Alla kategorier Mattor Stockholms län Huddinge Länna Möbler AB

Länna Möbler AB

Gamla Nynäsvägen 606, 142 51 Skogås — Visa karta

Vi på Länna Möbler önskar att skapa vackrare hem för människor som värdesätter kvalité, personlig service och omtanke. Vi erbjuder ett handplockat sortiment med klassisk och modern heminredning utav varaktig kvalité från väletablerade varumärken.

Läs vad 4 kunder tycker om Länna Möbler AB

• Thommy G
    Thommy G skrev om Länna Möbler AB
    Beställde en Pampa Mariposa från Länna Möbler. Annonserat stod 1-2 veckors leveranstid men först en vecka efter beställning så fick jag besked om att varan skulle dröja ytterligare 5 veckor. Att tillägga var att det under hela denna period fortfarande stod 1-2 veckors leveranstid. När jag väl fick varan så var den skadad både på skinnet och färglackeringen på benen. Jag fick då vänta ytterligare 3 veckor på en reklamation och när den väl kom så var färgen skadad på benen återigen trots att kundtjänst lovat att syna varan innan de skickar. Jag fick pussla ihop delar från båda leveranserna för att få en "hel" stol. När jag väl skulle skicka resterande delar så visar det sig att Länna skickat med en returfraktsedel där jag skall vara hemma under 8-17 för att kunna retunera. Det gick jag inte med på utan kundtjänst fick anordna en frakt där dem kunde hämta efter "normal" arbetstid. Under dessa 9 veckorna låg jag ute med 9500kr (fullpris) som jag betalat för stolen och som plåster på såret, kompensation, fick jag 500kr som tillgodokvitto hos Länna. Dåligt hanterat och skrattretande kompensation. För mig blir det aldrig något köp härifrån igen.
  • Annika D
    Annika D skrev om Länna Möbler AB
    Vi beställde några möbler och den levererades som förväntat. De bar även en 130 kilo garderobe till vår dörr, även om vi inte hade betalat för leverans (vi kunde inte bära det själva). Så länge ingen klagar. Vi kommer att få huvuddelen av våra möbler slutet av april och då ska jag se om det positiva intrycket bekräftas.
  • David N
    David N skrev om Länna Möbler AB
    Beställer möbler från butiken. När två veckor gått undrar man varför man inte får varorna. Då säger de att det är slut i lagret. Kollar på hemsidan, där står det fortafarande att de finns i lager. Uruselt att de lurar folk att köpa varor som marknadsförts som "Snabb leverans"

Mvh David
  • Miika H
    Miika H skrev om Länna Möbler AB
    Beställde en vitrinskåp och två byråer för 27000. När varorana kom så fick jag fel toppskiva på en av byråerna trots jag hade beställt rätt, kontakatade, och länna skulle byta ut den, efter en påminnelse och två veckor så fick jag rätt vara, någon ersättning för besväret fick jag inte även om jag begärde det (MIO ger 400kr/vecka utan att man behöver fråga). Dom har inte lägre priser än någon annan och någon bättre service kan dom inte erbjuda så det finns ingen anledning att handla hos länna möbler

Gamla Nynäsvägen 606, 142 51 Skogås