Alla kategorier Motorcykel Uppsala Uppsala Lelles MC Center AB

Nymansgatan 6, 753 23 Uppsala — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Lelles MC Center AB

• T
    T skrev om Lelles MC Center AB
    Lelles har ett brett sortiment, men ingen kunskap, och heller inget intresse av att på riktigt hjälpa kunden.

Några anekdoter:

De ljuger om, eller vet inte om deras ryggskydd är nivå 1 eller 2.

Kunder uppmanas att inte ta ut det vindskyddande lagret i kläderna när de provar dem även om det är närmare 30 grader i butiken, trots att försäljaren ser hur varm och obekväm kunden är.

De känner inte till sitt eget sortiment tillräckligt bra. Har ett par byxor justerbara knäskydd? Nej är svaret. Fast JO, det har dem, när jag själv undersöker saken.

Mitt råd till dig som läser det här är att inte lita på ett ord av vad de säger, utan att utreda det du undrar över helt på egen hand.
  • Åke P
    Åke P skrev om Lelles MC Center AB
    Vi letade hjälm och handskar till grabben som just fått eu-moppe. Han kikade på en hjälm för uppåt 2000:-, när en kvinnlig expedit kom och frågade om hon kune hjälpa till. Hon försvann som en avlöning men var straxt tilbaka med några hjälmar i fånget. De var förra årets modeller och en var jättesnygg och vi gick därifrån med hjälm och handskar för bra långt under halva ordinarie priset! Ett tips: Om möjligt handla sådant "off-season" och på en förmiddag då personalen har mer tid.

Nymansgatan 6, 753 23 Uppsala