Alla kategorier Leksaker Jämtland Åre Lattjo Toy Store AB

Lattjo Toy Store AB

Sankt Olavs Väg 33, 830 13 Åre — Visa karta

Lattjo Toy Store är en välsorterad leksaksbutik alldeles i närheten av Vasaparken.

Hos Lattjo finns massor av fina kvalitetsleksaker som man inte hittar överallt och trendig inredning för barnrummet till mycket bra priser.

Här finns klassiska leksaker av hög kvalitet som Brio trä, Mikki, Fischer Price, Lego och Barbie. Lattjo har alla de mest kända varumärkena och trendleksakerna, men även en hel del kreativa leksaker och mycket pyssel som är mysigt att göra tillsammans med barnen

Läs vad 2 kunder tycker om Lattjo Toy Store AB

• Per H
    Per H skrev om Lattjo Toy Store AB
    Otroligt mysig affär med lite eget utbud och väldigt humana priser. Kikar ofta in för att hitta något åt brorsönerna.
  • Ullis B
    Ullis B skrev om Lattjo Toy Store AB
    Skulle köpa present till 1 åring och vi hade sett en röd fotboll i skyltfönstret - perfekt. Väl inne i affären fanns det inga uppblåsta bollar och de kunde inte hjälpa till med upppumpning. De skulle köpa en pump på eftermiddagen. Vi frågade om det gick bra att köpa bollen i fönstret eftersom vi strax skulle iväg och själva inte hade tillgång till pump. Det gick inte!!!

Det hade varit en sån lätt sak att låta oss köpa bollen, de kunde ju pumpa upp en ny under eftermiddagen och för att ha i skyltfönstret, eller?

Vi bor i samma hus, väntar vårt första barn (jag är höggravid) och vi är i den åldern då många av våra bekanta har eller skaffar barn - vissa av dessa faktorer tycker man att expediten kunde vara uppmärksam på.

Det slutade med att vi åkte till en annan barnaffär, där vi tidigare i veckan fått mycket bra service, http://www.babyrevolution.se/, och köpte presenten. Går nu hellre dit en affären i vårt hus.

Sankt Olavs Väg 33, 830 13 Åre