Alla kategorier Barnomsorg Stockholms län Nacka Lek & Bus i Nacka

Lek & Bus i Nacka

CYLINDERVÄGEN 4, 131 52 Nacka strand — Visa karta

Lek o Bus i Nacka har ett av Stockholms största lekland. Vi har över 4000 kvm som du och ditt barn kan leka på.

Läs vad 345 kunder tycker om Lek & Bus i Nacka

• Carina K
    Carina K skrev om Lek & Bus i Nacka
    Vi har bara positiva intryck och det var ett bra kalas
  • Zhenya G
    Zhenya G skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bemötandet från företaget var underbart. I lek och bus är det lugnare och tryggare än en annan lekplats. Vi fick hjälp med serveringen när vi beställde mat för vuxna. Maten var godaste, hamburgare var fräschare än i en annan lekland. Vi är jättenöjda.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Lek & Bus i Nacka
    Det var jätteroligt men man ser att det behövs lite updatering i lokalen. Den har börjat bli lite gammalt.
  • Power Car Service AB
    Power Car Service AB skrev om Lek & Bus i Nacka
    Kanonbra! Bra lekland med mycket variation.
    Väldigt flexibla och tillmötesgående då vi blev tvungna att ändra lite saker i sista sekund.
  • Marco C
    Marco C skrev om Lek & Bus i Nacka
    Super bra att ni finns kanon jobbat
  • Manivannan B
    Manivannan B skrev om Lek & Bus i Nacka
    We had a great party and all the children loved the place.
  • Ekaterini G
    Ekaterini G skrev om Lek & Bus i Nacka
    det var Ok!dålig mat och stressig servis
  • Marie S
    Marie S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Allt var bra och min dotter som hade sitt kalas var väldigt nöjd:
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Lek & Bus i Nacka
    De var super kul och bra. Smiding med mat och dryck.
  • Pål H
    Pål H skrev om Lek & Bus i Nacka
    trevlig personal. fräscht ställe
  • Erik E
    Erik E skrev om Lek & Bus i Nacka
    Det var jättekul och jättegod mat och efterrätt.
  • Sara B
    Sara B skrev om Lek & Bus i Nacka
    Kalaset gick jätte bra. Mitt barn var jätte glad och jag har varit jättenöjda.
  • Roger J
    Roger J skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra bemötande av proffsig personal. 😊
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Lek & Bus i Nacka
    Hemsida var utmärkt att boka med- samt betalning
    Däremot som fick jag en känsla att det var bråttom när det blev personalmöte.

Vore bra om man fick en väst för att se vilka barn som tillhör rätt kalas då det var många som var samtidigt i lokalen. Godispåse på slutet så var det ingen uppsamling utan skötes sporadiskt.
  • Kim F
    Kim F skrev om Lek & Bus i Nacka
    Vi hade barnkalas och det fungerade bra
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Vänliga och tillmötesgående. Allt gick som planerat utan något krångel. Vår son var supernöjd med sitt kalas.
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Lek & Bus i Nacka
    Stort lekland med bra utbud för busiga barn. Fina kalas rum. Bra menyer för oss föräldrar som blir hungriga/ fika sugna.
    Minus för att det finns lite för få toaletter.
    Annars mycket br betyg
  • Pelle Å
    Pelle Å skrev om Lek & Bus i Nacka
    Välorganiserat, flexibelt och tillmötesgående hanterande av barnkalas
  • Nadja H
    Nadja H skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jättefin personal, dock fick jag annan information när jag bokade kalaset mot när vi väl var på plats (avs att man kunde/inte kunde välja mellan is- och mjukglass). Mvh
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra och trevligt bemötande men en korv m bröd och glass utan strössel el ngt kändes lite magert
  • Maria W
    Maria W skrev om Lek & Bus i Nacka
    Favoritställe enligt barnen! Toppen att fira kalas där.
  • Helena B
    Helena B skrev om Lek & Bus i Nacka
    Helt ok bemötande. Allt funkade bra!
  • Karen G
    Karen G skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra och varierande lekaktiviteter för alla åldrar.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Lek & Bus i Nacka
    Toppenservice vid barnkalaset. Lyhörd och trevlig personal.
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Lek & Bus i Nacka
    Själva lekstället är bra men att ha kalas där är väl mindre bra. Vi valde pizza, det var verkligen katastrof, såg totalt oätlig ut. Synd att det inte finns några nyttiga alternativ. Sen inga mysiga rum utan halvt hysteriskt.
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Toppen med barnkalas! Lite löpandebandkänsla. Hade varit trevligt med lite mer kalaskänsla typ ballonger, servetter etc. Annars uppskattat!
  • Victoria B
    Victoria B skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra omhändertagande och god latte!
  • Helena J
    Helena J skrev om Lek & Bus i Nacka
    Helt ok! Lite struligt vid ombokning, dåliga att svara på mejl, bokningsbekräftelsen som till slut kom var inte komplett. Men trevlig personal, både i telefon och på plats. Men behovs mer struktur på mejlhantering, bokningar etc.
  • Agnieszka W
    Agnieszka W skrev om Lek & Bus i Nacka
    Superbra och trevlig! Perfekt lekland till barn upp till 10 år, duktig personal och lyckad födelsedag!
  • Maria H
    Maria H skrev om Lek & Bus i Nacka
    I barnens tycke ett av de bättre leklanden men som vuxen känns det stimmigt med för tok på hög ljudnivå. Det finns ingen caféhörna att tala om där man kan ta en kaffe under lite lugnare förhållanden utan de få borden står i direkt anslutning till leklandet och den höga ljudnivån. Maten och fikat är lika bedövande dåligt som på alla lekland där konceptet verkar vara socker i mängder, mikrade pajer och trista sallader.
  • Tiina P
    Tiina P skrev om Lek & Bus i Nacka
    Kalasen tyckte vi var toppen. Goda hamburgare och goda pommes. Discorummets golv var härligt halt.
  • Anna L
    Anna L skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jag tycker att det var bra men inte jättebra. Det är ju rätt dyrt och för 195kr/barn förväntar jag mig lite mer. Arrangemanget i stort var bra med tydlig info till oss föräldrar, flexibel personal som hela tiden frågade när mat och glass skulle fram etc. Betyget dras ned av att personal tände upp i discorummet när barnen dansade och vår kalastid inte var slut än. Jag bad tjejen vänta lite, iaf tills vår tid i rummet var slut men hon sa att hon måste städa för hon skulle gå hem sen. Det gjorde så klart att alls barnen gick ut ur rummet och sen blev det inget mer disco. Trist när man ändå bara har rummet i 45 min.
  • Helen B
    Helen B skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra bemötande och väldigt flexibla in i det sista. Kom med bra förslag på upplägg vilket vi följde och det blev ett jätte lyckat kalas
  • Camilla Z
    Camilla Z skrev om Lek & Bus i Nacka
    Väldigt bra bemötande av all personal.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Lek & Bus i Nacka
    Helt ok. Man hade dock önskar att det var mer uppstyrt av personalen, typ ha en kalasvärd eller liknande.
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Lek & Bus i Nacka
    Mycket bra! Glada och nöjda barn efter besöket.
  • Francis H
    Francis H skrev om Lek & Bus i Nacka
    Lagom stor lokal, trevlig personal och mycket roligt, alla barn (och även vuxna) var väldigt glada!
  • Renata B
    Renata B skrev om Lek & Bus i Nacka
    Min dotter hade kalaset där och det gick hur be som helst! Underbara hjälpsamma personal, god mat och mycket lek och bus! 😊
  • Sophia A
    Sophia A skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra service och barnen hade en kanondag på födelsedagen!
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Lek & Bus i Nacka
    Överlag ett lyckat kalas, födelsedagsbarnen var nöjda.
    Det jag kan anmärka på är att min kompletterande mailbeställning av tårta inte registrerades. I bekräftelsemailet står att komplettering kan mailas eller ringas in. Men när jag ringde om kollade fick jag beskedet att man måste ringa in kompletteringar, inte maila.
    Plus att golvet i Discorummet var jättehalt. Ett barn halkade och slog sig i huvudet.

Hälsningar,
    Niklas
  • Anna H
    Anna H skrev om Lek & Bus i Nacka
    Vi är verkligen supernöjda att vi ordnade kalas på Nacka lek och bus. Personalen var så tillmötesgående och problemlösningsfokuserade. Väldigt hög servicegrad. Anläggningen är fin och fräsch. Både barn och föräldrar var mycket nöjda!
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Lek & Bus i Nacka
    Smidig beställning men hade önskat en dedikerad person från Lek & Bus som tog hand om oss när vi kom. Hjälpte till att få in kalasbarnen i rätt rum och hälsade alla välkomna, berättade om vad som skulle hända osv. Nu fick jag själv springa mellan entrén och rummet och hämta personal. Rummet var fint målat och kändes festligt, men korv & bröd serverades på papptallrikar och mjukglassen kom in i enkla platsglas. Det kunde ha presenterats betydligt trevligare och jag hade förväntat mig med uppmärksamhet till födelsedagsbarnet. Att få en reklam-t-shirt som present kändes också lågt.
  • Sudipa R
    Sudipa R skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jätte bra ordnat. Maten var bra och lekplatsen var jätte bra.
  • Mamoon P
    Mamoon P skrev om Lek & Bus i Nacka
    Smidig upplägg. Engagerad personal. Kunde dock förbättra godispåsen till något bättre.
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Lek & Bus i Nacka
    Trevliga lokaler och personal. Tyvärr så missade personalen att vi beställt tårta men det löste sig med att de snabbt åkte till ICA Maxi.
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Lek & Bus i Nacka
    Smidigt, gott om utrymme och kul för barnen
  • Christina V
    Christina V skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bästa stället i stan, helt klart!
    Fantastisk personal, fin lokal som är anpassad för barnen och bra mat/fik för föräldrarna.
    Kan varmt rekommenderas!
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra, uppskattat, trevlig personal
  • Annica S
    Annica S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Det var jättebra! Barnen tyckte det var skoj!
  • Violeta R
    Violeta R skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jättebra ställe att ha ett kalas på. Trodde dock att det skulle vara en värdinna under tiden vi hade lekrummet. Men det funkade bra utan oxå. Jättelyckat kalas, tydliga regler.
    Framåt slutet så kände vi oss utslängda fastän klockan inte var sju än.
    2016-12-03 Alexander M svarar Violeta R
    Ber om ursäkt om du kände så det är inte meningen alls😐

CYLINDERVÄGEN 4, 131 52 Nacka strand