Alla kategorier Barnomsorg Stockholms län Nacka Lek & Bus i Nacka
Rekommenderat företag 2016 - Lek & Bus i Nacka
Rekommenderat företag 2015 - Lek & Bus i Nacka

Lek & Bus i Nacka

CYLINDERVÄGEN 4, 131 52 Nacka strand — Visa karta

Lek o Bus i Nacka har ett av Stockholms största lekland. Vi har över 4000 kvm som du och ditt barn kan leka på.

Läs vad 316 kunder tycker om Lek & Bus i Nacka

• Maria H
    Maria H skrev om Lek & Bus i Nacka
    I barnens tycke ett av de bättre leklanden men som vuxen känns det stimmigt med för tok på hög ljudnivå. Det finns ingen caféhörna att tala om där man kan ta en kaffe under lite lugnare förhållanden utan de få borden står i direkt anslutning till leklandet och den höga ljudnivån. Maten och fikat är lika bedövande dåligt som på alla lekland där konceptet verkar vara socker i mängder, mikrade pajer och trista sallader.
  • Tiina P
    Tiina P skrev om Lek & Bus i Nacka
    Kalasen tyckte vi var toppen. Goda hamburgare och goda pommes. Discorummets golv var härligt halt.
  • Anna L
    Anna L skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jag tycker att det var bra men inte jättebra. Det är ju rätt dyrt och för 195kr/barn förväntar jag mig lite mer. Arrangemanget i stort var bra med tydlig info till oss föräldrar, flexibel personal som hela tiden frågade när mat och glass skulle fram etc. Betyget dras ned av att personal tände upp i discorummet när barnen dansade och vår kalastid inte var slut än. Jag bad tjejen vänta lite, iaf tills vår tid i rummet var slut men hon sa att hon måste städa för hon skulle gå hem sen. Det gjorde så klart att alls barnen gick ut ur rummet och sen blev det inget mer disco. Trist när man ändå bara har rummet i 45 min.
  • Helen B
    Helen B skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra bemötande och väldigt flexibla in i det sista. Kom med bra förslag på upplägg vilket vi följde och det blev ett jätte lyckat kalas
  • Camilla Z
    Camilla Z skrev om Lek & Bus i Nacka
    Väldigt bra bemötande av all personal.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Lek & Bus i Nacka
    Helt ok. Man hade dock önskar att det var mer uppstyrt av personalen, typ ha en kalasvärd eller liknande.
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Lek & Bus i Nacka
    Mycket bra! Glada och nöjda barn efter besöket.
  • Francis H
    Francis H skrev om Lek & Bus i Nacka
    Lagom stor lokal, trevlig personal och mycket roligt, alla barn (och även vuxna) var väldigt glada!
  • Renata B
    Renata B skrev om Lek & Bus i Nacka
    Min dotter hade kalaset där och det gick hur be som helst! Underbara hjälpsamma personal, god mat och mycket lek och bus! 😊
  • Sophia A
    Sophia A skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra service och barnen hade en kanondag på födelsedagen!
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Lek & Bus i Nacka
    Överlag ett lyckat kalas, födelsedagsbarnen var nöjda.
    Det jag kan anmärka på är att min kompletterande mailbeställning av tårta inte registrerades. I bekräftelsemailet står att komplettering kan mailas eller ringas in. Men när jag ringde om kollade fick jag beskedet att man måste ringa in kompletteringar, inte maila.
    Plus att golvet i Discorummet var jättehalt. Ett barn halkade och slog sig i huvudet.

Hälsningar,
    Niklas
  • Anna H
    Anna H skrev om Lek & Bus i Nacka
    Vi är verkligen supernöjda att vi ordnade kalas på Nacka lek och bus. Personalen var så tillmötesgående och problemlösningsfokuserade. Väldigt hög servicegrad. Anläggningen är fin och fräsch. Både barn och föräldrar var mycket nöjda!
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Lek & Bus i Nacka
    Smidig beställning men hade önskat en dedikerad person från Lek & Bus som tog hand om oss när vi kom. Hjälpte till att få in kalasbarnen i rätt rum och hälsade alla välkomna, berättade om vad som skulle hända osv. Nu fick jag själv springa mellan entrén och rummet och hämta personal. Rummet var fint målat och kändes festligt, men korv & bröd serverades på papptallrikar och mjukglassen kom in i enkla platsglas. Det kunde ha presenterats betydligt trevligare och jag hade förväntat mig med uppmärksamhet till födelsedagsbarnet. Att få en reklam-t-shirt som present kändes också lågt.
  • Sudipa R
    Sudipa R skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jätte bra ordnat. Maten var bra och lekplatsen var jätte bra.
  • Mamoon P
    Mamoon P skrev om Lek & Bus i Nacka
    Smidig upplägg. Engagerad personal. Kunde dock förbättra godispåsen till något bättre.
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Lek & Bus i Nacka
    Trevliga lokaler och personal. Tyvärr så missade personalen att vi beställt tårta men det löste sig med att de snabbt åkte till ICA Maxi.
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Lek & Bus i Nacka
    Smidigt, gott om utrymme och kul för barnen
  • Christina V
    Christina V skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bästa stället i stan, helt klart!
    Fantastisk personal, fin lokal som är anpassad för barnen och bra mat/fik för föräldrarna.
    Kan varmt rekommenderas!
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra, uppskattat, trevlig personal
  • Annica S
    Annica S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Det var jättebra! Barnen tyckte det var skoj!
  • Violeta R
    Violeta R skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jättebra ställe att ha ett kalas på. Trodde dock att det skulle vara en värdinna under tiden vi hade lekrummet. Men det funkade bra utan oxå. Jättelyckat kalas, tydliga regler.
    Framåt slutet så kände vi oss utslängda fastän klockan inte var sju än.
    2016-12-03 Alexander M svarar Violeta R
    Ber om ursäkt om du kände så det är inte meningen alls😐
  • Maria H
    Maria H skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jag bokade på nätet och det fick jag bekräftelse på men sedan när jag gjorde tillval gick inte det.
  • Nona R
    Nona R skrev om Lek & Bus i Nacka
    Det bästa kalas stället! Allt var perfekt från början till slut.
  • Susanna M
    Susanna M skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra ställe,trevlig personal, brs utbud på mat
  • Cecilla A
    Cecilla A skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jag ordnade ett barnkalas. Mycket trevligt bemötande från personalen. Men pizzan var inte god, och barnen åt knappt. Annars var allt bra.
  • Neslihan O
    Neslihan O skrev om Lek & Bus i Nacka
    Kuuuul!!! Bra utspridd miljö, dock kalas rummen skulle behöva ljuddämpas lite. Annars supernöjda och barnen älskar det🤗
  • Katrin B
    Katrin B skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra kundbemötande, nöjda barn.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Lek & Bus i Nacka
    Kalasrum hade gått att göra mysigare. Bra mat, pannkakor. Strössel borde ingå till glassen.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Det var en toppen upplevelse! Allt enligt ök
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Lek & Bus i Nacka
    Trevligt ställe. Barnen gillade det. Lagom tid i kalasrummet. Tårta borde ingå i priset istället för glass. Skulle boka det igen. Jätte bra att man betalar för antal barn som dyker upp.
    2016-12-01 Alexander M svarar Ulrika L
    Tack bra att ni gillar helheten,det går alltid att byta glassen mot tårta om man inte vill ha glass. Man måste bara meddela oss tre dagar innan så vi kan beställa hem tårtan.
  • Iaa D
    Iaa D skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra service, trevlig och informativ personal
  • Marjan A
    Marjan A skrev om Lek & Bus i Nacka
    trevlig personal... väldigt bra service...mycket nöjd..min dotter va så glad och nöjd. tack
  • Bessie S
    Bessie S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Fantastisk upplevelse för både barn och vuxna! Valde att fira vår dotters födelsedag i prinsessrummet och allt var över förväntan. Både mat och service. Alla föräldrar och barn var nöjda med upplägget vilket kändes kul för oss som valde att ha kalaset där.
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Lek & Bus i Nacka
    Fint i princessrummet och de olika sakerna var roligt tyckte barnen. Tråkigt att det inte var mer service på plats. Skulle varit bra on värdarna kom in och sjöng och skar upp tårtan.
  • Sarah K
    Sarah K skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jag går bara till Lek o Bus numer, alltid trevlig och hjälpsam personal och gott kaffe. Hade även dotterns 5-års kalas där och det var mycket uppskattat.
  • Patrik D
    Patrik D skrev om Lek & Bus i Nacka
    Super nöjda barn och föräldrar. Bästa leklandet som finns..
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Lek & Bus i Nacka
    Trevligt o nöjda barn som hade superkul! Lite hög ljudnivå/ dålig ljuddämpning i kalasrummet.
  • Kasewa C
    Kasewa C skrev om Lek & Bus i Nacka
    Tycker att servicen inte var tillräcklig, ingen engagemang alls från personal tyvärr.
  • Christina S
    Christina S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Nöjd med kalaset och bra service!
  • Anna M
    Anna M skrev om Lek & Bus i Nacka
    Mycket bra och utförlig information vid bokning av kalas och allt fungerade mycket bra på plats. Väldigt fint lekland och ett extra plus för låg ljudnivå trots många barn.
    Ett lyckat kalas och barnen hade jätte roligt!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Lek & Bus i Nacka
    Lite kallt, lite rörigt, korven var inte så god. Men barnen hade ju hur kul som helst.
  • Tora W
    Tora W skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra men bullrigt och lite skralt med mat i kalasmenyerna. Vänlig och hjälpsam personal.
  • Hanna Ä
    Hanna Ä skrev om Lek & Bus i Nacka
    Jättenöjd med allt! Jättebra service!
  • Martina E
    Martina E skrev om Lek & Bus i Nacka
    Nöjda barn.slippa förberedelse och städ
  • Roger Ö
    Roger Ö skrev om Lek & Bus i Nacka
    Alla, föräldrar och barn, var supernöjda med vistelsen
  • Sara A
    Sara A skrev om Lek & Bus i Nacka
    Lagom stort och bra lekland. Bra utbud med mat.
    Väldigt hala golv i kalasrummen och på toaletterna, lätt att ramla.
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Lek & Bus i Nacka
    Bra arrangemang och stöttning av personalen.
  • Karin L
    Karin L skrev om Lek & Bus i Nacka
    Barnen tycker att det är väldigt roligt. Kalasrummen blir dock lätt väldigt bullriga. Ngt ljuddämpande material skulle säkert hjälpa.
  • Tanja A
    Tanja A skrev om Lek & Bus i Nacka
    Min son och hans vänner jätte nöjda att dem fick leka och fira födelsedag på lek och bus
  • Mikeala N
    Mikeala N skrev om Lek & Bus i Nacka
    Vi är supernöjda med sonens kalas på lek & bus i Nacka. Trevligt och professionellt bemötande från första telefonsamtalet till själva genomförandet. Men tänker att personalen hade kunnat vara lite mer personlig och engagerad i kalsrummet, hälsat välkomna etc. Men annars var det toppen!

CYLINDERVÄGEN 4, 131 52 Nacka strand