Lelles MC Center AB

2.3 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Lelles MC Center AB

• 2020-06-18

Lars W skrev om Lelles MC Center AB
    Jag köpte en dragkroksställning som var felkonstruerad så att den inte gick att använda.
    Jag reklamerade varan först via mejl och försökte sen ringa upp företaget helt utan respons.
    Nu står jag med en felaktig vara men måste betala för en funktionsduglig.
    Lelles MC skiter i dig som kund så fort något inte stämmer. Dom nonchalerar dig fullständigt!
    Se på deras facebooksida om de omdömen de fått. Alla har blivit lika dåligt behandlade!
    Handla inte av Lelles MC! Läs mer
  • 2014-07-26

T skrev om Lelles MC Center AB
    Lelles har ett brett sortiment, men ingen kunskap, och heller inget intresse av att på riktigt hjälpa kunden.

Några anekdoter:

De ljuger om, eller vet inte om deras ryggskydd är nivå 1 eller 2.

Kunder uppmanas att inte ta ut det vindskyddande lagret i kläderna när de provar dem även om det är närmare 30 grader i butiken, trots att försäljaren ser hur varm och obekväm kunden är.

De känner inte till sitt eget sortiment tillräckligt bra. Har ett par byxor justerbara knäskydd? Nej är svaret. Fast JO, det har dem, när jag själv undersöker saken.

Mitt råd till dig som läser det här är att inte lita på ett ord av vad de säger, utan att utreda det du undrar över helt på egen hand. Läs mer
  • 2009-01-29

Åke P skrev om Lelles MC Center AB
    Vi letade hjälm och handskar till grabben som just fått eu-moppe. Han kikade på en hjälm för uppåt 2000:-, när en kvinnlig expedit kom och frågade om hon kune hjälpa till. Hon försvann som en avlöning men var straxt tilbaka med några hjälmar i fånget. De var förra årets modeller och en var jättesnygg och vi gick därifrån med hjälm och handskar för bra långt under halva ordinarie priset! Ett tips: Om möjligt handla sådant "off-season" och på en förmiddag då personalen har mer tid. Läs mer