Läs vad 366 kunder tycker om Lek & Bus i Nacka 2

• 2019-04-16
    Vi har varit där 3 gånger och har blivit magsjuka efter det alla 3 gånger.
    Jag vet inte hur ofta de rengör lokalen/leksaker,
    I bollhavet finns hur många smutsiga bollar som helst. Det känns att bollarna har varit där inne i flera år utan att någon tvättar de. Så äcklig, ska aldrig gå till det här stället igen.
  • 2018-02-16
    Så bra det kan bli i nacka tycker jag. men klart det finns bättre ställen
  • 2017-12-15
    Vi hade barnkalas på Lek o bus i Nacka för vår 6 åriga dotter och 14 kompisar. Allt gick mycket smidigt o strukturerat och personalen var trevlig och glad. Vi kunde byta ut glassen för några barn med laktosbesvär direkt under serveringen och jag uppskattade verkligen den flexibiliteten mkt så alla blev glada.
    Lite mörkt och hög volym i discorummet. Hade önskat vi kunde reglera det själva.
    Alla var dock mkt nöjda efteråt. Tack
  • 2017-12-15
    Vi bokade barnkalas för 11 barn. Blev väldigt bra bemött och allt flöt på smidigt. Födelsedagsbarnet var väldigt glad. Lek och Bus känns också mycket fräscht och har bra ordning i leklandet. Personalen är vänlig och lugn. Vi är jättenöjda.
  • 2017-12-15
    Väldigt bra, tjejen som servade under själva kalaset i temarummet var suverän.
    Tomas G
  • 2017-10-20
    Bemötandet vid kalasbokningen var bra. Barnen älskar lek och bus. Lokalen är bra. Vi hade kalas där och det va sådär. Kalasvärden var inte spec alert. Fick hämta henne flera gånger, sen fick man inte tända ljus på tårtan för att blåsa ut direkt pg a brandrisk. För det priset med alla barn så borde servicen ha varit på bra. Kanskse ska gå igenom bemötande med personalen vid barnkalas.tur att leklandet iaf är bra
  • 2017-10-10
    Mycket bra bemötande och fin service och flexibilitet.
  • 2017-10-10
    Roligt kalas, med mycket nöjda kalasdeltagare!
  • 2017-09-21
    Bra service från vänlig personal, bra och stort lekland. Väldigt hög ljudnivå i kalasrummet, ljudisolering hade varit bra. Överlag ett bra lekland som levererade ett mycket uppskattat kalas.
    Angelica G
  • 2017-09-21
    För att få in kundrecensioner så kanske det skulle räcka att inte skriva nåt!
    Upplevelsen var bra och de var tillmötesgående.
  • 2017-09-19
    Hade barnkalas för min femåring på Lek och bus i Nacka. Vi är väldigt nöjda med allt, trevlig personal och bra service, rent och fräscht. Ett väldigt bra lekland!
  • 2017-09-19
    Barnen lekte och hade skoj.
    Saknade grönsaker till barnen i hamburgermålet. Det skulle gärna få finnas t.ex morotsstavar och gurkstavar
  • 2017-09-19
    Bra bemötande från personalen på lek och bus i Nacka strand. Fint och rymligt lekland. Den uppblåsta borgen med rutschkana (den som står längst in i lokalen) känns farlig, vår dotter och kompis stod högst upp och hoppade rätt ut i stället för att sitta ned och åka rutschkana och kompisen landade på rygg, det gick bra men hade kunnat gå illa. Det skulle behövas skyltar om hur man ska göra eller att byta ut borgen som står avskilt och utan vuxnas insyn. Min dotter hade sitt födelsedagskalas på lek och bus. Vore fint med åtgärder för förbättrad ljudmiljön i kalasrummet, det blev högljutt i det avskalade kalasrummet. Behövs ljuddämpande åtgärder ex gardiner mm. Roligt att Draken kom och hälsade på i kalasrummet. Barnen älskade att göra egen slush. Dottern och vi var nöjda med kalaset!
  • 2017-09-19
    bra. kalaset blev succé. nöjda .
  • 2017-06-24
    Väldigt trevlig personal, lagom stort. Min son uppskattade sitt kalas.
  • 2017-06-24
    Vi hade en bra upplevelse. Det enda är väl att jag tycker att personalen skulle ha delat ut godispåsana till gästerna när de lämnade lokalen. Lek och bus borde också ha vagnar som man kan samla all paketen på medans man är där.
    Vi fick aldrig någon tröja som tydligen var presesnten till födelsedagsbarnet. Konstig present för 100 Kr dessutom! En tröja är ju helt och hållet en reklamartikel för erat företag.
    Anledningen att jag bokade kalas på ett lekställe var för att jag inte har ork och lust att arrangera själv därför vill jag då också slippa komma ihåg att godispåsar ska hämtas och delas ut ohc att en present ska hämtas. Jag hade förväntat mig detta vara kalasvärdens uppgift.
    Tycker att maten (hamburgare) höll helt ok standard för att vara ett sådant ställe men hade kanske inte så höga förväntningar på den heller. Skulle också önskat att det gick att beställ en grön princesstårta (originalfärgen!).
  • 2017-06-24
    Det bästa är lokalen som är så fräsch och har så mycket skoj för barnen. Bra priser och maten är god.
  • 2017-06-22
    Bra service och bemötande. Vi hade barnkalas och allt gick väldigt smidigt.
  • 2017-06-22
    Dålig ventilation när vi var där, för varmt för barnen och stank matos över hela lokalen. Rätt sunkiga kalasrum och skitiga hissar upp.
    Väldigt trevlig personal dock, vilket höjer betyget!
    skrev om Lek & Bus i Nacka
    Tråkigt att det var så men det buggs om i byggnaden o där med smutsen i hisssrna o problem med ventelationen men det e redan anmält och fixat . Ber omursäkt för det nästa gång ni e här kommer att vara bättre tack
    Lek & Bus i Nacka

Lek & Bus i Nacka

Visa svar
  • 2017-06-22
    Bra bemötande! Och håller tiderna!
  • 2017-06-22
    Rent och fräscht. Barnen hade såååå kul. Vi hade kalas i prinsessrummet och jag hade missat några små detaljer, bl a en som var allergisk. Det löste personalen snabbt med annat alternativ.

Jag ger toppbetyg även denna gång (har varit på Lek och Bus i nacka tidigare också) och rekommenderar verkligen att ha kalas där.
    Katja K
  • 2017-06-22
    Bra!.............................................................................
  • 2017-04-26
    Vi har bara positiva intryck och det var ett bra kalas
  • 2017-04-20
    Bemötandet från företaget var underbart. I lek och bus är det lugnare och tryggare än en annan lekplats. Vi fick hjälp med serveringen när vi beställde mat för vuxna. Maten var godaste, hamburgare var fräschare än i en annan lekland. Vi är jättenöjda.
  • 2017-04-20
    Det var jätteroligt men man ser att det behövs lite updatering i lokalen. Den har börjat bli lite gammalt.
    Fredrik K
  • 2017-04-18
    Kanonbra! Bra lekland med mycket variation.
    Väldigt flexibla och tillmötesgående då vi blev tvungna att ändra lite saker i sista sekund.
  • 2017-04-18
    Super bra att ni finns kanon jobbat
  • 2017-04-18
    We had a great party and all the children loved the place.
  • 2017-04-18
    det var Ok!dålig mat och stressig servis
  • 2017-03-11
    Allt var bra och min dotter som hade sitt kalas var väldigt nöjd:
  • 2017-03-10
    De var super kul och bra. Smiding med mat och dryck.
  • 2017-03-10
    trevlig personal. fräscht ställe
  • 2017-03-08
    Det var jättekul och jättegod mat och efterrätt.
  • 2017-03-08
    Kalaset gick jätte bra. Mitt barn var jätte glad och jag har varit jättenöjda.
  • 2017-03-08
    Bra bemötande av proffsig personal. 😊
  • 2017-02-09
    Hemsida var utmärkt att boka med- samt betalning
    Däremot som fick jag en känsla att det var bråttom när det blev personalmöte.

Vore bra om man fick en väst för att se vilka barn som tillhör rätt kalas då det var många som var samtidigt i lokalen. Godispåse på slutet så var det ingen uppsamling utan skötes sporadiskt.
  • 2017-02-09
    Vi hade barnkalas och det fungerade bra
  • 2017-02-08
    Vänliga och tillmötesgående. Allt gick som planerat utan något krångel. Vår son var supernöjd med sitt kalas.
  • 2017-02-08
    Stort lekland med bra utbud för busiga barn. Fina kalas rum. Bra menyer för oss föräldrar som blir hungriga/ fika sugna.
    Minus för att det finns lite för få toaletter.
    Annars mycket br betyg
  • 2017-02-08
    Välorganiserat, flexibelt och tillmötesgående hanterande av barnkalas
  • 2017-02-08
    Jättefin personal, dock fick jag annan information när jag bokade kalaset mot när vi väl var på plats (avs att man kunde/inte kunde välja mellan is- och mjukglass). Mvh
  • 2017-02-08
    Bra och trevligt bemötande men en korv m bröd och glass utan strössel el ngt kändes lite magert
  • 2017-02-07
    Favoritställe enligt barnen! Toppen att fira kalas där.
  • 2017-02-07
    Helt ok bemötande. Allt funkade bra!
  • 2017-02-06
    Bra och varierande lekaktiviteter för alla åldrar.
  • 2017-02-06
    Toppenservice vid barnkalaset. Lyhörd och trevlig personal.
  • 2017-02-06
    Själva lekstället är bra men att ha kalas där är väl mindre bra. Vi valde pizza, det var verkligen katastrof, såg totalt oätlig ut. Synd att det inte finns några nyttiga alternativ. Sen inga mysiga rum utan halvt hysteriskt.
  • 2017-02-06
    Toppen med barnkalas! Lite löpandebandkänsla. Hade varit trevligt med lite mer kalaskänsla typ ballonger, servetter etc. Annars uppskattat!
  • 2017-02-06
    Bra omhändertagande och god latte!
  • 2017-02-06
    Helt ok! Lite struligt vid ombokning, dåliga att svara på mejl, bokningsbekräftelsen som till slut kom var inte komplett. Men trevlig personal, både i telefon och på plats. Men behovs mer struktur på mejlhantering, bokningar etc.