Alla kategorier Hushållsvaror Skåne Staffanstorp Leos Hushållsservice

Bolaget säljer begagnade hushållsmaskiner

Läs vad 4 kunder tycker om Leos Hushållsservice

• Anneli S
    Anneli S skrev om Leos Hushållsservice
    Helt fantastiska! Körde från Staffanstorp till Limhamn för leverera samt installera en diskmaskin. Så himla nöjd och dom var så trevliga! Kommer rekommendera er till alla jag känner :). Läs mer
  • Alex K
    Alex K skrev om Leos Hushållsservice
    Har köpt tvättmaskin och torktumlare av Leos och e riktigt nöjd. Har anlitat dom för transport och installation för endast 300kr som jag tycker det är väldigt lite för att bära maskinerna till tredje våningen och installera dom. Kommer alldrig mer köpa nytt eller bytta dom mot en annan firma. Tack så jättemycket mina väner👏👏👏 Läs mer
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Leos Hushållsservice
    Jag har köpt diskmaskin, torktumlare och torkskåp hos Leos. Vid varje tillfälle har jag fått hemtransport, och varorna inburna dit jag velat ha dem, av artiga killar som tar av sig skorna i hallen fast de bär på något tungt:) Jag har även anlitat dem att installera, och betalat en rätt rimlig peng för det. Jag är faktiskt jättenöjd! När jag skriver detta, ska jag just ringa Leos om en tvättmaskin - vet inte varför jag ska köpa nytt faktiskt. Kändes schysst att berätta hur nöjd jag är, eftersom det enda andra omdömet var negativt. Läs mer
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Leos Hushållsservice
    Sålde trasig spis och sköt på reparationen en månad. Efteråt det var villkoret att man själv transporterar tillbaka spisen till Staffanstorp för reparation. Repor efter leverans. Alla glödlampor trasiga. Oseriöst. Läs mer

Havrevägen 3, 245 43 Staffanstorp