Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Kungsholmen Kungsateljé

Kungsateljé

Sankt Göransgatan 65, 112 38 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Kungsateljé!

Vi på Kungsateljé ser alla våra kunder som unika och skräddarsyr efter dina önskemål. Med över 40 års erfarenhet och en stark passion för hantverket ser vi till att du blir allt annat än kort i rocken. Med modemedveten fingerfärdighet erbjuder vi ett helhetskoncept med kvalitativa skrädderitjänster.

De tjänster vi erbjuder är:
- Skrädderi
- Uthyrning till fest
- Showroom
- Måttbeställning
- Stilkonsultation
- Kemtvätt

Välkommen in till oss på Sankt Göransgatan 65 eller få dina plagg hemskickade direkt till dig!

Läs vad 9 kunder tycker om Kungsateljé

• Rasmus h skrev om Kungsateljé
    Otroligt duktig skräddare. Lämnade in mina kostymbyxor som hade ett stort hål vid sidan. Skräddaren var ärlig och sa att det fanns risk att det inte skulle bli bra, men när jag kom för att hämta dem så var resultatet perfekt. Underlova och överprestera står för Kungsateljen Läs mer
  • Karin L skrev om Kungsateljé
    Stans bästa och trevligaste skrädderi!
    Har gjort både stora och små omarbetningar av ytterplagg och har varje gång blivit mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Ingela K skrev om Kungsateljé
    Personlig och alltid mycket professionell service. Läs mer
  • Carl F skrev om Kungsateljé
    Väldigt nöjd med snabb kostym-justering! Läs mer
  • Sebastian G
    Sebastian G skrev om Kungsateljé
    Bäst i stan. Otroligt proffsiga. Högklassigt hantverk och mycket god service. Rekommenderas! Läs mer
  • Ingrid C skrev om Kungsateljé
    Är kund sedan många år. Kungsateljé är ett skrädderi som utför alla jobb professionellt och snabbt och dessutom till bra pris. Generösa öppettider och mycket vänligt och personligt bemötande gör att man lämnar all sömnad till dem, från fållning till mera avancerade ändringar av kläder. Sonen har även hyrt frack av Kungsateljé. Läs mer
  • Alva S skrev om Kungsateljé
    Snabb service och fint bemötande!:-) Läs mer
  • Rabia S skrev om Kungsateljé
    Bästa skrädderi i Stockholm bästa sevice & snabb och hög kvalitet Läs mer
    2018-11-30 Said B svarar Rabia S
    tack Rabia vi hopas att du är nöjd alltid
  • Donald B skrev om Kungsateljé
    Tog med min älskade ärvda frack, sjuttiofem år gammal, till Kungsateljén där den mästerlige skräddaren Said Bahhi gjorde underverk med den. Han är en trollkarl! Skavanker är nu åtgärdade och och passformen ändrad så att fracken sitter perfekt överallt på min kropp vars fason ändrats något under åren. Hantverksskickliga skräddare av Said Bahhis kaliber är sällsynta nuförtiden. /Donald Broady Läs mer

Sankt Göransgatan 65, 112 38 Stockholm