KS Måleri

KS Måleri

Välkommen till KS Måleri!
Vi är Mästare i Vårt hantverk. Målarmästare Krzysztof Stepinski är medlem i mästarregistret.

Vi utför all typ av målning och arbetar i stor Stockholm med omnejd.

Våra tjänster:
•Invändig målning
•Utvändig målning
•Tapetsering
•Fönsterrenovering
•Trapphusmålning
•Nyproduktion

Går gärna in och besök vår facebooksida och Instagramsida.

Ni är varmt välkomna att höra av er för frågor eller funderingar.

Läs vad 17 kunder tycker om KS Måleri 2

2021-07-20
    Proffsigt bemötande! Jag fick en uppdragsbeskrivningen samt en uppskattning på vad jobbet skulle kosta innan, och så fort det var något som avvek från det så diskuterade vi fram den bästa lösningen för just min lägenhet och vad det i så fall skulle kosta extra. Den bästa lösningen behövde inte alltid vara den dyraste. Slutresultatet blev superbra!
    2021-06-29
    Bra personkontakt och noggrann tvätt fasad av denna 100 åriga fastighet- fin slutfinish och ok tidsram. Gällde sålunda målning fasad-fönster av sekelskiftets hus.God uppstädning.
    2021-06-29
    Snabba, duktiga och trevliga. Höll deadlines och budget! Tog helhetsansvaret för målning av hela huset samt renovering av en fasad med hjälp av underentreprenör.
    2021-06-28
    Bra finish, trevlig och lätt person att ha att göra med.
    2021-06-28
    Vi är jättenöjda med KS Måleri. Trevliga målare, noggranna. Allt skedde enligt planen och resultatet är toppen!
    2021-06-21
    Snabba och duktiga! Trevligt bemötande.
    2021-06-20
    Krille var superenkel att ha att göra med. Jag skickade bild på de rum jag ville få målade samt vilken färgkod jag önskade. Krille föreslog en dag i nästa vecka och som funkade för mig. Målningen utfördes punktligt, trevligt och helt enligt förväntan.
    2021-06-19
    Mitt ärliga och uppriktiga svar är att jag trots att jag söker efter dem inte finner en enda anmärkning mot KS.
    Uppdraget var att måla om en del av vårt hus.Hade spanat året före på målningsarbeten som utfördes i området och lagt märke till KS. Våra förväntningar var naturligtvis höga och de infriades. Dessutom utfördes arbetet i tid, noggrant och hänsynsfullt. Krille själv var dessutom en trevlig person att ha att göra med. I efterhand ångrar vi att vi inte hade givit honom ett än större uppdrag. Vi rekommenderar honom varmt till alla.
    mvh
    Claes von Hofsten
    2021-06-19
    Levererar enligt överenskommelse och gör jobbet bra.
    2021-06-19
    Väldigt bra initial kontakt, kunniga med fokus på detaljer. Offerten var bra, noggrant specificerad med plats för dialog ytterligare detaljer.

Utmärkt genomfört arbete inom utsatt tid. De kom i tid på morgonen, väl förberedda och med all utrustning på plats. Eventuella frågor avhandlades snabbt och smidigt. Proffesionellt och effektivt utförande.
    2021-06-18
    Trevligt o proffsigt bemötande. Noggrannhet till max. Så otroligt nöjd. Rekommenderas stort!!!
    2021-06-17
    Målning av väggar och tak i kök. Gick snabbt och uppfyllde våra förväntningar.
    2021-06-16
    Trovärdiga och professionella! Rekommendera högt!
    2021-06-16
    Vi har anlitat företaget ett antal gånger och varit lika nöjda med allt både bemötande och det utförda arbetet och kommer att anlita dem igen när vi behöver den typen av hantverkare.
    OBS! Jag har fyllt i denna men klickade på "spara på facebook"
    men eftersom jag inte är med där vet jag inte om ni fått det formuläret.
  • Daniel K
    skrev om KS Måleri
    2021-06-16
    Grym bra målare som håller vad han lovar samt lämnar bra resultat.
    2021-06-16
    Mycket seriösa och tar reda på vad man önskar och utförandet är av högsta kvalitet.
    Ommålning av villa,ommålning av altanstaket på landställe och ommålning av lunchrum på företag.
    Kan stark rekommendera KS måleri.
    2021-06-16
    KS Måleri visade sig vara både mycket trevliga och duktiga målare som dessutom höll tidsplanen perfekt när de målade vår sommarstuga. Mycket positivt intryck!