Lidh Reklam AB

1.0

3 omdömen om Lidh Reklam AB

Omar A
Skrev om Lidh Reklam AB

Jag vill starkt avråda från att anlita Lidh Reklam. Efter flera månaders samarbete har vi inte sett några konkreta resultat eller nya kunder genom deras tjänster. Trots att vi uttryckt vårt missnöje och önskan att avsluta samarbetet, har de inte varit villiga att möta våra behov på ett tillfredsställande sätt. Det tog dessutom flera veckor innan de återkom till oss för att diskutera vårt missnöje. Vi känner oss fastlåsta i ett avtal utan några positiva utfall. Jag rekommenderar att man ser sig om efter andra alternativ innan man engagerar sig med Lidh Reklam.

Enkeloida S
Skrev om Lidh Reklam AB

Hej, uruselt företag lurar företag in till deras skit. detta funkar inte och du kommer inte ifrån detta. Alla företag måste se upp för dem då dem är trevliga och säger annat på mötena sen står det annat på kontrakt.

Christoffer d
Skrev om Lidh Reklam AB

Inget jag rekommenderar, har varit med i över 2 år nu och de har inte kommit en kund som använt erbjudandet de skickat ut. Va det vårat fel tänkte jag... nä, ingen av de som gjort "nyinflytts" utskick har fått några kunder att använda dessa. Så jag rekommenderar starkt att inte använda sig utav denna typ av reklam. www.colorez.se