Kylslaget AB

kylslaget.se
  • BadgeFourYears
3 652
4.5

Välkommen till Kylslaget AB! Vi har varit med i branschen sedan 2007 och har därför stött på alla möjliga typer av problem och på så vis blivit väldigt bra på att lösa det mesta inom kategorin luftvärmepump. Vi är idag ett av Sveriges största installationsföretag inom luft-luftvärmepump. Alla våra tekniker är utbildade och...

3652 omdömen om Kylslaget AB

Sedan starten hos Reco 2020

Åke R
Skrev om Kylslaget AB

Alltid trevliga och gör ett proffsigt job.

Sven J
Skrev om Kylslaget AB

Bra bemötande och förtroendeingivande insats.

Tony P
Skrev om Kylslaget AB

Gick fort och smidigt och fick information om pumpen

Jonas A
Skrev om Kylslaget AB

Proffsigt, effektivt och mycket servicemindat

Lennart S
Skrev om Kylslaget AB

Den är helt ok. Mycket trevlig medarbetare som besökte oss.

Per F
Skrev om Kylslaget AB

Lite otydligt om det är OCR nummer eller meddelande som ska anges på fakturan när man betalar via bank.

Stig A
Skrev om Kylslaget AB

Trevlig personal, bra information. Bara positivt.

Ingrid C
Skrev om Kylslaget AB

Inget att anmärka på. Noggrann genomgång av pumpen. Lugn och bra kille som utförde jobbet.

Åke G
Skrev om Kylslaget AB

Mycket bra service som vanligt. Alltså högsta betyg. Har varit kund hos dom sedan urminnes tider så jag förstod att det blir kanonservice. Handlade om service av Värmepumpen. Mycket trevlig personal som alltid, därför fortsätter jag med Kylslaget mvh Åke Gisslar.

Hans U
Skrev om Kylslaget AB

Snabb återkoppling. Trevlig och hjälpsam servicetekniker som var på plats och genomförde service.

Bertil S
Skrev om Kylslaget AB

Service av värmepump. Bra service, bra genomgång efteråt om vad som gjorts och hur allt såg ut samt tips om inställningar.

Christer R
Skrev om Kylslaget AB

Enkelt för mig. Proffsigt uppträdande och genomförande av överenskommet arbete.

Ann-Christine E
Skrev om Kylslaget AB

Service av luftvärmepump. Professionell, snabb och trevlig servicetekniker.

Anders L
Skrev om Kylslaget AB

Allt funkade perfekt med besöket. Lever upp till förväntningarna

Lars M
Skrev om Kylslaget AB

de va inte svårt åkte dit och beställde jobbet alla satt ute o rökte när jag kom så det var enkelt mina förväntningar var att det skulle utföras på ett professionellt sätt .. jag tycker väl att han gjorde ett bra jobb jobbet tog en timme precis exkl. framkörning jag blev informerad om vad det skulle kosta men tycker ändå att det var lite högt 3600:-Kr det var ändå bara en service fanns egentligen inga förbrukningsvaror .

Ingegerd B
Skrev om Kylslaget AB

Ärligt talat så tycker jag, att alla gånger man får en sådan här fråga oavsett från vem, är det ett slags bevis på att företaget eller personen har dåligt självförtroende. M.a.o. känns det fånigt att jag ska behöva lämna ett omdöme varje gång någon gör ett jobb hos mig. Men okej, det var väl bra - jobbet han gjorde pojken som var här. Hälsningar från Ingegerd Björkman.

Ulf L
Skrev om Kylslaget AB

Jag tycker att det som Kylslaget utförde hos mig blev helt ok.

Abbas G
Skrev om Kylslaget AB

Han gjorde inte lika bra som tidigare. Jag är inte nöjd med hans arbete det här året jämför med tidigare år. De var väldigt noggrann och gjorde mycket bra jobb. Jag har redan pratat med kylslaget.

Kai Olavi R
Skrev om Kylslaget AB

Serviceteknikern kom på utlovad tid och gjorde ett gediget arbete med att serva luftvärmepumpen. Rekommenderar starkt.

Thomas H
Skrev om Kylslaget AB

Kom på utsatt tid! Bra och tydligt protokoll av utfört arbete. Bra jobbat helt enkelt.

Björn U
Skrev om Kylslaget AB

Snabba, trevliga, kom i tid. Gjorde det de skulle.

Åke N
Skrev om Kylslaget AB

Bra och kunnig serviceman, löste allting bra även om tiden vart knapp

Göran W
Skrev om Kylslaget AB

Upphandlingen helt OK. Rengöring och kontroll av luftvärmepump. Servicekillen var noggrann.

Otto S
Skrev om Kylslaget AB

En riktigt seriös tekniker som gav vår luftvärmepump en översyn som vida överträffade mina förväntningar. Jag kan inte låta bli att undra vad andra tekniker har sysslat med när de har varit här?

Alf P

K9m i tid och gjorde ett bra jobb såvittt jag kan bedöma

Eva O
Skrev om Kylslaget AB

Tidsangivelsen för besöket var för flummig. Från kl 11.00 blev besöket efter kl 14.00. Inte riktigt ok tycker jag.

Jan N
Skrev om Kylslaget AB

Fått rengjord värmeluftpumpen. Alltid lika trevliga, jobbar snabbt och svarar bra på frågor. Kan varmt rekommendera Kylslaget AB.

Ingrid L
Skrev om Kylslaget AB

En anställd var och servade värmepumpen och gjorde ett fantastiskt jobb.

Tale O
Skrev om Kylslaget AB

Mycket seriöst och bra! Den unge trevlige mannen höll på i drygt två timmar med servicen! En idé/förslag för att slippa många samtal till admin: Bra om teknikerna kan svara på frågan om ROT-avdrag som dom säkert ofta får. Jag ringde till kontoret och fick svaret att man inte kan få ROT-avdrag, då teknikern inte visste svaret. Om han vetat det hade jag sluppit ringa, men framför allt hade ni på Admin sluppit svara på denna fråga många ggr per dag..?!

Ulla L
Skrev om Kylslaget AB

Noggranna servicetekniker. Trevliga. Köpte service på luftvärmepumpen.( görs vart annan år). Har haft dem att serva pumpen under ca 10 års tid.

Peter T
Skrev om Kylslaget AB

Kanon trevlig och kunnig personal med rätt serviceinställning. Så glad att ha er kvar efter flytten till Vingåker och även för den extra luftluft värmepump som ni installerat.

Jan B
Skrev om Kylslaget AB

Vi hade en service på värmepumpen som efter det gav betydligt bättre värme.Nu klarar vi oss säkert 2år igen utan bekymmer. Snabbt och bra service!

Fredrik T
Skrev om Kylslaget AB

Montören servade luftvärmepumpen på ett bra och noga sätt!

Nils W
Skrev om Kylslaget AB

Bra utfört jobb. Bättre än värmepumpsrengöringen vi hade på landet och som gjorde att jag inte trodde det behövdes.

Kristina K
Skrev om Kylslaget AB

Det var helt okej han var trevlig

Örjan L
Skrev om Kylslaget AB

Håll er borta! Mycket pengar för dåligt utfört arbete! Så var det dags för service på vår luftvärmepump: Med service menas i det här fallet viss rengöring av vissa delar i värmepumpen. Det visar sig dock snart att delar i luftvärmepumpen är så smutsiga att de enligt servicekillen inte går att rengöra - så det lämnar han. (Till saken hör att samma firma servade pumpen för ett år sedan.) Sedan lossnar frontpanelen och klaffen rör sig inte längre som den ska efter att teknikern bänt och brutit i plasten och luftvärmepumpen...

Adele C
Skrev om Kylslaget AB

Årskontroll av Panasonic luftvärmepump. Allt fungerar nu efter andra året. . Bra mätvärden. Trevlig tekniker som berättade vad han gjorde. Efter första året byttes ett kretskort i december så det är skönt att allt var ok nu.

Barbro S
Skrev om Kylslaget AB

Er medarbetar gick in i badrummet med skor där han av någon anledning använde duschen. Han hängde inte tillbaka duschhandtaget där det satt ute hängde det i hållaren - för högt för mig att nå. Han drog inte igen skjutdörren till min entré. Det kändes helt enkelt slarvigt. Jag undrar också om ett besök verkligen ska kosta 3 595:- för 40 minuters arbete. Dessutom sa han att han inte brukar göra så mycket på utsidan. Jag har inte fått något protokoll och vet över huvud taget inte vad som gjorts. Fylldes det på kylmedel? Gjorde han rent i utedelen? Hur ser den ut? Behöver den bytas mm? /Barbro

Mikael E
Skrev om Kylslaget AB

En vänlig och trevlig serviceperson dök upp på utsatt tid. Servicen var bra och det gick snabbt. Han visade och gav tips och berättade att det såg bra ut. Jag är helnöjd med besöket! Tack!

Fredrik D
Skrev om Kylslaget AB

Gällande den första servicen efter 2 år på min Daikin Luft-Luftvärmepump. Registrerade ett ärende på deras web och blev uppringd omgående och fick en tid inom en månad. Installatören som skulle gjort jobbet SMS:ade på morgonen att han blivit sjuk, sedan ringde bokningen och kunde skicka ut en annan tekniker på den bokade tiden. Han dök upp som avtalat och berättade tydligt vad han gjorde och vad jag ska tänka på. Dokumenterade jobbet med bilder och skickade ett tydligt protokoll. Mycket nöjd med upplevelsen.

Björn L
Skrev om Kylslaget AB

Snabb serviceinriktad och noggrann installatör.

Jan-Åke M
Skrev om Kylslaget AB

Det var normalt sätt att handla. Jag hade inga förväntningar så Kylslaget levde upp till de små förväntningar som fanns. Normala upplevelser.

Knut H
Skrev om Kylslaget AB

Duktig trevlig och noggrann jag är mycket nöjd

Mariana K
Skrev om Kylslaget AB

Jag fick service på min värmepump. Det gick smidigt och snabbt. Teknikern förklarade vad han hade gjort och dokumenterade med foton.

Göran E
Skrev om Kylslaget AB

En mycket bra och kompetent montör som kom på utlovad tid och som verkligen höll vad han lovade.

Carl C
Skrev om Kylslaget AB

utmärkt arbeta .tacker så mycket. carl

Sven Thomas Bertil A

Tack för ett bra utfört arbete! Snyggt, noga och ett systematiskt utfört arbete inte bara det, trevlig och artig. Rekommenderas av oss Thomas och Ylva

Karin H
Skrev om Kylslaget AB

Rengöringsservice av luftvärmepump vilket kylslaget skött utmärkt under alla år

Karl-Erik P
Skrev om Kylslaget AB

Er serviceman har utfört ett utmärkt jobb pumpen fungerar nu betydligt bättre än innan.

Monica S
Skrev om Kylslaget AB

Ung kille kom, men han verkade väldigt kunnig. Han var noggrann så jag är jättenöjd