Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Vallentuna Lewéns – Totalentreprenör
Rekommenderat företag 2016 - Lewéns – Totalentreprenör

Lewéns – Totalentreprenör

Fågelsångsvägen 24, 186 42 Vallentuna — Visa karta

H-Lewéns Golv & Vägg AB startades 1994 av Håkan Lewén som ett golvföretag och har under åren utvecklats till att nu vara ett totalentreprenads-företag inom byggnation. Våra beställare är kommuner, fastighetsbolag, stora byggföretag och privatpersoner.

Idag består företaget av över 30 personer med stor kunskap inom byggbranschen. Vi har egna snickare, målare, mattläggare, och plattsättare samt personer inom puts och mur vilket leder till en smidigt och enkel byggprocess med bra samarbete och snabba beslutsvägar, vilket är viktigt för ett smidigt projekt.

Läs vad 11 kunder tycker om Lewéns – Totalentreprenör

• Peter E
    Peter E skrev om Lewéns – Totalentreprenör
    Väldigt bra bemötande, ärliga, seriösa. Häll sig till offerten och var tydliga när det tillkom ytterligare kostnader. Har använt dem flertalet gånger.
  • Mercedes W
    Mercedes W skrev om Lewéns – Totalentreprenör
    Vi har renoverat hela vårt hus under 5 år, de sista tre åren via Lewéns Golv och Vägg. Vi har höga krav och varit väldigt noggranna med att välja inom företaget de hantverkarna som vi hade bäst erfarenhet av. Det var ett av villkoren i anbuden. Alla "våra" hantverkare från första företaget hade flyttat över till Lewén. Det har dock inte fungerat till hundra procent det sista året då en av hantverkarna hade bytts ut och detta utan att vi blev informerade om det i förväg. Vad gäller snickeriet är vi inte lika nöjda med resultatet som tidigare år. Detta är skälet till att betyget sänks. Vad gäller de andra åren är det en femma! Jag skulle rekommendera företaget dock men förbehåll. Vad gäller bemötande har det inte varit några problem men som sagt hade vi redan en etablerad kontakt med nyckelpersonerna innan Lewéns tid.
  • Örjan E
    Örjan E skrev om Lewéns – Totalentreprenör
    Bra bemötande, bra kommunikation med arbetsledare och personalsöm utförde arbetet.
  • Britt-marie L
    Britt-marie L skrev om Lewéns – Totalentreprenör
    Upplevde företaget mycket positivt. Hälsningar Britt-Marie
  • Nasser H
    Nasser H skrev om Lewéns – Totalentreprenör
    Vi är mycket tacksamma H.Lewens Golv &vägg .De monterade vårt kök.Vi fick mycket trevligt bemötande av ledningen och personalen (snickare,elektriker,rörmakare,målare,rörmakare).De är mycket duktiga och genomförde ett mycket kvalificerat arbete.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Lewéns – Totalentreprenör
    Bra service, tydlig fakturering och mycket bra utförande. Rekommenderas!
  • Filipe C
    Filipe C skrev om Lewéns – Totalentreprenör
    Mycket nogranna och kompetenta!
  • Simon W
    Simon W skrev om Lewéns – Totalentreprenör
    Proffsigt, noggrant företag med hög servicekänsla och god kommunikation mot kund.
  • Christer R
    Christer R skrev om Lewéns – Totalentreprenör
    Har anlitat företaget som leverantör till bostadsrättsförening under flera år. Vi har som privatpersoner anlitat företaget för renovering av lägenhet både in- och utvändigt, 2014-2016.
    Företaget har alltid levt upp våra förväntningar såväl när det gäller bemötande som kompetens.
  • Björn H
    Björn H skrev om Lewéns – Totalentreprenör
    Väldigt bra och trevliga hantverkare
  • Michael F
    Michael F skrev om Lewéns – Totalentreprenör
    HAr använt Lewéns flera gånger. Senast till renovering av tr sovrum med nya ytskikt, golv, tak, belysning och garderober. GOd rådgivning vid val av material och inredning. Mycket bra utfört arbete. Jobbar alltid hänsynsfullt, städar och damsuger efter alla moment. Alla är mycket kompetenta och effektiva. Dessutom trevliga! Timpriset kanske lite högre än de flesta, men effektiviteten och kvaliteten kompenserar mer än väl för det.

Fågelsångsvägen 24, 186 42 Vallentuna