Alla kategorier Telekommunikation Norrbotten Luleå Kungshjorten Förvaltning AB

• Maiko S
    Maiko S skrev om Kungshjorten Förvaltning AB
  • Bosse S
    Bosse S skrev om Kungshjorten Förvaltning AB
    Jag har köpt flera mobiler här och kommer att återkomma som kund. Personalen och ägaren är kunniga och tillmötesgående och trevliga. Rekommenderas varmt.
  • Staffan T
    Staffan T skrev om Kungshjorten Förvaltning AB
    Urusel service och otrevligt bemötande. En elefant hade varit mer finkänslig. Produkterna duger inte ens attt använda som golv i en svinstia.
  • Johan S
    Johan S skrev om Kungshjorten Förvaltning AB
    Excellent service. Man har inte dom lägsta priserna, men jäklar vad bra dom är på att hantera reparationer och reklamationer. Deras service uppväger prisskilladen mot Elgiganten och övriga mer än väl!
  • rihe r
    rihe r skrev om Kungshjorten Förvaltning AB
    Vad säger man, ledaren gör företaget. Personal och Janne skapar relationer och service, det gör att jag inte bryr mig om att telefonen kostar 500 kr mer
  • Filip H
    Filip H skrev om Kungshjorten Förvaltning AB
    Extremt bra service, det var bara att knalla in med den 1.5 år gamla telefonen och de ville inte ens se garanti på den för att skicka den till service. Trevlig och kunnig personal som gärna hjälper till, åtminstonde för dig med sony ericsson mobil.

Västra Parkgatan 6, 972 41 Luleå