Alla kategorier Catering Stockholms län Sollentuna Libanon Catering

Libanon Catering

Skogstorpsvägen 358, 191 39 Sollentuna — Visa karta

Hummus, Baba Ganough, Falafel eller Fatajer. Vilken favorit du än har i libanesisk matväg finner du det mesta hos Libanon Catering.

I över 30 har har grundaren Elias Alekji varit i restaurangbranschen. Han var en av de första med att presentera libanesisk matkultur i Stockholm och driver idag flera toppklassiga restauranger runtom i staden. Konceptet för restaurangernas menyer är unika smakupplevelser och mat som är utvald med omsorg om kvaliteten.

Libanon Catering erbjuder alltid leveransgaranti. Varmt välkommen att beställa!

Läs vad 52 kunder tycker om Libanon Catering

• Sandy U
    Sandy U skrev om Libanon Catering
    Mycket nöjd,när det gäller alla punkter
  • Maria Y
    Maria Y skrev om Libanon Catering
    Bästa personal. De har godaste maten. Jätte bra bemötande👍
  • Annika D
    Annika D skrev om Libanon Catering
    Superbra service, bra och snabbt kontakt via mail ang beställningen och maten var fantastiskt god. Inte en gäst var missnöjd!
  • Asli K
    Asli K skrev om Libanon Catering
    Det var underbart!
    Tack så mycket!
  • Ilona G
    Ilona G skrev om Libanon Catering
    Toppen. Från första kontakt till maten. Allt i toppklass.
  • Said J
    Said J skrev om Libanon Catering
    Allt var gott som alltid!
    Tack.
  • Joseph J
    Joseph J skrev om Libanon Catering
    Bra mat, bra service, och myyyyccckkket mat! Är supernöjd.
  • Rafael R
    Rafael R skrev om Libanon Catering
    Det var jätte bra service och kanon god mat
  • Rebecca R
    Rebecca R skrev om Libanon Catering
    Jättebra bemötande, god mat och väldigt generös.
  • Marie M
    Marie M skrev om Libanon Catering
    Super gott och alla gäster jublade över den fina maten och generösa portioner
    Ni är bäst
  • Camillia C
    Camillia C skrev om Libanon Catering
    Supergod och vällagad mat. Mycket mat.
    Vi och våra gäster var mer än nöjda.
    Leverans på utsatt tid.
    Rekommenderas å det varmaste!
  • Maria S
    Maria S skrev om Libanon Catering
    Vi är jättenöjda! Maten var jättegod :)
  • Sanarya M
    Sanarya M skrev om Libanon Catering
    Maten smakade mycket gott
    Mycket bra bemötande
    Passa tid
  • Charbel R
    Charbel R skrev om Libanon Catering
    Bra mat, trevlig atmosfär och goda viner.
  • Basmal P
    Basmal P skrev om Libanon Catering
    Vi tyckte maten var super gott och alla blev nöjda.
  • Michelle C
    Michelle C skrev om Libanon Catering
    Äntligen har Stockholm fått den bästa libanesen till restaurang och catering.
    Alltid ett fint bemötande och prima mat.
    Vi kommer tillbaka.🙏
  • Josef S
    Josef S skrev om Libanon Catering
    Mycket bra ! TOPPKLASS!

Allt blev precis som utlovat beställt ett flertal gånger och de har alltid hållet samma höga kvalité!
  • Lucia O
    Lucia O skrev om Libanon Catering
    Hej! Bemötande är viktigt för mig och fick ett otroligt fint bemötande av Christopher som tog emot min beställning. Kände mig trygg med min beställning från början till slut. Jag beställde mat för 20 personer och hade valt silvermenyn. Jag och mina gäster blev så otroligt nöjda med maten. På varje låda stod det var det var och vad det innehöll. Kändes bra då jag hade allergiker i sällskapet. Maten kom i tid och maten var varm vid servering. Då jag ätit mat från dem tidigare så visste jag vad jag kunde förvänta mig, vilket också visar att de håller samma standard varje gång. Jag har bara hört gott om libanoncatering och har beställt efter rekommendationer. Det som också känns bra är att man inte behöver oroa sig om maten räcker då du verkligen får mat för de du har beställt för, då upplevelsen från andra catering företag tyvärr har varit att de skickar med för lite mat. Tror också att det är därför det går så bra för dem, för du vet att du inte blir besviken när maten levereras! Jag kommer absolut anlita dem igen och kommer att varmt rekommendera dem till vänner och familj. Mvh Lucia
  • Mariam S
    Mariam S skrev om Libanon Catering
    Hjälpsamma och generösa! Dessutom fick man precis det man förväntade sig.
  • Nella R
    Nella R skrev om Libanon Catering
    Jag beställde mat.Maten var jätte god, bra service samt leveransen var i tid.
  • Okan
    Okan skrev om Libanon Catering
    Utsökt smak men ännu bättre service! Är du ute efter mat till festen, bröllop eller bara inte orkar göra mat och är väldigt hungrig så kan jag varmt rekommendera detta kök!! Får dig att känna som i Libanon men genuint smak direkt från Libanon. Servicen utöver maten gör bara allting komplett, pricket över i:et!
  • Malek D
    Malek D skrev om Libanon Catering
    Mycket mat och riktigt gott. Alla gäster frågade var jag fixat maten. Kommer garanterat köpa där fler gånger
  • Taha F
    Taha F skrev om Libanon Catering
    Fantastiskt god mat och bra service!
  • Jimmy M
    Jimmy M skrev om Libanon Catering
    En kulinär smakupplevelse som träder i kraft från det första steget igenom dörren. Det börjar med att du blir välkomnad av en av de trevliga servitöterna, du blir eskorterad till ditt bord och redan där har du transfererats till Libanon. Allt ifrån musiken, dekoren och lukten av det libanesiska köket gör det här till en upplevelse som inte är sig lik någon annan.

Maten kommer ut på stilrena tallrikar där man redan på en gång märker vilken respekt Eliasthechef har för det kulinära.

Ett leende utav servitören gör hela vistelsen komplett och det finns ingenting dåligt att säga om Eliasthechef.

För oerfarna njutare av det libanesiska köket är personalen på plats för att svara på alla dina frågor.

Har ingenting dåligt att säga om Eliasthechef och det kommer garanterat att bli fler försök!
  • Jan T
    Jan T skrev om Libanon Catering
    Vi köpte buffé till en bröllopsfest - maten var mycket bra och servicen med hemkörning till Norduppland var enastående
  • Valerie P
    Valerie P skrev om Libanon Catering
    Varje gång jag beställer bemöter alltid personalen mig med suverän service och energi! Alltid så trevliga och glada. Den maten man får uppleva därifrån, upplever man inte vart som helst! Maten härifrån görs med kärlek. Alltid har jag vart petig/svår att smaka på nya saker, men aldrig har Libanon Catering gjort mig besviken! REKOMMENDERAS STARKT!!!!
  • Wissam D
    Wissam D skrev om Libanon Catering
    För en person som älskar mat, och gillar när dina smaklökar dansar så är Libanon catering det utmärkta valet.

Har aldrig fått en så bra bemötande, snabbt och smidigt går det också.

Vill ännu en gång tacka Elias och Christopher alekji för den utsökta maten.
    Kommer defenetivt rekommendera😊

Med vänliga hälsningar
    En riktigt nöjd kund😊
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Libanon Catering
    Godaste libanesisk mat som kan erbjudas i Sverige! Beställer alltid från Libanon Catering när jag har bjudit hem ett större sällskap! Alltid nöjd! Rekommenderats starkt!!
  • Emanuel N
    Emanuel N skrev om Libanon Catering
    Libanon catering har alltid varit i tid med maten som ska levereras, godaste maten man kan önska sig plus att man får det lilla extra utöver den exklusiva servicen.
    Har inte haft ett enda problem med dom hittills tex angående fakturor, leverans, beställning etc. De får 10/10 av mig och de flesta skulle kunna tro!
    Mvh E.N
  • Anousha A
    Anousha A skrev om Libanon Catering
    Väldigt positivt! Generösa portioner, vilket alla uppskattade. Kommer absolut återkomma, tack!
  • Firas C
    Firas C skrev om Libanon Catering
    Bästa libanesiska maten i hela världen, själv brukar jag åka till Libanon då min fru kommer därifrån och inte ens de slår detta.
    Då borde ni förstå hur bra det är.
    👌👌👌👌👌/👍👍👍👍👍
  • Simon D
    Simon D skrev om Libanon Catering
    Utomordentlig service och maten detsamma!
  • Elias K
    Elias K skrev om Libanon Catering
    Utan tvekan Sveriges bästa catering, generösa och otroligt gott.
  • Titti C
    Titti C skrev om Libanon Catering
    Supergod mat, perfekt till fest, tyvärr hade jag ett datum på min fest så att de inte kunde köra ut men jag fick lite extra mat istället 😊 Det var tydligt på hemsidan vad som gällde
    Helnöjd
  • Tord J
    Tord J skrev om Libanon Catering
    Vi är mycket nöjda med leveransen. Det var betydligt mer mat än förväntat och allt var supergott!
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Libanon Catering
    Vill du uppleva en otroligt bra catering där personalen bemöter dig väl, där maten får dina smaklökar att dansa?... då är libanon catering stället du beställer ifrån!

Jag vart otroligt bra bemött och maten var bättre än förväntat (och jag hade höga förhoppningar redan från början)

Christopher som bemötte mig via tel och tog emot min beställning och var informativ, hjälpsam och sakkunnig!

Helt enkelt BÄSTA catering maten och upplevelsen du kan få!

En otroligt nöjd kund !!
  • Carola L
    Carola L skrev om Libanon Catering
    Bra bemötande.
    Fick tydliga svar när jag undrade om beställningen.
    Maten levde verkligen upp till förväntningarna och alla gäster var nöjda med maten. Rekommenderar Libanon grill & meza.
  • Annika C
    Annika C skrev om Libanon Catering
    Mycket god mat, god service, smidighet vid kontakt och vänligt bemötande gör att man mycket gärna rekommenderar denna utsökta catering till andra!
  • kim p
    kim p skrev om Libanon Catering
    Superbra ställe. God mat och humana priser. Enda negativa är deras öppettider.
  • jasmine r
    jasmine r skrev om Libanon Catering
    Bästa libanesiska maten i Stockholm - bra portioner, prisvärt och riktigt gott! Jätte trevlig personal dessutom. Toppen ställe!
  • Jeanette F
    Jeanette F skrev om Libanon Catering
    Vi samarbetar ibland med Elias som levererar catering av Persisk buffé till oss vid specialbeställningar. Samarbetet är alltid gott och Elias har alltid ett trevligt bemötande och ger bra service och är alltid snabb att svara på våra förfrågningar.
  • Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Libanon Catering
    Ett fantastiskt bemötande med hög service som är på toppklass.
    Över förväntningarna
    Värdet av det vi betalade har alltid varit mycket högt, mycket mat för pengarna och god kvalite, en av de bästa på cateringfronten

En fantastisk upplevelse av den libanesiska matkulturen, god mat som är njutbar och mycket uppskattad av mina gäster och kunder.
  • Staffan P
    Staffan P skrev om Libanon Catering
    Bra bemötande I telefon, enkelt och flexibelt vid beställningen.
    Rätt grejor levererades på exakt utsatt tid.
    Vi fick betydligt mer mat än vi förväntat oss, definitivt värt pengarna.
  • Jenny Å
    Jenny Å skrev om Libanon Catering
    Jag fick ett bra bemötande. Libanon catering levde absolut upp till mina förväntningar. Maten var fantastisk och det räckte med råge! Det enda jag önskade var namn på vad det var för Mat i varje låda, det var lite oklart vid leverans! Tur att ingen var allergisk! Allt var jättegott!
  • Anders A
    Anders A skrev om Libanon Catering
    Mycket trevligt bemötande!
    De levde upp över min förväntan!
    Mycket bra servicenivå!
    Mycket för pengarna!
    Superbra! Allt var toppen och alla mina gäster tyckte maten var super!
  • Monica S
    Monica S skrev om Libanon Catering
    Libanon Catering har underbart god mat! Vällagad libanesisk mat i rikliga portioner. Elias har alltid löst våra beställningar som ibland har kommit med kort varsel vilket vi uppskattat mycket. Rekommenderas varmt!
  • Amanda R
    Amanda R skrev om Libanon Catering
    Bra och mycket mat! Trevlig personal!
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Libanon Catering
    Det var svårt att komma i kontakt med dem (Elias) och få svar och respons på e-post och telefonmeddelanden. Lite mer information hade kanske varit bra, nu blev jag så tjatig istället då man vill veta hur och kolla upp olika saker.

Annars var maten väldigt bra och generöst tilltagen och mycket mycket god och uppskattad och därmed prisvärd. Lite väl mkt mat kanske, vi fick kasta en hel del. Dolmarna gick inte hem riktigt, heller.

Det var suveränt att få allt hitkört och uppburet ända in i köket och mkt trevliga killar som levererade, i rätt tid. De bar lite väl tungt kanske, verkade jobbigt... :)

Sammantaget kan jag verkligen rekommendera Libanon Catering men jag vill tipsa dem om mer lättillgänglig och tydligare information och kommunikation.
  • Damon R
    Damon R skrev om Libanon Catering
    Väldigt god libanesisk mat till väldigt bra priser jämfört med övriga på marknaden. Har beställt ifrån dem flera gånger, både privat och i jobbsammanhang och varit lika nöjd varje gång. Mina gäster lika så. Generöst med mat och alltid i tid. Rekommenderas!
  • Shabnam G
    Shabnam G skrev om Libanon Catering
    Grym service och god mat! Fick snabb svar och bra pris!

Skogstorpsvägen 358, 191 39 Sollentuna