Alla kategorier Hushållsvaror Skåne Staffanstorp Leos Hushållsservice

Havrevägen 3, 245 43 Staffanstorp — Visa karta

Bolaget säljer begagnade hushållsmaskiner

Läs vad 9 kunder tycker om Leos Hushållsservice

• Albin skrev om Leos Hushållsservice
    Har sammarbetat med leos i tre år nu och det har alldrig krånglad.snälla killar som ställer upp vilken tid som helst du ringer dom.en gång har jag fått fel med en maskin jag köpte av Leos och dom byte den samma dag jag ringde dom.var tvungen att skriva och berätta hur nöjd jag e när jag läste dom andra omdömen om Leos. Läs mer
  • Gustaf H skrev om Leos Hushållsservice
    VARNING SKIT / BLUFF FÖRETAG. Köpte 2 torktumlare och 2 Mielemaskiner via blocket hos dem. Reklamerade dagen efter då skiten läcker. Klagar ttill Blocket och då skall han återköpa. Sedan "kan jag dra åt helvete för jag skapat skit för dem på Blocket". Tredje gången skall han hämta men vill ha 800 SEK. Sedan tvärvägrar han att hämta. Svåra att nå på telefon och otrevliga i SMS. Så nu blir det en stämning i domstol för brott mot distansavtals och köplagen. Lägger ut domen på nätet sedan. Läs mer
  • Andreas
    Andreas skrev om Leos Hushållsservice
    Kanske ok att handla grejer här, det vet jag inget om. Flyttade nyligen in i ett hus med en tvättmaskin från Leos och när den gick sönder blev jag glatt överraskad över att där enligt kvitto var en månad kvar på garantin.

Har nu försökt få dom att komma och laga maskinen i ett par veckor utan resultat. Dom lovar vid varje samtal att återkomma efter att ha pratat med reparatören, men ringer aldrig tillbaka. Har nu tröttnat och åkt och köpt en ny maskin från en seriös firma.

Undvik till varje pris. Läs mer
  • Luljeta M skrev om Leos Hushållsservice
    Jag är supernöjd med servicen
    Köpt både frys och kyl fått det hemkört av supertrevliga killar! Riktigt bra service till en billig peng dessutom
    Rekommenderar starkt Leos hushållsservice
    Killar som bryr sig om sina kunder Läs mer
  • Roberth F
    Roberth F skrev om Leos Hushållsservice
    VARNING, HANDLA ALDRIG HÄR, Sämsta skitföretag som finns, dom sålde mig trasig kyl o frys i maj, nu är det september har fortfarande inte fått varken ny kyl/frys eller pengarna tillbaka, har ringt o skrivit till dom alldeles för många gånger men händer inte ett skit Läs mer
    2018-09-12 Manol M svarar Roberth F
    hej
    jag vet inte vem du e kan du skriva upp din tel eller ringa oss så vi kan ta och lösa problemet.mvh Leo
    2018-09-12 Roberth F svarar Manol M
    Så jävla trött på er, vill inte ha med er att göra längre, har köpt av annan seriös handlare, skiter i er oseriösa jävla bluff affär som blåser kunder
    2018-09-13 Manol M svarar Roberth F
    så som du skriver vi misstänker att det är du som e en bluffare som har fått pengar av nån annan firma bara för att skriva så.du berättar inte vem du e vad du har köpt var har du kvittensen du har fått av oss ingenting.bli vuxen och stå för det du skriver mvh Leo
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Leos Hushållsservice
    Helt fantastiska! Körde från Staffanstorp till Limhamn för leverera samt installera en diskmaskin. Så himla nöjd och dom var så trevliga! Kommer rekommendera er till alla jag känner :). Läs mer
  • Alex K
    Alex K skrev om Leos Hushållsservice
    Har köpt tvättmaskin och torktumlare av Leos och e riktigt nöjd. Har anlitat dom för transport och installation för endast 300kr som jag tycker det är väldigt lite för att bära maskinerna till tredje våningen och installera dom. Kommer alldrig mer köpa nytt eller bytta dom mot en annan firma. Tack så jättemycket mina väner👏👏👏 Läs mer
  • Johanna C skrev om Leos Hushållsservice
    Jag har köpt diskmaskin, torktumlare och torkskåp hos Leos. Vid varje tillfälle har jag fått hemtransport, och varorna inburna dit jag velat ha dem, av artiga killar som tar av sig skorna i hallen fast de bär på något tungt:) Jag har även anlitat dem att installera, och betalat en rätt rimlig peng för det. Jag är faktiskt jättenöjd! När jag skriver detta, ska jag just ringa Leos om en tvättmaskin - vet inte varför jag ska köpa nytt faktiskt. Kändes schysst att berätta hur nöjd jag är, eftersom det enda andra omdömet var negativt. Läs mer
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Leos Hushållsservice
    Sålde trasig spis och sköt på reparationen en månad. Efteråt det var villkoret att man själv transporterar tillbaka spisen till Staffanstorp för reparation. Repor efter leverans. Alla glödlampor trasiga. Oseriöst. Läs mer

Havrevägen 3, 245 43 Staffanstorp