Alla kategorier Byggföretag Skåne Sjöbo Lasse Anderssons Mur & Kakel

Stora Tolångavägen 470, 275 72 Lövestad — Visa karta

Limhamnsgårdens Allé 29B, 21616, MALMÖ
Miwa Köksrenovering
Per O:
Vi hade läst rekommendationer som företaget fått tidigare, och det var mycket superlativer och vi kan inte göra annat än att stämma i i lov...

Läs vad 1 kund tycker om Lasse Anderssons Mur & Kakel

• Markus J
    Markus J skrev om Lasse Anderssons Mur & Kakel
    Brukar inte skriva omdömmen för de hantverkare jag anlitat, men måste göra ett undantag! Lasse la klinker och satte kakel i vårt nya badrum senhösten 2009 (m inbyggt badkar, snedtak). Mycket proffsigt utfört av en trevlig kille! Han meddelade i tid när han skulle komma, och kom alltid på pricken i tid (fast han hade långt att köra). Han kommunicerade vad som skulle göras och hur, samt hur långt han kommit efter ett arbetspass.

Lasse tog uppdraget på relativt kort varsel och jag var införstådd med att vissa av hans andra uppdrag fick gå före (han var väl egentligen fullbokad). Han pusslade ihop sina dagar och det löste sig jättebra. Från mitt första samtal tills det var färdigt tog det ca 4 veckor (andra hantverkare skulle komma och titta på det om 2-3 månader!). En sann arbetsmyra!

Kan inte finna någon negativt (betalt ska ju alla ha ;-)). Han planerade golv och väggar mycket bra, så att fogarna kom rätt och skapade en perfekt helhet. Mycket nöjd!

Kan varmt rekomendera Lasse!

Stora Tolångavägen 470, 275 72 Lövestad