Alla kategorier Barnomsorg Stockholms län Nacka Lek & Bus i Nacka
Rekommenderat företag 2016 - Lek & Bus i Nacka
Rekommenderat företag 2015 - Lek & Bus i Nacka

Lek & Bus i Nacka

CYLINDERVÄGEN 4, 131 52 Nacka strand — Visa karta

Lek o Bus i Nacka har ett av Stockholms största lekland. Vi har över 4000 kvm som du och ditt barn kan leka på.

Läs vad 304 kunder tycker om Lek & Bus i Nacka

• Thomas K
    Thomas K skrev om Lek & Bus i Nacka
    Smidig beställning men hade önskat en dedikerad person från Lek & Bus som tog hand om oss när vi kom. Hjälpte till att få in kalasbarnen i rätt rum och hälsade alla välkomna, berättade om vad som skulle hända osv. Nu fick jag själv springa mellan entrén och rummet och hämta personal. Rummet var fint målat och kändes festligt, men korv & bröd serverades på papptallrikar och mjukglassen kom in i enkla platsglas. Det kunde ha presenterats betydligt trevligare och jag hade förväntat mig med uppmärksamhet till födelsedagsbarnet. Att få en reklam-t-shirt som present kändes också lågt.
  • Sudipa R
    Sudipa R skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jätte bra ordnat. Maten var bra och lekplatsen var jätte bra.
  • Mamoon P
    Mamoon P skrev om Lek & Bus i Nacka
    Smidig upplägg. Engagerad personal. Kunde dock förbättra godispåsen till något bättre.
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Lek & Bus i Nacka
    Trevliga lokaler och personal. Tyvärr så missade personalen att vi beställt tårta men det löste sig med att de snabbt åkte till ICA Maxi.
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Lek & Bus i Nacka
    Smidigt, gott om utrymme och kul för barnen
  • Christina V
    Christina V skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bästa stället i stan, helt klart!
    Fantastisk personal, fin lokal som är anpassad för barnen och bra mat/fik för föräldrarna.
    Kan varmt rekommenderas!
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra, uppskattat, trevlig personal
  • Annica S
    Annica S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Det var jättebra! Barnen tyckte det var skoj!
  • Violeta R
    Violeta R skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jättebra ställe att ha ett kalas på. Trodde dock att det skulle vara en värdinna under tiden vi hade lekrummet. Men det funkade bra utan oxå. Jättelyckat kalas, tydliga regler.
    Framåt slutet så kände vi oss utslängda fastän klockan inte var sju än.
    2016-12-03 Alexander M svarar Violeta R
    Ber om ursäkt om du kände så det är inte meningen alls😐
  • Maria H
    Maria H skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jag bokade på nätet och det fick jag bekräftelse på men sedan när jag gjorde tillval gick inte det.
  • Nona R
    Nona R skrev om Lek & Bus i Nacka
    Det bästa kalas stället! Allt var perfekt från början till slut.
  • Susanna M
    Susanna M skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra ställe,trevlig personal, brs utbud på mat
  • Cecilla A
    Cecilla A skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jag ordnade ett barnkalas. Mycket trevligt bemötande från personalen. Men pizzan var inte god, och barnen åt knappt. Annars var allt bra.
  • Neslihan O
    Neslihan O skrev om Lek & Bus i Nacka
    Kuuuul!!! Bra utspridd miljö, dock kalas rummen skulle behöva ljuddämpas lite. Annars supernöjda och barnen älskar det🤗
  • Katrin B
    Katrin B skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra kundbemötande, nöjda barn.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Lek & Bus i Nacka
    Kalasrum hade gått att göra mysigare. Bra mat, pannkakor. Strössel borde ingå till glassen.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Det var en toppen upplevelse! Allt enligt ök
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Lek & Bus i Nacka
    Trevligt ställe. Barnen gillade det. Lagom tid i kalasrummet. Tårta borde ingå i priset istället för glass. Skulle boka det igen. Jätte bra att man betalar för antal barn som dyker upp.
    2016-12-01 Alexander M svarar Ulrika L
    Tack bra att ni gillar helheten,det går alltid att byta glassen mot tårta om man inte vill ha glass. Man måste bara meddela oss tre dagar innan så vi kan beställa hem tårtan.
  • Iaa D
    Iaa D skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra service, trevlig och informativ personal
  • Marjan A
    Marjan A skrev om Lek & Bus i Nacka
    trevlig personal... väldigt bra service...mycket nöjd..min dotter va så glad och nöjd. tack
  • Bessie S
    Bessie S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Fantastisk upplevelse för både barn och vuxna! Valde att fira vår dotters födelsedag i prinsessrummet och allt var över förväntan. Både mat och service. Alla föräldrar och barn var nöjda med upplägget vilket kändes kul för oss som valde att ha kalaset där.
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Lek & Bus i Nacka
    Fint i princessrummet och de olika sakerna var roligt tyckte barnen. Tråkigt att det inte var mer service på plats. Skulle varit bra on värdarna kom in och sjöng och skar upp tårtan.
  • Sarah K
    Sarah K skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jag går bara till Lek o Bus numer, alltid trevlig och hjälpsam personal och gott kaffe. Hade även dotterns 5-års kalas där och det var mycket uppskattat.
  • Patrik D
    Patrik D skrev om Lek & Bus i Nacka
    Super nöjda barn och föräldrar. Bästa leklandet som finns..
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Lek & Bus i Nacka
    Trevligt o nöjda barn som hade superkul! Lite hög ljudnivå/ dålig ljuddämpning i kalasrummet.
  • Kasewa C
    Kasewa C skrev om Lek & Bus i Nacka
    Tycker att servicen inte var tillräcklig, ingen engagemang alls från personal tyvärr.
  • Christina S
    Christina S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Nöjd med kalaset och bra service!
  • Anna M
    Anna M skrev om Lek & Bus i Nacka
    Mycket bra och utförlig information vid bokning av kalas och allt fungerade mycket bra på plats. Väldigt fint lekland och ett extra plus för låg ljudnivå trots många barn.
    Ett lyckat kalas och barnen hade jätte roligt!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Lite kallt, lite rörigt, korven var inte så god. Men barnen hade ju hur kul som helst.
  • Tora W
    Tora W skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra men bullrigt och lite skralt med mat i kalasmenyerna. Vänlig och hjälpsam personal.
  • Hanna Ä
    Hanna Ä skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jättenöjd med allt! Jättebra service!
  • Martina E
    Martina E skrev om Lek & Bus i Nacka
    Nöjda barn.slippa förberedelse och städ
  • Roger Ö
    Roger Ö skrev om Lek & Bus i Nacka
    Alla, föräldrar och barn, var supernöjda med vistelsen
  • Sara A
    Sara A skrev om Lek & Bus i Nacka
    Lagom stort och bra lekland. Bra utbud med mat.
    Väldigt hala golv i kalasrummen och på toaletterna, lätt att ramla.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra arrangemang och stöttning av personalen.
  • Karin L
    Karin L skrev om Lek & Bus i Nacka
    Barnen tycker att det är väldigt roligt. Kalasrummen blir dock lätt väldigt bullriga. Ngt ljuddämpande material skulle säkert hjälpa.
  • Tanja A
    Tanja A skrev om Lek & Bus i Nacka
    Min son och hans vänner jätte nöjda att dem fick leka och fira födelsedag på lek och bus
  • Mikeala N
    Mikeala N skrev om Lek & Bus i Nacka
    Vi är supernöjda med sonens kalas på lek & bus i Nacka. Trevligt och professionellt bemötande från första telefonsamtalet till själva genomförandet. Men tänker att personalen hade kunnat vara lite mer personlig och engagerad i kalsrummet, hälsat välkomna etc. Men annars var det toppen!
  • Anna-karin L
    Anna-karin L skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra service, kul för barnen. Dock högljutt och trångt mitt på dan
  • Neha B
    Neha B skrev om Lek & Bus i Nacka
    Good Place. Kids had lot and lots fun!
  • Melinda W
    Melinda W skrev om Lek & Bus i Nacka
    Personalen var mkt oengagerad i det kalas som vi hade.
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jatte bra, det var kul och personal var jätte snäll
  • Samuel P
    Samuel P skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra upplägg och trevlig personal. Kalasrummets golv skulle behövt en avtorkning av golvet innan vårt kalas, då vi var sista kalaset för dagen och golvet kändes kladdigt på sina ställen.
  • Linda J
    Linda J skrev om Lek & Bus i Nacka
    Vi hade kalas.Stressig personal. Kändes som att det var kalas på löpande band. Ingen känsla i det de gjorde.
    Fick inte heller rabatt kupong som utlovats. Gå två betala för en.
    Hoppas att få den om man ringer:(
  • Elin P
    Elin P skrev om Lek & Bus i Nacka
    Barnen har roligt och det är enkelt för föräldrar. Jag skulle dock önska lite festligare dukning i kalasrummet.Det är lite löpande band med framslängda plastbestick...
  • Maria U
    Maria U skrev om Lek & Bus i Nacka
    Leklandet är jättebra. Vi hade barnkalas i pirattummet vilket kostade 199 kr per barn. Det innehöll en torr micrad pizza. Apelsinfestis och en lite bägare vaniljglass. I ingen topping eller sås. Tycker det var väldigt torftigt.
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Lek & Bus i Nacka
    Hej
    Det var jättekul sa barnen efteråt.
    Inget att klaga på.
    Tack för denna gång.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Smidigt och otroligt prisvärt med kalas på lek & bus. Personalen styrde upp det väldigt bra när det blev miss med tårtbeställningen. 👍🏻
  • Kith K
    Kith K skrev om Lek & Bus i Nacka
    Mycket bra ställe när det inte är för mycket folk. Lite jobbigt för småbarnen när det är mycket stora killar där. För lite tid i kalasrummet. Dåligt att de inte bjuder på gratis inlåsning av grejer när man har kalas. Trevlig personal.
  • Erik H
    Erik H skrev om Lek & Bus i Nacka
    Det var bra, med trevlig och lyhörd personal. Alla barnen hade kul och var nöjda.

CYLINDERVÄGEN 4, 131 52 Nacka strand