Kylslaget AB

Snittbetyg
4.5
Ring 08-509 261 07 Dela

Om företaget

Välkommen till Kylslaget AB! Vi har varit med i branschen sedan 2007 och har därför stött på alla möjliga typer av problem och på så vis blivit väldigt bra på att lösa det mesta inom kategorin luftvärmepump. Vi är idag ett av Sveriges största installationsföretag inom luft-luftvärmepump. Alla våra tekniker är utbildade och...

3420 omdömen om Kylslaget AB

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 3420 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Carina B
Skrev om Kylslaget AB

Mycket trevlig och service inriktad tekniker! Känner stort förtroende.

Joakim A

Mycket proffsigt bemötande😊 //joakim

Pär F
Skrev om Kylslaget AB

Trevlig personal som jobbar snabbt och effektivt. Och pumpen blir som ny. Tack!

Gunnar M
Skrev om Kylslaget AB

Jag var samordnare för ett antal grannar men Kylslaget körde sitt eget race som ställde till det rejält för mig. De hade absolut 0 koll på vad de hade lovat och kommit överens med mig om. Jag är verkligen besviken

Thomas B
Skrev om Kylslaget AB

Servade luftvärmepumpen bra såvitt jag kan bedöma, men det var rätt mycket damm och smuts kvar kring innedelen efter servicen. Teknikern gick in med skorna på utan att ens fråga om det var ok.

Anita K
Skrev om Kylslaget AB

Hej. Servicen i år gick snabbt och bra. På 40 minuter var allt klart och hoppas det blev bra. Inte förrän till hösten vet man ju hur pumpen fungerar.

Admir H
Skrev om Kylslaget AB

Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Allt var perfekt

MARCUS S
Skrev om Kylslaget AB

Anlitar alltid Kylslaget för rengöringsservice av vår luftvärmepump, - och är alltid nöjd - men denna gång vill jag ge en extra stjärna till Alex för trevlig, mycket noggrann och superbra service!

Kurt L
Skrev om Kylslaget AB

Vi är helt nöjda, bra service och trevligt folk.

Krister L
Skrev om Kylslaget AB

Har haft ombud som skött upphandlingen. Servicekillen vårdslös med pumpen och tappade dessutom en skruv på golvet som inte togs upp. Jag upptäckte den när han försvunnit. Fick sedan genom mitt ombud dagen efter besked att servicekillen sagt att han troligen ersatt skruven för pumpen kan inte fungera om inte alla skruvar är på plats enligt honom.

Philip S
Skrev om Kylslaget AB

Mycket noggrant utförd rengöring av luftvärmepumpar. Punktlig och pålitlig.

Therése H
Skrev om Kylslaget AB

Trevligt och smidigt företag. Visar allt dom gjort via text/kort vilket är jättebra.

Richard P
Skrev om Kylslaget AB

Som tack för alla svar har vi på Reco skänkt över 750.000kr de senaste åren till Barncancerfonden.

Hans S
Skrev om Kylslaget AB

Kylslaget ger bra service och är seriösa.

Frank G
Skrev om Kylslaget AB

Very good service will reccomend!!

Michael L

Väldigt dyrt för 35 minuters service

Morgan N
Skrev om Kylslaget AB

Den va som förväntat och bra och vi är nöjda

Per N

Toppen. Skall rekommendera till andra som har värmepumpar L

Åke E
Skrev om Kylslaget AB

Verkade seriösa o kollade allt noga p mycket noga

Mikael J
Skrev om Kylslaget AB

Det blev nåt utöver allt annat! Först och främst jenny på kylslaget Vilken trevlig kvinna att Prata med hennes Bemötande hennes vänlighet mot mig som Kund gjorde mig så glad. Teknikern Filip som kom hem till mig och rengjorde min luftvärmepump vilken kille så Genomtrevlig och duktig. Ger er högsta betyg på Kylslaget det vart en aha upplevelse för mig. Önskar er alla en trevlig och bra sommar som Jobbar på kylslaget. Mvh Mikael Jansson kjulsta 3 järna.

Marianne L
Skrev om Kylslaget AB

Förra gången anlitade vi ett annat företag och de ringde idag. (Dagen efter servicen). Minns nu att de gjorde ett Rutavdrag på beloppet. Ser inte att ni gjort det nu. Tror det var för att det redovisades som rengöring. Är detta korrekt eller varför gjorde inte ni det? Mariannelarsson1@gmail.com

Rajka C
Skrev om Kylslaget AB

Proffesionellt utfört arbete. Jag är mycket nöjd med allt från tidsbokningen till servicen av värmepumpen. Tusen tack för det.

Christer K
Skrev om Kylslaget AB

Helt ok! Servicen utfördes punktligt och seriöst. Trevlig serviceman. Arbetet avsåg service av en luftvärmepump (Toshiba)

Andreas B
Skrev om Kylslaget AB

Tyvärr så lämnade operatören duschen i ett sorgligt skick. Förstår att man kan behöva rengöra något. Men man kan ju faktiskt ta lite papper och torka upp efter sig.

Anette L
Skrev om Kylslaget AB

Aldrig några problem att anlita dem. Varken för service eller lagning.

Birgitta S
Skrev om Kylslaget AB

Det fukade bra! Men att priset har höjts innan jag bestämde att låta rengöra pumpen är lite oseriöst! Han som rengjorde va seriös o trevlig.

Per E
Skrev om Kylslaget AB

Trevligt bemötande vid bokningen och mycket trevlig service person.

Peter S
Skrev om Kylslaget AB

Tydliga med ankomst och vad som ska göras, trevlig personal som är serviceinriktade och arbetet utförs med bra och önskat resultat.

Angela C
Skrev om Kylslaget AB

Vi bokade service på vår luftvärmepump. Servicen var mycket noggrann och bemötandet var professionellt.

Anand T
Skrev om Kylslaget AB

Vår servicekille var väldigt noggrann och kommunikativ. Han förklarade vad han gjorde och visade oss hur vi själva kan göra vardagsunderhållet på luftvärmepumpen. Han gjorde också rent rent och snyggt efter sig. Vi är supernöjda! Vi har tyvärr tappat hans namn men han var hos oss i lördags 29/6 kl. 11-13.

Anders W
Skrev om Kylslaget AB

Det var bra som vanligt. Det rörde sig om service av två luftvärmeväxlare, vilket sker med två års mellanrum. De kom punktligt på överenskommen tid och utförde jobbet på 1 tim och 20 min. Därefter genomgång muntligen av resultatet. Protokoll erhölls strax därpå via e-post. Kylslaget levde upp till mina förväntningar.

Maud B
Skrev om Kylslaget AB

Trevlig och kunnig kille som servade våran luftvärmepump precis enligt den information vi fick innan.

Bo L
Skrev om Kylslaget AB

Fick service utförd på min 1 år gamla luftvärmepump ute på min sommarstuga i Östhammar.Trevlig och tillmötesgående serviceman som utförde servicen på mindre än en timma mot kostnadsberäknade 2,5 timmar när servicen beställdes! Avvaktar nu med ytterligare bedömning till fakturan kommit med ny kostnad baserad på den faktiska arbetstiden. Är tillsvidare nöjd med utförd service! Mvh Bo Löwenhoff

Lars P
Skrev om Kylslaget AB

Jag är mycket nöjd med den genomförda rengöringsservicen.

Jan C
Skrev om Kylslaget AB

Proffesionell och trevlig personal. Rekommenderas varmt.

Jonas O
Skrev om Kylslaget AB

Trevlig o kunnig kyltekniker Sant bra bemött av deras inbokare

Arne B
Skrev om Kylslaget AB

Trevligt bemötande och snabbt utfört.

Mohammad Ali S
Skrev om Kylslaget AB

Hög kvalitet och bra service för ett högre pris

Thomas N
Skrev om Kylslaget AB

Själv var jag inte hemma. Men han som var här gjorde ett toppen jobb. Grannarna var nöjda dom med.

Gustav R
Skrev om Kylslaget AB

Snabb, trevlig och proffsig! Mycket nöjds//Gustav

Tommy Ö
Skrev om Kylslaget AB

fick den service som vi önsakade

Åke W
Skrev om Kylslaget AB

Jag upplever dem som en seriös aktör och deras servicetekniker har alltid varit tydliga och trevliga.

Anders G
Skrev om Kylslaget AB

Fredrik var en mycket bra representant för bolaget. Önskar honom välkommen till oss om två år. Anders Gustad

Jessica A
Skrev om Kylslaget AB

Alldeles för dyra höjer med 1000 kr på samma service än för två år sedan bara rengöring och ca 45 min arbetstid uruselt

Stefan E
Skrev om Kylslaget AB

Har anlitat Kylslaget under snart 15år. Har alltid blivit bemött på ett proffsigt sätt. Teknikerna är alltid i tid. När dom är klara så är det alltid rent och snyggt efter dom. Det mesta dom gör oss mig är service på min luftvärmepump. Har inget negativt att säga om detta bolag. Kan starkt rekommendera dom.

Nya W
Skrev om Kylslaget AB

Killen verkade stressad och nervös annars OK

Donald T
Skrev om Kylslaget AB

Kom i tid :-), trevlig och snabb.

Leif J
Skrev om Kylslaget AB

Jag gjorde en Service på min Luftvärmepump Servicepersonal var bra , däremot tycker jag priset var i högsta laget!!!

Per S
Skrev om Kylslaget AB

Super service och trevlig tekniker

Susanne E
Skrev om Kylslaget AB

Mycket trevlig tekniker som kom i tid, förklarade alla moment, gjorde en plan för effektivt arbete, gav information om dokumentation.

Filtrera omdömen