Alla kategorier Catering Stockholms län Sollentuna Libanon Catering

Libanon Catering

Skogstorpsvägen 358, 191 39 Sollentuna — Visa karta

Hummus, Baba Ganough, Falafel eller Fatajer. Vilken favorit du än har i libanesisk matväg finner du det mesta hos Libanon Catering.

I över 30 har har grundaren Elias Alekji varit i restaurangbranschen. Han var en av de första med att presentera libanesisk matkultur i Stockholm och driver idag flera toppklassiga restauranger runtom i staden. Konceptet för restaurangernas menyer är unika smakupplevelser och mat som är utvald med omsorg om kvaliteten.

Libanon Catering erbjuder alltid leveransgaranti. Varmt välkommen att beställa!

Läs vad 229 kunder tycker om Libanon Catering

• Niklas S
    Niklas S skrev om Libanon Catering
    Fick mat så det räckte och blev över, och det var riktigt gott! Alla gäster var jättenöjda. Rekommenderas! 👌 Läs mer
  • Stefan N skrev om Libanon Catering
    God mat och rikliga portioner.

Bra service och väldigt prisvärt! Läs mer
  • Beatrice Ö skrev om Libanon Catering
    Mycket mat och smidigt med bärhjälp till bilen Läs mer
  • Meriane E skrev om Libanon Catering
    Rekommenderas stark ! God mat och bra service ! Beställt nu i många år och alltid lika nöjda ! Läs mer
  • Nawjin R skrev om Libanon Catering
    Riktigt bra mat till bra pris. Blir lika nöjd med matupplevelsen varje gång Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Libanon Catering
    Vi beställde en bronsmeny, och fick tabbolisallad till den utan extrakostnad,
    Allt va sååå gott och det blev massa över så vi har lunch och middag idag med och gästerna fick med sig mat hem.
    Vi återkommer
    Punktlig leverans.
    Mycket fin service.
    Tack! Läs mer
  • Kirsi R skrev om Libanon Catering
    Vi beställde mat för tio (Silver) och hade problem med att ta oss hem med lådorna då det softade vansinnigt gott.
    Väl hemma börjar vi duka upp och inser att maten räcker till 20.
    Ungdomarna fick med sig matlådor och vi bjuder nu in grannar för en andra middag i morgon.
    Otroligt god mat, vänligt bemötande och snabb återkoppling.
    Vi blev rekommenderade detta cateringförwtag, och kommer givetvis att rekommendera detta vidare till andra!! Läs mer
  • Kalle B
    Kalle B skrev om Libanon Catering
    God mat
    Korrekt service i rätt tid Läs mer
  • Rebecca P skrev om Libanon Catering
    Våra gäster och vi kan inte mer än säga WOW! Vilken fantastisk mat och fantastisk service. Vid nästa event beställer vi härifrån igen! Läs mer
  • Pär G skrev om Libanon Catering
    Utmärkt, gott och rikligt! Läs mer
  • Jonas L skrev om Libanon Catering
    Superbra service, mycket och framför allt god mat. Väldigt uppskattat av oss och alla gäster. Kommer verkligem återkomma fler gånger.
    Trevligt bemötande.
    Levde upp till och långt över förväntningarna vi hade. Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Libanon Catering
    Jag Mailade in min beställning och önskemål om upphämtningstid. Vi valde att hämta själva då vi bor på landet. Jag hade beställt mat för 12 personer till ett sällskap på 16 personer och det var så mycket mat vi fick. Alla gäster fick doggybag, vi åt lunch dagen efter plus 2 dagars matlåda. Vi bjöd även in grannarna på mat, men då stekte vi lite kyckling till. Alla tyckte maten var väldigt god och det fanns något för alla. Vi tog silvermenyn. Flera av gästerna ville ha namnet på cateringfirman.

Det som jag saknade var att maten inte var uppmärkt med vad det var för mat, så det är inte lätt om man inte är hemma på libanesisk mat utan vi fick gissa oss till vad som var vad. Anlitar absolut dem igen! Läs mer
  • Saliem G skrev om Libanon Catering
    Superservice och underbart god mat. Fjärde gången som jag beställer mat och det är alltid lika smidigt och enkelt. Maten levereras alltid i tid, uppvärmd och fint upplagd. Läs mer
  • Olga K skrev om Libanon Catering
    Mkt seriös catering! Maten är mycket god och kommer färdig för servering. Rekommmenderas varm! Läs mer
  • Magdalena S
    Magdalena S skrev om Libanon Catering
    Mina gäster från Polen tyckte att maten var suveränt. Läs mer
  • Emine Oulad Y
    Emine Oulad Y skrev om Libanon Catering
    Vi beställde brons menyn och maten var super och räckte gott och väl! Läs mer
  • Hanan S
    Hanan S skrev om Libanon Catering
    Ja har beställt matt och den va över perfekt och kom i tiden . Tack för allt Läs mer
  • Jonatan G
    Jonatan G skrev om Libanon Catering
    Superservice! Mycket mat som passar lakto, veganer, vegetarianer och köttätare! Hyllades av alla gäster ;) Läs mer
  • Tomasz C skrev om Libanon Catering
    Det är gott, enkelt att beställa och prisvärt. Dessutom är de punktliga. Det är andra gången jag beställde och det var lika lyckat som första gången. Läs mer
  • Twana M skrev om Libanon Catering
    Super bra, mycket bea service. Stort tack Läs mer
  • Rakel W skrev om Libanon Catering
    Underbar mat, jättebra kontakt med Christoffer. Tack! Läs mer
  • Signe L skrev om Libanon Catering
    Catering för dopfest. Vi var supernöjda! Uppfyllde förväntan. Läs mer
  • Nora F skrev om Libanon Catering
    Beställde 20 guld menyer, var jätte mkt mat!
    Maten var jätte god, men räckte säkert för 50 personer. Mat leveransen kom i tid! Läs mer
  • Anna F skrev om Libanon Catering
    Mycket gott och rikligt med mat. Läs mer
  • Maryam L skrev om Libanon Catering
    Beställde mat till middags fest. Mkt smidigt. Maten var utsökt som förväntat och räckte till alla, vi blev supermätta och belåtna. Jag kommer att beställa till min 50 års fest, alla mina vänner har fått eran hemsidan. Läs mer
  • Nina Z skrev om Libanon Catering
    Toppenbra catering och enkla att ha och göra med! Man får mycket mat vilket är kanon! Läs mer
  • Alexander K skrev om Libanon Catering
    Bra pris mycket mat, allt super! Läs mer
  • Catherine G skrev om Libanon Catering
    Mycket god och uppskattad mat av alla! Läs mer
  • Ingrid N skrev om Libanon Catering
    FANATISKT. Alldeles för mycket mat men gästerna var jättenöjda som fick mat med sig hem. Reklam för er så flera kommer att beställa från er.
    Stort tack
    Ingrid Läs mer
  • Azar G skrev om Libanon Catering
    Jag beställde meny Bronz för min gest . Jätte god mat ,det kom i tid ,trevlig leverantör som gav tips o råd om maten och serveringen . Alla mina gäster var mätta och belåtna ,det var så mycket mat så blev många matlådor framöver. Tack för en lyckad matuppkevelse 😊👌 Läs mer
  • Sozan H skrev om Libanon Catering
    Supergod mat samt en fantastisk och snabb service. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Berit G skrev om Libanon Catering
    Mycket gott, rikligt och uppskattat av alla gäster! Flera frågade efter era kontaktuppgifter. Tack Läs mer
  • Aila T
    Aila T skrev om Libanon Catering
    Catering för 80 personer på min avdelning, maten var helt underbart god, har aldrig fått så många förfrågningar om var jag beställt den. Visste att det slulle bli en succe då vi beställt från Libanon catering tidigare. Snabb och bra service i kontakten, bra med innehållsförteckning på all mat så att allergikerna kunde äta utan rädsla för innehållet. Väldigt trevlig personal gjorde allt så lätt. Tusen tack Läs mer
  • Ahmed M skrev om Libanon Catering
    Jag beställde silver minst 3ggr i början var det mycket bra andra var det fattades någonting på tredje ggn ni glömde räkor som alla väntade på men vi kunde inte göra någonting åt det så tänk lite på det . Läs mer
    2018-05-05 Christopher A svarar Ahmed M
    Hej Ahmed,

Om det fattades något borde du höra av dig, vi brukar alltid kompensera eller hitta någon lösning som vi kommer överens om med kunden.

Vad gäller räkorna ingår det tyvärr inte i den menyn du beställt, du kan se våra menyer här: libanoncatering.se/menu

Med vänlig hälsning
    Christopher Libanoncatering
  • Nina B skrev om Libanon Catering
    Väldigt god mat och smakupplevelsen är gudomligt god! Läs mer
  • Hasti S
    Hasti S skrev om Libanon Catering
    Jag köpte Silver paket för 12 personer. Jag hämtade maten en kvart innan bestämd tid. Personalen lastade maten i bilen. Maten var utsökt och mina gäster var så nöjda. De packade till och med matlådor hem. Jag rekommenderar Libanon Catering till alla som vill ha god service och utmärkt matupplevelse. Läs mer
  • Edgar G skrev om Libanon Catering
    Världens bästa catering! Supergod mat och generösa mängder. Kommer beställa från er igen! Läs mer
  • Carmen F skrev om Libanon Catering
    Fantastikt gott!! Generösa portioner!
    Absolut att vi återkommer som kunder! Läs mer
  • Eva F skrev om Libanon Catering
    super bra dialog snabba svar snabb lelerans och framförallt kanon god mat
    hela mitt sällskap på 70 personer älskade maten
    Tack så mycket för allt
    kommer garanterat att beställa flera gånger Läs mer
  • Andrea B skrev om Libanon Catering
    Köpte bronspaketet för 30 pers och är supernöjd! Bra mängd mat, god mat och leveransen kom exakt på utlovad tid. Läs mer
  • Sanna L skrev om Libanon Catering
    Vi beställde bronsmenyn; smidig leverans, otroligt mycket mat och väldigt prisvärt! Läs mer
  • Eli E skrev om Libanon Catering
    Gott, fräscht, smidigt och fantastiskt Läs mer
  • Lena R skrev om Libanon Catering
    Väldigt bra mat och väldigt mycket mat! Läs mer
  • Leila O skrev om Libanon Catering
    Det var jätte gott . Första gången för oss att beställa Libanansk mat på kalas, men gästerna älskade. Läs mer
  • Adiam J skrev om Libanon Catering
    Så bra. Är riktigt nöjd!!! Kommer definitivt beställa fler gånger. Läs mer
  • Emma E skrev om Libanon Catering
    Väldigt god mat och bra service! Tack! Läs mer
  • Priya H skrev om Libanon Catering
    Super bra service och supergod mat! Läs mer
  • Julia R skrev om Libanon Catering
    Jättebra, gott och brett utbud på menyerna. Väldigt väldigt mycket mat så rekommendationen blir alltid att beställa för färre antal personer än man är. Läs mer
  • Pia S skrev om Libanon Catering
    Beställde silvermenyn för 40 personer som räckte mer än väl till 50. Jättegott! Alla var nöjda. Läs mer

Skogstorpsvägen 358, 191 39 Sollentuna