Alla kategorier Catering Stockholms län Sollentuna Libanon Catering

Libanon Catering

Skogstorpsvägen 358, 191 39 Sollentuna — Visa karta

Hummus, Baba Ganough, Falafel eller Fatajer. Vilken favorit du än har i libanesisk matväg finner du det mesta hos Libanon Catering.

I över 30 har har grundaren Elias Alekji varit i restaurangbranschen. Han var en av de första med att presentera libanesisk matkultur i Stockholm och driver idag flera toppklassiga restauranger runtom i staden. Konceptet för restaurangernas menyer är unika smakupplevelser och mat som är utvald med omsorg om kvaliteten.

Libanon Catering erbjuder alltid leveransgaranti. Varmt välkommen att beställa!

Läs vad 160 kunder tycker om Libanon Catering

Det var utmärkt
    Maten var gott Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om Libanon Catering
    Supergott och generösa portioner. Läs mer
  • Amal Z
    Amal Z skrev om Libanon Catering
    Var i tid, super bra ! Allt var jättegott och av god kvalitet. Kommer definitivt beställa någon gång igen. Läs mer
  • Maria M
    Maria M skrev om Libanon Catering
    Bra service och mycket god mat 👌👌👌 Läs mer
  • Maaria H
    Maaria H skrev om Libanon Catering
    Älskar libanesisk mat och äter det ofta, var därför lite reserverad då hemsidan var lite anspråkslös och stället låg lite avsides i Sollentuna även om betygen här har bara varit positiva. Men vilket ställe! Förstår nu helt alla dessa positiva omdömen. Bra service och bemötande, men först och främst så god mat med fräscha råvaror. Kommer absolut använda dem igen. Mycket nöjd. Läs mer
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Libanon Catering
    Jag var jättenöjd med Libanon Catering! De kom i tid och bar in allt samt organiserade upp maten! Fantastiskt! Killen som levererade var supertrevlig!
    Alla gäster älskade maten och det var väldigt generösa portioner! Kommer DEFINITIVT beställa därifrån igen! Tack!
    Med vänlig hälsning, Madeleine Botin Läs mer
  • Hilde S
    Hilde S skrev om Libanon Catering
    Fantastisk god mat! Bra service! Punktliga med tider! Rekommenderas på det varmaste! Läs mer
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Libanon Catering
    Väldigt punktligt! Dock alldeles för mycket mat. Vi beställde för 30 personer och hade lätt kunnat bjuda 50 stycken. Blev mycket matsvinn.

Men god mat! Läs mer
  • William Y
    William Y skrev om Libanon Catering
    Mycket goda röror/sallader. Men kycklingen/köttet var lite för hårt tillagad och torr men allt det vegetariska vägde upp helheten. Läs mer
  • Viviane H
    Viviane H skrev om Libanon Catering
    Väldigt nöjd med allt. Fantastisk god mat. Valuta för pengarna. Gör gärna om det. Läs mer
  • Shabnam Z
    Shabnam Z skrev om Libanon Catering
    Beställde silver-paketet för 15 personer. Mycket mat som smakade supergott! Uppskattades av alla gäster. Kommer beställa fler gånger. Perfekt för större fester. Läs mer
  • Mushtak C
    Mushtak C skrev om Libanon Catering
    Mycket bra och god mat, det kommer mycket mat
    Värd pengarna och lite till Läs mer
  • Frida N
    Frida N skrev om Libanon Catering
    Jättegod vegetarisk buffé i rikliga mängder. Trevlig personal och bra service. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Izla A
    Izla A skrev om Libanon Catering
    Supergod mat och jättetrevligt bemötande! Vi beställde smidigt via hemsidan och maten levererades enligt ök utan några problem. Kommer beställa fler gånger. Tack! Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Libanon Catering
    Hej .
    Jag köpte brons menyn för 13 person. Jag fick ett jättebra bemötande alltid trevliga . Jag beställde sent två dagar innan och jag tyckte det var toppen att det gick bra det var inga problem . Lätt att beställa från hemsidan det var lätt att komma fram på telefon om man hade frågor . Maten varförpackat bra allt var smidigt. Maten var supergod och alla gäster var mätta och belåtna . Det som tog slut snabbt var kycklingen och ostrullarna det var populärt och det som blev mest över var salladen falafeln och lammkorvarna. Jag kommer definitivt rekommendera er goda mat och fina service och beställa fler ggr. Mvh Emma Läs mer
  • Patricia S
    Patricia S skrev om Libanon Catering
    Bemötandet från företaget har varit jättebra, jag fick hjälp med vad jag skulle beställa och de skickade med etiketter på vad maten innehöll då vissa gäster hade olika matallergier.
    Jag beställde silver menyn för 20 personer och maten räckte till det dubbla. Maten var fantastiskt god och alla gäster vart mätta och belåtna. Maten levererades 20 min innan avsatt tid varm och bra paketerat. Jag är supernöjd och kommer definitivt beställa härifrån igen. Flera gäster ringde dagen efter 30 års festen och bad om namnet på cateringen. TacK Libanon catering! Läs mer
  • Natalie Ä
    Natalie Ä skrev om Libanon Catering
    Väldigt nöjd. Mer än förväntat. Bra kombination. Gott. Läs mer
  • Fadime G
    Fadime G skrev om Libanon Catering
    Vi fick ett bra och vänligt bemötande från beställning till leverans. Bra information och och lätt att beställa! Maten var jättegod och och fick mycket beröm från våra gäster! Läs mer
  • Kent  L
    Kent  L skrev om Libanon Catering
    Andra veckan jag äter deras catering och det blir fler.
    Riktigt bra, riktigt bra och mycket.........../kent Läs mer
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Libanon Catering
    Trevligt bemötande från början till slut. Allt vi kommit överens om fungerade perfekt, från det vi ändrade i menyn till leveransen av maten.
    Maten höll god kvalitet och smakade jättebra tyckte vi och våra gäster.
    Kan varmt rekommendera Libanon Catering. Läs mer
  • Nairi D
    Nairi D skrev om Libanon Catering
    Härliga personal och utmärkt mat och servicen är toppen. Är och försätter vara en jätte nöjd kund. Läs mer
  • Neda N
    Neda N skrev om Libanon Catering
    Jättegod mat, generösa portioner.
    Mina gäster åt mkt o sa hela tiden åh vad gott.
    Tack till en fantastisk matupplevelse :-) allt var toppen. Blir def fler beställningar fr er längre fram. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • JENNY H
    JENNY H skrev om Libanon Catering
    Bra information, snabba svar och punktlig leverans.
    Men framförallt fantastiskt god mat!
    Enda minus (Om det nu är ett minus) var att vi fick så ohyggligt mycket mat. När alla var proppmätta var mer än hälften kvar...
    Så vi kunde fortsätta njuta av lyxmat mååånga dagar! 😉 Läs mer
  • Michael J
    Michael J skrev om Libanon Catering
    Kanon mat! Trevligt bemötande och bra service! Läs mer
  • Mohammed S
    Mohammed S skrev om Libanon Catering
    Sjukt bra bemötande och jätte trevlig personal som hjälper gärna till med att ordna. Maten var extrem god och man blev hur mätt som helst. Beställde för 10st silver. Vi var 11 fullvuxna män som åt sig mätta plus att många tog matlådor med sig hem efter middagen. Redan rekommenderat allt o alla jag känner. Läs mer
  • Sinem I
    Sinem I skrev om Libanon Catering
    Trevliga och grym service med grym mat Läs mer
  • Sabah A
    Sabah A skrev om Libanon Catering
    Beställningen och leverensen är smidigt och det känns om väldigt bra bemötande.
    Maten var bra förutom de torra och hårda falafel.
    Hommos tål inte ... den jästas och blev sur nästan på samma kväll !
    Annars allt var gott fräsh och smakar gott

Jag önskar er all lycka i världen . Läs mer
  • Erika R
    Erika R skrev om Libanon Catering
    Jag är jättenöjd med servicen och maten var dessutom väldigt god! Fick ett bra menyförslag som innebar att kostnaden minskade samtidigt som vi fick fler rätter än vi hade tänkt. De kom några minuter innan bestämd leveranstid vilket var superbra och leverantören var väldigt lösningsorientierad kring hur maten smidigast kunde lastas av och bäras in. Dessutom fick vi bra rekommendationer om vilken mat som kunde serveras på en gång och vilka vi skulle öppna upp först när alla gäster var på plats för att behålla värmen. Saknade bara en logga på leveransbilen så att vi snabbare kunde se att ni var framme samt en möjlighet att betala online med mobilt bankID. Vi fick ordentligt med mat! Snabbt och smidigt! Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Libanon Catering
    Jätte bra, men alldeles för mycket mat👍🏻 Läs mer
  • Fatima S
    Fatima S skrev om Libanon Catering
    En riktigt bra matupplevelse! Så god mat! Man fick mycket mat så det räckte och blev över. Maten kom i tid och det var professionellt och smidigt bemötande vid beställningstillfället.
    Rekommenderar starkt! Det enda som jag saknade var att det borde stått vad varje rätt innehöll. Skulle varit enklare för de som har allergier osv. Läs mer
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om Libanon Catering
    Allt var helt fantastiskt. Super service, snabb återkoppling och allt enl ök + lite till. Beställde mat åt 25 personer men det räckte till minst det dubbla. Läs mer
  • Sophia B
    Sophia B skrev om Libanon Catering
    Utmärkt! Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Libanon Catering
    Fick ett mycket trevligt bemötande när jag ringde för att ställa några frågor om deras catering. Fick snabb bekräftelse på beställningen som gjordes på deras hemsida.
    Vid upphämtningen av maten fick vi ett trevligt bemötande och hjälp att lasta in maten i bilen. Maten var väldigt god och portionerna rejält tilltagna, räckte till betydligt fler än 10 personer. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Håkan C
    Håkan C skrev om Libanon Catering
    Mycket nöjd med service och framför allt den goda maten. Alla var så nöjda med den och festen blev perfekt. Tack!!!! Läs mer
  • Marwa I
    Marwa I skrev om Libanon Catering
    Maten är fräsch, samken är perfekt. Jätte enkelt och beställa. Snabb service, svarar på mejl och telefon snabb. Rekommenderar Läs mer
  • Simon B
    Simon B skrev om Libanon Catering
    Supergott och så mycket att det räcker till dagen efter också! Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Libanon Catering
    Beställde catering till drygt 60 pers och det var fantastiskt gott. Många gäster kommenterade den gods maten. Sen blev det enormt mycket mat över. De var flexibla med ändringar och levererade i tid. Grymt bra! Läs mer
  • Julie A
    Julie A skrev om Libanon Catering
    Toppen betyg . Super bra service och super god mat! Läs mer
  • Marre M
    Marre M skrev om Libanon Catering
    Jätte gott mat, rätt mycket också. Tack ska ni ha Läs mer
  • Belén A
    Belén A skrev om Libanon Catering
    Otroligt nöjd med ALLT! Professionellt bemötande, snabb respons, punktlig leverans, generösa portioner och framförallt gudomligt gott! Maten blev en succé, alla gäster älskade maten, blev mätta och ville veta vilka vi beställt av. Vi kommer garanterat att beställa fler gånger! Läs mer
  • David S
    David S skrev om Libanon Catering
    Bra service och maten var fräsch och vällagad. Läs mer
  • Afram A
    Afram A skrev om Libanon Catering
    Grym mat och otrolig service hoppas att ni fortsätter så alltid!!!! Läs mer
  • Pernilla N
    Pernilla N skrev om Libanon Catering
    Fantastisk service och kommunikation från början till slut. Generöst med vällagad mat.
    Rekommenderar verkligen Libanon catering.

Pernilla Gullerström Läs mer
  • Malin E
    Malin E skrev om Libanon Catering
    Fantastiskt nöjd på alla sätt & vis! Grym mat, generös portioner & supernsnabb respons på mail. Rekommenderar varmt och återkommer själv inom kort :-) Läs mer
  • Therese H
    Therese H skrev om Libanon Catering
    Vi är jättenöjda!

Tack för allt!😊 Läs mer
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Libanon Catering
    Pålitlig kontakt från början till slut. Generöst med mat per person och mycket smakrikt! Läs mer
  • Lina J
    Lina J skrev om Libanon Catering
    Super god mat bästa service. Kommer göra flera beställningar framöver. Läs mer
  • Ramanos H
    Ramanos H skrev om Libanon Catering
    Maten kom i tid. De räckte till alla och blev över. Mycket gott. Är mycket nöjd! Läs mer

Skogstorpsvägen 358, 191 39 Sollentuna