Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Kungsholmens Pizzeria

Kungsholmens Pizzeria

Celsiusgatan 9, 112 30 Stockholm — Visa karta

Välrenommerad Pizzeria i Hjärtat av Celsiusgatan.
Serverar lunch, pizzor (även glutenfria), kebabrätter, grillrätter, falafel och pastarätter. Har bland annat vunnit pris för bäst inredning enligt archipelag.se 2009.
En Pizzeria med ett gott rykte och Stockholms största pizzor till rimliga priser! Välkomna!
Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Kungsholmens Pizzeria:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.
Öppet just nu
Lör: 11:00-22:00
Sön: 10:00-22:00

Läs vad 11 kunder tycker om Kungsholmens Pizzeria

• Björn W
    Björn W skrev om Kungsholmens Pizzeria
    Stora och goda pizzor, luftiga och fräscha lokaler. Man får precis vad man kan förvänta sig. Det är ganska skönt ibland. Jag lägger på en reco extra av nostalgiskäl (käkade mycket här under början på seklet)
  • patrick i
    patrick i skrev om Kungsholmens Pizzeria
    riktigt stora pizzor!! lite mer råvaror och ni får en 5 i betyg
  • Tolga E
    Tolga E skrev om Kungsholmens Pizzeria
    Grymt(!) goda pizzor!
    Jag var in hit för att äta lunch och fick då möta en pizza som gjorde tallriken nästan helt obefintlig. Man får en riktigt stor pizza med färska råvaror och man blir verkligen mätt!
    Rekommenderas starkt!
    Jakob J gillar detta
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Kungsholmens Pizzeria
    Stans godaste kebabrulle? Kungsholmens Pizzeria borde byta namn till Kungsholmens Kebaberia då deras kebabrulle är nog den godase kebabrullen jag ätit.

Att den är galet stor så att man knappt kan få i sig hela gör inte saken sämre.

Superbra!
    Damon R, Tolga E, Noel H, Tobias B gillar detta
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Kungsholmens Pizzeria
    Fina pizzor och jag gillar det flottiga... Trevlig personal men förmodligen olika kockar då de får så varierade betyg. Jag kommer att komma tillbaka och äta mer, helt klart.

Betyg en 3a från mig (nästan 4a)
    Tolga E gillar detta
  • isak a
    isak a skrev om Kungsholmens Pizzeria
    stans sämsta fallafeltallrik! värdelösa ofriterade geggbollar dränkta i smaklös vit sås. tre salaldsstrimmlor en tomatbit och lite gurka toppat med billigaste fefferonin.. 80 spänn. mygeläckel. rekommenderar att gå hngrig.
  • maria n
    maria n skrev om Kungsholmens Pizzeria
    Stor pizza visst.. men dåliga ingredienser och LITE pålägg. Fyra tunna skivor kött, en delad sparris, en delad tomatskiva och en delad kronärtskocka.
    Deras hemlagade bearnaisesås smakar som smör och ättika.. och det var pepperonifrön i och luktade illa.
    Vi vågade inte äta dem och hade betalad 160kr för dem, hade det inte varit så att vi åt hemma hade jag vägrat betala.

Finns bättre pizzerior i närheten och detta var ett riktigt misstag.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Kungsholmens Pizzeria
    Stora pizzor och trevlig personal! Dock fick jag onda ögat av en i personalen när jag inte orkade en hel pizza så det finns stolhet också! Nice!
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Kungsholmens Pizzeria
    Helt enorma pizzor. Supergoda, om än lite väl flottiga. Men salladerna och deras kebabrulle är verkligen det som drar upp betyget. Ett bra hämtpizza-ställe på Kungsholmen. Alltid gott om poliser på plats.
  • Robert O
    Robert O skrev om Kungsholmens Pizzeria
    Riktigt bra pizzor. Jättegod och jättestora. Behöver större tallrik för att den ska få plats.
    Rekomenderas ++++
  • Erik  J
    Erik J skrev om Kungsholmens Pizzeria
    Kungsholmens största pizzor, men också goda! Personliga favoriten är Juventus och naturligtvis Capricciosa med extra mozarella. De har även glutenfria pizzor.

Celsiusgatan 9, 112 30 Stockholm