Kylslaget AB

3 273
4.5
Llama 08-509 261 07 Compartir

About company

Välkommen till Kylslaget AB! Vi har varit med i branschen sedan 2007 och har därför stött på alla möjliga typer av problem och på så vis blivit väldigt bra på att lösa det mesta inom kategorin luftvärmepump. Vi är idag ett av Sveriges största installationsföretag inom luft-luftvärmepump. Alla våra tekniker är utbildade och...

3273 omdömen om Kylslaget AB

Sedan starten hos Reco 2020

Jonas L
Escribió sobre Kylslaget AB

Smidigt när de ringer och bokar och trevligt bemötande av servicekillen.

Peter W
Escribió sobre Kylslaget AB

Trevlig montörer. Kommer på utlovad tid. Får bra och detaljerad rapporter vad man har gjort

Johnny H
Escribió sobre Kylslaget AB

Jätte bra! När jag ringde fick jag en tid snabbt och alla är trevliga. Utfört arbete är som vanligt jättebra med er samt bilder före och efter. stort tack/ johnny

Marie W
Escribió sobre Kylslaget AB

Kylslaget är bra. Ringer upp när service behövs på luftvärmepumpen.

Bernt W
Escribió sobre Kylslaget AB

Kanon! Så trevlig och noggrann kille som var här. Alltid bra service.

Peter J
Escribió sobre Kylslaget AB

Oacceptabel service och hantering av ärenden! Jag är mycket besviken på Kylslaget och deras hantering av mitt ärende. Jag bokade en service för min enhet och teknikern anlände som planerat. Han konstaterade att halva kretskortet var förstört och informerade mig om att han inte kunde utföra servicen på grund av detta problem. Han lovade att jag skulle få detaljerad information om problemet, men det enda jag fick var en vag notering där det stod "Enheten är defekt". Trots att teknikern aldrig genomförde servicen, fick...

Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Kjell K
Escribió sobre Kylslaget AB

Bra och snabb utförd service av värmepump.

Sten-Olof H
Escribió sobre Kylslaget AB

Mycket positivt, rekommenderas varmt, och en mycket trevlig kille som utförde jobbet till stor belåtenhet från våran sida.

Lars Ö
Escribió sobre Kylslaget AB

Underhåll av vår luftkonditionering tog 45 min. och ska kosta 2600 kr. Något hög timkostnad även med resekostnader.

Yngve L
Escribió sobre Kylslaget AB

Kompetent representant för Kylslaget. Bra instruktioner för skötsel.

Georgios S
Escribió sobre Kylslaget AB

Det var helt ok och servis killen gjorde ett mycket bra jobb.

Bertil S
Escribió sobre Kylslaget AB

Mycket noggrann och bra service Tekniker Christian trevlig och gjorde ett Mycket bra arbete

Johan L
Escribió sobre Kylslaget AB

Den som var här hette Sebastian han var toppentrevlig och jättenoga med allt han gjorde Den killen ska dom vara rädda om 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Lars R
Escribió sobre Kylslaget AB

Professionellt agerande såväl administrativt som vid service av värmepump, vilket motsvarade mina förväntningar!

Anette M
Escribió sobre Kylslaget AB

Proffsigt trevlig å noggrann fint bemötande

Göran L
Escribió sobre Kylslaget AB

Vi fick en dålig start men sedan har det blivit bättre.

Per W
Escribió sobre Kylslaget AB

Kylslaget har installerat vår luftvärmepump och servat den innan gårdagens andra service. Vi är mycket nöjda med deras arbete!

Roland B
Escribió sobre Kylslaget AB

Han gjorde jobbet som förväntat och var trevlig.. Jag hoppas det fungerar felfritt till år 2026.

Pia Å
Escribió sobre Kylslaget AB

Min och min mans förväntningar införlivades av en trevlig och kunnig service kille. Snabba svar vid mail kontakt och tillmötesgående svar på våra frågor. Så betyget från oss är full pott👍😁 Pia & Josef

Gerry H

Proffsigt utförd service. Mycket nöjd

Thomas H
Escribió sobre Kylslaget AB

Bra service och bra med svaren jag fick på mina frågor

Thomas A
Escribió sobre Kylslaget AB

Servicemontören kom på utsatt tid och gjorde ett bra utfört arbete och svarade snällt på alla konstiga frågor som jag ställde. Kan verkligen rekommendera Kylslaget för service av luftvärmepumpar

Börje C
Escribió sobre Kylslaget AB

Tyvärr hade det inträffat trafikproblem på på väg till oss för servicekillen , så att han kom drygt ett par timmar för sent till oss. Han höll dock kontakt med oss om detta hela tiden, så det gick bra till slut. Arbetet gick snabbt och smidiigt.

Dentakurant A
Escribió sobre Kylslaget AB

Vi har samarbetat i flera år och vi är alltid nöjda. Punktliga, noggranna och smidiga. Tar hänsyn till vår verksamhet

Birgitta S
Escribió sobre Kylslaget AB

Utfört service på Luftvärnepumpen. Mycket nöjd med teknikern och hans arbete.

Conny G
Escribió sobre Kylslaget AB

Köpt service på min värmepump. Utfördes väldigt snabbt och proffsigt av väldigt trevlig personal. 👍👍

Lennart F
Escribió sobre Kylslaget AB

Bra o snabb service utförd av trevlig tekniker!

Alf T
Escribió sobre Kylslaget AB

Enormt dyrt, 3.828:- för ca 30 minuters service i form av rengöring med dammsugare. Kommer inte att anlita detta företag igen. Bättre att dammsuga delarna själv

Peter G
Escribió sobre Kylslaget AB

Tror ni är bra.. jag var inte hemma ..

Anna R

Tack för jätte bra service. Från Tibble Trafikskola AB

Manouchehr R
Escribió sobre Kylslaget AB

Jobbet som väntat, är professionellt gjort och jag är mycket nöjd!!

Ingalill F
Escribió sobre Kylslaget AB

Jag beställde service på min lugtvärmepump. Servicekillen kom på utsatt tid och har genomfört servicen och skickat bilder på det som var gjort. Inget att anmärka på! 👍

Sören L
Escribió sobre Kylslaget AB

Trevligt personal och noggrann service.

Sven L
Escribió sobre Kylslaget AB

Litet tips att kanske sopa av lite efter sig efter service.

Jan R
Escribió sobre Kylslaget AB

Bra att ha o göra med, servicen gick snabbt och smidigt.

Rolf N
Escribió sobre Kylslaget AB

Kylslaget hade blivit rekommenderad av kompis för rengöringsservice av min luftvärmepump. Jag blev lika nöjd som min kompis.

Bf D
Escribió sobre Kylslaget AB

Mycket trevlig serviceman. Gjorde ett gott jobb. Missade tyvärr lite i dokumentationen vilket drara ner betyget något. Dock inga avgörande missar.

Anita S
Escribió sobre Kylslaget AB

Flexibel och mycket trevlig personal. Bra information.

Åke M
Escribió sobre Kylslaget AB

trevlig montör samt bra bemötande vid telefonkontakt

Åke Q
Escribió sobre Kylslaget AB

Det låga betyget denna gång beror endast på att de ombokade vår tid för service 3 gånger och gav nya tider ”automatiskt” utan att fråga mig om de passade. Totalt skulle 4 luftvärmepumpar servas (2 hos mig och 2 hos grannen) så vi borde varit prioriterade men det upplevde vi verkligen inte. När väl serviceteknikern kom var han punktlig och trevlig och får 5 poäng. Kommer att använda Kylslaget även nästa gång det är dags för service för alla kan göra fel.

Göran Ö
Escribió sobre Kylslaget AB

Service av. apparat. Trevlig o duktig sevicekille!

Peter G
Escribió sobre Kylslaget AB

Proffsigt! Serviceteknikern var mycket noggrann och verkade mycket kompetent! Mycket nöjd med utfört arbete! Kommer att återkomma när det är dags för nästa service eller om något går fel och behöver proffsigt arbete utfört. Vänligen Peter Gentele

Per P
Escribió sobre Kylslaget AB

Dom kommer aldrig hem till mig igen svin dyra för det lilla jobbet ockrare 👎

Per-herbert A
Escribió sobre Kylslaget AB

Bra. Däremot kommer jag nog inte använda luftpumpen förrän i höst och då hoppas jag att den kommer funka bra igen.

Bjarne R
Escribió sobre Kylslaget AB

En mycket duktig servicetekniker som heter Simon servade vår luftvärmepump vi är mycket nöjda med att han var så noggrann och kunnig. Vi är väldigt nöjda med Kylsaget AB

Henrik T
Escribió sobre Kylslaget AB

Bra kontakt och god återkoppling i samband med service. Servicekillen ringde och förhörde sig om att jag var hemma, vilket uppskattades.

Gitte F
Escribió sobre Kylslaget AB

Kom i tid och var kunnig. Väldigt trevlig också.

Lars J
Escribió sobre Kylslaget AB

Jag är nöjd med servicen av värmepump . Trevlig tekniker. Jag anlitar gärna Kylslaget

Gun-britt L
Escribió sobre Kylslaget AB

Att handla av Kylslaget var enkelt och smidigt. Vi fick bra service i rätt tid. Tjänsten avsåg service av luftvärmepump och arbetet utfördes till vår fulla belåtenhet.

Siv B
Escribió sobre Kylslaget AB

Service/underhåll av luftvärmepump. Utfördes väl av punktlig serviceman.