Lexus Malmö

Lexus Malmö

Hela vägen från produktionsgolvet i Japan till vår bilsalong i Malmö, på Lexus strävar vi efter "Kaizen" - eller perfektion. Vi vet att ingenting är perfekt, men vårt mål är att komma så nära som möjligt i allt vi gör. Lexus står också för japanskans "Omotenashi". Ett begrepp som innebär förutsättningslös, konstant och förutseende...

173 omdömen om Lexus Malmö

Mile P

Jag köpte en Lexus NX300. Jag bleve bemött på det bästa tänkbara sättet från första kontakten med Lexus i Malmö till affären blivit av tom efter att jag fått nycklarna har Mattias skickat SMS och frågat hur pass nöjd blev jag med bilen. Då Lexus är lyxmärke enligt min åsikt så uppfyllde de mina förväntningar på ett sådant försäljningsställe. Sammanfattat mycket bra högsta betyg och Mattias är mycket profesionell. Mvh Mile Palangetic

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 412 omdömen 4.7 av 412 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Karin G

Som trogen Mercedes kund valde jag att inför byta till en ny bil att kolla in NX300h. Utmärkt mottagande av Mattias samt att exakt den bil jag hade googlat och bestämt mig för att titta närmre på fanns i utställningen. Mattias visade verkligen Lexus på bästa sätt samt att han gav mig ett utmärkt inbytespris på min GLK. Efter en vecka på vägarna ångrar jag inte bytet till Lexus en enda sekund. Tack Mattias.

Lena H

köpte en Lexus nx300 f sport, blev väl bemött och företaget levde upp till mina förväntningar. Peter Bolin skötte sitt uppdrag med mitt köp till högsta belåtenhet.

Kjell B

Bilköp Professionell sakupplysning och vänligt bemötande

Zdenka L

Köpte Lexus RCF Carbon. Mycket trevligt bemötande av Peter Bolin. Inte påträngande. Alltid kontaktbar. Det tag ca 2 månader att övertala mig från min man och son. Jag var från början osäker på bilen men nu älskar jag den. Problem är att jag är inte ensam om förälskelse. Jag har alltid tycke om Lexus i Malmö. Det är inte första bilen som vi köpte av dom. Man får alltid positiv upplevelse i Lexus Malmö. Som jag tycker är viktigt. Till och med när man bara köra och titta på bilar. Lexus bilar det är bara: köra - tanka...

Dino B

Allting var toppen, Peter Bolin är bästa säljare jag har träffat.

M.p. Hamilton M

Köpte Lexus RC 300h,excellent betjening av Peter Bolin. Vi har kört lexus sidan år 2000 och i dag har vi 5 lexus. Fantastisk service,det bedsta som finns.

Annicka L

Var nyfiken på Lexus och bestämde mej för att köra dit och titta på modellerna. Blev mottagen av en väldigt trevlig försäljare som visade mej runt. Fastnade för en av bilarna och ville provköra så jag frågade om Peter Bolin ville följa med och visa hur bilen fungerade och det gjorde han gärna. Var supernöjd med visningen och bestämde mej för bilen. Mycket trevligt bemötande och mycket trevlig service. Stolt ägare av en Lexus NX 300h. Annika

Lars Ronnie B

Jag köpte en ny Lexus NX300h. Mycket trevlig atmosfär i hallen. Trevligt överlämnande av bilen.

Mikael P

Jag har onget negativt att säga om Peter men mitt misstag då jag inte var nöjd mrd mitt köp kostade mig för mycket. Orimligt att bilen sjunker så mycket då jag ville byta den mot en 450 rx. Jag inser att Peter följer givna direkti . Mvh Mikael

Lars Å

Köpte Lexus NX. Mycket nöjd med köp av bil och fick relativt god service.

Lars R

Köpte en 450 TX! Info samt service helt pl

Håkan U

Professionellt bemötande, nöjd med bilaffären redan innan jag fick bilen.

Informa Konsult Aktiebolag I

Mkt positivt bemötande rakt igenom. Snabba svar under köpprocessen.

Anders J

Lexus 300nx Jag är nöjd med alla delar av kundbemötandet och mina förväntningar överträffades

Kurt Inge N

Väldig trevligt bemötande av Mattias Sund, tog väl hand om oss när vi tittade på en Lexus och även sedan i försäljningsrummet då vi skulle göra upp bilaffären, har aldrig varit med om att bli bjuden på kaffe under affärsuppgörelsen, Mattias genomgång av bilen i leveransrummet var mycket proffesionellt utfört, detta har vi heller varit med om attsäljaren går igenom bilen med kunden,. I det stora hela är Lexus en välorganiserad bilfirma både när det gäller försäljning och verkstad. Mycket trevlig personal och väl utbildad. Hoppassat Mattias får ta del av det som vi beskrivet om honom.

Kennet M

Perfekt bemötande. Kunnig information.

Jörgen K

Mycket trevligt och smidigt. Allt fungerade utan problem vid bilbytet, hade redan bestämt mig ang bil vid första kontakt.

Björn F

Jag köpte en Lexus RC 300h Min tanke från början var intresse för en Lexus IS 300h. RC-modellen var riktigt lockande och det snappade Peter upp på ett fint sätt. Han såg att jag fick känslor för bilen och insåg att om han bara plockade bort alla hinder, så skulle jag köpa den. Tycker det var mycket Peters förtjänst att han faktiskt sålde bilen till mig för han fanns både tillgänglig att svara på mina frågor, men var dessutom smart och på hugget när han väl förstått vad det var som höll mig tillbaka innan jag köpte...

Gun-britt F

Peter hjälpte mig att köpa ut den Lexus mitt företag leasat för min räkning, när jag slutade vid företaget. Bilens leasing-tid hade inte gått ut så jag kunde inte köpa den som privat-person. Liksom tidigare på Lexus i Malmö, blev jag både professionellt och trevligt bemött. En upplevelse utöver det vanliga. Bra bilar och trevlig personal. Vi kommer att fortsätta köpa våra bilar på Lexus i Malmö.

Christoffer O

..............................................................

Viktor G

Trevligt bemötande och goda kunskaper!

Jan-Olof L

Köpt beg.bil. Trevliga säljare Trevligt bemötande

Ulf Ö

Har köpt många bilar under min tid. Har aldrig träffat på en bättre säljare . Han var trevlig, utan att vara ”sliskig” , kunnig och står för det som sägs. Kommer att rekommendera Lexus för så många jag kan.

Lennart W

Köp av begagnad bil efter råd att avvakta inbytesbilar som var på gång in. Peter var vänlig och inte påtvingande utan ville att man tog tid på sig och ställde frågor om de olika bilarna. Känslan att bli väl omhändertagen fanns direkt. Sammanfattningsvis var det enkelt och trevligt att köpa bil.

Hällestad Holding Ab H

Företaget och säljarna var bra! Bilen känns väldigt rörig och bökig när det gäller gps/teknik.

Halldin J

Fantastiskt bra bemötande! Servicemind på mycket hög nivå. Mycket professionell och pålitlig och man känner att man verkligen gör en trygg bilaffär. Affärsuppgörelsen var lyxig och generös utöver det vanliga, ett privilegium att vara kund hos Lexus Malmö och i synnerhet att göra affär med Peter Bolin!

Lennart H

Peter är en bra försäljare lyssnar på kundenär alltid artig och korekt.Lever upp till alla löften och håller tiden.mycket bra . Jag gillar honom skarpt.

Mattsson L

Jag är fullt nöjd med Mattias!

Möllerberg R

Trevligt bemötande det känns så att Peter bryr sig om kunden

Halserius P

Mycket bra bemötande. Lexus Malmö sätter alltid kunden i centrum. Proffsigt sätt att sälja en bil som man knappast känner till. Ingen på Lexus Malmö kan rå för att man inte kan leverera allt som ingår i affären. Per

Persson T

Peter Bolin tog väl hand om oss och presenterade Lexus. Peter lyssnade och såg vad vårt behov var. Presenterade därefter en offert på vårt behov. Detta lede till ett köp av Lexus bil. Överlämnade bilen bra med fin genomgång. Peter har en fin Profil i försäljningen. Vilket gav ett stort förtroende vi fick av Peter. Därför lede detta till en Affär som vi känner oss trygga och mycket nöjda. Jag är en krävande kund och nu en nöjd Lexus ägare.

Sandberg E

Bra och förtroende ingivande som lyssnade på våra behov. Detta ledde snabbt till en affär som passade båda parter.

Soheil E

Profesionell, tydlig och alltid tillgänglig!

Rosenquist D

Hade högt ställda förväntningar och de infriades som vanligt. Förstklassig bemötande

Ci C

Trevlig, svarade snabbt på mailfrågor efteråt, lugn.

Sönderby S

Ett proffsigt välkomnande mottagande vid första besök , mycket lyhörd och inte alls ”gåpåare”

Däckexpressen A

Mycket trevligt bemötande både per telefon och personligt. Allt var bra

Torbjörn C

Professionellt bemötande och bra avslut av affären. Mycket nöjd med både bilen och företaget.

Milan K

Jag är jätte nöjd och tacksam för allt hjälp som jag fick av Peter Bolin

Lars L

Vældigt fin service, flexibilitet. Meget behagligt miljø. Vældig godt overblik for helhed og detaljer. Skaber god tryghed.

Lars Olof S

Han upplevdes som en ovanligt positiv person. Den upplevelsen av Bolin har bibehållits oförändrad. Han är intresserad av att hjälpa oss som kund. Tagit kontakt via telefon, och som kund hos Bolin upplever vi en gedigen trygghet.

Nicklas N

Vi har köpt vår 4e Lexus nu och de senaste 2 i Malmö. Bemötandet från all personal är utöver det vanliga och man känner verkligen att de bryr sig om sina kunder. Deras kundmottagande borde andra bilhandlare ta efter. Vi har alltid servat våra bilar i Malmö och har därmed varit kunder där i många år och redan från första gången vi gick in där så kändes det som att vi var stamkunder. Helt otroligt bra på alla sätt och vis. Den senaste bilen köpte vi av Mattias som vi känt sedan han började där. Han är genuin och trevlig och...

Karin N

Östa ställe att handla bil på.

Eg Sverige Ab E

Hej, Jag fick ett väldigt professionellt bemötande av Peter. Vi hade strul med leasing bolaget och Peter var väldigt snabb och flexibel och med ett väldigt trevligt bemötande.

Stig-åke E
Skrev om Lexus Malmö

Har servat min Lexus hos Lexus Malmö, en upplevelse som heter duga, artiga korrekta kunniga medarbetare, man tror inte att ett företag kan fungera på detta sätt men det gör det! Dom flesta bilfirmor borde få gå en kurs om service och om hur man behandlar en kund. Till dessa firmor välj "Lexus Malmö"

Nilsson B

Bra och trevligt bemötande.Fick via mejl ett bra byteserbjudande,som vi accepterade.

Elgstig K

Ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Dessutom var informationen om bilen och svaren på alla frågor vi hade vid våra möten mycket god. Aldrig tidigare har jag varit så nöjd vid ett bilköp. Det är också så att hittills har den nya bilen helt uppfyllt mina förväntningar.

Jonsson Å

Fick ett fantastiskt trevligt bemötande som var över förväntat.

Nilsson G

Vi tycker att Peter gav oss ett mycket bra bemötande, svarade på alla frågor, han ringde till och med upp och frågade om vi var nöjda , några dagar efter vi köpt bilen. Tog även kontakt med honom en vecka senare, undrade om det fanns någon lista med utrustning på bilen, då ordnade han fram en sådan och skickade via mail. Vi är mycket nöjda.