Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Huddinge KW Bilservice i Stockholm AB
Rekommenderat företag 2015 - KW Bilservice i Stockholm AB

KW Bilservice i Stockholm AB

Kungens Kurvaleden 3, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

KW Bilservice i Stockholm AB startade 1984 som Kullberg Warnander Bilservice AB med målet att sätta kunden i första rummet och ge personlig och kunnig service.

Idag jobbar 33 personer på KW bilservice och vi kan stolt säga att vi fortfarande håller fast vid våra värderingar från 80-talet. Vi är auktoriserad verkstad för Audi, Volkswagen, Seat och Skoda och hjälper gärna dig och din bil med allt från rutinmässig service till stora reparationer.

Ring oss gärna, men är det många som ringer och vi har kunder i verkstaden kan du lämna ett meddelande så ringer vi upp så fort vi kan! Annars kan du boka en tid online, det är smidigt och enkelt för dig och oss.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 90 kunder tycker om KW Bilservice i Stockholm AB

• Lars S
    Lars S skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Lämnade in min bil på en hjulinställning för att ratten stod snett och däcken slitits ojämnt. Men nya däck ville jag göra en hjulinställning. Arbetet blev väl utfört, men ratten står nu någon grad snett, fast åt andra hållet.
    Jag kanske är pedant, men stör mig ganska mycket på detta...
  • Stina J
    Stina J skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Efter ha blivit skickade fram och tillbaka fick vi äntligen hjälp när vi fick kontakt med denna bilfirma! De har åtagit sig vår bil och försökt ordnat allt med alla inblandade! Vi har blivit såå väl omhändertagna och fått sån hjälp man inte trodde fanns! Detta företag ska ha all ära! Sådana här goda människor får man leta länge efter!!
  • Patrik H
    Patrik H skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Varning! Otroligt dyrt att serva bilen på KW. För att byta olja/filter och dylikt tog de 2130 för "reservdelar" och 3800:- för arbete. Obs! Lämna och hämta bilen samma dag! Jobbet gjordes inte ordentligt, fick en massa problem efter några dagar och då skulle jag få vänta 3 veckor för att lämna in bilen igen då de inte hade några lediga tider. Otrevliga typer som jobbar där, lite överklass fasoner. Känner mig lurad.
  • Stig V
    Stig V skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Jag tycker att det är en mycket bra och kundvänlig bilfirma. Vid bilköpet fick jag mycket hjälp och goda råd. Aldrig något strul när man lämnar bilen vid service.
    Man blir väl omhändertagen som kund hos dom, kan med gott samvete rekommendera KW Bilservice.
  • Anette E
    Anette E skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bemötandet är alltid jättebra, dock är ni dyrare än liknande verkstäder trots lite rabatt. Kan undra om ni har försäkring för skador som inträffar på bilen då den är hos er. Fick betala för en, inte mycket, men ändå :(
  • Robin S
    Robin S skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bra service och raka svar precis som jag vill ha det.
    Dock uteblev en utlovad återkoppling kring en fråga, därav betyg 4 av 5
  • Ahmed M
    Ahmed M skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Perfekt jobbat med enkla ord .
  • Per H
    Per H skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Snabbt svar på mail
    fick service till fort.
    klar på utsatt tid.
    engagerad personal som förklarade vad som gjort och följe med ut till bil.

positiv upplevelse över förväntan
  • Ingela J
    Ingela J skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Dom gör mig nöjd som kund och gör det som är utlovat.
  • Eva J
    Eva J skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    till en början var bemötandet mycket bra, men blev senare hemligt. jag fick ej veta vad det var för fel man åtgärdat. Inget skriftligt förutom en faktura på självrisken. hemligt både vid telefonsamtal och vid hämtningen av bilen. Åtgärden lär ha kostat försäkringsbolaget 16.000:-. Vid en kommande försäljning skulle det ju vara bra att kunna berätta för blivande köpare vad som åtgärdats. Annars gick allt väldigt snabbt och enkelt. Ovanstående drar dock ner betyget nedan
  • Björn H
    Björn H skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Lämnade in min Skoda på första servicen och fick ett suveränt mottagande och fantastisk bra service. Förutom att bilen blev servad fick jag disponera en lånebil för 200kr vilket är grymt och som en extra detalj fick jag 3 liter spolarvätska när jag hämtade ut bilden. Kommer definitivt fortsätta serva mina bilar hos KW, de är ett klart bättre alternativt än VW's egenägda Din Bil.
  • Göran O
    Göran O skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Jag är helt nöjd med mottagandet och den hjälp jag fått hos KW.
  • Samad F
    Samad F skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    KW är besta bilverkstad som jag har haft under min 15 års i Taxi branschen
  • Torbjörn E
    Torbjörn E skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Fick hjälp med det jag behövde.
    Märke också att, för mig oväntat, hade de också tvättat motorn när jag fick tillbaka bilen.
  • Bert-åke F
    Bert-åke F skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Trevlig och kunnig personal. Grarantiärenden löpte utan bekymmer.
  • Björn O
    Björn O skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Mycket bra och pålitligt företag som ger god service och inte alltför långa väntetider.
  • Staffan E
    Staffan E skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Jag får alltid proffsig hjälp av deras personal, bemötande utmärkt och alltid hjälpsamma.
    Vid tidsbeställning får man alltid en tid som passar mig.

MVH
    Staffan ericson
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Är alltid nöjd med le om det uppstår något fel då rättar de till det
  • Anne P
    Anne P skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Helt underbar och hjälpsam personal!
  • Torbjörn L
    Torbjörn L skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Dom var snabba att laga mitt fel.
  • Leif W
    Leif W skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Har sedan många år kört Audi och servat hos KW som är mycket bra att ha att göra med, trevligt bemötande, bra info om kostnad, vad som är gjort mm samt att det som är ikryssat i protokollet verkar ha åtgärdats ( en del skriverier i bl a Vi bilägare visar att det är lite si och så med det på vissa verkstäder), det enda negativa är att det är lite bökigt att ta sig från och senare tillbaka utan bil p g a läget.
  • Leif S
    Leif S skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Första service av min VW Golf 2,0 diesel 2014, 2100 mil.
    Trevlig och hjälpsam kundmottagare.
    (1: a service omfattar i princip endast olje & filterbyte.)
  • Alex S
    Alex S skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Hej,

Göran Karlsson på KW-bilar tog emot mig. Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt. Han förklarade och tog sig tid att lyssna på vad jag hade att berätta.

Jag kan varmt rekommendera KW-bilar.

Hälsar
    //Alex
  • Erika K
    Erika K skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Service, byte av bromsskivor fram.
  • Osvaldo D
    Osvaldo D skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Har alltid varit nöjd med servicen, även då den har varit dyr...:-) trevlig personal måste jag tillägga! Mycket viktigt för mig...
  • Marie W
    Marie W skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Trevligt bemötande, snabb service
  • Anders L
    Anders L skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Enda verkstad som hållit vad dom lovat samt snabbt återkoppling. Super nöjd!
  • Örjan N
    Örjan N skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Service & kompletterande installationer. Allt mycket bra.
  • Niklas A
    Niklas A skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Känns bra att lämna bilen till KW.
    Men smakar det så kostar det.
  • Marie A
    Marie A skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Utmärkt service och trevlig personal
  • Hans T
    Hans T skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Mycke bra. Trevligt bemötande. Snabbt svar på mail. 👍👍👍👍👍
    Trevlig Jul o Gott Nytt År
    Hasse
  • Annica F
    Annica F skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Jag jobbar med bilar och jag rekommenderar kollegor att serva bilen sin hos er. Jag tycker ni är bra på att ta hand om kunden och att man känner sig bra bemött och ni tar hand om bilen på bästa sätt. God Jul och tack för i år.
  • Kenneth N
    Kenneth N skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bra!! Det är en verkstad med trevlig och servicemainded personal!!
    En jättebra verkstad helt enkelt (:-))
  • Lars L
    Lars L skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Mycket bra kundbemötande. Klockren reparation. Kommer fortsätta att lämna in min bil här. Stor skillnad mot andra stora märkes verkstäder jag lämnat bilar hos. 👍
  • Thomas O
    Thomas O skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Mycket bra och trevligt bemötande, kunnig personal.
    Mycket nöjd!
  • Ruzica K
    Ruzica K skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bemötandet har varit jättebra. Första gången bilen var inne var problemet med bromsljudet inte helt åtgärdat (var bar ca en vecka) men då kontaktade jag KW igen och det var självklart för dem att jag skulle lämna in bilen för åtgärd, då de ju uppenbarligen inte lyckades första gången. Bromsljudet är nu borta och jag är väldigt nöjd. Väldigt trevlig personal.
  • Bertil T
    Bertil T skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Proffsigt och bra bemötande vid vanlig service. Kommer garanterat att ta nästa service här framför den stora märkesverkstaden
  • Jonas R
    Jonas R skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Som alltid mycket bra bemötande
  • Sven-arne L
    Sven-arne L skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Jag köpte min nya bil hos KW. Den främsta orsaken är det fina bemötande jag alltid fått.
  • Susanne F
    Susanne F skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Mkt bra service, snabba åtgärder och väl bemött!
  • Jesper H
    Jesper H skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bra och trevligt bemötande. Bra service.
  • Brett R
    Brett R skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Quick efficient service, very affordable.
  • Mattias M
    Mattias M skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Toppen, allt funkade utmärkt å priset var 1/3 del av dinbil
  • Maria R
    Maria R skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Snabb tidsbokning, trevligt bemötande vid inlämning och uthämtning. Bra genomgång av arbetet som har genomförts. Bra läge på lokalen, lånebil inga problem.
  • Olov A
    Olov A skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Kund sedan många år. Har alltid fått bra service och trevligt bemötande med klara besked om vad som måste göras. Alla jobb har gjorts enligt överenskommelse utan några överraskningar. Jobben har främst varit normal service men även reparationer och garantiåtgärder. Alltid lätt att få tid för service. Bästa bilverkstaden jag har använt.
  • Osman K
    Osman K skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Trevligt bemötande, kunnig personal, effektivt hantering vid hämtning och lämning av fordon.
  • Conny A
    Conny A skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Alltid tillmötesgående , trevliga, snabba och profesionella.
    Stort tack för er kanonservice.
    God Jul!
  • Eva J
    Eva J skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Mycket bra service och ett bra mottagande högsta betyg mvh Eva Jonsson
  • Peter J
    Peter J skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Snabb och bra service. Fick en tid väldigt snabbt. Trevlig personal.
  • Lasse E
    Lasse E skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Allt är kanon som vanligt! Helnöjd!

Kungens Kurvaleden 3, 141 75 Kungens kurva