Alla kategorier Lägga marksten Halland Kungsbacka Lasses Entreprenad i Frillesås AB

Lasses Entreprenad i Frillesås AB

Brearedsvägen 370, 439 64 Frillesås — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Lasses Entreprenad i Frillesås AB

• Robban F skrev om Lasses Entreprenad i Frillesås AB
    Hjältevadshus rekommenderade Lasses Entreprenad för markarbetet som skulle göras för vårat nybygge, som vid första kontakt var väldigt trevliga och tillmötesgående.

MEN när det uppstod problem så som avsliten fiberkabel m.m så ljuger man om att man skall återkomma och sedan slutar man svara i telefon.

Grovplaneringen var gjord så pass dålig att vi fick ta in en annan som kom och fixade detta åt oss i efterhand.

Offerten som gavs från början sprängdes med ca 70 000kr. missberäkning av grus. 150 ton extra grus gick åt samt lite annat. ganska grov missberäkning kan jag tycka

Jobbet kändes halvgjort samt att man blir irriterad när dom slutar svara i telefon och inte tar sitt ansvar för dom fel som gjorts. Läs mer
  • Göran W skrev om Lasses Entreprenad i Frillesås AB
    Vid gräv och förberedelse för en 100 meter lång stenmur runt vår tomt, gjordes ett utmärkt jobb med stor precision. Dessutom fick vi ett vänligt bemötande från en kundinriktad personal och vi kan därmed rekommendera flera att använda detta företag. Läs mer
  • Gobben i skrev om Lasses Entreprenad i Frillesås AB
    Lasses Entreprenad i Frillesås AB rekommenderades av Smålandsvillan och gjorde ett bra jobb då vi byggde vår villa. Läs mer