Alla kategorier Barnomsorg Stockholms län Nacka Lek & Bus i Nacka

Lek & Bus i Nacka

CYLINDERVÄGEN 4, 131 52 Nacka strand — Visa karta

Lek o Bus i Nacka har ett av Stockholms största lekland. Vi har över 4000 kvm som du och ditt barn kan leka på. Våra aktiviteter passar alla barn från 1-13 år och vi har öppet alla dagar.

Hos oss finner du ett lekland med härlig design och en trevlig atmosfär. Allt från fotbollsplan till rutschkanor eller studsmattor finns tillgängligt och för den som vill kan vi självklart fixa kalas.

Är du som förälder lite mer stillsam? Våra lokaler har fritt WiFi. Ta med datorn och underhåll dig själv medan barnen springer av sig. Välkommen!

Läs vad 359 kunder tycker om Lek & Bus i Nacka

• Angelica G
    Angelica G skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra service från vänlig personal, bra och stort lekland. Väldigt hög ljudnivå i kalasrummet, ljudisolering hade varit bra. Överlag ett bra lekland som levererade ett mycket uppskattat kalas.
  • Anna C
    Anna C skrev om Lek & Bus i Nacka
    För att få in kundrecensioner så kanske det skulle räcka att inte skriva nåt!
    Upplevelsen var bra och de var tillmötesgående.
  • Linda H
    Linda H skrev om Lek & Bus i Nacka
    Hade barnkalas för min femåring på Lek och bus i Nacka. Vi är väldigt nöjda med allt, trevlig personal och bra service, rent och fräscht. Ett väldigt bra lekland!
  • Elin S
    Elin S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Barnen lekte och hade skoj.
    Saknade grönsaker till barnen i hamburgermålet. Det skulle gärna få finnas t.ex morotsstavar och gurkstavar
  • Mari T
    Mari T skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra bemötande från personalen på lek och bus i Nacka strand. Fint och rymligt lekland. Den uppblåsta borgen med rutschkana (den som står längst in i lokalen) känns farlig, vår dotter och kompis stod högst upp och hoppade rätt ut i stället för att sitta ned och åka rutschkana och kompisen landade på rygg, det gick bra men hade kunnat gå illa. Det skulle behövas skyltar om hur man ska göra eller att byta ut borgen som står avskilt och utan vuxnas insyn. Min dotter hade sitt födelsedagskalas på lek och bus. Vore fint med åtgärder för förbättrad ljudmiljön i kalasrummet, det blev högljutt i det avskalade kalasrummet. Behövs ljuddämpande åtgärder ex gardiner mm. Roligt att Draken kom och hälsade på i kalasrummet. Barnen älskade att göra egen slush. Dottern och vi var nöjda med kalaset!
  • Daniella A
    Daniella A skrev om Lek & Bus i Nacka
    bra. kalaset blev succé. nöjda .
  • Helena D
    Helena D skrev om Lek & Bus i Nacka
    Väldigt trevlig personal, lagom stort. Min son uppskattade sitt kalas.
  • Sandra Y
    Sandra Y skrev om Lek & Bus i Nacka
    Vi hade en bra upplevelse. Det enda är väl att jag tycker att personalen skulle ha delat ut godispåsana till gästerna när de lämnade lokalen. Lek och bus borde också ha vagnar som man kan samla all paketen på medans man är där.
    Vi fick aldrig någon tröja som tydligen var presesnten till födelsedagsbarnet. Konstig present för 100 Kr dessutom! En tröja är ju helt och hållet en reklamartikel för erat företag.
    Anledningen att jag bokade kalas på ett lekställe var för att jag inte har ork och lust att arrangera själv därför vill jag då också slippa komma ihåg att godispåsar ska hämtas och delas ut ohc att en present ska hämtas. Jag hade förväntat mig detta vara kalasvärdens uppgift.
    Tycker att maten (hamburgare) höll helt ok standard för att vara ett sådant ställe men hade kanske inte så höga förväntningar på den heller. Skulle också önskat att det gick att beställ en grön princesstårta (originalfärgen!).
  • Samira M
    Samira M skrev om Lek & Bus i Nacka
    Det bästa är lokalen som är så fräsch och har så mycket skoj för barnen. Bra priser och maten är god.
  • Linda H
    Linda H skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra service och bemötande. Vi hade barnkalas och allt gick väldigt smidigt.
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Lek & Bus i Nacka
    Dålig ventilation när vi var där, för varmt för barnen och stank matos över hela lokalen. Rätt sunkiga kalasrum och skitiga hissar upp.
    Väldigt trevlig personal dock, vilket höjer betyget!
    2017-06-22 Alexander M svarar Caroline A
    Tråkigt att det var så men det buggs om i byggnaden o där med smutsen i hisssrna o problem med ventelationen men det e redan anmält och fixat .
    Ber omursäkt för det nästa gång ni e här kommer att vara bättre tack
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra bemötande! Och håller tiderna!
  • Katja K
    Katja K skrev om Lek & Bus i Nacka
    Rent och fräscht. Barnen hade såååå kul. Vi hade kalas i prinsessrummet och jag hade missat några små detaljer, bl a en som var allergisk. Det löste personalen snabbt med annat alternativ.

Jag ger toppbetyg även denna gång (har varit på Lek och Bus i nacka tidigare också) och rekommenderar verkligen att ha kalas där.
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra!.............................................................................
  • Carina K
    Carina K skrev om Lek & Bus i Nacka
    Vi har bara positiva intryck och det var ett bra kalas
  • Zhenya G
    Zhenya G skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bemötandet från företaget var underbart. I lek och bus är det lugnare och tryggare än en annan lekplats. Vi fick hjälp med serveringen när vi beställde mat för vuxna. Maten var godaste, hamburgare var fräschare än i en annan lekland. Vi är jättenöjda.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Lek & Bus i Nacka
    Det var jätteroligt men man ser att det behövs lite updatering i lokalen. Den har börjat bli lite gammalt.
  • Power Car Service AB
    Power Car Service AB skrev om Lek & Bus i Nacka
    Kanonbra! Bra lekland med mycket variation.
    Väldigt flexibla och tillmötesgående då vi blev tvungna att ändra lite saker i sista sekund.
  • Marco C
    Marco C skrev om Lek & Bus i Nacka
    Super bra att ni finns kanon jobbat
  • Manivannan B
    Manivannan B skrev om Lek & Bus i Nacka
    We had a great party and all the children loved the place.
  • Ekaterini G
    Ekaterini G skrev om Lek & Bus i Nacka
    det var Ok!dålig mat och stressig servis
  • Marie S
    Marie S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Allt var bra och min dotter som hade sitt kalas var väldigt nöjd:
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Lek & Bus i Nacka
    De var super kul och bra. Smiding med mat och dryck.
  • Pål H
    Pål H skrev om Lek & Bus i Nacka
    trevlig personal. fräscht ställe
  • Erik E
    Erik E skrev om Lek & Bus i Nacka
    Det var jättekul och jättegod mat och efterrätt.
  • Sara B
    Sara B skrev om Lek & Bus i Nacka
    Kalaset gick jätte bra. Mitt barn var jätte glad och jag har varit jättenöjda.
  • Roger J
    Roger J skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra bemötande av proffsig personal. 😊
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Lek & Bus i Nacka
    Hemsida var utmärkt att boka med- samt betalning
    Däremot som fick jag en känsla att det var bråttom när det blev personalmöte.

Vore bra om man fick en väst för att se vilka barn som tillhör rätt kalas då det var många som var samtidigt i lokalen. Godispåse på slutet så var det ingen uppsamling utan skötes sporadiskt.
  • Kim F
    Kim F skrev om Lek & Bus i Nacka
    Vi hade barnkalas och det fungerade bra
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Vänliga och tillmötesgående. Allt gick som planerat utan något krångel. Vår son var supernöjd med sitt kalas.
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Lek & Bus i Nacka
    Stort lekland med bra utbud för busiga barn. Fina kalas rum. Bra menyer för oss föräldrar som blir hungriga/ fika sugna.
    Minus för att det finns lite för få toaletter.
    Annars mycket br betyg
  • Pelle Å
    Pelle Å skrev om Lek & Bus i Nacka
    Välorganiserat, flexibelt och tillmötesgående hanterande av barnkalas
  • Nadja H
    Nadja H skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jättefin personal, dock fick jag annan information när jag bokade kalaset mot när vi väl var på plats (avs att man kunde/inte kunde välja mellan is- och mjukglass). Mvh
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra och trevligt bemötande men en korv m bröd och glass utan strössel el ngt kändes lite magert
  • Maria W
    Maria W skrev om Lek & Bus i Nacka
    Favoritställe enligt barnen! Toppen att fira kalas där.
  • Helena B
    Helena B skrev om Lek & Bus i Nacka
    Helt ok bemötande. Allt funkade bra!
  • Karen G
    Karen G skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra och varierande lekaktiviteter för alla åldrar.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Lek & Bus i Nacka
    Toppenservice vid barnkalaset. Lyhörd och trevlig personal.
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Lek & Bus i Nacka
    Själva lekstället är bra men att ha kalas där är väl mindre bra. Vi valde pizza, det var verkligen katastrof, såg totalt oätlig ut. Synd att det inte finns några nyttiga alternativ. Sen inga mysiga rum utan halvt hysteriskt.
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Toppen med barnkalas! Lite löpandebandkänsla. Hade varit trevligt med lite mer kalaskänsla typ ballonger, servetter etc. Annars uppskattat!
  • Victoria B
    Victoria B skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra omhändertagande och god latte!
  • Helena J
    Helena J skrev om Lek & Bus i Nacka
    Helt ok! Lite struligt vid ombokning, dåliga att svara på mejl, bokningsbekräftelsen som till slut kom var inte komplett. Men trevlig personal, både i telefon och på plats. Men behovs mer struktur på mejlhantering, bokningar etc.
  • Agnieszka W
    Agnieszka W skrev om Lek & Bus i Nacka
    Superbra och trevlig! Perfekt lekland till barn upp till 10 år, duktig personal och lyckad födelsedag!
  • Maria H
    Maria H skrev om Lek & Bus i Nacka
    I barnens tycke ett av de bättre leklanden men som vuxen känns det stimmigt med för tok på hög ljudnivå. Det finns ingen caféhörna att tala om där man kan ta en kaffe under lite lugnare förhållanden utan de få borden står i direkt anslutning till leklandet och den höga ljudnivån. Maten och fikat är lika bedövande dåligt som på alla lekland där konceptet verkar vara socker i mängder, mikrade pajer och trista sallader.
  • Tiina P
    Tiina P skrev om Lek & Bus i Nacka
    Kalasen tyckte vi var toppen. Goda hamburgare och goda pommes. Discorummets golv var härligt halt.
  • Anna L
    Anna L skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jag tycker att det var bra men inte jättebra. Det är ju rätt dyrt och för 195kr/barn förväntar jag mig lite mer. Arrangemanget i stort var bra med tydlig info till oss föräldrar, flexibel personal som hela tiden frågade när mat och glass skulle fram etc. Betyget dras ned av att personal tände upp i discorummet när barnen dansade och vår kalastid inte var slut än. Jag bad tjejen vänta lite, iaf tills vår tid i rummet var slut men hon sa att hon måste städa för hon skulle gå hem sen. Det gjorde så klart att alls barnen gick ut ur rummet och sen blev det inget mer disco. Trist när man ändå bara har rummet i 45 min.
  • Helen B
    Helen B skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra bemötande och väldigt flexibla in i det sista. Kom med bra förslag på upplägg vilket vi följde och det blev ett jätte lyckat kalas
  • Camilla Z
    Camilla Z skrev om Lek & Bus i Nacka
    Väldigt bra bemötande av all personal.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Lek & Bus i Nacka
    Helt ok. Man hade dock önskar att det var mer uppstyrt av personalen, typ ha en kalasvärd eller liknande.
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Lek & Bus i Nacka
    Mycket bra! Glada och nöjda barn efter besöket.

CYLINDERVÄGEN 4, 131 52 Nacka strand