Alla kategorier Tandläkare Halland Laholm Laholms Tandvårdsklinik

Trädgårdsgatan 11B, 312 30 Laholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Laholms Tandvårdsklinik

• Petra T
    Petra T skrev om Laholms Tandvårdsklinik
    Blev rekommenderad Laholms tandvårdsklinik ang ett tandimplantat som jag behöver åtgärda.Har hittills vänt mig till folktandvården i Skåne i tron att det skulle vara billigare men där blev jag slussad överallt till olika specialister eftersom de inte var kompetenta nog att utföra hela processen på plats (som jag dessutom hade blivit lovad). Prissättningen var även den oklar med olika belopp för varje ”specialist” jag frågade. Iallafall vände jag mig tillsist till Ulf Olson på Laholms tandvårdsklinik och det har jag definitivt inte ångrat. Efter en trevlig presentation och en snabb, klar konsultation samt en ypperlig bra prissättning (skräddarsydd för mig dessutom), är jag nu redo att sätta in det efterlängtade implantatet. Tack Laholms tandvårdsklinik och tack Ulf! Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Laholms Tandvårdsklinik
    Efter flera rekommendationer på Facebook valde jag att boka en tid hos Ulf Olson. Hans personal är vid första kontakt bemötande och inställd på att erbjuda de tjänster man efterfrågar. Det är med nöje jag ser fram emot mitt första besök hos tandläkare Ulf Olson på så populära Laholms Tandvårdsklinik på social media. Läs mer
  • Carl S
    Carl S skrev om Laholms Tandvårdsklinik
    Av de tandläkare Laholm erbjuder väljer jag Ulf på Laholms Tandvårdsklinik. Där blandar dom med akut tandvård och omfattande implantat behandlingar. Blekning med skena och stark bleknings gel hemma. Dom ska starta tävlingar på Facebook inom kort. Tack för en smärtfri behandling. Läs mer

Trädgårdsgatan 11B, 312 30 Laholm