Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Huddinge KW Bilservice i Stockholm AB

KW Bilservice i Stockholm AB

Kungens Kurvaleden 3, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

KW Bilservice i Stockholm AB startade 1984 som Kullberg Warnander Bilservice AB med målet att sätta kunden i första rummet och ge personlig och kunnig service.

Idag jobbar 28 personer på KW bilservice och vi kan stolt säga att vi fortfarande håller fast vid våra värderingar från 80-talet. Vi är auktoriserad verkstad för Audi, Volkswagen, Seat och Skoda och hjälper gärna dig och din bil med allt från rutinmässig service till stora reparationer.

Ring oss gärna, men är det många som ringer och vi har kunder i verkstaden kan du lämna ett meddelande så ringer vi upp så fort vi kan! Annars kan du boka en tid online, det är smidigt och enkelt för dig och oss.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 145 kunder tycker om KW Bilservice i Stockholm AB

• Hugo
    Hugo skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Dåligt bemötande.

Jag har sett hur era mekaniker sliter och drar i bildörrar när dören har gått i baklås och ni snackar skit om era kunders bilar när det ligger skräp i bakluckan som ni inte orkar ta ut... Sen använder ni aldrig Frontskydd på bilen när ni meckar/servar bilarna. är ni inte rädda att repa era kundbilars lack?

Riktigt dåligt av er. Läs mer
  • Lennart F skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Alltid fått en väldigt bra service på mina bilar under alla år Läs mer
  • Irene S skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Alltid trevliga, fått hjälp med service och div fel. Läs mer
  • Ann L skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bra bemötande och service. Lyssnar på kunden och man känner sig trygg och omhändertagen! Läs mer
  • Ann-mari S skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Jag tycker att jag alltid får ett trevligt bemötande och det är inte svårt att få tid på KW. Har alltid servat mina bilar hos KW. Synd bara för min del att de flyttade från Hallunda, det blev lite längre att åka och lite bökigare att ta sig därifrån utan bil. Har även fått hjälp med skjuts från verkstaden till jobb i Södertälje vid något tillfälle.

Ha en trevlig fortsättning på året. Läs mer
  • Peter S skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Mycket bra bemötande av den trevliga personalen både bär jag bokade service och sedan lämnade in bilen. Läs mer
  • Magnus E skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Lämnade in bilen på service, och fick ett ypperligt bemötande redan vid tidsbokningen som därefter fortsatte vid inlämnande. Snabba och trevliga. Läs mer
  • Tobias R skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Jag anlitade KW Bilservice för en planerad underhållsservice (drygt 5000 mil) på en Skoda Yeti. Priset var rimligt -- inte anmärkningsvärt lågt men lägre än på Skoda Stockholm -- och vad jag kan bedöma gjordes servicen på ett utmärkt sätt. KW gav ett trevligt bemötande, och skjuts till närmsta t-bana på morgonen. Det är egentligen enda nackdelen jag upplevde; det är litet knixigt att komma dit med kollektivtrafik. Läs mer
  • Marc M skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Trevligt bemötande. Oljebyte samt kontroll av info.displayet. Det ser ut att de lyckades även fixa problemet med info. displayet som allteftersom krånglade vilket VW Smista inte kunde eller vila kunna avhjälpa.
    Upplevde rätt dyrt jämförd med samma arbete avtidigare bil av annat märke! Läs mer
  • Kirsi W skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Utmärkt service ! Varit kund sedan 20 år tillbaka ! Läs mer
  • Janis V skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bra mottagande och snabb hjälp.
    Fått hjälp med service enligt servicebok.
    Garantiärende på kupevärmare.
    Har goda erfarenheter av KW sedan tidigare via min fru som servat sin tidgare bil hos KW. Läs mer
  • Hans S skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bra service trevlig personal . Gjorde 1a servicen på min Skoda .
    Hans Svensson Läs mer
  • Peter C skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Service på bilen och dom sa att det skulle ta en timme och det tog det Läs mer
  • Mikael H skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bra bemötande med kunnig och serviceminded personal. Senast hade jag bilen inne för service och jag upplevde att KW var transparenta med vad som behövde göras och kostnaderna för detta.
    Överlag tycker jag att de står för ett bra bemötande och levererar sitt erbjudande. Läs mer
  • Bonny J skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    bra service bra kund kontakt det mesta är bra Läs mer
  • Sven J skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Jag vill verkligen berömma KW Bilservice och dess personal för fantastisk hjälp och enormt trevligt bemötande under alla år hittills som jag varit kund hos er.
    Tack för all hjälp.
    Senast var mitt ärende 12000-milaservice av min Q3:a.
    Med vänlig hälsning
    Sven Jonsson Läs mer
  • Marianne B
    Marianne B skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Fått min bil servad på KW Bilservice. Jag är utomordentligt nöjd med det bemötande jag fått och deras arbete de utfört. Läs mer
  • Pär-åke J skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Mycket trevligt och bra bemötande Läs mer
  • Lars E skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Hej Jag gillar att vara kund hos er. Jag har alltid fått ett väldigt bra bemötande, jag tycker att man känner att man är välkommen med sina frågor när man har kontakt med servicerådgivare. Sammanfattningsvis så är jag väldigt nöjd både som service kund och rep kund. Läs mer
  • Elisabeth C skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Trevligt bemötande och inte långa väntetider.Jag har servat bilen där två gånger nu och det har varit bra. Läs mer
  • Peter H skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bra och trevligt bemötande och jag är helt nöjd med det utförda jobbet. Läs mer
  • Per-ove M skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Service arbeten trevlig personal snabb å bra service Läs mer
  • Jan T skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bra bemötande och bra service. Läs mer
  • Jan S skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    KW Bilservice hade tid för min bil inom en vecka, till skillnad från den stora serviceverkstaden som hade minst 6 veckor! Mycket bra bemötande, visste exakt var felet var redan under telefonsamtalet. Beställde även service på bilen som kunde utföras samtidigt. Mycket smidigt. Har dock ingen uppfattning om prisbilden då det var garantirep. Jag har också serviceavtal med fast pris. Men så långt mycket bra erfarenhet av verkstaden. Rekommenderas. Läs mer
  • Elisabeth W skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Jag är väldigt nöjd av att anlita KW Bilservice I Stockholm AB för att ta hand om min bil. Jag litar på verkstaden fullständigt och därför min bil sviker mig aldrig ! Läs mer
  • Rolf H
    Rolf H skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Har använt flertalet olika verkstäder för att serva min Audi alltid något som strulade innan jag bytte till KW bilar. Har varit kund hos KW bilar i 10 år nu. Supernöjd med kundbemötandet och hjälpen jag fått toppbetyg för kommunikationen. Läs mer
  • Veronika K
    Veronika K skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    3000 milaservice, byte av vindruta. Bra service från början till slut. Läs mer
  • Ann Christin H skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Känner företaget sedan många år. KW står för personligt bemötande och lyckas
    förmedla att kunden står i centrum. För egen del har de ersatt mig för ett garantifel trots att felet avhjälptes utomlands. Det Österrikiska Audiföretaget ansåg sig inte kunna bekosta felet trots Europagarantin. Jag servar bilen hos KW. Läs mer
  • Patrick K
    Patrick K skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    trevlig och lugnt bemötande. också snabb med återkoppling omkring problem på bilen. Läs mer
  • Joakim H skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Har alltid varit snabba, bra och hjälpsamma. Har servat mina bilar där i 15 år nu och det har aldrig varit några problem. Läs mer
  • Torbjörn N
    Torbjörn N skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Positivt. Lagade ett rör vid något in-/eller utsug, om jag förstod det rätt. Något dyrt kanske, men jag hade inte tid att kolla upp alternativ i det läget. Läs mer
  • Eva H skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    En bilverkstad som jämt ställer upp när man hamnar i trångmål. Läs mer
  • Jenny E skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Tycker de är trevliga och hjälpsamma! Tack! Läs mer
  • Åke E skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Stort tack till Göran Karlsson. Tar hand om kunden på bästa möjliga sätt. Läs mer
  • Kjell Erik R skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bra och proffesionellt bemötande vid alla tillfällen jag behövt hjälp! Tex vid regelbunden service eller lagning av en punktering. Läs mer
  • Lennart H skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    En fantastik kund service
    med mycket trevlig och kunnig personal
    Jag rekommenderar KW till 110% Läs mer
  • Monica E skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Inget att klaga på, trevligt bemötande. Läs mer
  • Silviya S skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bra service och bra personal 🖒de trevliga... Läs mer
  • Miroslav P skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Allt var perfekt från början och framåt Läs mer
  • Keijo K skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    jag har fått hjälp med både service och reparationer, alltid bra bemötande och även kunnat boka in på dom tider som man önskat. Läs mer
  • Rolf O skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Utomordentligt trevligt bemötande. Jag behövde akut hjälp vid meddelande om motorstörning och kontaktade KW som snabbt lokaliserade felet till en trilskande tändspole. Denna byttes av en synnerligen trevlig mekaniker. Jag uppskattade mycket att själv få närvara vid bytet. Jag bytte senare även kamrem m.m , efter ha fått en detaljerad offert, som väl stämde med slutpriset. Sammanfattningsvis: En verkstad som kan rekommenderas. Läs mer
  • Monica S
    Monica S skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    En mycket serviceminded verkstad som bemötte mig som orolig kund mycket förtroendeingivande och proffesionellt.
    En verkstad som jag kommer att känna mig trygg med och återkomma till. Läs mer
  • Eivor F skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bra som alltid. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Adil K skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bra mötande,bra service,bra pris tack för att ni finns Läs mer
  • Ann-Christin P
    Ann-Christin P skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bara positivt. Trevlig personal (Anders) Enkelt att lämna o hämta. Rekommenderas. Läs mer
  • Tor J skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Enbart goda erfarenheter vid bilköp andra besök. Läs mer
  • Hans D
    Hans D skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Bra service och trevligt bemötande. Läs mer
  • Krister L skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Jag är mycket nöjd med ert bemötande,tillgänglighet och arbete👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Viktor G skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Fungerade bra som alltid. Inget att klaga på förutom sms från reco... Läs mer
  • Åke S skrev om KW Bilservice i Stockholm AB
    Hej allt var ok. Tillockmed Thomas var snäll Läs mer