Lapportens Hundcenter AB

Lapportens Hundcenter AB

Ring 070-386 93 86 lapportenshundcenter.com

VÄLKOMMEN TILL LAPPORTENS HUNDCENTER Lapportens Hundcenter, beläget i hjärtat av Skåne, är ditt hunddagis och pensionat med fokus på att erbjuda omsorg och trygghet till din fyrbenta vän. Vi strävar efter att skapa en positiv och kärleksfull miljö där hundar kan trivas och känna sig hemma. Oavsett om det gäller dagpassning...

27 omdömen om Lapportens Hundcenter AB

Gunilla E
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Bästa hunddagiset som min hund varit på. Superduktiga tjejer som ser till varje hunds behov. Mycket bra bemötande av Jenny och tjejerna. Oss slipper ni inte..🥰

Ida Moa Mathilda G
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Underbar personal med mycket passion för deras yrke och väldigt trevliga och förståeliga <3

Ann-Charlotte L
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Bästa dagiset ever! Toppen för fyrfota vänner Värme och omtänksamhet Ordning och reda Både för pensionat o måndag till fredag

Ida F
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Min hund Ester blir väl omhändertagen. Jag ser även hur omhändertagande de andra hundarna blir. Tryggt. Stabilt. Proffsigt. Kan varmt rekommendera Lapportens hundcenter! Familjärt och avslappnat. Precis det ens bästa vän behöver, när man själv inte kan finnas där. ❤️

Svar från Lapportens Hundcenter AB

Tusen Tack Ida för din fina recension. Ester är en helt fantastisk tjej. Jag saknar henne och hoppas jag får ta hand om henne snart igen. /Jenny

Simella G
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Stort tack till alla på Lapportens Hundcenter! Morris var supertaggad varje gång vi åkte dit och väldigt nöjd när han åkte hem. Tack för att ni tog hand om honom så väl och tack för alla lekkompisar han fått umgås med. Vi kunde inte ha fått en bättre dagisplats för vår pälskling.

Svar från Lapportens Hundcenter AB

Vi hoppas verkligen att Morris kommer tillbaka till våren, Luna saknar verkligen honom. Bästa kompisen, ever :)

Karin L
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Bemötande har varit superbra, både för vår hund och även gentemot oss. Vibhar haft vår hund där på pensionatet flera gånger och det känns så tryggt och bra att han är där. Ytorna är stora, de tar härliga promenader och personalen känns både kunnig och att de genuint älskar sitt jobb. Rekommenderas!

Svar från Lapportens Hundcenter AB

Tack Karin för din fina respons. Sam är helt underb och alltid välkommen till oss. Han går så bra ihop med våra dagishundar.

Camilla N
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Bra personal som är toppen med hundarna! Inget bättre! Min hund älskar att vara där. 🐶🧡

Svar från Lapportens Hundcenter AB

Älskade Bella :) Saknar min sovkompis, hon är helt underbar den lilla skapelsen.

Maria S
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Vi möts varje dag av lugna och omtänksamma människor på Lapportens Hundcenter, här har vår hund det bra.

Monika E
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Vi kontaktade Jenny på Lapportens hundcenter via telefon för vi behövde lämna vår hund över ett veckoslut. Fick direkt ett trevligt bemötande och bestämde ett besök där vi träffades med vår hund. Vi blev visade runt, fick ställa frågor och Jenny bekantade sig lite med Peps. Intrycket blev gott och vi bestämde att lämna vår hund till Jenny. Under vistelsen fick vi uppdatering via sms och bilder på vår hund. Han såg ut att ha det jättebra. Vi kan varmt rekommendera vidare och lämnar gärna hunden till Lapportens hundcenter igen.

Svar från Lapportens Hundcenter AB

Peps är nog en av de mest coola hundar jag träffat. Kan bero på hans tilltalande skägg ;) Hoppas på att få träffa honom snart igen. Tack för den fina recensionen.

Jonas J

Jättebra bemötande och serviceminded 👍👌

Svar från Lapportens Hundcenter AB

Lovis var helt magisk och Luna agerade en bra "storesyster" när hon kände sig ensam. Hoppas vi ses igen.

Erika G

Vänliga Omtänksamma Trevliga Duktiga Så nöjda

Karolina N
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Bra bemötande, de är flexibla med tider, vilket är super bra,, stora boxar till hundarna, känns tryggt att lämna pälsklingar till Jenny. Diesel o Wilde återkommer på pensionat till nästa år🙂🙂

Svar från Lapportens Hundcenter AB

Sweden Rock :) Du vet att de alltid är välkomna här :)

Pernilla O
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Engagerad och tillmötesgående personal som gör sitt yttersta för att göra tillvaron trygg och stimulerande för hundarna. Har vår hund på hunddagiset men även lämnat på pensionatet. Mycket nöjda och kan varmt rekommendera både hunddagis och pensionat!

Kicki F
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Mycket trevlig personal med hundens bästa i centrum. Lugn och trygg personal. Jag känner mig trygg att lämna min hund där och han verkar trivas. Hemtrevligt! Stor fin rastgård. Aldrig några problem om man behöver ändra på schemat.

Jessica L
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Lapportens hundcenter är ett fantastiskt dagis med hunden i fokus i en underbar skogsmiljö. Härlig personal som ser hunden som sin egen. Dixie ger det bästa betyget och det syns varje dag när man knappt hinner öppna bagaget innan hon snabbt far ut och vill in till dagis. Personalen ser varje hund som en egen individ och dess olika behov. Dixie har speciella behov bla pga sin sjukdom och alla tillgodoser dessa med fantastisk omsorg. Alla ni som arbetar på dagis gör ett underbart jobb och det är så tryggt att lämna det käraste man har i era händer medan man är på jobbet. /Jessica & Dixie

Lottie M
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Helnöjd med Lapporten och dess personal. Min golden får rasa av sig tillsammans med hundar som dom vet att han funkar tillsammans med. Har dagis 3 dgr/vecka men har även haft honom på pensionat.

Linda N
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Stort och fint engagemang hos personalen och trevligt bemötande mot både hundar och människor. Ser alla hundarna utifrån de individer de är!

Rasmus S
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Väldigt varmt å välkomnande .e Att min hund skulle trivas och vara väl omhändertagen.och det är hon till 100% Alltid trevligt bemötande och troligtvis ett av de bästa hunddagis som finns 🙂

Josefine P
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Blev väldigt bra bemött av samtliga på lapportens hundcenter. Fint att de kan individanpassa utefter varje behov. Smidigt med app och Buster kommer gärna tillbaka till ert dagis i framtiden.

Svar från Lapportens Hundcenter AB

Vi hoppas verkligen att Buster kommer tillbaka, en lugn, trygg och extremt harmonisk kille Han är saknad!

Elin I
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Mycket bra hunddagis samt pensionat. Våra hundar är i trygga händer där!

Lucia S
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Jag och min hund är helt nöjda med Lapportens Hundcenter. Jag är trygg i att lämna vår vovve även för längre period. Hon har många kompisar där och blir aktiverat i en fantastisk miljö. Trevlig o lugn personal, bra kontakt även under vår semester.

Svar från Lapportens Hundcenter AB

Stella önskar Gott Nytt År <3 Hon, Säpo, Sigge G, Kiwi och Frasse har såååå roligt tillsammans. Tror dock hon vill ha MER mat. Hahahaha. Hoppas ni har det bra på semestern.

Hanna H
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Har lämnat hunden här både på dagis och pensionat. Mycket trevlig personal som tar bra hand om hunden både på promenad och i rastgård.

Maria M
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Ett mysigt och hemtrevligt hunddagis!! Hämtar en nöjd å glad hund varje dag🥰

Marie S
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

* Trevligt bemötande och mycket professionella Känns tryggt att lämna sin hund hos er. * Framförallt att min hund skulle trivas och vara glad vid hämtning/lämning. * Min hund är på hunddagis och min upplevelse är att det är ett mycket bra hunddagis med trevlig och hjälpsam personal som tar väl hand om våra hundar.

Arlene Å
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Får ett bra bemötande när man kommer/hämtar sin pälsälskling och det viktigaste av allt är att hunden trivs där den ska vara en hel dag

Svar från Lapportens Hundcenter AB

Tack för den fina recension :) Boss är verkligen en riktig buse, men fantastiskt trevlig och snäll. Vi ser verkligen framemot att ha honom på pensionat nu i januari när ni reser bort.

Carmen S
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Hej, otrolig bra personal som ger varje hund kärlek , klappning och uppmärksamhet. Hunden är i centrum. De aktiverar hundarna på ett bra sätt/uppfostran ingår också i leken👌 Hundarna har en otrolig fin ute och inne miljö. Som sagt kärleken till hundarna präglar stället. Varmt rekommenderas ❤️

Anna T
Skrev om Lapportens Hundcenter AB

Bästa hunddagiset du kan tänka dig! Fantastisk miljö på landet för hundarna och stor rastgård. Personalen är som en extrafamilj! Det blir inte bättre än så här!

Svar från Lapportens Hundcenter AB

Milo aka Falkor är en riktigt härlig kille. Alltid superglad när han kommer till dagis. Han skulle kunna arbeta som både cirkushund eller ljudtekniker till gamla Fordar ;)