Lars Andersson i Fokus AB

3.5

8 omdömen om Lars Andersson i Fokus AB

Jonathan S
Skrev om Lars Andersson i Fokus AB

Personalen är trevlig och jag uppskattar särskilt att de har ett mycket stort utbud av ekologiska varor. Det är lätt att hitta det man letar efter och gör det därför till en bra butik. Prisnivån tycker jag är helt acceptabel, med tanke på att jag får det som jag är ute efter.

Andreas T
Skrev om Lars Andersson i Fokus AB

Bra utbud och trevlig personal. Har egen köttstyckning och har därför jäkligt bra kött. Dock alldeles för liten lokal, ingen affär man kan gå runt och strosa i, om man nu inte besöker den sent på kvällen.

Elna J
Skrev om Lars Andersson i Fokus AB

Stor mataffar som ligger bra mitt i stan. Personalen ar trevlig och hjalper en garna.. dock kan priserna vara lite hoga om man jamfor med lagprisbutikerna..

sara s
Skrev om Lars Andersson i Fokus AB

det är bra med en ordentlig maaffär centralt. Bra öppettider och utbud av ekologiska varor.

Johanna W
Skrev om Lars Andersson i Fokus AB

Bra butik, dock lite tråkiga lokaler. Plus för alltid nybakat bröd. Bra priser!

Kristoffer F
Skrev om Lars Andersson i Fokus AB

Trevlig butikslokal, om än lite trång. helt OK utbud, och oftast humana priser (för att vara en central butik). Personalen brukar vara hjälpsam och produkterna fräscha och i god standard. Rekommenderar deras frukt och grönt, lite dyrt men med stort urval och bra kvalité!

Elinor L
Skrev om Lars Andersson i Fokus AB

Bra varor och trevlig personal

Victor L
Skrev om Lars Andersson i Fokus AB

Centralt belägen affär med brett sortiment. Bra priser trots läget. Blir trångt och långa köer på eftermiddagarna. Bra för snabba stora inköp annars är kvantum längre ut från stan att rekommendera för den som kan ta sig dit.