Alla kategorier Hälsovård Stockholms län Ekerö Kvarnberga Gård HB

Kvarnberga Gård HB

Kvarnberga 208, 179 97 Färentuna — Visa karta

Välkommen till oss på Kvarnberga Gård på Ekerö. Vi bedriver turridning, ridlektioner och ridkurser med våra islandshästar på Kvarnberga Gård. Vi finns ute på Färingsö, Ekerö 25 min från Stockholm. Vi har ett stall med inackordering för privathästar.
Kanalvägen 17, 18330, TÄBY
Täbyhälsan
Lotta L:
alltid vänligt bemötta. de gånger vi behövt hjälp har vi fått det. senast läkarbesök för C körkort

Läs vad 1 kund tycker om Kvarnberga Gård HB

• Maria E
    Maria E skrev om Kvarnberga Gård HB
    Kvarnberga Gård är Stockholms bästa och islandshäststall! Här kan du rida ut på turridning i skogen på islandshästar, gå på ridlektioner eller ridkurser. Kvarnberga har fina islandshästar, väldigt bra ridlärare, fin bana och bra ridvägar. Jag har haft min islandshäst här i flera år. Stallet är som ett andra hem för de flesta som har sin häst här hos Svante och Viktoria. De är urmysiga med hjärtat på rätta stället och väldigt seriösa vad gäller hästar. På ridkurserna lagar Svante ofta lunch och han lyckas alltid överträffa sig själv. Han är en gormand som inte snålar med råvaror eller känsla. Svantes goda mat är faktiskt en stor del av behållningen på kurserna på Kvarnberga.

Kvarnberga 208, 179 97 Färentuna