Alla kategorier Inredning Mattor Kungsmöbler AB

Läs vad 4 kunder tycker om Kungsmöbler AB

• Victoria D
    Victoria D skrev om Kungsmöbler AB
    ETT STORT SKÄMT!
    lögner, lögner och återigen lögner!
    Aldrig stött på ett sådant oseriöst företag! Dem ljög för mig att dem skulle skicka min lampa som inte ens existerade i deras lager! Finns på lager står det på deras hemsida 2-8 dagars lev. Väntat 3 v. Fått faktura å orderbekräftelsen efter jag ringt till dem efter 1 vecka så säger dem oj, den har inte blivit skickat vi skickar den imorgon. V.2 ringer igen.... Oj va pinsamt vi ber om ursäkt ngt missförstånd måste ha skett jag loooovar att jag personligen ska se till att er lampa skickas imorgon.... Mmmm visst!!! Får ett samtal idag, hej Jo vi har hittat en lampa som vi kontrollerat innan vi skickar ut den å den är skadad så tyvärr finns inte lampan du vill ha!! BULLSHIT!! ringer upp 15 min senare för att annullera ordern vet ni vad gubbjäveln i telefon gör?????? LÄGGER PÅ I MITT ÖRA NÄR JAG SÄGER ATT JAG VILL ANNULERA MIN ORDER!!!! vilket oseriöst skämtföretag!!!! Googla dem så får ni se!!! AKTA ER FÖR KUNGSMÖBLER MÅNGA HAR BLIVIT LURADE!!!
  • Ann A
    Ann A skrev om Kungsmöbler AB
    Borde få noll. Köpte soffa för över 10 000:-. Efter 1,5 år går fjädrarna igenom botten, armstöd paj, tyget sprucket. Och vi är två vuxna (inget hoppande mm) utan husdjur. De vill inte svara på mail och vill ej göra ngt åt det.
  • Andre M
    Andre M skrev om Kungsmöbler AB
    En av de sämsta möbelaffären jag har sätt. Dålig service, dålig kvalité och dålig personal. VARNING för denna butik.
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Kungsmöbler AB
    Köpte en skinnsoffa som vi är mycket nöjda med. Letade i hela Östergötland men ingen med det utbudet och den servicen som fanns här.