LA Takvård AB

takvard.se
  • Badge2024
1 236
4.3

LA Takvård AB är företaget som förlänger livslängden på ditt tak! Vi har takvårdsexperter över hela landet som behandlar ditt tak och håller det fritt från påväxt. Vår takvård är pålitlig och prisvärd, samtidigt som vi skjuter upp kostsamma takbyten och reparationer. Påväxt på tak är ett vanligt problem som uppstår genom nedbrytning,...

1236 omdömen om LA Takvård AB

Sedan starten hos Reco 2024

Gabriella G
Skrev om LA Takvård AB

Trevlig personal. Gjorde jobbet effektivt även om jobbet fick vänta några timmar eftersom det var frost på taken. Taket rengjordes från mossa. Dock är färgen fortsatt gråbrun, trodde den skulle bli mer ren och röd, dvs efterlikna ursprungsfärgen.

Carl-Fredrik T
Skrev om LA Takvård AB

Snabb kontakt, rimlig offert, jobbet utfört redan dagen därpå. Smidig kommunikation både före och efter arbetet utförts

Leif F
Skrev om LA Takvård AB

Enligt önskemål, välskött och trevligt bemötande !

Michael B
Skrev om LA Takvård AB

Lite dålig städning och man stänkte ner fönster med med medel. Svårt att få bort, kvarvarande fläckar på glaset. Skyddade inte utlopp i hängränna med risk för stopp i dagvattenledning.

Gert J
Skrev om LA Takvård AB

Hej . Bemötandet av LA Takvård var helt ok. Behandlingen av taket är vi oroliga för då det kom regn på natten. Är imponerad av killarna som utförde arbetet. mvh Gert.

Mari F
Skrev om LA Takvård AB

Mycket seriöst och trevligt bemötande! Snabb att återkomma med information. Hade beställt rengöring av mitt tegeltak som var ansatt av påväxt o dyl. Resultatet var perfekt! Och så rensades äntligen samtliga takrännor! Tack!

Ulf P
Skrev om LA Takvård AB

Jag var själv inte hemma men enligt min fru som var hemma har hon berättat att personerna som var här var riktigt trevliga och gjorde ett riktigt bra jobb och berättade vad dom gjorde och upplyste även om problem med taknockspapp som var dåligt och detta blev utbyt.

Nils S
Skrev om LA Takvård AB

Super duktiga killar o väldigt noggranna i sitt jobb varmt rekommendera LA takvård ab

Jan Stig Göran A
Skrev om LA Takvård AB

Skötte sitt uppdrag väl och informerade bra under processen. Dock svårt att bedöma resultatet av ännu.

Anneli N
Skrev om LA Takvård AB

Bra och mycket bra arbetat, bra genomgång och förklaring. rekomenderas till övriga husägare

Pernilla B
Skrev om LA Takvård AB

Bra leverans och mkt duktiga operatörer. Synd bara att de kom 09.30 när vi fått ankomsttid 13.30! Rena turen att vi var hemma! De ska inte behöva få kritik för att logistiken inte är synkad.

Torskari L
Skrev om LA Takvård AB

Enkla, snabba och flexibla är de som hanterar detta i Borlänge

Hans W
Skrev om LA Takvård AB

Snabbt gjort och trevligt bemötande

Kerstin Elisabeth C
Skrev om LA Takvård AB

Det kom tre personer som på c:a 1-1,5 timme sprutade talet och rengjorde hängrännor! Vi vet ju dock inte resultatet, om mossan på taket försvinner! Det kan jag svara på om två år!

Britt-Louise N
Skrev om LA Takvård AB

Enkla och lättsamma personer som gjorde ett jättefint jobb och jag fick känna mig duktig att jag tänker på att vårda vårat hus.

Kjell B
Skrev om LA Takvård AB

2 St fantastiskt trevliga killar som gjorde ett fint o snabbt jobb o även städningen bra gjort

Anders W
Skrev om LA Takvård AB

Har ifrån första mötet varit en bra upplevelse. Då vi flyttat vår takbehandling två gånger och inte möts av några problem, så alldeles utmärkt. De två representanterna som var här och utförde arbetet var mycket trevliga, arbetade snabbt och var hjälpsamma, all heder till dem, var en positiv upplevelse. Anders Wernersson

Apelgårdens Hvb I Blekinge Ab A

Genomgången på arbetet stämmer med vad som utfördes. Bra jobbat på ett 45 gradigt tak. Mossan som föll ner togs om hand. Trevliga jobbare.

Boris H
Skrev om LA Takvård AB

Helt ok. Efter fyra år kontaktade jag LA takvård och fick en takbehandling till, som reklamation.

Hayder S

Kanon service. Punktlig och utförlig

Leif A
Skrev om LA Takvård AB

Ett bra utfört arbete av en mycket trevlig personal, mycket bra helhet kan man säga!

Torbjörn E

Bra bemötande. Verkade proffsiga

Lars T
Skrev om LA Takvård AB

Två jättetrevliga killar från LA kom och rengjorde och behandlade vårt sommarstugetak. De jobbade hårt under de timmar de var här, och vi ser fram emot att LA kommer på återbesök om ca fyra år!

Camilla N
Skrev om LA Takvård AB

Fantastiskt trevliga killar som gjorde ett superjobb till ett bra pris för att göra rent taket på mitt hus och garage!

Ingemar T
Skrev om LA Takvård AB

Snabbt på besök och offert, bra återkoppling med bilder.

Mona E
Skrev om LA Takvård AB

Bra bemötande. Gick att lägga till tjänster så det blev ännu mer gjort vilket gjorde helheten bra. Tvätt av tak o medel på .Tvätt av träfasad o Tvätt av altan o plattor . Mycket nöjd.

Hans J
Skrev om LA Takvård AB

Vad jag tycker får vi se om 2 år när vi ser hur taket ser ut, men ännu så länge ett bra bemötande. Så återkom med frågan om 2 år lite tidigt att skicka ut sådana frågor. det är resultatet som är viktigast såklart. mvh Rolf

Sofie R
Skrev om LA Takvård AB

Jag har bara gott att säga från första kontakten tills de var klara. Trevligt bemötande och enkel kommunikation. Rekommenderar företaget.

Patrick L
Skrev om LA Takvård AB

Vi fick taket kontrollerat och rengjort , dom tätade om taknocken och ” impregnerade ” sedan pannorna. Vi fick en bra kontakt med han som var där och utförde arbetet. Det kändes bra på alla sätt, så det var helt okej.

Mats A
Skrev om LA Takvård AB

Besök på plats för bedömning av taket. Snabb och utförlig beskrivning med offert. Lätt att boka dag för åtgärd med bra information om förväntningar på förberedelser av mig. Trevlig och bra personal som kom och skrapade taket, behandlade med någon kemikalie mot påväxt av mossa. Städade dessutom snyggt upp allt skräp från taket. Resultatet bra nu men förväntningen inför nästa år finns.

Anna J
Skrev om LA Takvård AB

Snabbt, enkelt och tydligt kring vad som skulle göras.

Jan H
Skrev om LA Takvård AB

Trevlig säljare. Arbetet verkar vara bra gjort. De började däremot tidigare än vi bestämt och vi fick besked samma dag.

Fredrik F
Skrev om LA Takvård AB

Proffsigt, punktligt och bra från början till slut. Rekommenderas

Ingrid C
Skrev om LA Takvård AB

Vänligt bemött o informerades om hur de skulle behandla taket o lämnade offert. Avlägsnade all mossa från taket o kontrollerade att alla takpannor var hela samt behandlade med specialmedel efter. Rensade stuprännor. Tog bort nedfallen mossa på marken o altanen.

Ralph S
Skrev om LA Takvård AB

Snabbt och smidigt med ett gäng som var jätte trevliga och som lämnade info om hur det fungerar och även info om ev fel på taket de hittar. Rekommenderas varmt!

Mats K
Skrev om LA Takvård AB

Bra kommunikation till mig som kund och proffsigt utfört.

Thomas L

Väldigt proffsigt & smidigt utfört

Jonny S
Skrev om LA Takvård AB

Deras information om arbete dom skall göra var inte bra. Han som sålde in jobbet så att dom inte skulle smutsa ner. Men när takrengörarna blåste bort mossan dom skrapat bort så komm det mycket på grannen nästan nytvättade vita altan, vilket resulterade i en mycket arg och irriterad granne,vilket var väldigt obehagligt för mig. Jag mailade företaget om obehaget dom ställt till med. Tyvärr var det nog inte i intresse att svara. När dom var här i tisdags så fick vi bistå med vatten ,hink,trasor och stege så att dom kunde...

Jörgen L
Skrev om LA Takvård AB

Trevlig personal jobbade bra .

Paro N
Skrev om LA Takvård AB

Fint bemötande från personalen och förhoppningsvis ett gediget arbete. Fått löfte om att takpannorna skall bli renare med tiden. Återstår bara att se.

Mirja J
Skrev om LA Takvård AB

Mötet helt ok. De gjorde ett bra jobb

Per M
Skrev om LA Takvård AB

Trevliga och seriösa killar. De gjorde ett mycket bra jobb.

Agneta K
Skrev om LA Takvård AB

Mycket nöjda och imponerande av att allt skräp var borttaget. Tack

Hans P
Skrev om LA Takvård AB

Proffsigt och väl utfört arbete. Trevlig personal.

Bengt-Inge J
Skrev om LA Takvård AB

Gick snabbt med bra resultat,jätte trevliga,kunniga killar.,perfekt.kan rekomenderas på det varmaste

Dan P
Skrev om LA Takvård AB

Trevliga. Jobbet/fakturan stämde med offerten. Allt var som vi förväntade oss.

Hans O
Skrev om LA Takvård AB

Det var helt OK. De meddelade I tid när de skulle komma och städade upp efter sig. Nu avvaktar vi resultatet och hoppas på ettmossfritt tak åren framöver.

Anna H
Skrev om LA Takvård AB

Mycket bra bemött av Martin som var noggrann när han kollade taket på plats, kändes väldigt kunnig och seriös. Jag vet betydligt mer om tak efter hans besök! Det blev tydligt vad som skulle göras och vad jag kan förvänta mig. En tydlig förbättring utifrån synintrycket. Har en del att rensa in takrännor och stuprör vilket också Martin var tydlig med. De bytte också nockband och trasiga takpannor vilket känns tryggt. Enligt förväntan så här långt. Vad jag förstått ska medlet fortsätta att verka Såhär långt är jag väldigt nöjd med hela processen!

Sven-Olov W

Bra, effektivt, kompetent, Bra rengöring

Lars H
Skrev om LA Takvård AB

Helt ok på alla sätt och vis. Minus dock för följande: 1) Gick upp på taket och kollade sen jobbet var klart. En plåt (som skyddar ovanpå en av vindskivorna) satt lös och spretade 45 grader upp i luften 2) Två st takpannor (trasiga som bytts ut) låg kvar på taket. Inte mycket att ”gnälla på” men dock, en liten ”notering” i slutbetyget……