Rekommenderat företag 2016 - Lexus Malmö
Rekommenderat företag 2015 - Lexus Malmö

Lexus Malmö

Djurhagegatan 17, 213 76 Malmö — Visa karta

I Malmö hittar du oss på Djurhagegatan 17, nära trafikplats Fredriksberg. I de toppmoderna lokalerna finns nybils- och begagnatförsäljning samt en serviceverkstad.

Hit är du alltid välkommen att prata Lexus ta reda på vad som gör Lexus till bilmärket med Sveriges mest nöjda ägare. Vill du provköra en speciell modell rekommenderar vi att du slår en signal först och bokar in en tid, så att vi kan ta hand om dig på ett sätt som du och bilen förtjänar.

Varmt välkommen.

Läs vad 107 kunder tycker om Lexus Malmö

• Bo S
    Bo S skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Trevligt bemötande och ingav förtroende.
  • Jan B
    Jan B skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Är mycket nöjd än så länge. Hon som sålde bilen var mycket trevlig.
  • Michael W
    Michael W skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Mycket bra upplevelse. Linnéa har ett mycket bra kundbemötande med hög servicenivå.
  • Liz L
    Liz L skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    En duktig och kunnig säljare . Pedagogisk vid information om bilens tekniska egenskaper vid överlämnandet av bilen . Snabb på att besvara mail . Allmänt service och kund inriktad.
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Trevlig säljare. Informativ och saklig.
    Vi är jättenöjda med hennes bemötande och
    leveransen av bilen.
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Synnerligen trevlig och professionell från första kontakt till uppföljning efter avslutad affär.
  • Pierre N
    Pierre N skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Så långt Gott intryck. Rekommenderas.
  • Birgitta N
    Birgitta N skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Ett toppen bemötande,kunde ej vara bättre
    SUPER !!!!!!
  • Christer P
    Christer P skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Blev mycket väl bemött av Mattias och hans personal.
    Som försäljare upplevde jag Mattias som mycket trevlig och kunnig, återkommer till honom när det blir tid för byte. (Han är dock en hård förhandlare)

Christer Palm
  • Bo S
    Bo S skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    proffsigt och mycket behagligt
  • Per L
    Per L skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Trevlig, korrekt och kunnig.
    Som en bra försäljare lyssnade Mattias på mig och uppfattade mina köpsignaler som slutade i en affär.
    Så skall det se ut!
  • Sahar A
    Sahar A skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mattias gav superbra service från sälj till leverans, och även efter. Kollade även runt lite på andra bilar men deras service kom inte i närheten av Mattias, därav blev det en Lexus. Rekommenderas varmt!
  • Jesper D
    Jesper D skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Professionellt bemötande genom hela processen från första besöket till uppföljning efter affären.
    Fick ett bra pris på mitt inbyte utan diskussion, fick allt jag önskade till den nya bilen och till ett pris som inte behövdes förhandlas om.
    Fick en mycket professionell bild av Mattias Sund och kommer rekommendera honom till kollegor som också är intresserade av att byta bil.
    Den största drivkraften bakom att jag bytte bil var min fru som fick en positiv och ärlig bild av Mattias.
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mycket trevlig och serviceinriktad person som jag fick ett gott förtroende till. Honom ska ni vara rädda om!
  • Awapatent Aktiebolag
    Awapatent Aktiebolag skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    100 % bra bemötande från första införsäljningsögonblicket till leveransdagen som blev ett minne för livet och sedan väldigt bra uppföljning därefter.
  • Roland L
    Roland L skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Mycket bra bemötande vid besök och service av mina Lexusbilar. Inga problem med bilarna, det är bara att tuta och köra och göra service när så skall ske.
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Fått ett bra bemötande,Linneá är mycket bra och kunnig. Upplevelsen som kund
    känns fantastiskt bra!
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mycket bra försäljare han ingav stort förtroende för oss man kände sig mycket speciell som kund.👍
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Engagerat och trevligt bemötande. Man känner sig omhändertagen och uppskattad. Kul, nytt och spännande. Försäkrad om att man tagit rätt beslut.
  • Matz K
    Matz K skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Otroligt vänligt och proffsigt bemötande från Linnea
  • Maria J
    Maria J skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Bemötande och helhetsupplevelse höll mycket hög klass. Jag har bara positivt att säga utifrån mitt köp hos Lexus i Malmö.
  • Gerthy H
    Gerthy H skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Linnéa Friberg´s bemötande var av högsta klass, önskar att alla inom Lexus försäljning hade samma uppfattning om hur man bemöter en kund, framför allt är det första gången jag/vi upplever den där omtalade känslan av att vara Lexus kund.

Det tog oss 4 Lexus bil köp innan vi erfor hur det är att vara Lexus kund.

Vi kan inte annat än lyckönska Lexus som har en sådan representant i sin säljkår.

Högsta klass från första besöket till övertagande av nya bilen NX300H, samt eftermarknads - uppföljning.
  • Jan-gunnar M
    Jan-gunnar M skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Jag kan säga att jag blev överraskad av ett så trevligt bemötande på så kort tid som vi träffades.
  • Köksland i Veberöd
    Köksland i Veberöd skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Hej

Mycket trevlig o kunnig person som uppfyller mina krav som kund.
  • Jeanette E
    Jeanette E skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Härligt bemötande! Allt organiserat fr början till slut. Kunde inte varit bättre
  • Gun S
    Gun S skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Kunnig, serviceinriktad, lugn, hjälpsam. Proffionell. Hade ett mycket gott bemötande
  • Nya Malmö Mäss-service AB
    Nya Malmö Mäss-service AB skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Alla är alltid lika vänliga och trevliga. Linnea ger mig alltid god service och trevligt bemötande. Man känner sig alltid välkommen på Lexus i Malmö.
  • Ingela Ö
    Ingela Ö skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Fantastisk kundupplevelse. Ni håller samma kvalité varje gång. Tack!
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Allt gick både snabbt o smidigt vid mitt köp.
  • Roni Music Ab
    Roni Music Ab skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Fick mycket bra bemötande av Mattias.
    Rent generellt tycker jag samtlig personal på Lexus i Malmö är toppen (inklusive verkstadspersonal).
    Jag gillar att man känner alla som jobbar där och alla vet vem jag är.
    Toppen!
  • Titti J
    Titti J skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    När jag kommer in på Lexus i Malmö blir jag och min man alltid vänligt bemött. Skillnaden med Lexus i Malmö och andra företag, för mig, är att det känns som jag kommer hem till vänner. De är genuina. Det finns en ärlig glädje och omtänksamhet i deras bemötande. När det gäller Linnéa Friberg, är denna kvinna helt fantastisk. Alltid vänlig och glad när vi träffas. Ärligt talat, så väntade vi faktiskt på att ta ut vår Lexus tills hon var tillbaka från semestern. Hon är speciell för oss. Hon förklarar på ett enkelt sätt även för mig, som inte är så kunnig.
  • Karin T
    Karin T skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Fantastiskt bemötande. Trevlig, saklig och engagerad. Båda killarna jag haft kontakt med har har visat samma serviceanda. Tyvärr vet jag inte vad "den första killen" heter.
  • Markos M
    Markos M skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Bemötande: väldigt trevligt och varmt bemötande. Mattias sätter verkligen kunden i fokus på ett väl avvägd och professionellt sätt. Som kund känner man sig uppskattad och välkommen. Imponerande, verkligen!
    Lexus: Många företag säljer bilar idag, men ni har lyft bilförsäljning till en högre nivå, mer eller mindre sälj konst som måste upplevas - rekommenderas varmt!
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Positiv proffsigt överlämnande
    Allt hanterat med försäkring mm i tid
  • Peter J
    Peter J skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mattias är en trevlig, kunnig och mycket trevlig man. Som försäljare kan jag inte tänka mig någon bättre. Med sitt lugn skapar han ett förtroende vilket gör att man litar på honom. Vid överlämningen av vår bil visade han sin kunnighet genom att gå igenom bilens funktioner på ett tydligt och enkelt sätt.
    Jag kan tänka mig att byta min nästa bil via Mattias.
  • Lena H
    Lena H skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mycket bra trevlig kunnig och service minded
  • Lars Å
    Lars Å skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Jag fick ett professionellt och trevligt bemötande av både Max och Mattias. Fick vid leverans en bra genomgång av bilen.
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    ...bättre bemötande kan man inte få !!! Toppen tjej. Helt perfekt rakt igenom . Kan starkt rekommendera detta varumärke och deras bemötande.
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Man känner sig alltid välkommen och uppskattad som kund!
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Vi fick ett så bra intryck av Linnea första gång vi träffade henne, så därför valde vi att köpa vår Lexus av er.
    Linnea skall ni vara rädda om hon vinner nog många kunder till er.
  • Karin Ä
    Karin Ä skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    trevlig och professionellt bemötande.
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mattias Sund är en mycket fin säljare och man kände sej väl mottagen som kund
    vi var jätte nöjda med honom på alla sätt. Så va mycket rädd om honom.
    MVH Bengt & Birgitta
  • Tiina I
    Tiina I skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Helt underbart. Personalen och framförallt Linnea fick oss att känna oss speciella vid leveransen av bilen. Vi hade hur mycket tid som helst till frågor. Super nöjda!
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Mattias och Lexus lyckades denna gång byta in min Lexus och sälja en ny till mig, vilket jag tror var Mattias färdtjänst. Han är trevlig och lyhörd mot kunden. Han har dock glömt att jag beställde en plastmatta till bagageutrymmet.
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Linnéa är engagerad, påläst och bra på att läsa av kundens behov och prioriteringar för bilinköpet.
  • Per O
    Per O skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Utmärkt bemötande. Bra engagemang. Lite mer...
  • Malisa K
    Malisa K skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Jeg fik den bedste service jeg nogensinde havde modtaget hos en bilforhandler. Man følte sig velkommen og bliver altid behandlet rigtig godt. Alt var over mine forventninger, Mattias var perfekt og gav sig altid tid til at hjælpe med spørgsmål man måtte have, så man følte at man havde styr på bilen når man fik den leveret.

Jeg elsker bilen og den service jeg fik, det kan nok ikke gøres bedre.
  • Martin W
    Martin W skrev om Linnéa Friberg en del av Lexus Malmö
    Linnéa är vänlig, tillmötesgående och försöker hela tiden ordna det bästa för sin kund. Vi är mycket nöjda med servicen och vår nya bil.
  • Torbjörn T
    Torbjörn T skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Hos Lexus i Malmö får man alltid ett suveränt bemötande. Jag importerade en SC430 från Tyskland för ett antal år sedan, men trots detta fick jag fullt professionellt bemötande från Lexus Malmö.
    Min första Lexus inköpt i Malmö blev en begaganad 450h F-sport som presenterades och såldes på ett utmärkt sätt av Mattias Sund. Alltid lugnt och trevligt att komma in i butiken. Även uppföljningen av köpet var mycket bra.
  • Sven S
    Sven S skrev om Mattias Sund en del av Lexus Malmö
    Vid mitt första besök i februari 2016 hos Lexus i Malmö som spekulant på en ny Lexus NX kom jag i kontakt med Mattias Sund som säljare. Efter bästa information kom vi snabbt till "offertstadiet". Jag gillade bilen och alla mina krav för avslut bemöttes positivt av Mattias, varför köpeavtalet var klart dagen efter. Fram till leveransen i april hölls jag underrättad om bilens leveransstatus. Utan att avslöja för mycket måste omnämnas att själva leveransen - min 24 nybilsleverans sedan 1957 - förvandlades till en oförglömlig nästan rituell högtid, allt väl och trevligt regisserat av Mattias Sund.
    Tack!
    Sven-Hugo Ström