Alla kategorier Övrigt Norrbotten Kiruna Kiruna Landströms Kök & Bar

Lars Janssonsgatan 14, 981 31 Kiruna — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Landströms Kök & Bar

• johan a
    johan a skrev om Landströms Kök & Bar
    Till att börja med när man kommer in (bokat i förväg) så måste man hänga av jackan och betala 20:- och en stor lapp i garderoben "vi tar ej ansvar för värdesaker" frågor om jag fortfarande måste hänga av, och blir tvingad p.g.a "brandrisken"

Inte hela världen, men bemötandet var väl inte världens bästa i dörren, sätter oss ner vid våra bort och får en öl.
    Efter det händer i princip ingenting på 1 timme, som det tar innan vi får våran mat.

Maten som kostar över 250 kr / person, är både fel, kall, och ser allmänt risig ut. Jag har nog aldrig sett maken till något liknande spektakel. Äter hur som helst upp utan att klaga , då man väl är svensk. Och inte klarar konflikter? :D

Och samtidigt så sitter det ungdomar precis i hela byggnaden och skriker allt vad dom kan, och klockan är inte ens 8 på kvällen? Jag har varit mycket på Landström när dom öppnade, och då var det verkligen bra. Men idag kan jag inte rekommendera någon att sätta sin fot på den här restaurangen. Det är fruktransvärt dåligt.

Följande vill jag anmärka på.

- Så mycket oljud att man nästan inte kan tänka, och då är inte ens klockan 20:00.
    - Maten är verkligen ojämn, inte värd pengarna.
    - Dålig service / otrevlig personal, ägare.

Nej det var sista gången jag gick hit.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Landströms Kök & Bar
    Det stora problemet med Landströms är att de är ojämna, ibland väldigt gott, ibland mediokert. Det är inte okej att komma ut med "en hängmörad biff" som ser ut som om den stektes för flera timmar sedan och nu är sådär matt som mat blir med tiden. Och nej, en potatisgratäng ska inte ha skinn, och det ska inte en cole slaw ha heller. De har en förbluffande förmåga att genomsteka allt kött trots att de verkligen frågar om hur man vill ha det. Dåligt att de tar 20 kr för att hänga av sig jackan, känns sniket och ogästvänligt.

Landströms är känt som "den bättre restaurangen" i Kiruna, men jag är tveksam. Det krävs uppryckning i köket för att motivera de relativt höga priserna, priserna är höga för vad man får.

Lars Janssonsgatan 14, 981 31 Kiruna