bra bemötande bra service bra rep rekomrnderas varmt
Kurres Bil & Rep AB
Om företaget
Välkommen till Kurres Bil & Rep – din Autoexperten Bilverkstad i Umeå! Vi erbjuder bilservice, bromsbyten, hjulinställning och felsökning med hög kvalitet och noggrannhet. Vi tar emot alla bilar oavsett märke och modell. Vi hjälper dig med förvaring av dina hjul på vårt däckhotell, utför batteritest och batteribyte vid behov...
271 omdömen om Kurres Bil & Rep AB
Sedan starten hos Reco 2025
Tack för ditt fina betyg, vi är glada att du väljer oss som din bilverkstad. Varmt välkommen åter!
Bra kundservice och bra priser!
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Alltid glada kunniga,man är välkommen
Tack för att du valde oss och vi hoppas att vi ses igen!
Blev dyrare än jag tänkt det, men det va pga en del som jag själv inte hade köpt. Men helt okay verkstad, bilen rullar vidare. Ska dock höra av mig ang en plastdel som låg på golvet.
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Snabb hjälp och trevlig personal
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Mycket bra kundbemötande! Väldigt nöjd.
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Fick snabb och kunnig hjälp. Mycket trevligt bemötande.
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Mycket bra bemötande. Bra information om skicket på min bil.
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Trevligt bemötande, effektiva och allt var awsome
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Det har fungerat bra från beställning tills det var klart.
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Väldigt trevlig och hjälpsam personal som kunde hjälpa mig snabbt då min bil gick sönder. Fick även en snabb koll om det var några andra fel på bilen när dom höll på.
Härligt att läsa att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi får ta hand om din bil igen när det är dags att serva eller laga den.
Väldigt snabbt att få hjälp och bra bemötande. Priset var väl ganska ok än om det var billigare om man googlade fram ett pris.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Bra info och pris vid bokning av service. Kände att bilen blev genomgången och fick anmärkning på vad som borde åtgärdas vilket jag uppskattade.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Nöjd med allt och att de hade tid med ett extra-jobb som jag inte hade bokat.
Vi är glada att du är nöjd och vi hoppas att du väljer oss även nästa gång!
Trevligt. Smidigt. Rimligt. Rekommenderar. Enda kritiska jag har är att jag hade oljiga fingeravtryck på dörren när jag kom och hämtade upp bilen. Med lite mer fokus på detaljerna hade det snabbt kunnat putsas bort för ett felfritt intryck.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Mycket bra bemötande. Hade höga förväntningar och att Kurres levde upp till dem. Kände mig trygg i deras sätt att ta hand om mitt problem som var felsökning och byte av tryckgivare i ABS MODUL.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Snabbt korrekt och mervärde i återkopplingen.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
trevligt bemötande och gjorde ett bra jobb
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Pålitliga och kompetenta.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Som vanligt trevligt bemötande,Har alltid varit mycket nöjd med utfört arbete.
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
Bra och trevlig upplevelse! Allt levde upp till förväntningarna!
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Bra bemötande och snabbt handläggande.
Vi blir glada för din kommentar och att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök!
Bra kundmottagare och bra utförd service
Härligt att läsa att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi får ta hand om din bil igen när det är dags att serva eller laga den.
Snabb och väl utförd service, bra pris
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Bra mottagande. Sen hoppas jag att allt funkar
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Har anlitat Kurres verkstad många gånger och det har aldrig varit några problem. Får alltid kostnadsförslag innan och Kurres Bil har stått för det dom sagt. Alltid vänligt bemötande!!
Vi är glada att du är nöjd och ser fram emot att ta hand om din bil nästa gång.
Bra mottagande som vanligt.kännd tryggt att lämna in bilen hos er.
Vi är glada att du är nöjd och ser fram emot att ta hand om din bil nästa gång.
Servat och reparerat bilar här under de senaste 10 åren och kan varmt rekommendera Kurres!
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Snabb hjälp jobbet bra och snabbt utfört.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Personligt bemötande. Allt funkade bra
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Trevlig personal och bra service
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Informativa, bra pris och väldigt hjälpsamma!
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
En bra och kund inriktad verkstad
Vi uppskattar din kommentar och att du väljer oss som din verkstad, varmt välkommen tillbaka!
Snabb hjälp, bra service, rekommenderar
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Bra kommunikation, trevlig personal, prisvärt och allmänt trevligt :) (Service och felsökning)
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Allt fungerade bra. Något högt pris men fick ju också en assistans- försäkring. Bra.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
kunniga och service vänliga förtroende ingivande
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Enkelt att boka tid via telefon och trevligt bemötande.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service
Pålitliga, snabba och bra pris. Mycket mer än vad man kan säga om de flesta mekaniker.
Tack för din positiva återkoppling, den gör oss väldigt glada. Välkommen åter när det är dags att serva eller laga din bil!
Gav ett bra intryck. Återstår att se om felet inte dyker upp igen.
Härligt att du haft en bra upplevelse. Vi strävar alltid efter att du som kund är nöjd med ditt verkstadsbesök. Välkommen åter!
Jag är mycket nöjd med reparationen och bemötandet
Tack snälla! Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att träffa dig igen när du behöver boka verkstadstid.
Min upplevelse av bilverkstaden var överlag positiv. Personalen var trevlig och tog sig tid att förklara vad som behövde göras med bilen. Arbetet utfördes inom den tid som utlovats, och resultatet kändes pålitligt. Priset var rimligt i förhållande till servicen, även om det alltid svider lite att lämna in bilen. Jag kände mig trygg med att bilen var i goda händer
Tack! Vi strävar alltid efter hög kvalitet och det värmer att det märks. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver boka en verkstadstid.
Toppen verkstad, bra bemötande kunniga medarbetare, tålmodiga med en gammal mekare som jag.
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Jättebra service, fick snabbt tid
Tack för din recension. Vi är glada att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss.
Mycket bra och trevligt bemötande!
Vi uppskattar din kommentar och att du väljer oss som din verkstad, varmt välkommen tillbaka!
Bra service och mottagande bra förklaring
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Har nog varit deras kund i 10 år, mina däck trivs väldigt bra på deras Hotell. Kommer aldrig byta verkstad för dom är alltid trevliga, proffsiga, ärliga och hjälpsamma! Som helt oduglig på bilar känner jag mig 100% trygg! Gabbi i repan är en stjärna! Lilla godispåsen efter däckbytet blir man glad över. Det kanske dock oviktigaste men deras soffa och fotöljen🥰 Absolut inget emot att vara kvar och vänta för där har jag sovit gott många gånger😄Så dom erbjuder även återhämtning haha.. Tack Kurre, du har ett fantastiskt team o verkstad🙏 Linda
Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas vi får hjälpa dig igen när du behöver serva eller laga bilen.
Professionellt bemötande och närbeläget.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Efter en bra konsultation snabb hjälp som löste mitt problem
Tack så mycket! Vi ser fram emot att välkomna dig igen när bilen behöver service eller reparation.
Jättebra upplevelse, snabb hantering och bra kommunikation.
Tack för de fina orden! Vi ser redan fram emot ditt nästa besök hos oss när det är dags att serva eller laga bilen.