Alla kategorier Plattsättare Skåne Sjöbo Lasse Anderssons Mur & Kakel

Lasse Anderssons Mur & Kakel

Stora Tolångavägen 470, 275 72 Lövestad — Visa karta

Välkommen till oss på Lasse Anderssons Mur & Kakel!

Letar du efter riktigt kunnig plattsättare? Då har du hittat helt rätt. Vårt företag gör allt inom badrumsrenovering, murning, plattsättning och fasadrenovering i hela Österlen med omnejd.

Vi har över tjugo års erfarnehet inom branschen och har haft många nöjda kunder genom åren. Självklart kan du utnyttja ROT-avdraget och lita på att vi är noggranna och håller vad vi lovar när vi arbetar.

Kontakta oss för en offert - vi ser fram emot att hjälpa dig!

Läs vad 1 kund tycker om Lasse Anderssons Mur & Kakel

• Markus J
    Markus J skrev om Lasse Anderssons Mur & Kakel
    Brukar inte skriva omdömmen för de hantverkare jag anlitat, men måste göra ett undantag! Lasse la klinker och satte kakel i vårt nya badrum senhösten 2009 (m inbyggt badkar, snedtak). Mycket proffsigt utfört av en trevlig kille! Han meddelade i tid när han skulle komma, och kom alltid på pricken i tid (fast han hade långt att köra). Han kommunicerade vad som skulle göras och hur, samt hur långt han kommit efter ett arbetspass.

Lasse tog uppdraget på relativt kort varsel och jag var införstådd med att vissa av hans andra uppdrag fick gå före (han var väl egentligen fullbokad). Han pusslade ihop sina dagar och det löste sig jättebra. Från mitt första samtal tills det var färdigt tog det ca 4 veckor (andra hantverkare skulle komma och titta på det om 2-3 månader!). En sann arbetsmyra!

Kan inte finna någon negativt (betalt ska ju alla ha ;-)). Han planerade golv och väggar mycket bra, så att fogarna kom rätt och skapade en perfekt helhet. Mycket nöjd!

Kan varmt rekomendera Lasse! Läs mer

Stora Tolångavägen 470, 275 72 Lövestad