Kulturbrottet med Pyttar och Knott

2.0

3 omdömen om Kulturbrottet med Pyttar och Knott

Christina T
Skrev om Kulturbrottet med Pyttar och Knott

Kulturbrottet är ett sympatiskt vandrarhem/kursgård som jag besökt så gott som varje år sedan starten 1995. Fint beläget, trevliga rum, bra bemötande, goda möjligheter till självhushåll. Prisvärt. Jättebra kurser, jättefin plats!

lars e
Skrev om Kulturbrottet med Pyttar och Knott

Jag kan instämma i Michelles betygsättning av Kulturbrottet. Jag har också haft det mycket tveksamma nöjet att bo där en helg. Allt annat än en trevlig upplevelse. Känner igen det där med de smått maniska lapparna om allt eller inget. För att inte tala om "värdinnans" bemötande. Vi undrade hela tiden varför hon tog emot gäster överhuvudtaget. Det här stället ska man bara glömma. Konstigt att hon får driva vandrarhem. Tveksam om minus 5 är tillräckligt lågt.

michelle c
Skrev om Kulturbrottet med Pyttar och Knott

Jag kan INTE rekommendera Kulturbrottet. Vi bodde där i 4 nätter. Det var ingen rolig upplevelse. Hela stället är belamrat med lappar om vad man får och mest inte får göra. Man känner sig inte välkommen alls. Efteråt fick jag reda på att Kulturbrottet inte har någon licens att driva vandrarhem. Ger kulturbrottet minus 5 stjärnor.