Alla kategorier Catering Stockholms län Sollentuna Libanon Catering

Libanon Catering

Skogstorpsvägen 358, 191 39 Sollentuna — Visa karta

Hummus, Baba Ganough, Falafel eller Fatajer. Vilken favorit du än har i libanesisk matväg finner du det mesta hos Libanon Catering.

I över 30 har har grundaren Elias Alekji varit i restaurangbranschen. Han var en av de första med att presentera libanesisk matkultur i Stockholm och driver idag flera toppklassiga restauranger runtom i staden. Konceptet för restaurangernas menyer är unika smakupplevelser och mat som är utvald med omsorg om kvaliteten.

Libanon Catering erbjuder alltid leveransgaranti. Varmt välkommen att beställa!

Läs vad 105 kunder tycker om Libanon Catering

• Kathrin R
    Kathrin R skrev om Libanon Catering
    Super!
    Jättetrevligt bemötande, snabba återkopplingar och fantastisk mat!!!
  • Carolina K
    Carolina K skrev om Libanon Catering
    Älskar er service men bäst av allt maten! Vi har beställt till stora som små tillställningar och det smakar alltid lika bra.
  • Margarita C
    Margarita C skrev om Libanon Catering
    Maten var fantastisk, alla på festen var mycket imponerade. Jag var mycket imponerad och personalen var mycket trevligt när jag gjorde beställningen och levererade maten i bra tid.
  • Alin U
    Alin U skrev om Libanon Catering
    Jag beställde bronsmenyn och de levererade på exakt klockslag och med ett gott bemötande. Rekommenderar starkt!
  • Sara B
    Sara B skrev om Libanon Catering
    Jätte god mat, rekommenderar verkligen!!
  • Soraja O
    Soraja O skrev om Libanon Catering
    Jag ville bara säga att vi är så otroligt nöjda med beställningen, det var mycket mat och super gott! Många undrade vart ifrån det var beställt och jag gav dom er hemsida. Tack för allt, vi kommer definitivt beställa från er igen ifall vi har fest! Super trevlig personal med, som sagt läcker mat, även om jag bytte datum och antal flera gånger, så fick jag ett väldigt trevligt bemötande. Otroligt nöjd!
  • Natalie T
    Natalie T skrev om Libanon Catering
    Vi är så otroligt nöjda med allt!

Har aldrig fått så bra service tidigare från något företag. Från början till slut!

Vi hade alergiker bland gästerna och fick superbra hjälp med det så alla blev nöjda.

Maten var fantastisk samt väldigt stora portioner , vilket vi alla uppskattar otroligt mycket! Det e så det ska vara.

Om ni inte beställt från de tidigare så gör de, ni kommer absolut inte ångra er.

Tusen tack för allt / Natalie med familj
  • Magdalena L
    Magdalena L skrev om Libanon Catering
    Beställde brons-menyn för 20 pers och det var långt mkt godare än vad vi förväntat oss! Hade dessutom säkert räckt till 35 pers. Kontakten med företaget har även varit felfri. En gäst ringde på kvällen och frågade om allergier och de kunde såklart svara.
  • Berivan Y
    Berivan Y skrev om Libanon Catering
    Köpte bronspaket för 20 pers. Bra service i telefon och via mejl. Vid leverans var han tålmodig då det var svårt att hitta. Hade varit bättre om han kunde svenska men han kunde ju bra engelska.
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Libanon Catering
    God mat, väldigt stora portioner och punktlig leverans. Vi är mycket nöjda!
  • Stefanos K
    Stefanos K skrev om Libanon Catering
    Det är långt ifrån sista gången som jag beställer från Libanon Catering, och detta av flera anledningar. För det första höll maten hög kvalitet som yttrade sig i att gästerna åt fler än en portion. Variationerna och det breda utbudet lämnade ingen vegetarian, vegan eller köttätare besviken. För det andra gick leveransen smidigt till och anlände i tid - trots den avvikande adressen. För det tredje bemöts man av kompetent personal och som avsätter generöst med tid för planering och sedermera ta fram det bästa alternativet för vad som lämpade sig bäst för mitt ändamål (en fest för 34 personer). Detta leder mig då in på den fjärde anledningen till varför jag rekomemderar Libanon Catering - priset! De försöker inte sälja in dyrare alternativ än vad som faktiskt behövs. De är vana och kan sin bransch. De vet vad som passar till vilket event och är flexibla om något måste ändras i beställningen.

Vad som däremot skulle vara bra att veta på förhand är att portionerna är enorma vilket resulterar i att mycket mat blir över eller också slängs. För 35 personer beställde jag (i samråd med Libanon Catering) mat för 20 personer. Jag tror att 15 portioner även hade räckt. Däremot ser jag personligen att det blir mat över och att gästerna är proppmätta.

Tack för otroligt bra service!
  • Louise F
    Louise F skrev om Libanon Catering
    God mat, stora portioner och ett toppklassigt bemötande!
  • Dana D
    Dana D skrev om Libanon Catering
    Fantastisk god mat som vanligt!
  • Birthe J
    Birthe J skrev om Libanon Catering
    Bra och korrekt. Lite opersonligt.
    God mat och väldigt rikligt!
  • Mirelle I
    Mirelle I skrev om Libanon Catering
    Jättetrevligt bemötande av företaget. Beställde guldplaketet till ett stort sällskap.

Korvarna som ingick i paketet var varken goda att äta eller gott för ögat. Maten i sig var jättesaltig, speciellt "tarator" (kycklingröran) blev även besviken på köttfärsspättarna där det inte framgick någonstans att det var halvfabrikat.

Kommer i framtiden inte beställa härifrån, förväntade mig bättre mat än vad jag fick. Extremt mkt slängdes.
  • Tara S
    Tara S skrev om Libanon Catering
    Jättebra stora portioner räckte långt
  • Lena G
    Lena G skrev om Libanon Catering
    Alltid lika bra bemötande och fantastiskt god mat!
    //Lena
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Libanon Catering
    Fantastiskt god mat och i enorma (och då menar jag ENORMA) mängder. Vi fick massor över. Snabba och trevliga vid kontakt per mejl och telefon innan. P.g.a trafiken blev de sena (skulle köra genom stan) men ringde då för att meddela och höll oss underrättade.
  • Ceklin Y
    Ceklin Y skrev om Libanon Catering
    Supertrevlig personal och smidig leverans :) dessutomfår man mat i mängder som smakar otroligt gott!
  • Rebecca R
    Rebecca R skrev om Libanon Catering
    Bra bemötande från början till slut, jag hade flertalet specialbeställningar med både vegetarianer och veganer, plus en glutenintolerant så det blev några extra mail tack vare det, men alla mail besvarades snabbt och tydligt. Smidig leverans till lokalen trots att det var lite otydligt vart leveransen skulle, chauffören ringde mig om förtydligande och skötte det väldigt bra!
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Libanon Catering
    Grym mat o mycket supertack Med vänlig hälsning, bbqsteakhouse
  • Jennifer A
    Jennifer A skrev om Libanon Catering
    Jätte god mat och bra service
  • Therese H
    Therese H skrev om Libanon Catering
    Allt var utmärkt! Ni är grymma👊
  • Emilio D
    Emilio D skrev om Libanon Catering
    100 procentig service från start till slut! Fick information angående maten (vegansk/vegetarisk) hur betalning fungerar samt vilken tid man skulle beställa pga när man ville att gästerna skulle komma för att äta så att värmen och allt höll sig vilket det gjorde. Maten var till och med bättre än vad jag förväntade mig och jag kommer att beställa utav dom igen garanterat!
    Tack.
  • Ashkan K
    Ashkan K skrev om Libanon Catering
    Super nöjd, alltid trevliga och professionella!
  • Saman M
    Saman M skrev om Libanon Catering
    bästa matt och trevliga personal
  • Avenir K
    Avenir K skrev om Libanon Catering
    Snabbt, smidigt, trevligt och gott!
  • Madelene
    Madelene skrev om Libanon Catering
    Grymt god mat! 👌 De levererar alltid mer än förväntat. Supertrevliga och tillmötesgående! Bästa catering jag beställt ifrån, kommer alltid att beställa från dem 👍
    Bästa, bästa, bästa och godaste maten!
  • Pablo F
    Pablo F skrev om Libanon Catering
    Bästa matupplevelse :) rekommenderas varmt
  • Amira E
    Amira E skrev om Libanon Catering
    Maten var jättegod och räckte väl! Budmannen var väldigt trevlig. Det var smidigt att beställa online och mailkontakten fungerade väldigt bra. Tack för god mat och service!
  • Pia K
    Pia K skrev om Libanon Catering
    Smidigt och bra och gott till ett rimligt pris. Riktigt nöjd!
  • Jacques N
    Jacques N skrev om Libanon Catering
    Grymt god mat, har beställt två ggr via Libanon catering lika gott båda gånger. Enkelt att beställa, punktliga leveranser, trevlig personal och mycket mat som räcker till fler än vad som anges. Dessutom oslagbara priser. Kan varmt rekommendera!!!
    /Jacques
  • Basma K
    Basma K skrev om Libanon Catering
    Jag är väldigt nöjd med Libanon Catering
    Lätt att få tag på försäljare
    Anväder digitalkanalar som underlätar kontakt mellan de och kunderna
    De levererar beställning hem gratis
    Väl bemötande
    generös Med maten jag fick mer än vad jag har beställd
  • Kristin L
    Kristin L skrev om Libanon Catering
    Jättegott men enorma mängder mat. Rekommenderas varmt!
  • Dhia P
    Dhia P skrev om Libanon Catering
    God mat som är värd pengarna. Bra service, maten levererades i tid enligt överenskommelse.
    Jag kommer absolut att beställa mat igen hos Lebanon Catering. Jag rekommenderar starkt att man beställer mat hos Lebanon Catering speciellt om man har fest.
    Dhia Petrus
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Libanon Catering
    Fick ett bra bemötande när vi väl hade kommit i kontakt med varandra. Vi beställde catering, maten var underbar och vällagad, nån sås var lite för stark för vår smak men den var ändå god. Leveransen kom i tid och att det fanns en etikett till varje maträtt som specificerade innehållet var ett plus till.
    Mycket nöjda och kan tänka oss att anlita dom igen.
  • Maher I
    Maher I skrev om Libanon Catering
    jätte nöjd
    tack för allt
    allt var jätte gott
  • Hala M
    Hala M skrev om Libanon Catering
    Ansvarstagande, trevligt bemötande,
    god mat med bra blandning. Tack!
  • Erik E
    Erik E skrev om Libanon Catering
    Mycket och god mat till ett mjt överkomligt pris
  • Sara B
    Sara B skrev om Libanon Catering
    Libanon Catering var grymma både på bemötandet och sevicen.
    De ställde upp i sista sekund med att avboka mat till tio personer. De var trevliga och förstod situationen.
    Jag fick maten hemlevererad och fick hjälp med att bära in och ställa maten på rätt ställe.
    jag kommer definitivt att rekommendera Libanon Catering till alla och jag kommer att beställa igen.
    De är bäst!
  • Chimen A
    Chimen A skrev om Libanon Catering
    Grym god mat och väldigt trevlig bemötande. Gästerna älskade maten och alla frågade vart jag hade beställt maten ifrån 😊
  • Gabriella N
    Gabriella N skrev om Libanon Catering
    Maten kom i tid och allt smakade gott! Jag fick 2 extra dipper på köpet trots att jag inte hade beställt det. Bra service, tack!
  • Ehood A
    Ehood A skrev om Libanon Catering
    Supertrevliga och bra service! Jätte god mat!
  • Christian F
    Christian F skrev om Libanon Catering
    Serviceminded och effektiva! 👌👍
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Libanon Catering
    Suverän kvalitet, bra priser och service!
  • Yuksel D
    Yuksel D skrev om Libanon Catering
    Jag är väldigt nöjd med maten jag beställde! Libanon catering fårhögsta betyg av mig o jag kan rekommendera dem varmt för andra blivande kunder. Både mat o leverans samt bemötande får högsta betyg! Återigen stort tack!
    Yuksel Demir
  • Annika S
    Annika S skrev om Libanon Catering
    Bra bemötande när jag beställde och fick levererat 4 rätter från "plockmenyn". Mycket bra bemötande under telefonsamtal.

Maten mycket god.

Det var mycket mat över trots att gästerna åt med glädje så det hade räckt med bara drygt hälften av vad vi beställde. Skulle vara bra med rådgivning om hur mycket som går åt på ett buffébord. Vi hade sparat ganska mycket pengar och miljö på det.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Libanon Catering
    Supergott och trevlig personal! Mycket mat!!
  • Ove S
    Ove S skrev om Libanon Catering
    Bra bemötande och god kvalitet på maten (valde meny silver) och det fanns något för alla vegetarianer allergiker gamla och småbarn. samt mycket frikostiga portioner. Kan varmt rekommenderas! 50- års fest södra stockholm
  • Any A
    Any A skrev om Libanon Catering
    Mycket god mat väldig bra servic
    Mycket mat alla gäster var mycket nöjda
    Nåt jag rekommenderar till andra
    Aasssssss

Skogstorpsvägen 358, 191 39 Sollentuna