Butik

Ring 0470-485 15
4.0

13 omdömen om Butik

Johanna J

Bästa butiken om du frågar mig! De har ju allt mellan himmel och jord, alltid hittar man något. Sen kostar det inte en förmögenhet att handla lite nytt heller. Perfekt när man ska handla presenter eller julklappar :-) Personalen är alltid hjälpsam och vet vart saker o ting är.

Robin A
Skrev om Butik

Bra butik där man kan hitta alla sorters fynd till bra priser, här finns saker man inte kan hitta på andra ställen. Ett jätteplus för den trevliga personalen! Alltså ett utmärkt alternativ för den som letar efter saker till den nya lägenheten.

Madeleine N

Här kan jag streva om kring läge ohc man hittar alltid, alltid massa saker man vill ha. Dom har det mesta. Ett ställe att rekomendera när man shoppar presenter och inte vet vad man ska ge.

Ebba S
Skrev om Butik

kul butik om man vill hitta lite udda presenter. jag gillar speciellt bok-hörnan, där kan man hitta flera kokböcker och annan konstig litteratur.

Johanna J

När en presentkorg ska plockas ihop till kompisen är detta det perfekta stället. de har en massa roliga saker att erbjuda som är kul att ge bort i present och bra priser! även söta inrednings saker!!

Eva W
Skrev om Butik

Trevlig butik för den med tid. Lite rörigt med så mycket grejer, något bra system fattas för den som vill hitta rätt saker. Annars en uunderbar butik med det mesta man kan behöva och vilja ha.

Elin F
Skrev om Butik

Lagerhaus är en underbar butik. Här finns alla de småsaker som man behöver till sin första lägenhet. Varorna är moderna, coola och prisvärda. Det är även en perfekt butik om man ska köpa presenter. Det finns både roliga och användbara presenter i massor.

Ebba S
Skrev om Butik

Älskar Lagerhaus! De har de där häftiga småsakerna som gör ditt hem lite speciellt. Perfekt butik att gå till om man vill köpa presenter osm sticker ut.

Kristina L

Butiken för dig som gillar att köpa saker till hemmet. Här hittar man alltid nåt litet som bara "måste" ha. Härliga smä fiffiga saker och underbara kökssaker! Måste besökas!!

sandra j

Detta är en butik som man alltid hittar något roligt i till hemmet. Här finna allt mellan himmel och jord och nått till de flesta stilar. Man blir glad av att bara gå omkring där inne och titta på allt som finns. Superbra butik för födelsedagsköp!

Marie A
Skrev om Butik

Rolig och bra inredningsaffär, som har både stilfulla och roliga inredningsprylar m m. Stort urval och bra priser

Caroline V

På Lagerhaus erbjuder de roliga och snygga inredningsdetaljer. De har mycket saker i starka färger som kan liva upp ditt hem. Det kan tyckas att de har lite dyrare priser än andra affärer men jag tycker att det är värt priset. De säljer mycket sådant som man vill ge bort i present.

Cecilia K

Mysiga lilla lagerhaus ligger väldigt trångt till mitt i centrala växjö. Tar mig alltid en liten sväng in där när jag är i Växjö, det är ett måste. Nuförtiden så har dock det kommit även till kalmar, så de kanske inte blir så mycket nu längre. Men det är trots sin trångboddhet, väldigt trivsamt på nåt sätt. Trevlig personal har de oxo.