verifierad kund
    Trevligt o proffsigt bemötande. Noggrannhet till max. Så otroligt nöjd. Rekommenderas stort!!!
    2021-06-17 Verifierad kund
    Målning av väggar och tak i kök. Gick snabbt och uppfyllde våra förväntningar.
    2021-06-16 Verifierad kund
    Trovärdiga och professionella! Rekommendera högt!
    2021-06-16 Verifierad kund
    Vi har anlitat företaget ett antal gånger och varit lika nöjda med allt både bemötande och det utförda arbetet och kommer att anlita dem igen när vi behöver den typen av hantverkare.
    OBS! Jag har fyllt i denna men klickade på "spara på facebook"
    men eftersom jag inte är med där vet jag inte om ni fått det formuläret.
  • Daniel K
    skrev om KS Måleri
    2021-06-16 Verifierad kund
    Grym bra målare som håller vad han lovar samt lämnar bra resultat.
    2021-06-16 Verifierad kund
    Mycket seriösa och tar reda på vad man önskar och utförandet är av högsta kvalitet.
    Ommålning av villa,ommålning av altanstaket på landställe och ommålning av lunchrum på företag.
    Kan stark rekommendera KS måleri.
    2021-06-16 Verifierad kund
    KS Måleri visade sig vara både mycket trevliga och duktiga målare som dessutom höll tidsplanen perfekt när de målade vår sommarstuga. Mycket positivt intryck!