Alla kategorier Camping Dalarna Leksand Leksand Strand

Siljansvägen 61, 793 90 Leksand — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Leksand Strand

• Martin A
    Martin A skrev om Leksand Strand
    Det var en toppen camping med underbar personal
  • Marina E
    Marina E skrev om Leksand Strand
    Det var en jätte fin och stor camping, men för övrigt så var det nog det sämsta semester bemötande jag och min familj + vänner någonsin upplevt. Allt från inchekning tiil utcheckning, ostädad stuga(skitig)otrevlig och väldigt oproffsig personalen(vet att de är unga sommarjobbare, och jag vet även att det inte är deras fel) men vi fick ALDRIG träffa någon högre uppsatt chef, hur mycket vi än tjatade. Älskar Dalarna, men vill aldrig bo på den campingen igen (tyvärr)Det är så synd att de inte tar hand om sin personal och lär upp de ordentligt, eller finns till hands både för de och för gästerna, när det behövs. Vi var uppenbarligen INTE de enda gästerna som var missnöjda, var ocg varannan som kom ut från receptionen under utchecknings förmiddagen, var jätte sura/arga/förbannade.Ni måste ta tag i det här, om ni vill ha glada camping gäster som bor där i fortsättningen.
  • Karl K
    Karl K skrev om Leksand Strand
    Fantastisk bra camping, bra stugor att hyra men sängarna kunde vara bättre. Restaurangen på området serverar bra mat speciellt pizzorna som är i världsklass. Kul med kaninpizzor tyckte barnen. All personal är trevlig och hjälpsam. Toaletterna på området är fräscha vilket är viktigt. Synd att vädret var skit!!
    Ses nästa sommar!
  • jesper w
    jesper w skrev om Leksand Strand
    Riktigt bra strand. Åker gärna hit med barnen för badets skull.
  • Emomilol Ö
    Emomilol Ö skrev om Leksand Strand
    Ligger bra till, är en mysig camping och allmänt bra service!

Siljansvägen 61, 793 90 Leksand