Alla kategorier Hotell Västmanland Kungsör Kungsörstorp Hotell & Konferens AB

Charlottenborgsvägen 30, 736 32 Kungsör — Visa karta

Kulturcentrum, 15331, YTTERJÄRNA
Kulturhuset Hotell & Konferens
Maria D:
Utmärkt! Hög servicenivå. Så vänligt bemötande. Positivt och personal inriktad på att hitta lösningar. Fantastiskt vackra lokaler och bästa ...

Läs vad 4 kunder tycker om Kungsörstorp Hotell & Konferens AB

• Per W
    Per W skrev om Kungsörstorp Hotell & Konferens AB
    Som föreläsare är det alltid oroligt när man ska till ett nytt ställe: kommer tekniken att fungera? Om den inte gör det, kommer det att finnas någon där som kan hjälpa till? Och så vidare. På Kungsörstorp fungerade tekniken. Projektorn hade rätt ljusstyrka och återgav färgerna på ett bra sätt, det är inte alla projektorer som fungerar tillsammans med Macintosh. Personalen kändes både professionella OCH positiva. Rent allmänt en känsla av att de faktiskt brydde sig om att allt skulle vara till belåtenhet. Varför inte högre betyg? Helt enkelt för att jag var där för kort stund, jag har inte sovit över och kan alltså inte lämna något omdöme om boendet och maten.
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Kungsörstorp Hotell & Konferens AB
    Kungsörstorp ligger på Jägaråsen vid Kungsör och är omgärdat av vacker natur. Det finns mycket historia i trakten och resterna av den gamla Kungsgården med Vasakällaren och Drottning Kristinas ridbana ligger på promenadavstånd. Från matsalen har man en underbar utsikt över Mälaren. Maten smakar ljuvligt med exklusiva närproducerade råvaror och mycket kompetent personal. Man behöver dock ringa och boka bord i förväg. Som gäst på Kungsörstorp känner man sig speciell och lyxigt omhändertagen. Jag har inte vid något besök haft något att klaga på. Jag vill därför gärna rekommendera Kungsörstorps restaurang där man kan njuta med alla sinnen.
  • Johan H
    Johan H skrev om Kungsörstorp Hotell & Konferens AB
    Riktigt riktigt bra julbord. Andra året i rad, denna helg, och jag blev minst lika nöjd i år.
  • Kalle E
    Kalle E skrev om Kungsörstorp Hotell & Konferens AB
    Mycket bra mat i trevlig miljö. Personalen är mycket hjälpsam och trevlig på ett naturligt sätt. Killarna som driver verksamheten brinner för uppgiften vilket smittar av sig på personal och maten vilket kryddar på upplevelsen för oss som är där som besökare. Kan varmt rekommendera denna anläggning.

Charlottenborgsvägen 30, 736 32 Kungsör